Raskaaksi 2020

:wav
PLUSSA-AALTOOOOOO!!!

Ihan hirmuisesti tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille joilla siellä testeissä viiva kurkistelee!:love7

20200608_110801.jpg

Ylempi ovistesti eilen kp10, alempi tänään kp11.
Tähän loppui ovistestit. Lisää on haettava kun ehtii.

Huhheijaa kun on ollut ahkeria kirjottelijoita täällä! Ja hei mahdottomasti viivojen vahvistumisia niille, joilla testissä jotain näkyy!
@Reggie anteeks mut ihan törkee toi sun ”ystävä”. Ei tommosta tarvii kenenkää sietää. En todella ole paras ihminen neuvomaan tässä asiassa (opettelen itse pitämään puoliani missä on paaaaljon vielä tekemistä), mutta tommoset ihmiset vie vaan kaiken energian ja parempi olis karsia tommoset pois lähipiiristä.

Täällä takana mukava, mutta väsyttävä vkl. Tuli pidettyä hauskaa, mutta kyllä extra sosiaalisten päivien jälkeen oma rauha on kultaakin kalliimpaa, vaikken ole puhtaasti intro- enkä ekstrovertti.

Kp 27/? Menossa. Ei mitään käryä oviksesta. Perjantaina tein puhtaan negan testin. Aamulämmöt ei oo lähteny nousuun, mutta selkeitä tissi ja alavatsa tuntemuksia on. Tissituntemukset olen liittänyt loppukiertoon kuuluviksi, mutta vatsatuntemukset voi olla ihan mitä vaan muuta:hilarious: vähän kyllä nyt turhauttaa olla ihan pihalla omasta kierrosta. Voi hyvin olla, etten jaksa syksyyn asti odottaa, vaan alotan sitten ensi kierrosta taas oviksen metsästyksen tikkujen kera. Luulin, et mun malttamattomuutta olis rauhottanu se etten testaile, mut näköjää menee toisinpäi

Mullahan tässä tulossa yli 40 päiväinen kierto ku ovis dippi tänään ja plussa toissapäivänä illalla joten aika lailla oikeaan aikaan. Eilen tuntui vihlaisu keskellä seksin yhteydessä ja jälkeen.

Ubikinon alkoi tänään, saa nähdä onko vaikutusta tohon reuma oireiluun ja jos tasapainottaa vähän ja kun ikää alkaa olla niin haluttaa vähän pitää huoli omasta kehosta

Tänään tosiaan kynsien laitto ja tosi energinen ja touhukas olo. Jännä miten ennen ovista olin megaväsy ja nyt myös mutta jotenkin tuntuu että on enemmän iloinen ja ku vähän tajuu mikä kierron vaihe

Jesbe kp35 dpo0-1 siis korjaus

Onnea kaikille haamuilijoille/plussailijoille täältäkin!
Ihanaa, kun tulee tämmöinen toivoa antava plussa-aalto. :Heartred

Täällä edelleen limaillaan eikä kuivasta kaudesta tietoakaan ja tosiaan alaselkää tuikkii todella kovasti vähän väliä. :happy:

Ylinnä nyt ihan siis tunnin pidätysajalla tehtyä 10mIU herkkyydellä. Juuri ja juuri pyhällä hengellä voi erottaa :happy093.

Voiko jo tulla huominen että saa testata uudelleen? Ostin CB herkän ja CB digiviikot ja Apteekin Ultria 2kpl ja First responsit tulee postissa 2kpl :happy093ja vielä pari Valmedia kaapissa.

Anna mennä:gen014 mä tekisin ite jo varmaa illal kunnon pidätyksellä kun tällänen hätähousu

Ok, kiitti :happy: mietityttää oma megapitkä kierto.. mutta ei kai se kaikilla tuu just tasan puolessa väliä kiertoa, ovis siis. Siksi haluankin tikutella että oppisi tuntemaan kierron.. vaikka kyllä mulla selkeät oireetkin on aina kierron puolessa väliä, mutta kuten sanoin että ikinä en tikuttanut ole.

Eli nyt vaan ahkerasti testailua ja jos löytyisi tasavahvat viivat joskus. :nailbiting:

Ootko varma ettei ovis o aikaisemmin tullut? Itellä sellanen mutu omasta oviksesta että oli la ja nyt mulla kp15 menossa. Mutta tänään illal sit näen olisko tänään tai huomenna kun tikutan. Flo ennustaa huomiseksi

Muokattu viimeksi:
Ootko varma ettei ovis o aikaisemmin tullut? Itellä sella en mutu omasta oviksesta että oli la ja nyt mulla kp15 menossa. Mutta tänään illal sit näen olisko tänään tai huomenna kun tikutan. Flo ennustaa huomiseksi

Niin en tosiaan tiiä, edellinen kierto oli siis megapitkä ja nyt vasta kp13 menossa kun ekaa kertaa ovistestin tein. Yleensä kierto 29-30 suurinpiirtein..Oon vasta-alkaja tikuttelussa ja kun haalea tuli, mietin vain että voiko haalea piirtyä tyyliin vaikka koko kieron ajan ovistestiin:confused: vai voisko kuvitella että ovulaatio tuliskin tässä piakoin.. en tiiä. Täytyy alkaa opiskelemaan kiertoa enemmän kun näyttävästi oon näin pihalla. Ja siksi epätietoisuus kun yleensä minun kierrot on aika tarkkoja ja edellinen kierto olikin yhtäkkiä 5pv pidempi, niin nyt uudessa kiertossa mietin että millonhan vois oviksen bongata.. yleensä selkeät oireet ollu, nippailut, limat ym ym.. mutta haluaisin tikulla varmistua että millon oikeasti ovuloin ja ovuloinko:bored:

^ aamulämmöt on myös yksi aika hyvä tapa selvittää ovuloiko, mutta ovulaation tosin huomaa tapahtuneen vasta jälkikäteen eli ennakointiin se ei niin hyvin sovellu :) tätä mä käytin nyt tokassa yk:ssa ekaa kertaa kun halusin tietää ovuloinko ylipäänsä, mutten jaksa alkaa testailemaan.

Viime raskauden alkupuolella tuo hedelmien mussuttaminen ja maidon juominen oli mulle ihan uutta...Ilmeisesti en saa tarpeeksi c ja d-vitamiinia :D

Mulla on ollut niin huono olo että pitänyt syödä pieniä määriä vähän kerrallaan. Nyt söin puuroa ja kauhee röyhtäily meneillään.:grin

Mulla on ollut niin huono olo että pitänyt syödä pieniä määriä vähän kerrallaan. Nyt söin puuroa ja kauhee röyhtäily meneillään.:grin
Mullakin on ollut närästystä jo kauan meneillään...raskauden aikana sekin oli sellaista että piti joka päivä se 2-3 tablettia mussuttaa melkein. Piti myös pakottaa itsensä syömään koska nälkä ei ollut, ja jos oli niin oli sellainen epäterveellinen himo vain!

Kerroin miehelleni äsken (koska hän halusi että kerron kaikki tyhmätkin ajatukset raskausyrityksistämme) että tuli vaaleanpunaista turhua. Kaikki oireet eivät ole raskauteen liittyvää edes, mutta ainahan sitä toivoo hirveästi ja sitten tippuu taas kun tuleekin menkat :D

Mullakin on ollut närästystä jo kauan meneillään...raskauden aikana sekin oli sellaista että piti joka päivä se 2-3 tablettia mussuttaa melkein. Piti myös pakottaa itsensä syömään koska nälkä ei ollut, ja jos oli niin oli sellainen epäterveellinen himo vain!

Kerroin miehelleni äsken (koska hän halusi että kerron kaikki tyhmätkin ajatukset raskausyrityksistämme) että tuli vaaleanpunaista turhua. Kaikki oireet eivät ole raskauteen liittyvää edes, mutta ainahan sitä toivoo hirveästi ja sitten tippuu taas kun tuleekin menkat :D

Niinpä! Sitä toivoo että eri oireet ois merkki raskaudesta ja yhdistelee ne aina raskauteen. Mun oireet on ollut tosi epätyypillisiä mulle,joten jaksan toivoa että tämä ois nyt tässä. Varsinkin nyt kun näin viivoja :nailbiting: Aiemmin olin ihan että ei varmana!

Toin tän listan lähemmän, kun haluan tiirailla ketkä on samoilla Dpo:illa. :grin:hilarious:
Onko joku tipahtanut. Yritin tarkistaa, että ois päivittynyt lista.

Pikkis91 o+ 22.5. Testaan 5.6.
jelisa o+ 29.5. Testaan 13.6.
Maiconii o+ 29.5. Testailen enviikolla fiiliksen mukaan
Muumimuki o+ 30.5. Testaan ensi viikosta alkaen (8.6.)
Tonninseteli o+30.5. Testipäivä (jos selviän ilman tiputtelua...) on 14.6.
Pingviiniemo o+31.5 Testaan ensiviikon keskiviikosta alkaen. (10.6)
moana91 o+ 31.5. Yritän testata vasta sunnuntaina 14.6. :grin(14.6.)
move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes: (15.6.)
Chartreux o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:
Chard o+ 31.5. Yritän testailla aikaisintaan 11.6. :p
Mepe o+ 3.6. Testaan 17.6.
Reggie o+ 31.5. Testaan 12.6.
Tirrinen o+ 31.5 Testi aikaisintaan 10.6 jolloin menkkojen alkup
Marcipa o+ 3.6. Testaan 18.6.

Päivitän tähän itseäni:

StellaMom 0+ 29.5 / testit (14 tai 15.6.)
Chartreux o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:

StellaMom 0+ 29.5 / testit (14 tai 15.6.)
Chartreux o+ 31.5. Testaan 10.6. alkaen :rolleyes:

Tässä vielä kronologisessa järjestyksessä ja itsellä testauspäivä muutettu realistisemmaksi :'D

Mä testaan tossa kymmenen päivän päästä jos ei menkut tuu. Tai sit vasta myöhemmin. En tiedä. Ainakin on touhuttu ja just oikeen aikaan. Saa nähdä.

Olo on tosi optimistinen.

Pingviiniemo mä oon ihan lukenut sun teksteissä et jaa samaa ku mulla ei mitään kuivaa kautta vieläkään mut vv holvaa ja on maitomainen ja mun mielestä mun pissa haisee oudolle. Tai no siis ei pahalle mut oudolle ja se tekee sen joka kk tietys vaiheessa vaihtelee tosin paljonkin

Takaisin