Raskaaksi 2020

Täällä ovistuntemukset päällä, vaikka vähän jo helpottaneet, mut mieliala ihan maassa, kärttyinen ja itkuinen :sorry:
Jotenkin ihan sellanen olo, et haluaisin päästä pitkästä aikaa elämään normaalia elämää ilman tällästä jatkuvaa rageemista ja jonkun paikan kipuilua :shifty:
Tämä vauvanteko on ollut niin päällä viimeiset 8kk et alkaa jo kypsymään tunnelmat, ainaista kyttäämistä, vahtimista ja odottelua, lopulta epätoivoa.
Keskenmeno jotenkin katkaisi kamelin selän ja laittoi mut niin ajattelemaan, et on kestämätöntä kohdata tää kropan sekoilu, kun ei oo edes sitä vauvaa :sorry:
Kipujen päätteeksi itkin taas miehen kainalossa, kun vaivuin synkkyyteen ja sanoin sille pelkääväni, että raskauksista ei tule mitään, että kehoni ei vaan pysty, että minussa on jotain vikaa. :sad001 Tämä mielialan heittely tekee hulluksi, samoin nämä fyysiset oireet, joita km. aiheutti, ei ne ole vieläkään täysin poistuneet.:sorry:
Miten muilla menee? Mä yritän selviytyä tästä synkistelystä :facepalm:

Blaah! :sad001 Kp 1, yk 9 käyntiin. Miten voi tulla näin pahamieli kun kuukautiset alkaa! :sad010Kierto jäi pari päivää lyhyemmäksi (29) kuin aikasemmin tm jälkeen.
Katsotaan kuinka monta päivää kestää kuukautiset kun olleet todella runsaat ja lyhyet.

Toivon, että joku teistä edes pian plussaisi, niin saisi vähän toivoa myös tänne. :angelic:

Moi taas. Piti pitää vähän taukoa, kun tuntui ettei pää kestä. Epäilen että oli kohdunulkoinen viime kierrossa, kun dpo 3 hirveät vatsakrampit ja sen jälkeen maha ja tissit turposi ja hirveää vihlontaa vasemmalla alavatsalla. Siis sellasta ettei pahimmillaan voinut olla kun yhessä asennossa kyljellään. Normaalisti mulla ei ole mitään tuntemuksia ennen menkkoja, en tunne ees ovista. Testiin hailura, tiputtelua, tosi niukat menkat ja lisää tiputtelua. Hailurakin hävis. Mies oli niin varma että nyt tärppäsi ja aloin itsekin epäillä sitä. Toisaalta jos tuo oli ku niin parempi että tuli pois ajoissa. Tai sitten joku epämääräinen hormonihäiriö...

Mies onneksi jaksaa tsempata vaikka itse olis miten maassa. Tekee aina menkkojen jälkeen meille suunnitelman miten edetään seuraava kierto, millon testataan ja viimeeksi menkkojen jälkeen ilmoitti ostavansa mulle greippimehua ja vitamiineja. Ja osti myös :grin

Tuossa aiemmin pohdittiin miten tuntemukset on muuttuneet km jälkeen. Mulla oli yk1 varmaan kemiallinen, kun testit monta päivää plussaa, mut menkat alkoi 5 päivää myöhässä. Seuraavassa sitten yllättäen tunsin oviksen niin kuin ois sukkapuikolla tökkästy munasarjaan+limat ja nyt yk3 jomottelee toista puolta siihen malliin et tänään taitaa irrota. Limoista päättelen samaa.

Täällä dpo5. Ehkä tossa dpo10 jo malttamattomana testaan . Sanotaan näin että odotukset on korkealla :wink äsken jo laitoin miehelle viestiä töihin että nyt se kiinnitty :angelic::grin:grin:hilarious:

Onkos täällä joku testailemassa lähiaikoina?:smiley-bounce013

Ens viikolla olis mun testausviikko, tiistaina olis dpo10(tai11) ja siitä eteenpäin:p

En tiedä olenko vaan kuvitellut ja laittanut kaikki tuntemukset oireiksi mutta toissayönä tuntui kova repäisy venytellessä alavatsalla. Eilen taas oli vilu ja alavatsalla ajoittain tuntemuksia, lämpö 35,5. Tänään myös alavatsalla tuntemuksia, lämpöä en oo kerennyt mittaamaano_O

Ei malttaisi millään odottaa, mutta yritän olla ajattelematta liikaa ja olla pettymättä jos nyt ei tärppääkkään.. :oops:
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille:smiley-bounce013

Olipa huojentavaa tulla gyneltä. Kohtu ja limakalvot kunnossa, vasemmasta munasarjasta löytyi johtofollikkeli 16x19 mm. Rinnat kunnossa myös. Kysyi, haluaisinko kokeilla letroja ja teroja. Sanoin, että voisin reseptit ottaa. Sain kyllä hyvät selostukset näistä lääkkeistä, vaikka täytyy sanoa, että tiesin jo sen kaiken, kiitos foorumin :grin Kerroin, että kierroissa näkyy lyhenemistä. :yuck: Miestä suositteli spermatutkimuksiin.

Ihan kiva kuulla, että kaikki siistiä ja hyvännäköistä :) Ja oli kuulemma hyvät limat nyt kp14 :grin Lääkäri oli sitä mieltä, ettei miehen syöpä pitäis vaikuttaa onnistumiseen ennen hoitoja ja että ajoitus ei ehkä ole ollut kohdillaan vaan. Eli toivossa, että tärppi kevään aikana tulisi :rolleyes:

Kp 2:arghh: ainakaan tässä kierrossa ei tarvii arvailla mistä alotan kierron laskemisen, alko järkyttävillä kivuilla ja vuodolla, maha turpos palloks ja nukuttua sai vasta kun otti panacodia :sorry:teroluttien jälkeen sai odotella viikon ennen ku alko, hetken jo kerkesin toivoa et olisko tärpänny mut vitut, menkathan ne siellä :finger:

Tässä kierrossa käytössä, monivitamiini, gelee royl ja inositoli :pompus: ajattelin myös odotella ovisplussan ennen seuraavaa terolut kuuria, josko sitte ois paremmat mahikset plussata :rolleyes: vielä ehtisi marraskuisiin, edelleen harkinnassa et jättäis yhden kierron väliin et ei osuis joulukuulle o_O

Joku tuolla mainitsi et mies peilaa tunteita, täällä vähän sama homma. Jos minä oon pahalla tuulella, niin on kohta mieskin :confused: ja riitelykshän se sit tahtoo mennä :banghead:

Mulla oli kans tosi kovat kivut terolutien jälkeen! Ja olo hirmu turpea. Nyt taas aloitettu niiden napsiminen, 2/10 otettuna ja olo on ku ilmapallolla :pale ovisplussaa en saanu vaikka testit tummuikin jo kp 6 tienoilla, en tiedä onko mahdollisesti ovuloimaton kierto.. laskin et jos ens kierrossa yrittäis ni la olis joulukuun alussa. Mut en tiedä, täytyy tässä pohtia kuinka sen kans tekee..

Mulla oli kans tosi kovat kivut terolutien jälkeen! Ja olo hirmu turpea. Nyt taas aloitettu niiden napsiminen, 2/10 otettuna ja olo on ku ilmapallolla :pale ovisplussaa en saanu vaikka testit tummuikin jo kp 6 tienoilla, en tiedä onko mahdollisesti ovuloimaton kierto.. laskin et jos ens kierrossa yrittäis ni la olis joulukuun alussa. Mut en tiedä, täytyy tässä pohtia kuinka sen kans tekee..

Joo, olo on suorastaan höllyvä :hilarious: mielialat menee nyt aika matalalla:sorry: jotenki taas tuntuu että ei ikinä saada vauvaa koska minussa on vikaa:sad001 jos nyt en saa ovista kiinni nii alan kysellä saisko letroja yms kun en vissiin ovuloi:sour:

O+, kp15 :joyful:

Liitteet

• 20200223_092850.jpg
    20200223_092850.jpg
    49 KB · Katsottu: 189
Onkos täällä joku testailemassa lähiaikoina?:smiley-bounce013
Mä sain lähetteen raskaustestiin verestä prolaktiinin ja tyreotropiinin yhteydessä, kun sitä eritettä tulee rinnasta. Siksi laitto mulle raskaustestin ku haluan papakokeeseen ja pitääkin se jo ottaa, ja sanoin että on mahdollista että oon raskaana vaikka kotitestit näyttikin negaa, ja papakokeeseen ei tietty kannata mennä jos on raskaana.

Heis kaikille!
Ajattelin minäkin hypätä ryhmään mukaan:hello2
Meillä ennestään 12/18 syntynyt poika ja toinen toiveissa saada alulle vuoden -20 aikana :dummy::dummy1::Heartred. Esikoista lähdimme yrittämään järkeilyn tuloksena ja muistaakseni yk 2 onnistui, minulla kierroissa suurta epäsäännöllisyyttä joten tämä vähän tulkinnan varaista. Plussa r-testiin saatiin kuitenkin vasta kp50:rolleyes:

Aktiivisen yrittämisen voimme aloittaa näiltä näkymin toukokuussa. Olenkin nyt aloittanut kierron opettelun, omaa ovista en osaa tunnistaa, myöskään en ole saanut koskaan tikutettua. Jännittää nähdä miten tämän toisen yrityksen kanssa käy! Muutamille läheisille olen maininnut asiasta, mutta suuresti en halua tuoda yritystä esille. Ehkäpä täällä pääsenkin jakamaan ajatuksiani:)

Esikoisesta ei ollut suoranaista vauvakuumetta, nyt huomasin kuitenkin pyöriväni täällä lueskelemassa taustalla. Onkohan tämä nyt sellaista orastavaa kuumetta sittenlaughing6

Mä sain lähetteen raskaustestiin verestä prolaktiinin ja tyreotropiinin yhteydessä, kun sitä eritettä tulee rinnasta. Siksi laitto mulle raskaustestin ku haluan papakokeeseen ja pitääkin se jo ottaa, ja sanoin että on mahdollista että oon raskaana vaikka kotitestit näyttikin negaa, ja papakokeeseen ei tietty kannata mennä jos on raskaana.

Jotkut sanoo että voi raskaana mennä papaan mutta kyllä se itsestä tuntuisi hieman arveluttavalta.

Jotkut sanoo että voi raskaana mennä papaan mutta kyllä se itsestä tuntuisi hieman arveluttavalta.

Multa neuvolan lääkäri otti papan vaikka olin raskaana. Se raskaus kyllä meni sitten kesken. Itse en siis edes silloin tiennyt että sitä ei suositella otettavaksi, jos on raskaana, enkä tiennyt kyseenalaistaa.

Heis kaikille!
Meillä ennestään 12/18 syntynyt poika ja toinen toiveissa saada alulle vuoden -20 aikana :dummy::dummy1::Heartred. Esikoista lähdimme yrittämään järkeilyn tuloksena ja muistaakseni yk 2 onnistui, minulla kierroissa suurta epäsäännöllisyyttä joten tämä vähän tulkinnan varaista. Plussa r-testiin saatiin kuitenkin vasta kp50:rolleyes:

Aktiivisen yrittämisen voimme aloittaa näiltä näkymin toukokuussa. Olenkin nyt aloittanut kierron opettelun, omaa ovista en osaa tunnistaa, myöskään en ole saanut koskaan tikutettua. Jännittää nähdä miten tämän toisen yrityksen kanssa käy! Muutamille läheisille olen maininnut asiasta, mutta suuresti en halua tuoda yritystä esille. Ehkäpä täällä pääsenkin jakamaan ajatuksiani:)

Esikoisesta ei ollut suoranaista vauvakuumetta, nyt huomasin kuitenkin pyöriväni täällä lueskelemassa taustalla. Onkohan tämä nyt sellaista orastavaa kuumetta sittenlaughing6

:welcome Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan! :thumleft

Toivottavasti tulee pikaisia plussia, kun aloitatte yrityksen!:rolleyes:

Heis kaikille!

Tervetuloa :welcome

Täällä 73kp ja viimeisen primolutin tänään otin vuoto yleensä itsellä alkanut viikon sisällä. Ennätys kerran oli kaksi viikkoa, mutta yksi ja ainut kerta oli tuo. Tulevalla viikolla muutto :) Pikku herra flunsassa täällä oireet päällä ollut kolme-neljä päivää eilen käytiin päivystyksessä, kun kuuloti hengitys työlästa olevan kotona löytyvien inhalaatioista huolimatta(inhalaatiot ollu meillä sen takia, kun jonkunlaista pihinää hengittämisessä, mutta vielä ei tiedetä miksi tutkitaan ja kokeillaan lääkitystä.) Ei hirveän pahaa rohinaa keuhkoista kuulunut 2vkn annos isommalla ja voimakkaalla annostuksella inhalaatiota+ physiomer babyin käyttöä. Perjantaina sain tietzen sydroomaan paremman kipukohtaussärkyllääkkeen, mikä ei niin vaikuttaisi vatsaan eikä närästäisi tähän liikahappoisuus vaivaan erilääkityksen 1kk kuurin ja 1kk.kuurin jälkeen pikkuhiljaa voi kokeilla ottaa takaisin entistä ruokavaliota ja tareentullen poistaa ruokavaliosta kokonaan kipuaiheuttavat ruoka-aineet.

Se ei suoraan sanonut että ei mutta vähän rupesi epäröimään kun sanoin että haluan papan, sanoi että nii no en tiiä sitten jos on raskaana.. Että voidaanhan tässä sitten samalla kattoa se raskaustestiin varmuuden vuoksi:angelic: nyt nännit ihan sika kipeät ja arat ollu ainaki perjantaista asti ja turvotus ilmavaivat yms aina vaan pahenee

Takaisin