Mä tein tänään ihan dorkan huomion
En oo syönyt viikkokausiin normaalisti.. Siis, että ruokarytmi ei ole yhtään säännöllinen ja vapaalla (kuten saikullakin) saatoin nukkua kellon ympäri ja heräillä vasta aamupäivästä... No ei ole varmaan ihme et tulee mitä tahansa puutoksia, kun levon ja ravinnon suhde ei balanssissa, syö liian vähän ja stressaa.
Aika tien kävin minä kyllä, että tämän tajusin. Mies on ihan ihmeellinen - huipputyyppi, herättelee mua väkisin aamulla ylös et rytmi pysyy ja huolehtii siitä, että syödään tai, että mä oon syönyt
Ja oikeesti, se vahva b-vitsku foolihappoineen oli kova sana - nykii nuo lihakset puolet vähemmän. Oireet varmaan jonkin aikaa kestää, kun eipä puutoksesta ihan heti yleensä toivuta. Miehenkin pakotin vitskupurkille, se ottaa monivitamiineja, vaik aiemmin ei ollut suostunut, mut nyt sen suupielet rupes halkeilemaan niin pahasti, et päätti kokeilla ja alkoi paranemaan viikon sisällä.
Mulle tuli nyt ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen se olo, että kiinnostaa muukin kun oma olo, kiinnostaa se, että voitais kohta yrittää tosissaan. :angelic:
Lisäsin nyt ruokavalioon rasvoja, maidottomia kasvipohjaisia valmisteita yms. ja järkevöitin ruokarytmin niin, että on oikeasti se kaksi lämmintä ruokaa. Nyt lähinnä tuntuu karmivalta tankkaukselta, mut eiköhän tähän totu
paino ei ainakaan aamuisin ja iltaisin heittele enää niin paljon. Treenit aloitan vasta varmaan ensi kuun alussa ja tosi kevyesti.
Migreeniä vähän yrittää puskea päälle, mut eiköhän tää tästä. Voihan se olla kahvin sivareitakin
Plussaonnea, mulla alkaa elämänhalu palautumaan.