Raskaaksi 2020

Uskalsin testata tänään eli kp25/dpo 13. Haalea viiva testissä.

Liitteet

• B03AF4B8-4379-4766-A91F-036F87284968.jpeg
    B03AF4B8-4379-4766-A91F-036F87284968.jpeg
    17.3 KB · Katsottu: 158
Mikä dpo? Koska menkkojen pitäis alkaa?

Dpo 14 ja kp 25/28. Menkkojen pitäisi alkaa siis ens viikon tiistaina. Kohtuun viimeksi eilen illalla tuikki tosi voimakkaasti samaan kohtaan, rintoja kuumottaa ja ovat ajoittain arat. Janottaa myös, sekä vv tulee todella paljon. Ja nälkä! Vaikka just söi, niin jo on heti uudelleen nälkä. Josko nää oireet on vaan mielen kepposia. Ostin kyl tänään pc:n liuskat, kun jonkun keskustelun luin että jotkut ei saa one stepin herkällä plussaa kuin vasta rv5+ tienoilla :confused:

Dpo 14 ja kp 25/28. Menkkojen pitäisi alkaa siis ens viikon tiistaina. Kohtuun viimeksi eilen illalla tuikki tosi voimakkaasti samaan kohtaan, rintoja kuumottaa ja ovat ajoittain arat. Janottaa myös, sekä vv tulee todella paljon. Ja nälkä! Vaikka just söi, niin jo on heti uudelleen nälkä. Josko nää oireet on vaan mielen kepposia. Ostin kyl tänään pc:n liuskat, kun jonkun keskustelun luin että jotkut ei saa one stepin herkällä plussaa kuin vasta rv5+ tienoilla :confused:

Mulla näyttää flo kans että tiistaina pitäis alkaa. Saas nähdä tuleeko tänään postissa herkät testit. Eilen oli vasemmassa tississä niin kauhee särky iltaan asti että jouduin särkylääkettä ottaan. Kaippa kroppa on vähän sekasin vaan.

Moikka,

Oon pitänyt hiljaiseloa täällä. Liityn keskusteluun sen verran, että mullakin menee vitskuista vahva b12, kalkkimg, sinkki+c, d ja maitohapot. Yleensä syön vaan sitä yhdistelmävalmistetta, monivitamiini siis. L-glutamiini menee silloin kun urheilen.

Mutta siis mä varasin opiskeluterveyden lääkärille soittoajan, joskos pääsisin labroihin. Ajattelin pyytää ainakin nuo b12, kalkki, kilpparit, pvk ja ferritiinin - mitä oireita teille on tullut matalasta ferritiinistä?
Alkaa ottaa päähän nää säryt ja yleinen voimattomuus, ihan kun lihaksia ei olis lainkaan. Runsaat kuukautiset olleet km jälkeen ja epäilen, että se vois olla syynä tähän tai sit oon päästäni vialla. Alkaa tää toivo hiipua kaiken suhteen, kun ei saa itteesä kuntoon.

Onnea kuitenkin plussanneille, ne on hyviä uutisia aina! :)

Niin ja myös sinkki suurina annoksina pitkään syötynä vähentää raudan imeytymistä.

Vähän ihanaa!!! Kyllä niitä plussia nyt satelee! Monesko yk sulla nyt menossa? :)
Miten sen nyt laskisi. Kkm: n jälkeen kolmas kierto, mutta ensimmäisessä ehkäisy käytössä eli varmaan yk2. Se kkm raskaus oli meille ihan ylläriraskaus, mutta herätti kovan kaipuun vauvaan.

pc on itellä ollu luotettavin!
Ne muka super herkät one stepit ja muut erittäin herkät on ihan pyllystä.. esikoisen ainana mä en niihin herkkiin saanu mitään vaikka pc oli selvä viiva.

Testaat uudellee toisella merkillä ;)
Oireet ainaki tosi selvät.

pc on itellä ollu luotettavin!
Ne muka super herkät one stepit ja muut erittäin herkät on ihan pyllystä.. esikoisen ainana mä en niihin herkkiin saanu mitään vaikka pc oli selvä viiva.

Testaat uudellee toisella merkillä :wink
Oireet ainaki tosi selvät.

Kiitos. Huomenna teen pc:n ja toivon parasta. Mulle kävi aikoinaan kiinan testillä että ei näyttäny mitään ja heti perään digi raskaana 1-2. Oon aina luottanu noihin one stepeihin, mut nyt kyllä jätän ne ostamatta jatkossa.

Huoh mulla oireet jatkuu, kahvin haju ellottaa. Testi oli nega kuitenkin eli joku super PMS kaipa ne menkat joskus tulee. Josko anovulatorinen kierto... Tosin kohdun tienoilla kipua kovaakin outoa kuin suonta vetäisi ja sit muut oireet pysynyt samana.

Täällä hurraa porukka terveyshuollolle parvekkeiltaan joka ilta klo 20. Se on kivaa

Vihdoin lähete mennyt klinikalle, mä oon niin odottanut tätäääää :happy093
Nyt kun vielä saatas aika! Tulispa nopeesti :smiley-angelic001

Minne päin? Monissa paikoissa tekee kyl ensikäyntejä, mut hoidot vaan venyy :( mulla lähti kuukaus sit lähete, ja Helsingistä tuli kirje jossa valiteltiin viivästymistä, eikä silloin vielä korona vaikuttanut näin..:(

Pakko jakaa teidän kanssa miun uni, varmaan näistä testeistä täällä tuli alitajunntaan :dead:

Näin unta et olin raskaana ja tein noita liuska testejä. Sit tein niitä monta ja niistä sain selville et ootan kaksosia ja vielä niin et toinen on viikon vanhempi kun toinen, et olin ovuloinu kaks kertaa ja tää kaikki selvis kun yhdessä täällä niitä testejä ihmeteltiin, että sellanen uni :laughing002:confused005

Ens viikon ovulaatiota odotellessa , mukavaa viikonloppua kaikille:happy093

Minne päin? Monissa paikoissa tekee kyl ensikäyntejä, mut hoidot vaan venyy :sad001 mulla lähti kuukaus sit lähete, ja Helsingistä tuli kirje jossa valiteltiin viivästymistä, eikä silloin vielä korona vaikuttanut näin..:sad001

TAYSiin jonossa ollaan, olis kiva jos pääsis edes ensikäynnille ennen kesää.
Tiedätkö paljonko Hkissä on yleensä jonot? Jaksamista odotteluun! :dance008

TAYSiin jonossa ollaan, olis kiva jos pääsis edes ensikäynnille ennen kesää.
Tiedätkö paljonko Hkissä on yleensä jonot? Jaksamista odotteluun! :dance008

Helsingissä ilmeisesti ensikäynnille muutama kuukausi, sen jälkeen 3-6kk että hoidot alkaa. Ehkä Taysissa ei niin pahat jonot :) Mutta nyt voi mennä hoitoihin vielä pidempään, kun tämänhetkisetkin hoidot jäissä ties kuinka kauan :(

Helsingissä ilmeisesti ensikäynnille muutama kuukausi, sen jälkeen 3-6kk että hoidot alkaa. Ehkä Taysissa ei niin pahat jonot :) Mutta nyt voi mennä hoitoihin vielä pidempään, kun tämänhetkisetkin hoidot jäissä ties kuinka kauan :sad001

Niinpä, taysissa ymmärtääkseni 1-4kk jono ensikäynnille ennen koronaepidemian tuloa. toivotaan että tilanne paranee äkkiä!

Takaisin