Raskaaksi 2020

Illalla halusin nähdä vielä viivatkin tikussa <3
Testaan huomenna onko vahvistunut..

Tänään kp32/30 dpo16

Liitteet

• F539E690-E28E-4909-BFFD-56AFB9203583.jpeg
    F539E690-E28E-4909-BFFD-56AFB9203583.jpeg
    11 KB · Katsottu: 133
Reggie olen pahoillani ja paljon voimia, jos jotain positiivista niin ainakin siittiö löysi munasolun :facepalm:

Paljon onnea vielä kaikille plussanneille ja kiitos tsempeistä.:Heartred :sorry: Eilen oli oikeen sellanen olo et räjähdän hormoonien takia. lopetin terotkin kesken vaikka tänään ois pitäny vielä ottaa. Hain hiivalääkkeenkin kun tuntu et se hiipi kylään. Eilen tuntu taas kipua munasarjoissa joka säteili ihan reiteen asti. Ei kuitenkaan niin kovaa kipua että ois lääkettä tarvinnut. Flo ennustaa menkkoja ens tiistaille mutta kun on Kkm jälkeinen kierto niin ei tiedä yhtään mitä keho puuhaa. :banghead:. Jos menkkoja ei näy niin testailen vasta sitten uudestaan:bounce

Hei ootteko käyttänyt mitään lisäravinteita tai muita lisäämään raskaaksi tulon mahdollisuuksia? Nyt kun suurimmasta shokista tuon kohdunulkoisen jälkeen on päästy niin haluaisin tehdä kaikkeni raskaaksi tulon eteen. Vauvahaaveet on vahvemmat kuin koskaan ❤️

Mulla on ollu mama vitskut mutta ensi kiertoon tilasin inocapsit. Myös gelee royaleita on ollut käytössä :)

Hei ootteko käyttänyt mitään lisäravinteita tai muita lisäämään raskaaksi tulon mahdollisuuksia? Nyt kun suurimmasta shokista tuon kohdunulkoisen jälkeen on päästy niin haluaisin tehdä kaikkeni raskaaksi tulon eteen. Vauvahaaveet on vahvemmat kuin koskaan ❤️

Rauta, mulla alhainen ferritiini, monivitamiini, gelee royl, foolihappo, magnesium, omegat ja maitohappobakteeri.. muistinkohan kaikki:rolleyes:
Omega syön vaan ovikseen asti koska se voi ohentaa verta ja aiheuttaa turhaa vuotoa..

Onnea taas kaikille plussanneille! :happy: Mutta onko täällä kohta enää ketään mun kanssa, kun kaikki plussaa :facepalm:
Mulla on normaalisti pitkin kiertoa alavatsajomotuksia, mutta nyt on ollut tällä viikolla useana iltana hetkellinen viiltävä vatsakipu vasemmalla puolellla. Toiveet alkaa heräilemään, nyt dpo 8:rolleyes:

Tuulenviemää kyllä tässä vaiheessa elämää kun olen tänä vuonna 30 kuitenkin ja elämä heitellyt et on ollut huono mies ja onneksi ei siis tullut vauvaa vaikka menetys oli kova kun kkm... Myöhemmin sit toinen mies kenen kanssa oltiin tunnettu ja tjot mutta ei kehittynyt mitään.

Nyt tämä on hyvin hyvä ystävä ja on tunnettu pitkään ja esim suhteiden välissä ollut enemmän ja ihan ollaan koko ajan yhdessä eikä oo muita mut hän tietää mun halun ja sit ymmärtää miksi yksin haluan lapsen tehdä jos ei tässä nyt tulisesti rakastu ja löydä sielunkumppania niin yksin teen kunhan nämä hoidot loppuu.

Vieläkään ei menkkoja, noh oireet on ja ei et vähenee ja eilen tosi kovia viiltoja vatsalla, kesti ehkä tunnin ja loppui. Rinnat räjähtää kohta. Mutta muuten on kyllä ihan ok jos raskaana tai en. Kummin päin vain niin on minulle ok.

Ihana kuulla että noin kivasti meni sinulla <3

Mulla on ympärivuoden käytössä omega3, d, c, sinkki, magnesium+calsium, monivitamiini, foolihappo, vihreä tee ja cla. Nyt oli tärppikierrossa myös rauta, koska olo on tuntunu niin väsyneeltä että alotin omatoimisen rautakuurin ja olokin on ollu virkeämpi!!

vihreän teen lopetin heti plussattua, se voi kuulemma suurina pitoisuuksina aiheuttaa keskenmenoa. Ja monivitamiinin vaihdoin mammavitamiiniin kun siinä ei oo A:ta. Myös cla jäi pois.

Muokattu viimeksi:

Mulla on päivittäin käytössä monivitamiini, foolihappo, D-vitamiini ja nyt uutena magnesium. Omegaa ja kalsiumia otan vaihdellen ruokavalion mukaan. Mä kyselin näitä täällä vähän aikaa sitten kans ja sillon joku suositteli vehnänalkioöljyä, mutta meidän prismasta en sitä löytynyt. Sitä ajattelin ostaa sit kun jostain bongaan.

Mulla hemoglobiini 155 ja ferritiini 125, joten ei tarvetta raudalle. Myös kalsium ja magneesium olivat kunnossa. D on vähän alhanen, joten tilasin nyt jotain turskanmaksaöljy kapseleita sitä varten ja näin flunssasena otan luonnollista c-vitamiinia, synteettistä kannattaa vältää toki kaikissa vitskuissa, mut d ja c etenkin! Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä synteettisinä. Alhainen rauta voi esimerkiksi johtua d-vitamiinivalmisteiden syömisestä.

Mulla hemoglobiini 155 ja ferritiini 125, joten ei tarvetta raudalle. Myös kalsium ja magneesium olivat kunnossa. D on vähän alhanen, joten tilasin nyt jotain turskanmaksaöljy kapseleita sitä varten ja näin flunssasena otan luonnollista c-vitamiinia, synteettistä kannattaa vältää toki kaikissa vitskuissa, mut d ja c etenkin! Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä synteettisinä. Alhainen rauta voi esimerkiksi johtua d-vitamiinivalmisteiden syömisestä.

Mistä tietää syökö synteettistä D :bag: onko kaikki pillerit sitä..:eek:

ainakin kolikalsiferoli on synteettistä ymmärtääkseni. Kalanmaksaöljyt on kai ainoita joissa luonnollista, mut niihinkin on voitu lisätä synteettistä, et tarkkana saa olla. Ja nois kalanmaksaöljyis on aina paljon muutakin, ei pelkkää d:tä. Itse pyrin välttämään kaikkee turhaa ja ilman koronaa olisin nyttenkin vaan odottanu aurinkoa d-vitamiini varastojen täyttämiseen...

Mitä lämmöt ollut teillä hedelmöittymisen jälkeen? Mulla on normaali ruumiinlämpö max 36.4 ja nyt lämmöt on 36.9. Yleensä olisin ihan kipee näistä lämmöistä. Oon ihan pihalla nyt koko kehon toiminnasta :banghead:

Mitä lämmöt ollut teillä hedelmöittymisen jälkeen? Mulla on normaali ruumiinlämpö max 36.4 ja nyt lämmöt on 36.9. Yleensä olisin ihan kipee näistä lämmöistä. Oon ihan pihalla nyt koko kehon toiminnasta :banghead:

Mulla aina luteaalissa nousee. Saattaa käydä ylikin 37.

ainakin kolikalsiferoli on synteettistä ymmärtääkseni. Kalanmaksaöljyt on kai ainoita joissa luonnollista, mut niihinkin on voitu lisätä synteettistä, et tarkkana saa olla. Ja nois kalanmaksaöljyis on aina paljon muutakin, ei pelkkää d:tä. Itse pyrin välttämään kaikkee turhaa ja ilman koronaa olisin nyttenkin vaan odottanu aurinkoa d-vitamiini varastojen täyttämiseen...

Mun pitää syödä d kunnolla koska reuma..

Silmälle näkyy selvemmin. Mutta en usko että tästä mitään tulee. Tälläkään kertaa.
Onko tämä testi mielestänne hyvä? Sain nimittäin tällä testillä ovulaation aikaan haamu plussan... Ja miksi testasin oli se että paketti tuli postissa ja hetihän piti uutuuden viehtyksessä tehdä kaikki mahdollinen. (jopa raskaustesti) Ovulaatio oli kirkuva plussa, joka hälventyy päivien päästä. Raskaana en ole ainakaan edellisestä kierrosta.

Onko tämä testi mielestänne hyvä? Sain nimittäin tällä testillä ovulaation aikaan haamu plussan... Ja miksi testasin oli se että paketti tuli postissa ja hetihän piti uutuuden viehtyksessä tehdä kaikki mahdollinen. (jopa raskaustesti) Ovulaatio oli kirkuva plussa, joka hälventyy päivien päästä. Raskaana en ole ainakaan edellisestä kierrosta.

Ei ole hyvä..Saattaa tulla haamu milloin vain kierrosta

Takaisin