H
Haaveet
Vieras
Onko kukaan muu saanut kovan ovulaation jälkeen kuumetta? Toissa iltana alkoi ovis ja sen jälkeen joka lihasta särkenyt ja lämmöt noussu niinku ois pahimman luokan tauti päällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kukaan muu saanut kovan ovulaation jälkeen kuumetta? Toissa iltana alkoi ovis ja sen jälkeen joka lihasta särkenyt ja lämmöt noussu niinku ois pahimman luokan tauti päällä
Olen pahoillani Sifaka Jaksamisia päiviin
Ikäviä nämä uutiset aina.
Tuli mieleen, että oliko sinullakin se tunne, ettei kaikki ole kunnossa sen testin tekemisen jälkeen? Minulla oli omassa km. tosi vahva tunne, ettei kaikki hyvin.
Toivon kovasti, että uusi raskaus tärppää teillä nopeasti ja pysyy matkassa mukana.
Olen pahoillani kaikkien puolesta, joilla km. tapahtunut. Voimia päiviinne
Täällä me puhuttiin eilen osittain raskauttavasta asiasta, mutta väistämättömästä, sillä mietimme taas suuresti oikeaa ajankohtaa pienelle. Me paljon pohdimme sitä, että pitäisimme pidemmän tauon yrittämisessä, että saisin opinnot lähemmäs loppua ja, kun minulla on nyt näitä fyysisiäkin vaivoja, saisin ne hoidettua ensin mahdollisimman hyvään tasapainoon. Kohdallamme se tarkoittaisi sitä, että yritys alkaisi vasta tämän vuoden lopulla uudestaan.
Puhuin eilen myös puhelimessa äitini kanssa ja varovasti kerroin tapahtuneesta keskenmenosta, vaikka aluksi olin varma, etten sitä olisi tullut koskaan kertomaan. Sanoin nyt kuitenkin. Äitini vaan suhtautui niin karmeasti, että ihan itketti puhelun päätteeksi. Syyllisti minua siitä, miksi olin ajatellut edes lasten hankkimista tähän saumaan elämää, luuli vahingoksi ja sanoi, ettei lapsen saamisesta tulisi yksinkertaisesti mitään, koska olen liian nuori, hermoheikko ja jatkuvasti huolissani lapsesta tai itsestäni. Hymähti vain puhelun päätteeksi, eikä edes ollut pahoillaan. Vitutti, ärsytti ja itketti tuollainen käytös omalta äidiltä. Mieheni lohdutti ja sanoi, että otan liiaksi itseensä, tiedän ettei kumpikaan vanhemmistani ole tasapainoinen, silti tuollainen käytös sattuu. Lopulta mietin, mitä kuvittelin kertoessani, tiesin tämän kuitenkin - ehkä ajattelin, että äidin oma kokemus kohdun ulkoisesta olisi jotenkin auttanut, mut eipä herunut ymmärrystä. Sen sijaan sain liudan varoitteluja, miksi ei kannattaisi hankkia lapsia vielä vuosiin.
Ei kai täällä muuta, tänään lääkäri iltapäivästä. Palaillaan.
Höh, ei yhtään tärpännyt fiilis Ajoittain toispuolinen alavatsakipu pistää, mutta sekin ihan normaalia mulla tässä vaiheessa kiertoa. Nyt dpo9, jos laskuissa olen pysynyt. Lauantaina aion kyllä silti tehdä testin
voi, koska ovis tapahtuu siitä plussasta yleensä seuraavan 24-48 tunnin aikana:)
Mäkin pääsen mukaan kirjoitteleen ku mies vihdoin suostu että kolmas saa tulla ja että kesällä aloitetaan yritys että mies kerkiää henkisesti ja fyysisesti valmistautuun vaikeaan raskauteen
Kiva että pääset sinäkin mukaan jännäilemään!
Miksi vaikeaan raskauteen?