Raskaaksi 2020

Zarar_ sun mies on ihan huippu!!!!!! Kuuntelet sitä vain ja heität nuo sun epäilyt omasta vanhemmuudesta jorpakkoon! Huonot vanhemmat ei pohdi tuollaisia asioita :wink

Joo onhan tuo ukkeli aika bro kun jaksanut kaikki nää vuodet meikäläistä ja jaksaa sen lisäksi jatkuvasti tsempata :hilarious: Kyllä se vaan niin on, että mä tuon mieheni lasken mun parhaaksi ystäväksi. Kuulostaa ehkä oudolta, mut ei ole asiaa, jossa se ei ois mun rinnalla seissyt ja, jota en sen kanssa vois jakaa. :rolleyes: Kaikkien vaikeuksien jälkeen, oon niin iloinen kaikista näistä vuosista, että ollaan jaksettu toinen toisiamme.:hug013

Joo onhan tuo ukkeli aika bro kun jaksanut kaikki nää vuodet meikäläistä ja jaksaa sen lisäksi jatkuvasti tsempata :hilarious: Kyllä se vaan niin on, että mä tuon mieheni lasken mun parhaaksi ystäväksi. Kuulostaa ehkä oudolta, mut ei ole asiaa, jossa se ei ois mun rinnalla seissyt ja, jota en sen kanssa vois jakaa. :rolleyes: Kaikkien vaikeuksien jälkeen, oon niin iloinen kaikista näistä vuosista, että ollaan jaksettu toinen toisiamme.:hug013
Mun mies on myös mun paras ystävä. Aamulla kerroin sille, etten saanut unta, kun olisin tarvinnut kunnon läheisyyttä. Kommentti oli vaan, että voi sua :hilarious: Että kaiken voi toiselle kertoa <3

Mun mies on myös mun paras ystävä. Aamulla kerroin sille, etten saanut unta, kun olisin tarvinnut kunnon läheisyyttä. Kommentti oli vaan, että voi sua :hilarious: Että kaiken voi toiselle kertoa :Heartred

koskas sulla nyt olikaan se gyne?

Juu, olispa 3viikkoa jo mennyt niin sais tehdä sen testin.. Ja nyt ekaa kertaa toivon et se ois Nego_O ja me alotetaa yritys heti.. En tosin tiedä tikuttelenko tai muuta. Meilläkin tää tosiaan tärppäsi yk4 ja toivon että kierto tasaantuis nopeasti. Kuinka kauan sulla kesti jälkivuoto?
jälkivuoto oli mulla tyhjennyslääkkeiden jälkeen n.viikko. ja ekat menkat tulivat siitä kahden viikon päästä. eivät olleet yhtään muuttuneet aiemmista kuukautisista. onneksi.

ja tuohon kännäilyyn silloin ku ei ole tietoinen et on raskaana. itse olin esikoisen alkuraskaudessa, kun en ollut vielå plussannut eli viikkoja varmaan 2-3. olin 2 päiväö festareilla ja ekana yönä tulin kunnolla kipeäksi ja olo oli aika outo. kyllä se kroppa kertoo. ite aattelin kyl tänään ottaa yhden lonkeron hyvällä omallatunnolla. mä täällä pohdin et entäs jos mun ovis onkin kp22 vasta kun on nyt ollu oudot kunnon limat vasta näinä päivinä. ja ei oo miestä lähelläkään. ovistikut huomenna ostoskoriin vai näkyykö siinä mitään jos tänään olis ovis? oon luullu et on normia mulla, mut epäilys tullu et entä jos onkin vasta nyt. ja ei kerkeä kiinnittyä ennen menkkoja ja siksi km ja et ei tärppää. joo, ehkä turhan kaukaa taas haen.

Zarar minkä ikäinen sä olitkaan? Mietin kun äitis kauhisteli nuoruuttasi. Ja kauan teillä on yhteistä taivalta miehen kanssa?
Mun mies on myös mun paras ystävä, ja tää parisuhde vaan paranee vuosi vuodelta :Heartred
12v ollaan yhdessä nyt oltu.

Miten sai mustalla nimen? En muista enään... Ja puhelimella kun käyttää niin näyttö on aika pieni...

Ps. Hain kaupasta raskaustestin vaikka menkat loppu viikko sitten. Koska mä poraan kaikesta kokoajan. Testaan aamulla. :hello2

Zarar minkä ikäinen sä olitkaan? Mietin kun äitis kauhisteli nuoruuttasi. Ja kauan teillä on yhteistä taivalta miehen kanssa?
Mun mies on myös mun paras ystävä, ja tää parisuhde vaan paranee vuosi vuodelta :Heartred
12v ollaan yhdessä nyt oltu.

Miten sai mustalla nimen? En muista enään... Ja puhelimella kun käyttää niin näyttö on aika pieni...

Ps. Hain kaupasta raskaustestin vaikka menkat loppu viikko sitten. Koska mä poraan kaikesta kokoajan. Testaan aamulla. :hello2

Mä oon 23 täytän pian 24 eli samanikänen kun äitini sai ekan :grin mut siis ollaa oltu iha teinistä yhessä eli pian 7 vuotta, mies 28 :grin
Toivottavasti plussaat!

Muokattu viimeksi:
Ihan on niin valkoinen testi ettei jättänyt edes tulkinnan varaa :hilarious:

Tälläistä, mutta eipä ollut kutinaa edes raskaudesta. Itkuherkkyys vaan hämäs. Kohti talvilomaa! Mennään kolmeksi päivää kylpylään :smiley-angelic006

Plussailkaa ensi viikolla te muut :smiley-angelic001
Plussa aaltoa!! :smiley-bounce016

Täällä kp 38/26-27 ja menkat vihdoin alkamassa! Toistaiseksi vain tiputtelee mutta kyllä ne sieltä.
Lämmöt romahti viime yönä ja nukuin paremmin kun edelliseen kahteen viikkoon & aamulla arvasinkin olosta ja hyvin nukutusta yöstä, että menkat on alkamassa.

Maanantaina pääsee siis soittamaan aikaa aukiolotutkimukseen Tilkkaan ja samalla päätetään tulevista hoidoista, toivottavasti olisi aikoja vapaana ettei tarvitse odottaa seuraavaan kiertoon!

Täällä yk9, kp3. En jaksanut edes pettyä kun kuukautiset tuli, vaikka itkin asiaa jo pari päivää aikaisemmin. Nyt on keho niin uupuneessa tilassa, että hylkii varmaan kaikkea uutta rasitusta ihan itsesuojeluhengessä. Mielenkiinto asioihin ei ole vielä mennyt, mutta uupumuksesta voi varmaan alkaa jo puhua. Unohtelen asioita. Väsymys ei nukkumalla parane ja kaikki liikkuminen, joka normaalisti tuntuu hyvältä ja aiheuttaa hyvää fiilistä kroppaan, tuntuu tukkoiselta ja ikävältä kehossa. Atooppisen ihottuman paheneminen ja pahana pysyminen kertoo minunlla stressistä. PMS-oireeksi lukemani sosiaalinen ärtyvyys on olemassa, mutta ei onneksi vielä vaikuta päivittäistasolla kanssakäymiseeni muuten kuin ehkä Whatsapp-ryhmäviesteihin vastaamattomuudella.

Mies ei osaa käsitellä minun negatiivisia tunteitani, vaan peilaa niitä, ja siitäkös monesti soppa syvenee. Viime keväänä oltiin aika syvissä vesissä asian kanssa, mutta nyt onneksi osataan jo puhua asiasta ennen kuin tarvitsee miettiä mitään avioeroja tms. Mies ehdotti jopa taukoa yrittämisessä, joka oli nimenomaan sitä; YRITTÄMISTÄ. Toisaalta ymmärrän ja tiedän tuon täälläkin puheenaiheena olleen stressin vaikutuksen raskautumiseen. Toisaalta taas sielu huutaa, että "Ei saa luovuttaa! Ikäero on jo paljon isompi kuin koskaan ajattelit sen olevan!".

Lapsivapaa viikonloppu olisi varmasti tarpeen, mutta jotenkin tuntuu, että ei se tätä arjen sietokykyä nyt ihan hirveästi paranna. Rakastan tuota esikoistani ja rakastan miestäni ja mielestäni minulla on hyvä elämä. Inhottaa, kun tuntuu että aika ja suorituskyky loppuu kesken.

Kiitos ja anteeksi. Tuntuu, että tästä ei oikein osaa jutella missään, niin kiva että täällä voi avautua ilman että kukaan syyllistää.

Täällä yk9, kp3. En jaksanut edes pettyä kun kuukautiset tuli, vaikka itkin asiaa jo pari päivää aikaisemmin. Nyt on keho niin uupuneessa tilassa, että hylkii varmaan kaikkea uutta rasitusta ihan itsesuojeluhengessä. Mielenkiinto asioihin ei ole vielä mennyt, mutta uupumuksesta voi varmaan alkaa jo puhua. Unohtelen asioita. Väsymys ei nukkumalla parane ja kaikki liikkuminen, joka normaalisti tuntuu hyvältä ja aiheuttaa hyvää fiilistä kroppaan, tuntuu tukkoiselta ja ikävältä kehossa. Atooppisen ihottuman paheneminen ja pahana pysyminen kertoo minunlla stressistä. PMS-oireeksi lukemani sosiaalinen ärtyvyys on olemassa, mutta ei onneksi vielä vaikuta päivittäistasolla kanssakäymiseeni muuten kuin ehkä Whatsapp-ryhmäviesteihin vastaamattomuudella.

Mies ei osaa käsitellä minun negatiivisia tunteitani, vaan peilaa niitä, ja siitäkös monesti soppa syvenee. Viime keväänä oltiin aika syvissä vesissä asian kanssa, mutta nyt onneksi osataan jo puhua asiasta ennen kuin tarvitsee miettiä mitään avioeroja tms. Mies ehdotti jopa taukoa yrittämisessä, joka oli nimenomaan sitä; YRITTÄMISTÄ. Toisaalta ymmärrän ja tiedän tuon täälläkin puheenaiheena olleen stressin vaikutuksen raskautumiseen. Toisaalta taas sielu huutaa, että "Ei saa luovuttaa! Ikäero on jo paljon isompi kuin koskaan ajattelit sen olevan!".

Lapsivapaa viikonloppu olisi varmasti tarpeen, mutta jotenkin tuntuu, että ei se tätä arjen sietokykyä nyt ihan hirveästi paranna. Rakastan tuota esikoistani ja rakastan miestäni ja mielestäni minulla on hyvä elämä. Inhottaa, kun tuntuu että aika ja suorituskyky loppuu kesken.

Kiitos ja anteeksi. Tuntuu, että tästä ei oikein osaa jutella missään, niin kiva että täällä voi avautua ilman että kukaan syyllistää.
Moni asia kirjoituksessasi kuulostaa sellaiselta, mihin voin samaistua. Tsemppiä sinulle <3

Ja minulla yk16, enkä ole vielä luovuttanut, vaikka epätoivo iskeekin :grin

Auttakaas tyhmää, voiko mulla olla ovis nyt kohta puoliin, vaikka kp 20 :wideyed: kierto kyllä heittää välillä jonkin verran, mut mulla ollu kohta 2 viikkoa ovisoireita ja yleensä en ikinä saa näin vahvaa viivaa tikkuihin, kerta se on näemmä ensimmäinenkin :hilarious: Tänään tuntunut kipua tuolla oikealla puolen alavatsaa paljonkin ja on muutakin oiretta.
Kuvanlaatu voi olla heikohko, kun heittää tuon varjon valoa vasten ja kiireessä nappasin :grin

Liitteet

• IMG_20200222_113858.jpg
    IMG_20200222_113858.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 137
Muokattu viimeksi:
Auttakaas tyhmää, voiko mulla olla ovis nyt kohta puoliin, vaikka kp 20 :wideyed: kierto kyllä heittää välillä jonkin verran, mut mulla ollu kohta 2 viikkoa ovisoireita ja yleensä en ikinä saa näin vahvaa viivaa tikkuihin, kerta se on näemmä ensimmäinenkin :hilarious: Tänään tuntunut kipua tuolla oikealla puolen alavatsaa paljonkin ja on muutakin oiretta.
Kuvanlaatu voi olla heikohko, kun heittää tuon varjon valoa vasten :grin

hyvin voi olla ovis vasta nyt! Mulla oli kkm jälkeen ensimmäisessä ”kunnon kierrossa” ovis vasta kp 27-29 aikoihin - tätä en itse silloin tikuttanut, vaan kävin gynellä joka ultrassa arvioi oviksen olleen keltarauhasen perusteella muutamaa päivää aiemmin. Silloin mulla oli kyllä oviksen yhteydessä menkkamaista vuotoa pari päivää, et vähän erikoinen kierto ylipäätään... ja lopulta se kesti tosiaan 55pv :eek:

Mutta positiivisena, luin silloin paljon tosta myöhäisestä oviksesta, ja ei sinällään välttämättä ole vielä oire mistään huonosta tai edes ihan hirveän poikkeuksellista, joten kp20 ovis olis tällä tulkinnalla vielä ihan normaalin oloinen aika :happy119

hyvin voi olla ovis vasta nyt! Mulla oli kkm jälkeen ensimmäisessä ”kunnon kierrossa” ovis vasta kp 27-29 aikoihin - tätä en itse silloin tikuttanut, vaan kävin gynellä joka ultrassa arvioi oviksen olleen keltarauhasen perusteella muutamaa päivää aiemmin. Silloin mulla oli kyllä oviksen yhteydessä menkkamaista vuotoa pari päivää, et vähän erikoinen kierto ylipäätään... ja lopulta se kesti tosiaan 55pv :eek:

Mutta positiivisena, luin silloin paljon tosta myöhäisestä oviksesta, ja ei sinällään välttämättä ole vielä oire mistään huonosta tai edes ihan hirveän poikkeuksellista, joten kp20 ovis olis tällä tulkinnalla vielä ihan normaalin oloinen aika :happy119

Ahaa! Suurkiitos vastauksestasi :greet015
Mulla ollut joskus aiemminkin tälleen myöhempään, mut viime ajat kierrot olleet niin lyhyitä et siksi ihmettelin :)
Mulla tää tosiaan ns. Normaali kierto km jälkeen elikkä tässä olisi saanut jo yrittää, mut päätettiin olla tauolla. Edellinen heti keskenmenon jälkeen ollut kierto oli niin, et 14pv vuodon jälkeen tuli ovis heti perään ja siitä 12pv päästä alkoi menkat eli oli sekanen kun seinäkello :grin siksi ajattelin, että tämäkin varmaan hakee vielä paikkaa. Oireet on olleet todella voimakkaat verrattuna edelliseen ovulaatioon, luulin jopa raskaudeksi hetken, kunnes älysin et vaan ovis todennäköisesti :hilarious:

Mäkin oon ollut tässä km jälkeen jo kahdesti sitä mieltä, että nyt oon aivan varmasti raskaana, kunnes todennut että onkin vaan ovulaatio... Jotenkin tuntuu, että kaikki kierto-oireet on tosi paljon voimakkaammat sen km jälkeen :confused: Tai sit niitä vaan tarkkailee nyt niin herkästi... :rolleyes:

Mäkin oon ollut tässä km jälkeen jo kahdesti sitä mieltä, että nyt oon aivan varmasti raskaana, kunnes todennut että onkin vaan ovulaatio... Jotenkin tuntuu, että kaikki kierto-oireet on tosi paljon voimakkaammat sen km jälkeen :confused: Tai sit niitä vaan tarkkailee nyt niin herkästi... :rolleyes:

Tämän allekirjoitan! Yäh, mongersin kauppaan ja tää alavatsan pistos sen kun voimistui, oksetti, vessatti ja koski :yuck: ehkäpä se munasolu sieltä kohta irtoilee, voimakas on kyllä kipuilu, mut niin oli viime oviskin toisella puolen ja kovaa kipua kesti lähes vuorokauden, sit loppui kun seinään. Mut oli niin kova kipu et piti olla ihan kaksinkerroin ja hengitellä, tämmöstä en muista olleen ennen km. o_O

paljonkos pitää olla oviksen jälkeen menkkoihin et kerkeää tapahtumaan kunnon kiinnittyminen?
kaippa mullakin oli vaan ovis (kp20) toissapäivänä. onneks mies on mökillä ettei vahingossakaan pääse yrittämään. kierrot varmaan sekaisin.

paljonkos pitää olla oviksen jälkeen menkkoihin et kerkeää tapahtumaan kunnon kiinnittyminen?
kaippa mullakin oli vaan ovis (kp20) toissapäivänä. onneks mies on mökillä ettei vahingossakaan pääse yrittämään. kierrot varmaan sekaisin.
Käsittääkseni alle 10 pv luteliaali voi vaikeuttaa raskaaksituloa

Kp 2:arghh: ainakaan tässä kierrossa ei tarvii arvailla mistä alotan kierron laskemisen, alko järkyttävillä kivuilla ja vuodolla, maha turpos palloks ja nukuttua sai vasta kun otti panacodia :sorry:teroluttien jälkeen sai odotella viikon ennen ku alko, hetken jo kerkesin toivoa et olisko tärpänny mut vitut, menkathan ne siellä :finger:

Tässä kierrossa käytössä, monivitamiini, gelee royl ja inositoli :pompus: ajattelin myös odotella ovisplussan ennen seuraavaa terolut kuuria, josko sitte ois paremmat mahikset plussata :rolleyes: vielä ehtisi marraskuisiin, edelleen harkinnassa et jättäis yhden kierron väliin et ei osuis joulukuulle o_O

Joku tuolla mainitsi et mies peilaa tunteita, täällä vähän sama homma. Jos minä oon pahalla tuulella, niin on kohta mieskin :confused: ja riitelykshän se sit tahtoo mennä :banghead:

Takaisin