Raskaaksi 2020

Mä pidän itseni tossa piinalistassa ennallaan, vaikka salaa ehkä jo päätin testaavani sunnuntain sijasta perjantaina. :grin

Mulla on ollut eilen illalla ja tänään vähän outo olo kurkussa ja mahassa. En kuitenkaan usko kyseessä olevan raskausoire, valitettavasti, vaan allergiaa. Syötiin eilen sushia (koska ofc sushia on syötävä joka kierrossa, ihan vaan varuilta, ettei kohta enää saa :grin), ja mulle tuli sen jälkeen lievää punoitusta/ihottumaa ja vähän jännä olo. On tullut kerran aiemmin ainakin sushista vastaavaa.

Veikkaan, että oon allerginen seesaminsiemenille, en oikein keksi muutakaan, mikä siinä voisi olla. :wideyed: En oo ikinä ollut allerginen millekään, mutta aikuisiällähän voi puhjeta noita myös.

Onnea plussanneille ja vahvistumisia haamuilijoille! Täällä muiden testailuista tarttui kyllä melkoinen testikuume :grin kun ei oikein siitä oviksesta ole tietoa niin en osaa päättää milloin alkaisin testailemaan... Menkat pitäisi alkaa viikonloppuna joten ehkä on vaan pakko vielä vähän malttaa :rolleyes:

Alinah seuraavaa hankkimassa? :) (Sori jos on ilmiselvä vastaus, tässä tulin äsken vasta takaisin...)

Ilman ehkäisyä mennään, että tulee jos on tullakseen. Hoitoihin ei julkisella enää päästä ja yksityiselle ei oo rahaa laittaa.

Sulle toivon plussatuulia oikein paljon.. :Heartpink:3some

StellaMom sua oon miettinyt ja ihana taas lukea kuulumiset!

Mäkin piinailen täällä ja kierto heitti häränpyllyä mut nyt se ovis kumminkin tuntu tulevan. Eilen maha oli pinkee ja illalla kivut. Nyt vaan jomoilee tuo vasen puoli mistä oli kipuja enemmän. Oikea yritti muttei onnistunut ja lämmöt sahasi koko ajan, nyt ne on ollu tasaiset paitsi tänään dippi. Eli olis mahdollista että voisi onnistua. Mega pitkästä kierrosta sillon tulin raskaaksi kyllä

Voi että miten syhyy testit näistä plussista :happy::dance008:happy093

Juhannusta odotellen:laughing001

Ihmettelen vain kovin sitä veri viiruilua kun oli viime ke ja otettiin ei ole tullut pos muuta kuin lauantaina erittäin tumma ja siihen se sitten jäi:meh: vv on liisterimäiset kirkasta ja välillä tulee paksumpaa. Alavatsalla tuntemuksia.

Mä pidän itseni tossa piinalistassa ennallaan, vaikka salaa ehkä jo päätin testaavani sunnuntain sijasta perjantaina. :grin

Mulla on ollut eilen illalla ja tänään vähän outo olo kurkussa ja mahassa. En kuitenkaan usko kyseessä olevan raskausoire, valitettavasti, vaan allergiaa. Syötiin eilen sushia (koska ofc sushia on syötävä joka kierrossa, ihan vaan varuilta, ettei kohta enää saa :grin), ja mulle tuli sen jälkeen lievää punoitusta/ihottumaa ja vähän jännä olo. On tullut kerran aiemmin ainakin sushista vastaavaa.

Veikkaan, että oon allerginen seesaminsiemenille, en oikein keksi muutakaan, mikä siinä voisi olla. :wideyed: En oo ikinä ollut allerginen millekään, mutta aikuisiällähän voi puhjeta noita myös.
Siitepölyaika voi vielä korostaa oireita, vaikkei varsinaisesti allerginen olekkaan. Itselläni monesti keväällä/kesällä suu kutiaa joistakin ruoista, kun muina vuoden aikoina ei.

Okei, tässä vielä iltapäivähailurat 3 tunnin pidätyksellä. On se sielä vielä, eikä oikein muunlaista viivaa voi näillä päivillä oikein odottaakaan. Ihana nähdä aamulla onko voimistunut! :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200608_151710.jpg
    IMG_20200608_151710.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 218
Onnea haamuista muillekin, toivotaan meille kaikille viivojen vahvistumista! :love017

Mie kattelin tuota omaa haamujen haamutestiä vielä ennen roskiin laittoa n. 1,5h testin teosta, ja ihan selkeä punertava roskishaamukin siinä on :rolleyes: Koitan kuitenkin nyt pitää pään kylmänä enkä liikaa lentele pilvilinnoihin, sitä tippuu sitten niin korkealta jos onkin vaikka kemiallinen...

Mulla on molemmat lapset tärpänneet ekasta varsinaisesta yrityskierrosta, ja jotenkin on tosi epäuskoinen olo, että voiko meillä oikeasti käydä kolmannen kerran näin...ja jos haamu vahvistuu ja olen raskaana, niin voiko kaikki mennä loppuun asti hyvin :bag::nailbiting:

Mie en oo itteäni tainnut päivitellä noihin mihinkään listoille :think005

Laitoin heti miehelle kuvan töihin aamulla tosta viivan häivähdyksestä, niin se nauro nyt kotiin tullessa että ei kyllä usko ennenkun viiva on niin vahva että Pihtiputaan mummokin sen näkee :laughing021 mulla on kyllä niin epätodellinen olo, oonko mää nyt raskaana sitte :laughing002 Onneksi ite tietää mitä viivassa näkyi, muuten olisin vainoharhainen.

Nyt tarrasukkia ja pysyvyyttä sekä vahvistumisia meidän kaikkien pienille!:Heartpink

Ainiin, mies lähti tänä aamuna aikaisin parin päivän työmatkalle...

En meinaa tästä haamusta sanoa vielä mitään, sitten jos ke aamuna on vahvistunut. Saa nyt keskittyä kunnolla töiden tekoon eikä tarvii koko reissua spekuloida ja panikoida :grin:excited001

Citrus90, kyllä minäkin jotain haaleaa tuossa kuvassa näen! Toivotaan vahvistumista :love017

ON: Kp 25/28. Minä joka niin olin varma että maltan odottaa testailua siihen et menkat on mahdollisesti myöhässä, sorruin tänään :hilarious: Aluksi katoin että ihan selvä nega, mutta joku haaleaakin haaleampi haamu tai viivanpaikka siihen ilmestyi o_O :pompus: Tein rfsu:n herkällä puikkotestillä.

Katotaan jos osaan laittaa tähän kuvat niin saatte tekin tiirailla :rolleyes: Tosi vaikeaa oli kyllä saada edes jotenkin kivassa näkymään, kun oli tosiaan niin haalea :think005

View attachment 90109 View attachment 90110
Siis MITÄ MÄÄ NÄÄN? :nailbiting::happy093.:silent  livenä selkeämpi tietenkin.

Minäkin yhdyn joukkoon joka liian aikaisin hirmuiset viivalasit päässä tiirailee testiä. Tänään ehkä dpo9 ja kuvittelen jotakin testissä näkeväni. Tosi hankala kuvaan saada kun on niin haalea.....

Kyllä mäkin näissä kaikissa jotain näen. Ihanaa, kun tuli oikein plussa-aalto :love7 Nyt vaan toivotaan kaikille vahvistumista :blob3

Niin olen samaa mieltä, et pitää varalta syödä sushia joka kierrossa :happy:

Mä syön edelleen obsidania. Kun alotin, söin joka pv yhden kapselin. Söin ekana n 1 kk putkeen, pidin pienen tauon n 2vkoa, aloitin uudelleen 1kk. Sitten maha ei enää kestänyt niin olen ottanut 1 kapseli joka toinen pv tai joka kolmas päivä. :rolleyes:

Sulle ja muillekin asiasta keskustelleille, mitä rautavalmisteita ootte käyttänyt? Meinaa maha tykätä huonoa noista mitä oon kokeillut, joten ajattelin olisko jotain suosituksia :)

Oman kokemuksen mukaan hankaluutena tuntuu olevan se, että osassa paikkoja sanotaan että mitään ongelmaa ei ole, jos ferritiini on viitearvoissa, eli yli 10. Oma kokemus + muualtakin vähän kuullut, toki voi riippua hoitajasta/lääkäristä :) Mulla oli tosiaan odotusaikana muistaakseni 22 ja raskauden jälkeen 17, ja kummallakin kerralla sanottiin vaan että ok on ja ei tartte reagoida koska hemoglobiini pysyi hyvänä koko ajan :confused005 oon nyt ajatellut rautaa kyllä syödä, jotta saisi vähän nostettua arvoa, koska käsittääkseni olisi hyvä olla juurikin tuolla yli 70 kieppeillä tämä. Ihan jaksamisen ja muunkin vuoksi.

Mulla on kans käsitys, että voi vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta nämähän tuppaa olemaan muutenkin monen asian summa.. tuskin yksinään estää jos muut asiat on kunnossa :) epäilen, että minulla on ollut pidempään jo puutosta, koska raskausaikana tosiaan mitattiin jo noin alhainen ferritiini. Ja esikoisen raskauduin yk4 pitkän pillereiden käytön jälkeen joten en usko että silloin ainakaan oli vaikutusta :)

Oo mitä haamulaisia :rolleyes: vahvistumisia viivoille ja tarrasukkia :rolleyes:

Mä rupesin jo tänää miettii et tulikihan mun ovis vielä ku kivut vaan jatkuu, mut on nää sen verran hentosia verrattuna eilisiin, nii varmaan perus jälkijuilinnat.

Oikealla tuorein kp 9. Jospa se lähtis tummumaan. Ainakin on useamman kerran talletettu ettei pitäis ainakaan siitä olla kiinni.

Se on hyvästä että usein rakastelee :grin Siis jos tää nyt tarrautuu mukaan ja ne viivat on ihan oikeat viivat, niin me oltiin ovulaatio viikolla yhdynnässä (plussa hymy tuli pe ja tikku tummeni to/pe) maanantaina ja torstaina ja maanantaina, eli kolme kertaa. Jo oli ajoitus nappiin, jos tää pieni nyt lähti siitä mukaan. o_O

Mää vaan fiilistelen täälä, oonko mää nyt oikeeesti raskaana?! :hilarious:

Muoks: että kyllä mää tiiän että ne viivat ei tuu, ellei oo raskaana ja jotain yritystä sielä käynnissä. Koska semmosta lääkitystä/sairauttakaan mulla ei tietääkseni oo, mikä stä HCG-arvoa nostaisi. Suutarin lapsella ei oo kenkiä.

Tää on kyllä niin aktiivinen ketju ettei kyllä oikein meinaa mihinkään väliin kommentoimaan. Mukana kuitenkin roikutaan ja oon kaikki viestit koittanut aina lukea ja tykkäillä/arvioida välillä :grin Ette tiedäkään mikä merkitys teillä kaikilla on näihin minun päiviin!

Täällä tänään kp1 ja yk 12. Itkuhan siinä taas aamulla tuli ja mies tuli halaaman ja pyysi anteeksi. Ihmettelin että mitä hän anteeksi pyytää niin sanoi että jos johtuukin hänestä etten tule raskaaksi. Päätettiin että hän käy viemässä siemenneste näytteen niin ei ainakaan sitä tarvitse enää miettiä. Kyllä tässä on taas sellainen olo että hanskat tiskiin ja antaa olla. Onhan meillä toisemme ja onnellisia ollaan näinkin :Heartred

Me yritettiin esikoista 3v, sit multa loppui toivo ja tulin heti seuraavasta kierrosta raskaaks :angelic: Meitäkin on, joilla se kestää vaan vähän pidempään! Ja onhan noita lapsettomuushoitojakin.

Takaisin