Seleniitti
Näppärä viestien naputtelija
Dpo13 ja kp24, one stepin herkällä suht selkeä haamu. En ole toiveikas, oon aika varma ettei vahvistu.
Onko sulla kuvaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo13 ja kp24, one stepin herkällä suht selkeä haamu. En ole toiveikas, oon aika varma ettei vahvistu.
Hei ootteko käyttänyt mitään lisäravinteita tai muita lisäämään raskaaksi tulon mahdollisuuksia? Nyt kun suurimmasta shokista tuon kohdunulkoisen jälkeen on päästy niin haluaisin tehdä kaikkeni raskaaksi tulon eteen. Vauvahaaveet on vahvemmat kuin koskaan
Hei ootteko käyttänyt mitään lisäravinteita tai muita lisäämään raskaaksi tulon mahdollisuuksia? Nyt kun suurimmasta shokista tuon kohdunulkoisen jälkeen on päästy niin haluaisin tehdä kaikkeni raskaaksi tulon eteen. Vauvahaaveet on vahvemmat kuin koskaan
Mulla hemoglobiini 155 ja ferritiini 125, joten ei tarvetta raudalle. Myös kalsium ja magneesium olivat kunnossa. D on vähän alhanen, joten tilasin nyt jotain turskanmaksaöljy kapseleita sitä varten ja näin flunssasena otan luonnollista c-vitamiinia, synteettistä kannattaa vältää toki kaikissa vitskuissa, mut d ja c etenkin! Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä synteettisinä. Alhainen rauta voi esimerkiksi johtua d-vitamiinivalmisteiden syömisestä.
Onko sulla kuvaa
Silmälle näkyy selvemmin. Mutta en usko että tästä mitään tulee. Tälläkään kertaa.
Mitä lämmöt ollut teillä hedelmöittymisen jälkeen? Mulla on normaali ruumiinlämpö max 36.4 ja nyt lämmöt on 36.9. Yleensä olisin ihan kipee näistä lämmöistä. Oon ihan pihalla nyt koko kehon toiminnasta :banghead:
ainakin kolikalsiferoli on synteettistä ymmärtääkseni. Kalanmaksaöljyt on kai ainoita joissa luonnollista, mut niihinkin on voitu lisätä synteettistä, et tarkkana saa olla. Ja nois kalanmaksaöljyis on aina paljon muutakin, ei pelkkää d:tä. Itse pyrin välttämään kaikkee turhaa ja ilman koronaa olisin nyttenkin vaan odottanu aurinkoa d-vitamiini varastojen täyttämiseen...
Onko tämä testi mielestänne hyvä? Sain nimittäin tällä testillä ovulaation aikaan haamu plussan... Ja miksi testasin oli se että paketti tuli postissa ja hetihän piti uutuuden viehtyksessä tehdä kaikki mahdollinen. (jopa raskaustesti) Ovulaatio oli kirkuva plussa, joka hälventyy päivien päästä. Raskaana en ole ainakaan edellisestä kierrosta.Silmälle näkyy selvemmin. Mutta en usko että tästä mitään tulee. Tälläkään kertaa.
Hieno plussaIllalla halusin nähdä vielä viivatkin tikussa
Testaan huomenna onko vahvistunut..
Tänään kp32/30 dpo16
Onko tämä testi mielestänne hyvä? Sain nimittäin tällä testillä ovulaation aikaan haamu plussan... Ja miksi testasin oli se että paketti tuli postissa ja hetihän piti uutuuden viehtyksessä tehdä kaikki mahdollinen. (jopa raskaustesti) Ovulaatio oli kirkuva plussa, joka hälventyy päivien päästä. Raskaana en ole ainakaan edellisestä kierrosta.