Raskaaksi 2020

Mulla alkoi tänään sellainen ruskea niukka vuoto ja vatsaa on nipistellyt enemmän. En tiedä olisko kiinnittyminen (sopis oletettuun aikatauluun), mutta siinä tapauksessa mun aikaisemmat oireet on ollu mielikuvituksen tuotetta.:scratch Tai sitten jotain meinasi tapahtua, mutta tästä alkaa tyhjennys.:sad001Kävin kuitenkin varmuuden vuoksi ostamassa pari testiä optimistisena, josko tässä pääsisi niitä ensi viikolla tekemään..

Laskeskelin, että kuukautiset voisivat alkaa tänään, koska on kp27, ja edellisten kiertojen välillä oli 27 päivää. Tein testin päivän toisesta virtsasta: negatiivista näytti. Mutta kuukautisetkaan eivät ole vielä alkaneet, eli hermostuttaa edelleen. Rinnat ovat kipeät, väsyttää ja olen ärtynyt koko ajan.

Pakko jakaa teidän kanssa miun uni, varmaan näistä testeistä täällä tuli alitajunntaan :dead:

Näin unta et olin raskaana ja tein noita liuska testejä. Sit tein niitä monta ja niistä sain selville et ootan kaksosia ja vielä niin et toinen on viikon vanhempi kun toinen, et olin ovuloinu kaks kertaa ja tää kaikki selvis kun yhdessä täällä niitä testejä ihmeteltiin, että sellanen uni :laughing002:confused005

Ens viikon ovulaatiota odotellessa , mukavaa viikonloppua kaikille:happy093

Minäkin näin ennen plussaamista unta että plussasin! :)

Onnea plussanneille! Näitähän satelee koko ajan :smiley-bounce012

Kävin gynellä ja tuomiona puhjennut kysta, joka pistänyt kierron sekaisin. Vatsaontelossa verta, joka ärsyttää ja tekee oireita. Saa nähdä millon palaa taas normaaliksi. Gynekologi kehotti tikuttamaan ovista ja jos ei näy niin Letrot käyttöön. Onko täällä Letrojen käyttäjiä?

Kävin gynellä ja tuomiona puhjennut kysta, joka pistänyt kierron sekaisin. Vatsaontelossa verta, joka ärsyttää ja tekee oireita. Saa nähdä millon palaa taas normaaliksi. Gynekologi kehotti tikuttamaan ovista ja jos ei näy niin Letrot käyttöön. Onko täällä Letrojen käyttäjiä?

Täällä ekat letrot syöty tässä kierrossa kp5-9, ovulaatio + tikutettu kp16 ja nyt menossa kp20. :)

Ei oo letroista kokemusta, vielä. Mut luulen että mulla puhkes kysta viime yönä :hungover: heräsin siihen kipuun ja koskee edelleen. Sain soittajan lääkärille, ens viikolla:nailbiting: jospa ottaa tosissaan ja saan jotakin apua tähän kiertojen epäsäännöllisyyteen, pelkät terolutit ei tunnu auttavan, ovis vasta kiertopäivillä 18-20 ja terojen jälkeen menkat alkaa jo 25-28. Eihän siinä mitään ehdi kiinnittyäo_O
Aloitin taas rautakuurin kun oli niin runsaat kuukautiset..
Ihanaa kevättä ja plussatuulia kaikille:dummy1: ihanaa kun paistaa aurinko, mulla vaikuttaa mielialaan tosi paljon :smiley-bounce012

Täällä ekat letrot syöty tässä kierrossa kp5-9, ovulaatio + tikutettu kp16 ja nyt menossa kp20. :)

Millä perustein noita letroja saa? Tai siis voisko niitä saada esim ovulaation vahvistukseen :facepalm: musta tuntuu et sain kunnon Ovis viivat kerran puolessa vuodessa :o noh onneksi tilasin nuo digi ovikset jos niillä ei nyt ens kierrosta saa kiinni ovista niin marssin kyllä gynelle

Millä perustein noita letroja saa? Tai siis voisko niitä saada esim ovulaation vahvistukseen :facepalm: musta tuntuu et sain kunnon Ovis viivat kerran puolessa vuodessa :eek: noh onneksi tilasin nuo digi ovikset jos niillä ei nyt ens kierrosta saa kiinni ovista niin marssin kyllä gynelle

Ehdottomasti soittoa äitiys puolelle!
En tiedä millä perusteella niitä saa mut kai ne ainaki verikokeisiin laittaa jos ei ovista tapahdu:gen014
En tiedä miten tämä korona nyt vaikuttaa, täällä ainaki äitiys puoli muuttaa pienempiin tiloihin:eek: et saa nähdä pääsenkö ultraan siellä vai pitääkö mennä yksityiselle:wideyed:

Heissan! Oon lukenut kaikki tämän ketjun 105 sivua, vauvakuumetta, ehheh:happy:

Liityn nyt viimein mukaan, koska mies antoi viimein vihreää valoa, joten jätin pillerit pois. Olen siis 28v, syyskuussa 29v ja esikoista molemmille toivotaan. Raskautumista saattaa vaikeuttaa aiemmin sairastettu vaikea anoreksia, jonka aikana tosin hormonitoiminta pysyi e-pillereillä matkassa. Nyt parisen vuotta olen ollut turvallisesti normaalipainossa. Kilpirauhasen vajaatoiminta on myös, mutta se on hyvässä hoitotasapainossa (arvot oli viimeksi tsh 0.5 ja t4v 21 luokkaa, itselle nämä mainioimmat) raudanpuute hoidettu viime vuoden puolella ja ferrrit nyt 80.

Tällä hetkellä siis yk1 menossa, mikäli sitä voi siksi sanoa, koska kuukautisia ei ole e-pillereiden jälkeen näkynyt:sorry:oviksen onnistuin bongaamaan tikuilla ja vatsakipujen perusteella mennään nyt dpo7. Mahdollisia kuukautisia pillereitä edeltävän kierron mukaan saa odottaa siis viikon päästä:woot:

Söin 8 vuotta pillereitä, joten nää oireet voi olla ihan mitä vaan, mut huomattavimpana oon huomannut nännien järjettömän kipeytymisen! Eilen oli pahoinvointia ja miehen juoma olut haisi tosi pahalle. En nyt ota stressiä vielä (enpä) :smiley-angelic006

Heissan! Oon lukenut kaikki tämän ketjun 105 sivua, vauvakuumetta, ehheh:happy:

Liityn nyt viimein mukaan, koska mies antoi viimein vihreää valoa, joten jätin pillerit pois. Olen siis 28v, syyskuussa 29v ja esikoista molemmille toivotaan. Raskautumista saattaa vaikeuttaa aiemmin sairastettu vaikea anoreksia, jonka aikana tosin hormonitoiminta pysyi e-pillereillä matkassa. Nyt parisen vuotta olen ollut turvallisesti normaalipainossa. Kilpirauhasen vajaatoiminta on myös, mutta se on hyvässä hoitotasapainossa (arvot oli viimeksi tsh 0.5 ja t4v 21 luokkaa, itselle nämä mainioimmat) raudanpuute hoidettu viime vuoden puolella ja ferrrit nyt 80.

Tällä hetkellä siis yk1 menossa, mikäli sitä voi siksi sanoa, koska kuukautisia ei ole e-pillereiden jälkeen näkynyt:sorry:oviksen onnistuin bongaamaan tikuilla ja vatsakipujen perusteella mennään nyt dpo7. Mahdollisia kuukautisia pillereitä edeltävän kierron mukaan saa odottaa siis viikon päästä:woot:

Söin 8 vuotta pillereitä, joten nää oireet voi olla ihan mitä vaan, mut huomattavimpana oon huomannut nännien järjettömän kipeytymisen! Eilen oli pahoinvointia ja miehen juoma olut haisi tosi pahalle. En nyt ota stressiä vielä (enpä) :smiley-angelic006

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Täällä onkin nyt ollut niin ihana plussa aalto niin kiva saada lisää kuumeilijoita :)

Huooh oireet jatkuu mut niin metallin maku suussa ja maha sekaisin et menkut tulee!! Kai oli anovulatorinen

Tervetuloa uusille ja plussatuulia :smiley-bounce016

Jesbe, jaan sun kanssa oirehdinnat. Rinnat meinaa räjähtää, ovat ihan turvoksissa ja kipeät. Kohtua tuikkii, vatsallaan ollessa voimakasta painetta kohdussa. Dpo 15 kp26/28 ja pc:llä puhdas nega. :sour:

Toivottavasti Jesbellä ja Keltainenkuu tulisi plussa! Ja tietenkin myös muilla kuumeiljoilla :Heartpink

Tästä keskustelusta en varmasti katoa, koska on vielä niin aikaista. Nyt rv 3+5. Tm todettiin syksyllä rv 8+4. Mietin että kannattaisiko käydä varhaisultrassa. Viimeksi kävin.

Miten muut plussanneet, aiotteko tehdä jtn digitestejä viikkonäytöllä? Jos teette millä rv?o_O

Millä perustein noita letroja saa? Tai siis voisko niitä saada esim ovulaation vahvistukseen :facepalm: musta tuntuu et sain kunnon Ovis viivat kerran puolessa vuodessa :eek: noh onneksi tilasin nuo digi ovikset jos niillä ei nyt ens kierrosta saa kiinni ovista niin marssin kyllä gynelle

Mulle gyne sanoi et jos en kahteen kiertoon saa ovulaatiota tikutettua tai vaan toisesta, niin alottaa noi. Kierron pituudessa on vähän vaihtelua, niin jo sen perusteella epäili etten ovuloi joka kierrossa ja parit vikat menkat kestäneet vaan päivän ja vähän tiputtelua päälle normaalin 4-5 päivän sijaan. Itse olin huolissani noista niukoista menkoista, alavatsakivuista ja lievästä pahoinvoinnista, joka jäänyt päälle vaikka menkat loppuneet 2vk sitten. Gyne tarttui enemmän tähän raskaustoiveeseen ja sen pohjalta määräsi Letrot. Jos et saa nyt kiinni ovista niin hakeudu ihmeessä gynelle!

Eilen ja tänään pyyhittäessä paperiin verta mutta ei nää kyllä ihan menkoilta tunnu,ei mitään menkka tuntemuksia suuntaan tai toiseen. :banghead: onkohan kohtu niin kuiva vaan koko Kkm jälkeen ettei oo mitään mitä tulis ulos..

Mulle gyne sanoi et jos en kahteen kiertoon saa ovulaatiota tikutettua tai vaan toisesta, niin alottaa noi. Kierron pituudessa on vähän vaihtelua, niin jo sen perusteella epäili etten ovuloi joka kierrossa ja parit vikat menkat kestäneet vaan päivän ja vähän tiputtelua päälle normaalin 4-5 päivän sijaan. Itse olin huolissani noista niukoista menkoista, alavatsakivuista ja lievästä pahoinvoinnista, joka jäänyt päälle vaikka menkat loppuneet 2vk sitten. Gyne tarttui enemmän tähän raskaustoiveeseen ja sen pohjalta määräsi Letrot. Jos et saa nyt kiinni ovista niin hakeudu ihmeessä gynelle!

Onkohan noissa aina pakko käydä seuranta ultrassa? Jos esim syö tosi pienellä annostuksella avittamaan ovulaatiota

Tervetuloa uusille ja plussatuulia :smiley-bounce016

Jesbe, jaan sun kanssa oirehdinnat. Rinnat meinaa räjähtää, ovat ihan turvoksissa ja kipeät. Kohtua tuikkii, vatsallaan ollessa voimakasta painetta kohdussa. Dpo 15 kp26/28 ja pc:llä puhdas nega. :sour:

Mulla on ihan samat oireet ja kiertopäivät! Mulla ovisolo oli jo kp8 mut liekö sit irronnut myöhemmin. Eilen illalla tosiaan hulahti iso läjä outoa valkoista vv joka ei nyt muistuta muuta kuin sillon ku rfsu vahveni kolme päivää kunnes lopulta haaleni ja sit tuli menkut. Tänää maha sekaisin mut lenssuolo ja kohdunnapukka kova. Mulla ei siis ikinä esim oviksen jälkeen oo kova vaan tuntuu aina alhaalla ja pehmeälle jostain syystä. Nyt se on kova ja oudon pitkähkön tuntuinen. Juu en ronkkinut liikaa, oon tätä käyttänyt luomuehkäisyn aikana ja hyvin toimi ei tulehduksia. Mut outo se oli ja hyvin paljon oikealle kallellaan ja sit oikealla mulla eniten tuntuu kaikki outoudet ja keskellä alamahaa

Toivottavasti Jesbellä ja Keltainenkuu tulisi plussa! Ja tietenkin myös muilla kuumeiljoilla :Heartpink

Tästä keskustelusta en varmasti katoa, koska on vielä niin aikaista. Nyt rv 3+5. Tm todettiin syksyllä rv 8+4. Mietin että kannattaisiko käydä varhaisultrassa. Viimeksi kävin.

Miten muut plussanneet, aiotteko tehdä jtn digitestejä viikkonäytöllä? Jos teette millä rv?o_O
En ajatellut tehdä. En oikein ymmärrä niiden hyötyä (hintaan nähden etenkään). Viivatestejä varmaan teen vielä pari, kun haluan nähdä viivan vahvistuvan, ennen kuin uskallan ajatella olevani raskaana.

Takaisin