Raskaaksi 2020

Citrus90, kyllä minäkin jotain haaleaa tuossa kuvassa näen! Toivotaan vahvistumista :love017

ON: Kp 25/28. Minä joka niin olin varma että maltan odottaa testailua siihen et menkat on mahdollisesti myöhässä, sorruin tänään :hilarious: Aluksi katoin että ihan selvä nega, mutta joku haaleaakin haaleampi haamu tai viivanpaikka siihen ilmestyi o_O :pompus: Tein rfsu:n herkällä puikkotestillä.

Katotaan jos osaan laittaa tähän kuvat niin saatte tekin tiirailla :rolleyes: Tosi vaikeaa oli kyllä saada edes jotenkin kivassa näkymään, kun oli tosiaan niin haalea :think005

IMG_20200608_094722.jpg IMG_20200608_095034.jpg

Citrus90, kyllä minäkin jotain haaleaa tuossa kuvassa näen! Toivotaan vahvistumista :love017

ON: Kp 25/28. Minä joka niin olin varma että maltan odottaa testailua siihen et menkat on mahdollisesti myöhässä, sorruin tänään :hilarious: Aluksi katoin että ihan selvä nega, mutta joku haaleaakin haaleampi haamu tai viivanpaikka siihen ilmestyi o_O :pompus: Tein rfsu:n herkällä puikkotestillä.

Katotaan jos osaan laittaa tähän kuvat niin saatte tekin tiirailla :rolleyes: Tosi vaikeaa oli kyllä saada edes jotenkin kivassa näkymään, kun oli tosiaan niin haalea :think005

View attachment 90109 View attachment 90110
Mä näen viivan! Mulla ei ole ikinä RFSU:n herkkä antanut turhia viivanpaikkoja. :happy093.
Toivottavasti vahvistuu!

Mulla on nyt yhtäkkiä alaselkä kipeä. Aina tietyissä taivutukissa oikein tuikkasee kovaa.
Siitä pääsemmekin kysymykseen, voiko olla raskausoire?:hilarious:
en osaa vastata kysymykseen, mutta täällä sama o_O:hilarious: viime viikolla oikein särki, mutta viikonloppuna ja tänään vaan silloin tällöin tuikkii.

Jotenkin oon tosi skeptinen nyt itse...haen uuden testin huomenna ja testaan sit keskiviikkona aamulla. Jos ei ole yhtään vahvistunut niin sitten odottelen menkkoja tai testaan vasta viikonloppuna kolmannen kerran o_O Menkat pitäis tulla kuitenkin perjantaina ja nyt on vasta maanantai...joten aika aikaisessahan tämä testailu oli :rolleyes:

Mä näen kans viivan! Ja ei edes tarvinnut avata testiä, joten hyvältä vaikuttaa :D Toivotaan parasta!

Siis MITÄ MÄÄ NÄÄN? :nailbiting::happy093.:silent  livenä selkeämpi tietenkin.

Liitteet

• IMG_20200608_104937.jpg
    IMG_20200608_104937.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 238
  • IMG_20200608_103908.jpg
    IMG_20200608_103908.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 232
  • IMG_20200608_104143.jpg
    IMG_20200608_104143.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 241
Oi mikä ihana plussa-aalto täällä :love7, nyt vaan testeihin vahvistumisia ja vauvaliimaa :happy:.

mä sain tuossa edellisessä raskaudessa tuollaisia jo dpo8 ja 9. Ja siis myöhemmin muutkin testit alkoi antaa viivaa :smiley-bounce013

Mulla nyt dpo 6 tai 7, riippuen siitä laskeeko ekasta vai tokasta digi hymystä :grin
Oireetonta ollut mut eilen illalla alkoi menkkatyyppinen juiliminen ja nivussärky. Ison O:n jälkeen oli myös hetkelliset kovat poltot alavatsalla ja aaltoilevat menkkajuilinnat jatkui läpi yön ja aamulla meni vatsa sekaisin. Alaselkää särkee kans ajoittain mut laitan sen viikonlopun pihahommien piikkiin.

Mulla on kyllä aiemmissakin kierrossa joskus alkanut menkkakivut muutamaa päivää ennen vuotoa mut nyt menkkoihin pitäis olla vielä 8 päivää o_O kuitenkin mun tuurilla joku kysta räjähtänyt ja vuotanut vatsaonteloon ja tekee nää kaikki oireet. Aiemmista tärpeistä muistan kiinnitymisen paljon lyhyempikestoisena kipuiluna.

On muuten jännä, kun ei muka oireita ja nyt helottaa posket, vähän huono olo ja tissitkin näyttää kummallisilta :woot:. Ja ne on muka yhtäkkiä arat. laughing7 Hullu on ihmis mieli :blob3

Mulla ei oo ollu mitään oireita kummastakaan muksusta kun oon plussannu. No okei, esikoisen kohdalla tein testin kun oltiin miehen kanssa oltu baarissa, ja siellä maistui aika huonosti mikään juoma. Siis totaalisesti tökki, sanoin siitä miehellekin. Siihen mies sitten kotona sanoi että kannattaisko tehdä testi, mulla siis ennen lapsia ollu jo pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja ovuloimattomuutta no ostin samantien digin joka ilmoitti raskaana 2-3. Olin siis jo rv5+1 tuolloin, eikä ollu muita oireita. No soitin neuvolaan ja sain ajan neuvolalääkärille rv6+1 joka ultrasi, siellähän sitten näkyi pienen pieni alkio. (Kiertopäivä oli joku yli 60, kun plussasin esikoisesta)

Tästä meni ehkä viikko kun kuvioihin tuli sitten pahoinvoinnit ja oksentelu. Mikään ei pysynyt sisällä!
Välillä sai juosta oksentamaan kesken ruokailun. Onneksi se helpotti sitten rv 15 jälkeen. Paristi oksensin sitten vielä isommilla viikoilla ja sitten seuraavan kerran oksentelinkin synnytyksessä.

Kuopuksen kohdalla plussasin paljon ennen testipäivää, olisiko ollut viikko ennen. 3+2 tai 3+3 ja digi ilmoitti raskaana 1-2. Silloinkaan ei ollu mitään oireita, ajattelin vain testata. Hänen kohdallaan oli lievempää aamupahoinvointia, mutta sit hänen kohdallaan mulle iski rv14 sellanen perkeleen vaiva kun virtsaumpi. En saanu pissattua millään, oli aivan kamala pissahätä eikä vaan saanu lirutettua. Menin päivystykseen tästä ja siellä katetroitiin muistaakseni 1400ml virtsaa ulos... :hungover:

Molemmat lapset poikia!
Toi virtsaumpi on inha vaiva, mulla aikoinaan tuli eräästä lääkkeestä virtsaumpi ja voi tavaton ja en ollut edes raskaana ja se oli tuskallista. Voin vaan kuvitella mitä ollut raskaana ollessa....

Mulla nippailee muniksii ja oksettaa ja sit mahan toiminta liian hyvä. Ensin odottaa ovista ja sit ku se mitä ilmeisimmin tulikin tossa kuten eilen ounastelin olleen dpo0 niin tänään se al tippu ja joo, näin. Huomenna ku nousee niin jesh mä OVULOIN!!!!

Moikka tänne, olen tässä viimeiset kuukaudet ollut hiljaa mutta nyt ajattelin kokeilla kuumeilua taas.
Tänään on virallisesti kp24/28, ja äsken kävin vessalla ja vaaleanpunaista tuli paperiin. Heti tämän jälkeen alkoi sellainen pieni jomotus ja kaikkee. EN usko raskauteen, ja jotenkin tuntuu että tämä olisi taas se väärä hetki... Haluan tätä mutta aina on jotain muuta juuri silloin :grin

Taustani on siis 10/2018 yksi varhainen keskenmeno, 10/2019 kkm rv 11. Tämän jälkeen en ole aktiivisesti yrittänyt, olen keskittynyt kouluuni ja työhöni. Pari kuukautta sitten ostin taas ovistestit ja aloitin testaamiset, mutta en mielestäni ole vielä löytänyt ovistanikaan. Viime kuussa olin ihan varma, että olen raskaana. Istuin töissä ja oli vatsa turvonnut, kipuja eri tavalla kuin normaalisti ja fiilis vain että nyt on tärpännyt. Sitten alkoi menkat samana päivänä kun ajattelin että testaan. Voi toki olla joku km mutta päätin olla spekuloimatta asiasta.

Nyt en ole ajatellut asiaa taas kuukauteen. UNTIL NOW! Ja yleensä silloin kun tänne kirjoittelen, niin olen niin väärässä kuin voisin olla. Mulla on toki ollut kiertoja jotka olivat 25 päivää, joten ei tämäkään ole mahdotonta. Mutta, kun haluaisi sen oman nyytin; aivot lähtevät laukkaamaan niin pitkälle jo!:bored: Ja täällä on plussa-aalto meneillään... olisipa minäkin mukana siinä!:nailbiting:

Takaisin