Sofia2016m
Asioista perillä oleva
mulla tismalleen samat viikot oli kun sulla, mut tyhjenyslääkkeet otin jo joulukuun alussa. ekat menkat alkoivat 2.1. ja sitä ennen
oli jo hcg tarkistettu et on nollissa, yritys aloitettiin heti.
suuri epäilys (lueelko), että tässä kestää ja kauan, mutta onhan jotkut plussanneet jo ennen ensimmäisiä menkkojakin. niin yksilöllistä.
pahoittelut keskenmenosta
zarar sanonko vielä mitä! sori, rupes suututtamaan äitis. olisin varmasti sanonut aika pahasti tilanteessasi.
Ihmettelen suuresti että mulla vain käskettiin tehdä raskaustesti 3viikon päästä eikä mitään muuta jälkitarkastusta
Ja sama minulla, pelko perseessä jos yrityksessä kestää. Kuinka nopeasti teillä tärppäsi tuo kesken mennyt? Haluisin vaan jo vuodon loppuvan ja että kierto normalisoituisi.

keskenmeno vahvisti tuntemusta siitä, että haluan sen vauvan, mutta uusi yritys myös pelottaa ja tuo oman äidin käytös on ollut niin kuraa, että tänään havahduin siihen, kun TOSISSAAN mietin, mitä jos minusta ei ole äidiksi, minulle ei ole tarkoitettu lapsia ymsyms. Mutta mies paukautti minut takaisin maanpinnalle sanoen, että ei se niin ole - keskenmenoon en olisi voinut vaikuttaa, eikä äitini päätä milloin me lapsen saamme. Toisin sanoen yritän jättää hänen puheet täysin omaan arvoonsa ja jos raskaudun kerron piruuttani sen vasta siinä vaiheessa, kun maha niin iso, ettei voi peitellä ja äitini jää viimeiseksi henkilöksi joka raskaudesta kuulee 

Mulla on myös törkee nälkä koko ajan, ummettaa ja hirveesti tekee mieli banaania, vaikka oon sille allerginen
Valkkaria tuli lorisemalla, mut jotenkin haluan ajatella, että mulla on vaan hormonit sekaisin, et jos ovis tulikin normaalia myöhemmin ja pms. nostaa kohta puoliin päätään. Mut hulluinta on et keskeytettyä ollaan käytetty 6v. ilman raskautta ja en millään jaksa uskoa häviävän pieneen prosenttiin raskautua, mut edellinenkin raskaus sai alkunsa niin oudosti, että kaikkea sitä kuvittelee. 

Tsemppiä