Raskaaksi 2020

Heippa!
Viime päivinä oireita on olleet seuraavia: lämmönnousu, rinnat kipeät, mahassa menkkamaisia kipuja, kohtu tuntuu ”täydeltä”, naama kukkii, itkuherkkyys höpöhöpö asioissa. Aamulla on ollut hirveä pissahätä, sekä hieman huono olo.
Nyt menossa kp 27/29-31.

Tein päiväpissasta (pidätin 3-4h) herkän testin. :dummy1::dummy:

Nyt eletään koko maailmassa vakavia aikoja, mutta tämä testi sai päivän iloiseksi :love017

Liitteet

• 435B0A07-1440-4580-BF71-0C7B8FAC5C01.jpeg
    435B0A07-1440-4580-BF71-0C7B8FAC5C01.jpeg
    15.7 KB · Katsottu: 219
Mulla tuli tänään rusehtavan vuotoa jossa vähän veristä limaa mukana. Rinnat on kipeet välillä. Mut yritän nyt silti valmistautua mekkoihin ja testaan vasta jos tiistaina ei oo menkat alkanu.

Mekin yritämme tulla raskaaksi! Kolme kuukautta vasta takana ja odottelen kuukautisia. Kierron pituus vielä epäselvä. Yritän ajatella, että flunssaa tämä vaan on, mutta kaikki oireet eivät mene flunssan piikkiin. Sunnuntaina ehkä alkaa kuukautiset.

Ihanaa onnea Mirkku2020! :Heartpink

Hei ootteko käyttänyt mitään lisäravinteita tai muita lisäämään raskaaksi tulon mahdollisuuksia? Nyt kun suurimmasta shokista tuon kohdunulkoisen jälkeen on päästy niin haluaisin tehdä kaikkeni raskaaksi tulon eteen. Vauvahaaveet on vahvemmat kuin koskaan ❤️

Mulla on kans matalan ferritiinin takia nyt rautakuuri, sen kanssa syön C-vitamiinia. Lisäksi käytössä on foolihappo, gelee royale, D-vitamiini ja vähän vaihdellen oon napsinut Omega-3, magnesiumia ja sinkkiä.

Mulla alkoi nyt kans uusi yrityskierto (menkat alkoi) ja aattelin, että vois alkaa vähän suunnitelmallisemmin syömään noita lisäravinteita, kun tosiaan osaa noista on tullut napsittua vähän epäsäännöllisemmin.

En ole varmuutta mikä dpo, la 14.3 viiva vielä näkyi. Nyt voi olla kuvittelua, koska eihän kiinnittymistä vielä ole tapahtunut. Järkyttävä väsymys ja paine vatsassa. Rinnoissa hieman kosketusarkuutta. Milloin oireita voi alkaa tulemaan, nämä taitaa olla mielikuvituksen täytettä.... Javäsymys voi olla sitä kun työskentelen sh:na ja painan näinä päivinä kovasti työtä

Onnea kaikille plussanneille :Heartbigred

Ja tsempit ja haleja reggie :Heartred

Täällä kp 9. Lapsivapaa ja hotelliyö peruuntu korona viruksen takia :angelic: mutta ens viikolla ois sit mahdollisuus taas raskautua :smiley-bounce016 jos vaan ovulaatio tapahtuu :happy093.

Ihanaa onnea Mirkku2020! :Heartpink

Mulla on kans matalan ferritiinin takia nyt rautakuuri, sen kanssa syön C-vitamiinia. Lisäksi käytössä on foolihappo, gelee royale, D-vitamiini ja vähän vaihdellen oon napsinut Omega-3, magnesiumia ja sinkkiä.

Mulla alkoi nyt kans uusi yrityskierto (menkat alkoi) ja aattelin, että vois alkaa vähän suunnitelmallisemmin syömään noita lisäravinteita, kun tosiaan osaa noista on tullut napsittua vähän epäsäännöllisemmin.

Kiitos :Heartbigred
Haluan sanoa rohkaisevana ja motivoivana tarinana sen, että minullakin oli ferrit matalat vielä viimevuonna (30), viimeksi mitattuna loppuvuodesta 2019 oli jo 80.
Tässä tärppikierrossa ostin vehnänalkiokapseleita ja popsin lisänä vielä rautaa ja mammavitskut, bongasin oviksen ja pupuiltiin niin pirusti. :thumright

Mäkin haluan rohkaista... Me pupuiltiin vaan kerran oviksen aikaan ja sattu just ovispäivälld, söin rautaa tämän kierron.. aiempia lapsia yritetty vuosia (2-4v) ja plussasin tammikuussa mutta meni kesken ja nyt uudelleen. Ihmeitä tapahtuu. Aiemmin tarvittiin vaikka mitä vippaskonsteja, pillereitä ja toimenpiteitä.. :)

onnea plussista. <3

Onnea taas kaikille plussanneille! :happy: Mutta onko täällä kohta enää ketään mun kanssa, kun kaikki plussaa :facepalm:
Mulla on normaalisti pitkin kiertoa alavatsajomotuksia, mutta nyt on ollut tällä viikolla useana iltana hetkellinen viiltävä vatsakipu vasemmalla puolellla. Toiveet alkaa heräilemään, nyt dpo 8:rolleyes:

Minä oon ainakin vielä! :greet025:dance011:dance011
En ole ihan varma yritetäänkö vielä tässä kuussa, kun mieluiten olisi kiva että vauva syntyisi vasta ensi vuoden puolella, eikä loppuvuodesta. Mutta ainakin ens kuussa alkaa yritys näillä näkymin. :excited001:Heartred

Ja mä rohkaisen kans!

En tikuttanut ovista, onneks kalenteriin laitoin menkkojen alkupäivän ylös. (sekava kierto ollut aina, pco) mutta koko helmikuun aikana pupuiltiin 3 kertaa!! (kyllä, neljä lasta ja hiihtoloma) :grin:grin ja piiiiitkillä väleillä, tasan sillon kun jakso, kerkes ja mieli teki.

Koittakaa olla ressaamatta:Heartred

Onnea taas kaikille plussanneille! :happy: Mutta onko täällä kohta enää ketään mun kanssa, kun kaikki plussaa :facepalm:
Mulla on normaalisti pitkin kiertoa alavatsajomotuksia, mutta nyt on ollut tällä viikolla useana iltana hetkellinen viiltävä vatsakipu vasemmalla puolellla. Toiveet alkaa heräilemään, nyt dpo 8:rolleyes:

Täällä vielä.. :grin Kp 11 menossa, oon nyt alkanu tikuttaa ovista, katsotaan saanko plussaa digiin.

Onnea plussanneille! Ja paljon halauksia raskauden päättymisen kokeneille - siitä selviää, päivä kerrallaan ja itseä kuunnellen!:Heartred

Täällä alkaa olla jännittävät paikat. Omasta mielestäni täällä on vaikka ja mitä oirettakin havaittavissa, mutta sitten puhun itselleni aina järkeä päähän, että ihan hyvin voi olla omaamielikuvituksen tuotetta.:happy8 Mutta siis nyt on 26/32 mutta ovispäivä ei ole tiedossa ja mulla tuntuu kohdun kohdalla painetta, muutamina päivinä on ollu myös vihlontaa, oon itkuherkkänä ja rintoja on kans vihlonu välillä. Ehkä ne on myös vähän normaalia turvonneemmat ja nännit on enemmän pystyssä, mikä ei ole mulle tyypillistä. Välillä tulee tunne niinku olis maitoa tullu, mutta kun kokeilen niin ei ole. Ens viikon torstaina pitäis alkaa menkat, mutta en millään meinaa malttaa odottaa testausta. Jotenkin sitä haluais tietää että jos on nyt raskaana, niin nyt en halua kyllä liikkua enää tätä nykyistäkään vähää julkisilla paikoilla. No ehkä mä kuitenkin maltan mieleni.:dance008

Viivat taitaa sittenkin vahvistua tässä raskaudessa, mutta uskallan silti soittaa neuvolaan vasta ensi viikolla. Kuulostellaan viikonlopun yli.

Ylempi tänään kp33/30 dpo17
Alempi kp31/30 dpo15

Liitteet

• 05FAF183-8E06-436A-B13B-10DB31B6BF36.jpeg
    05FAF183-8E06-436A-B13B-10DB31B6BF36.jpeg
    19.5 KB · Katsottu: 168
Takaisin