Heissan! Oon lukenut kaikki tämän ketjun 105 sivua, vauvakuumetta, ehheh
Liityn nyt viimein mukaan, koska mies antoi viimein vihreää valoa, joten jätin pillerit pois. Olen siis 28v, syyskuussa 29v ja esikoista molemmille toivotaan. Raskautumista saattaa vaikeuttaa aiemmin sairastettu vaikea anoreksia, jonka aikana tosin hormonitoiminta pysyi e-pillereillä matkassa. Nyt parisen vuotta olen ollut turvallisesti normaalipainossa. Kilpirauhasen vajaatoiminta on myös, mutta se on hyvässä hoitotasapainossa (arvot oli viimeksi tsh 0.5 ja t4v 21 luokkaa, itselle nämä mainioimmat) raudanpuute hoidettu viime vuoden puolella ja ferrrit nyt 80.
Tällä hetkellä siis yk1 menossa, mikäli sitä voi siksi sanoa, koska kuukautisia ei ole e-pillereiden jälkeen näkynyt
oviksen onnistuin bongaamaan tikuilla ja vatsakipujen perusteella mennään nyt dpo7. Mahdollisia kuukautisia pillereitä edeltävän kierron mukaan saa odottaa siis viikon päästä
Söin 8 vuotta pillereitä, joten nää oireet voi olla ihan mitä vaan, mut huomattavimpana oon huomannut nännien järjettömän kipeytymisen! Eilen oli pahoinvointia ja miehen juoma olut haisi tosi pahalle. En nyt ota stressiä vielä (enpä)