Raskaaksi 2020

Tsemppiä♥️
missä siis näin?

oireet ainakin edelleen tosi lupaavat :)
Asun Espanjassa vielä Andalusian seudulla niin täällä toi on aika rajua tuo seuranta.. nyt on kyllä ihan oksennettu että kyl mä ainakin oireista kärsin. On siis jokin hormoni koholla koska mä reagoin niihin tosi voimakkaasti... Ja sitten jos menkat tulee myöhässä niin tietää että jotain yritti tapahtua. Oon kyl varma oviksen ajankohdasta mut voin olla toki väärässä myös. Ihan jäätävät kouristelut mut ei oo menkkojen kaltaisia kipuja ja lämmöt on jo liki 37 aamusta. Normisti siis astetta vähemmän. Ehkä ihan hyväkin juttu ettei oo testiä niin ei pety liikaa ku oireet on hyvinkin lupaavat ja kun ne ovat nyt niin voimakkaita ja aiemmin ei ole ollut kun kkm ja km ja kemialliset. Kai mä ite uskon että voin ollakin, oireillut niin rajusti nyt... Varsinkin rintojen sivut kipeet ja kovat ja muutenkin kipuilee.

Luin sun oireita ja ihan samaa täällä enkä ole missään kierrossa oireillut näin paljon. Edes keskenmenneissä

Noniin lääkärissä käyty. Kohdunulkoinen raskaus. :sad010 mulla on ollut pitkään semmonen tunne, etten voi tulla raskaaksi. Tämä tieto ei ainakaan tuota tunnetta helpottanut. Lääkäri kyllä sanoi, että pitäisi raskauden onnistua, vaikkakin todennäköisyys uuteen kohdunulkoiseen onkin nyt kasvanut.

Itkettää ja on tosi pettynyt olo
Pahoillani olen <3 en tiedä kohdun ulkoisesta itse mutta on käynyt km ja kkm ja useampia kemiallisia niin että voimahalit ja toivottavasti nyt raskaudut pian ja kaikki sujuu hyvin

Puuh... Viime torstaina sain ovis plussan, perjantaina oli kaikki oireet ja oletin oviksen olevan sillon, sillon alkoi vaaleanpunainen/rusehtava vuoto jonka oletin liittyvän ovikseen. Sunnuntaina aloitin terolutit. Ja eilen alkoi menkat :shifty:
Pitäiskö nuo terot nyt jättää kesken ..?.. mitäpä niitä turhaan tässä vaiheessa syömään:bored:

Onnea plussanneille ja tsemppiä vastoinkäymisiin muille:Heartred ei oo vauvan teko helppoa:sorry:

Noniin lääkärissä käyty. Kohdunulkoinen raskaus. :sad010 mulla on ollut pitkään semmonen tunne, etten voi tulla raskaaksi. Tämä tieto ei ainakaan tuota tunnetta helpottanut. Lääkäri kyllä sanoi, että pitäisi raskauden onnistua, vaikkakin todennäköisyys uuteen kohdunulkoiseen onkin nyt kasvanut.

Olen niin pahoillani <3
Oliko sulla jotain oireita?

Onnea @Bambi ♡
@Sofia2016m dpo10 on tosi aikaista vielä, eikä nega tarkoita mitään.

Mulla kp23/dpo11. Tavallaan tuntuu, että voisi olla tärpännyt ja sitten kuitenkin mieli sanoo, että ei kuitenkaan. En ole testannut vielä, kun en usko, että näkyisi kuitenkaan vielä ja siten vaan masentuisin. Alavatsalla on kyllä vähän tuntemuksia ja viluttaa. Mutta mä olen palelija muutenkin.

Muokattu viimeksi:
Onnea @Bambi ♡
@Sofia2016m dpo10 on tosi aikaista vielä, eikä nega tarkoita mitään.

Mulla kp22/dpo11. Tavallaan tuntuu, että voisi olla tärpännyt ja sitten kuitenkin mieli sanoo, että ei kuitenkaan. En ole testannut vielä, kun en usko, että näkyisi kuitenkaan vielä ja siten vaan masentuisin. Alavatsalla on kyllä vähän tuntemuksia ja viluttaa. Mutta mä olen palvelija muutenkin.
Mietin tossa hetken et hetkonen mikä palvelija mahdat olla, mut sit tajusin et ehkä kirjotusvirhe:hilarious:

Asun Espanjassa vielä Andalusian seudulla niin täällä toi on aika rajua tuo seuranta.. nyt on kyllä ihan oksennettu että kyl mä ainakin oireista kärsin. On siis jokin hormoni koholla koska mä reagoin niihin tosi voimakkaasti... Ja sitten jos menkat tulee myöhässä niin tietää että jotain yritti tapahtua. Oon kyl varma oviksen ajankohdasta mut voin olla toki väärässä myös. Ihan jäätävät kouristelut mut ei oo menkkojen kaltaisia kipuja ja lämmöt on jo liki 37 aamusta. Normisti siis astetta vähemmän. Ehkä ihan hyväkin juttu ettei oo testiä niin ei pety liikaa ku oireet on hyvinkin lupaavat ja kun ne ovat nyt niin voimakkaita ja aiemmin ei ole ollut kun kkm ja km ja kemialliset. Kai mä ite uskon että voin ollakin, oireillut niin rajusti nyt... Varsinkin rintojen sivut kipeet ja kovat ja muutenkin kipuilee.

Luin sun oireita ja ihan samaa täällä enkä ole missään kierrossa oireillut näin paljon. Edes keskenmenneissä

Oonko ymmärtäny oikein että tää mahdollinen raskaus olis kuitenkin eri miehen kanssa kuin noi aiemmat keskenmenneet? Ajattelin vaan, että ehkä "vika" oli sit siittiöissä tai teidän yhteensopivuudessa... Ja nyt siis kaikki meniskin hyvin :happy119

Olen tehnyt tälläisen havainnon, että sana" pupuilu" on hyvin yleinen termi kun joku haluaa kertoa olleensa miehensä kanssa yhdynnässä...
Minusta se on aika hauska/huvittava.
Tuleeko se siitä, että yritetään lisääntyä kun kanit?
Muistaakseni vuonna 2006(viime raskauden ajalla) puhuttiin usein tallettamisesta.

Olen tehnyt tälläisen havainnon, että sana" pupuilu" on hyvin yleinen termi kun joku haluaa kertoa olleensa miehensä kanssa yhdynnässä...
Minusta se on aika hauska/huvittava.
Tuleeko se siitä, että yritetään lisääntyä kun kanit?
Muistaakseni vuonna 2006(viime raskauden ajalla) puhuttiin usein tallettamisesta.

Mielestäni pupuilu on oikein hyvä sana kun tarkoitetaan seksiä, panemista tai yhdyntää. Pupuilu sopii hyvin tälle sivustolle eikä ole liian rivoa kielenkäyttöä. Tallettelu taas meinaa sitä kun tallettellaan siittiöitä jo ennen ovista "talteen". Olenko ymmärtänyt oikein.

Olen niin pahoillani :Heartred
Oliko sulla jotain oireita?
Kiitos kaikille tsempeistä❤️

Mulla oli pahoja alavatsakipuja, välillä tuntui kuin puukolla olisi revitty vatsaa auki. Menkat oli myöhässä ja toivoin kovasti että kivut olisi raskauteen liittyviä. Testi oli kuitenkin negatiivinen ja kivut + menkattomuus sai hakeutumaan lääkäriin. Tänä aamuna alkoi erikoinen vuoto josta lääkärille mainitsin. Lääkäri oli raskauden suhteen epäilevä, mutta otti testin kuitenkin. Se näytti plussaa mutta hcg oli tosi matala, josta heräsi epäilyt ettei kaikki ole niinkuin pitää. Kaikutestissä selvisi että on ulkoinen. Epäili, että viikkoja olisi 4-6 takana.

Kiitos kaikille tsempeistä❤️

Mulla oli pahoja alavatsakipuja, välillä tuntui kuin puukolla olisi revitty vatsaa auki. Menkat oli myöhässä ja toivoin kovasti että kivut olisi raskauteen liittyviä. Testi oli kuitenkin negatiivinen ja kivut + menkattomuus sai hakeutumaan lääkäriin. Tänä aamuna alkoi erikoinen vuoto josta lääkärille mainitsin. Lääkäri oli raskauden suhteen epäilevä, mutta otti testin kuitenkin. Se näytti plussaa mutta hcg oli tosi matala, josta heräsi epäilyt ettei kaikki ole niinkuin pitää. Kaikutestissä selvisi että on ulkoinen. Epäili, että viikkoja olisi 4-6 takana.

Mä olen pahoillani :Heartred
Mulla hyvin samankaltainen tarina, et ole yksin - meitä on monta :hug013
Tsemppiä, tuo sattuu, tiedän :Heartred

Voi ei, oon pahoillani! Itse aika vaikean kohdunulkoisen läpi käyneenä, voin hyvin kuvitella fiilikset. Mulla uusi raskaus onnistui kolmannella yrityskerralla kun aloitettiin uudelleen yrittämään :) Minusta ensin diagnoosi kohdunulkoinen tuntui kuin jollekin tuomiolle, mutta nykylääketiede osaa auttaa ja varsinkin jos on todettu ennen kuin on ehtinyt tuhoa tapahtumaan! Jaksamista ja tsemppiä sinulle!:Heartred

Oonko ymmärtäny oikein että tää mahdollinen raskaus olis kuitenkin eri miehen kanssa kuin noi aiemmat keskenmenneet? Ajattelin vaan, että ehkä "vika" oli sit siittiöissä tai teidän yhteensopivuudessa... Ja nyt siis kaikki meniskin hyvin :happy119
Kyllä. Erottiin mun miehen kanssa joka oli todella väkivaltainen, on sen jälkeen ollut mies kenelle useamman kerran tuli haamu ja oireita ja myös ihan usea laskettu aika tuli hänen kanssaan mut ei vaan joko kehittynyt tai sitten jokin vialla. No, tilanne nyt se että en ole oikeastaan suhteessa. Minulla on hyvin erityinen ystävä ja hänen kanssaan me on käytetty suojaa ja kun on silleen että molemmat tiedetään missä mennään eli ei oo mustasukkaisuutta eikä myös muita kumppaneita. Hän tietää minun toiveet (yritys alkuperäisen miehen kanssa alko vuonna 2014) ja raskaus on toivottu mutta tarkoitus oli et nyt saa tämän reumajutun hoitoon kunnolla ja sit minä yksin menen hoitoihin ja näin.. ainakin ajatus on sellainen.. eli tämän kanssa ei oo edes puhuttu et meidän välillä tulisi ikinä muuta ja se on hyvä mutta ei se vauva maailmanloppu olisi. Tulipas pitkä teksti mutta mieluiten etenen että hoidot ja sit yksin meen hoitoihin ja hän on koko ajan tukena ja mun kämppikset myös tietysti. Kaikki ollaan nyt jo varauduttu et mahdollisuus plussaan kyllä nyt on ja on puhuttu "perheen" kesken ja tänne minä jään heidän kanssaan

Edit. Asun siis edelleen ulkomailla ja nämä asumisjärjestelyt on erikoiset aina kun näistä puhuu mutta kaikki ovat samalla sivulla ja kukaan ei minua hylkää tms

Heippa!

Täällä on varmaan/toivottavasti jo moni ehtinyt plussata. Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia vielä yrittäville! Tein teille plussanneille tänne oman ketjun jossa jutella tutulla porukalla raskaus- ja vauvajuttuja. Toivottavasti kaikki pääsette hiljalleen sinne. :)

Kyllä. Erottiin mun miehen kanssa joka oli todella väkivaltainen, on sen jälkeen ollut mies kenelle useamman kerran tuli haamu ja oireita ja myös ihan usea laskettu aika tuli hänen kanssaan mut ei vaan joko kehittynyt tai sitten jokin vialla. No, tilanne nyt se että en ole oikeastaan suhteessa. Minulla on hyvin erityinen ystävä ja hänen kanssaan me on käytetty suojaa ja kun on silleen että molemmat tiedetään missä mennään eli ei oo mustasukkaisuutta eikä myös muita kumppaneita. Hän tietää minun toiveet (yritys alkuperäisen miehen kanssa alko vuonna 2014) ja raskaus on toivottu mutta tarkoitus oli et nyt saa tämän reumajutun hoitoon kunnolla ja sit minä yksin menen hoitoihin ja näin.. ainakin ajatus on sellainen.. eli tämän kanssa ei oo edes puhuttu et meidän välillä tulisi ikinä muuta ja se on hyvä mutta ei se vauva maailmanloppu olisi. Tulipas pitkä teksti mutta mieluiten etenen että hoidot ja sit yksin meen hoitoihin ja hän on koko ajan tukena ja mun kämppikset myös tietysti. Kaikki ollaan nyt jo varauduttu et mahdollisuus plussaan kyllä nyt on ja on puhuttu "perheen" kesken ja tänne minä jään heidän kanssaan

Edit. Asun siis edelleen ulkomailla ja nämä asumisjärjestelyt on erikoiset aina kun näistä puhuu mutta kaikki ovat samalla sivulla ja kukaan ei minua hylkää tms

Minulla oli n. pari vuotta sitten tälläinen kumppanuus vanhemmuus ajatus. Tosin näimme niin harvoin, että raskautuminen oli hyvin epätodennäköistä.
Päädyin sitten ajatukseen, että hoitoihin menen yksin. Juuri kun homma oli käynnistymässä, niin vanha rakkaus astui elämääni ja nyt asutaan yhdessä naimisiin menossa ja vauva saa tulla.

Hei ootteko käyttänyt mitään lisäravinteita tai muita lisäämään raskaaksi tulon mahdollisuuksia? Nyt kun suurimmasta shokista tuon kohdunulkoisen jälkeen on päästy niin haluaisin tehdä kaikkeni raskaaksi tulon eteen. Vauvahaaveet on vahvemmat kuin koskaan ❤️

Dpo13 ja kp24, one stepin herkällä suht selkeä haamu. En ole toiveikas, oon aika varma ettei vahvistu.

Tilanne näyttää vieläki toiveekkaalta. :thumright

Minä alan vasta nyt kp 43/30 uskoa, että kaikki voisikin olla kunnossa. :happy:

Liitteet

• IMG_20200319_071216.png
    IMG_20200319_071216.png
    199 KB · Katsottu: 196
Takaisin