Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskalsin testata tänään eli kp25/dpo 13. Haalea viiva testissä.
Taidan jättää jatkossa noi one stepit ostamatta
Joko teit uuden testin? :)
Tein ja ihan yhtä haalea kuin eilenkin, ovistesti edelleen näyttää tasavahvaa viivaa.
Mikä dpo? Koska menkkojen pitäis alkaa?
Dpo 14 ja kp 25/28. Menkkojen pitäisi alkaa siis ens viikon tiistaina. Kohtuun viimeksi eilen illalla tuikki tosi voimakkaasti samaan kohtaan, rintoja kuumottaa ja ovat ajoittain arat. Janottaa myös, sekä vv tulee todella paljon. Ja nälkä! Vaikka just söi, niin jo on heti uudelleen nälkä. Josko nää oireet on vaan mielen kepposia. Ostin kyl tänään pc:n liuskat, kun jonkun keskustelun luin että jotkut ei saa one stepin herkällä plussaa kuin vasta rv5+ tienoilla
Miten sen nyt laskisi. Kkm: n jälkeen kolmas kierto, mutta ensimmäisessä ehkäisy käytössä eli varmaan yk2. Se kkm raskaus oli meille ihan ylläriraskaus, mutta herätti kovan kaipuun vauvaan.Vähän ihanaa!!! Kyllä niitä plussia nyt satelee! Monesko yk sulla nyt menossa? :)
Dpo 14 ja kp 25/28. Menkkojen pitäisi alkaa siis ens viikon tiistaina. Kohtuun viimeksi eilen illalla tuikki tosi voimakkaasti samaan kohtaan, rintoja kuumottaa ja ovat ajoittain arat. Janottaa myös, sekä vv tulee todella paljon. Ja nälkä! Vaikka just söi, niin jo on heti uudelleen nälkä. Josko nää oireet on vaan mielen kepposia. Ostin kyl tänään pc:n liuskat, kun jonkun keskustelun luin että jotkut ei saa one stepin herkällä plussaa kuin vasta rv5+ tienoilla
pc on itellä ollu luotettavin!
Ne muka super herkät one stepit ja muut erittäin herkät on ihan pyllystä.. esikoisen ainana mä en niihin herkkiin saanu mitään vaikka pc oli selvä viiva.
Testaat uudellee toisella merkillä
Oireet ainaki tosi selvät.
Mulla näyttää flo kans että tiistaina pitäis alkaa. Saas nähdä tuleeko tänään postissa herkät testit. Eilen oli vasemmassa tississä niin kauhee särky iltaan asti että jouduin särkylääkettä ottaan. Kaippa kroppa on vähän sekasin vaan.
Vihdoin lähete mennyt klinikalle, mä oon niin odottanut tätäääää
Nyt kun vielä saatas aika! Tulispa nopeesti
Minne päin? Monissa paikoissa tekee kyl ensikäyntejä, mut hoidot vaan venyy mulla lähti kuukaus sit lähete, ja Helsingistä tuli kirje jossa valiteltiin viivästymistä, eikä silloin vielä korona vaikuttanut näin..
TAYSiin jonossa ollaan, olis kiva jos pääsis edes ensikäynnille ennen kesää.
Tiedätkö paljonko Hkissä on yleensä jonot? Jaksamista odotteluun!
Helsingissä ilmeisesti ensikäynnille muutama kuukausi, sen jälkeen 3-6kk että hoidot alkaa. Ehkä Taysissa ei niin pahat jonot :) Mutta nyt voi mennä hoitoihin vielä pidempään, kun tämänhetkisetkin hoidot jäissä ties kuinka kauan