Mirkku2020
Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippa!
Viime päivinä oireita on olleet seuraavia: lämmönnousu, rinnat kipeät, mahassa menkkamaisia kipuja, kohtu tuntuu ”täydeltä”, naama kukkii, itkuherkkyys höpöhöpö asioissa. Aamulla on ollut hirveä pissahätä, sekä hieman huono olo.
Nyt menossa kp 27/29-31.
Tein päiväpissasta (pidätin 3-4h) herkän testin.

Nyt eletään koko maailmassa vakavia aikoja, mutta tämä testi sai päivän iloiseksi
Viime päivinä oireita on olleet seuraavia: lämmönnousu, rinnat kipeät, mahassa menkkamaisia kipuja, kohtu tuntuu ”täydeltä”, naama kukkii, itkuherkkyys höpöhöpö asioissa. Aamulla on ollut hirveä pissahätä, sekä hieman huono olo.
Nyt menossa kp 27/29-31.
Tein päiväpissasta (pidätin 3-4h) herkän testin.

Nyt eletään koko maailmassa vakavia aikoja, mutta tämä testi sai päivän iloiseksi

jos vaan ovulaatio tapahtuu 
Mutta onko täällä kohta enää ketään mun kanssa, kun kaikki plussaa 

Mutta siis nyt on 26/32 mutta ovispäivä ei ole tiedossa ja mulla tuntuu kohdun kohdalla painetta, muutamina päivinä on ollu myös vihlontaa, oon itkuherkkänä ja rintoja on kans vihlonu välillä. Ehkä ne on myös vähän normaalia turvonneemmat ja nännit on enemmän pystyssä, mikä ei ole mulle tyypillistä. Välillä tulee tunne niinku olis maitoa tullu, mutta kun kokeilen niin ei ole. Ens viikon torstaina pitäis alkaa menkat, mutta en millään meinaa malttaa odottaa testausta. Jotenkin sitä haluais tietää että jos on nyt raskaana, niin nyt en halua kyllä liikkua enää tätä nykyistäkään vähää julkisilla paikoilla. No ehkä mä kuitenkin maltan mieleni.