Raskaaksi 2020

Tein uusiks. Kyllä se siihen tulee heti. Apua. Mulla meni nyt ihan pasmat sekaisin, olin niin jo suunnitellut kaiken sen negan perusteella. Ovis ollut ilmeisesti myöhässä... Eli on varmaan laskettuun pitäis lisätä heti pari päivää ainakin lisää... Vai onkohan tulossa km kun näin haalea ja menkat 2pvä myöhässä...

Liitteet

• IMG_20200315_085028.jpg
    IMG_20200315_085028.jpg
    39.9 KB · Katsottu: 217
Onnittelut plussanneille! :woot::angelic:

Tuo raskaushormoni tosi yksilöllinen, voi nousta hitaammin ilman, että on ongelmaa. :)

Ja meille kävi eilen pieni vahinko :grin keskeytetyllä mentiin, mut rojut meni ränniin, näin kauniisti sanottuna :hilarious: Nyt vasta alkukiertokin tosin, et ei kovin suuria mahkuja. Tosin kierrothan mulla kyllä heittää eli voi olla lyhyitäkin :grin
Noo kummasti piristi mielialaa ja molempia hymyilytti, vaikkei pitänyt nyt yrittää kun mun olotila on mitä on. :hilarious:
B-vitskuja syöty ja kyllä ne mun kohdalla jotenkin ainakin on auttaneet, uni tuli viime yönä ja nukuinkin paremmin. Tosin liekö tuon pienen vahingon ansiota, tiedä sitä :grin

Tein uusiks. Kyllä se siihen tulee heti. Apua. Mulla meni nyt ihan pasmat sekaisin, olin niin jo suunnitellut kaiken sen negan perusteella. Ovis ollut ilmeisesti myöhässä... Eli on varmaan laskettuun pitäis lisätä heti pari päivää ainakin lisää... Vai onkohan tulossa km kun näin haalea ja menkat 2pvä myöhässä...

Eihän ne vielä montaa päivää myöhässä ole. Kiinnittyminen on voinut tapahtua vähän myöhemmin. Onnea ja viivan vahvistumista! :love7

Nyt ihanasti plussia täälä!!

Kertokaa heti kaikki oireet ja monesko yk menossa :angelic:

Hmm... Yk 2 tai eka oikeastaan, kun kuparikierukan jälkeen jouduin syömään Primolut kuurin että kierto käynnisty.

Oireet. Ainoastaan Alavatsan turvotus, nälättömyys, hermot riekaleina ja kokoajan vituttaa. Ilmavaivat on kans mahtavat :grin
Mutta kaikki oireet menis myös pms oireiks helposti. Siis kaikki tää polttelu nivusissa ja alavatsalla. Plus mulla tuo erittäin vauhdikas 1v joten en kerkeä seuraileen juuri oloja.
Kaks kertaa viikolla tuli kahvit takas lavuaariin. Kurkku on tosi herkkä, päätä särkenyt niin pillerin nielaisu on todella todella vaikeaa. :hungover:

Onnea plussanneille! :love017

ON: Kysymys kaikille clearbluen digi ovistestejä käyttäneille (se normi, ei dual), vahvistuuko siinäkin mahdollisesti testiviiva ovulaation lähestyessä? Kuva näytöllä toki kertoo tuloksen, mutta tikkua pois ottaessa pitää sekin syynätä :smiley-ashamed004

Perjantaina oli siis ekan letro-kierron ultraus ja oikealla puolella näkyi 17mm follikkeli, kp13. Lääkäri meinasi että ihan hyvä vaste ollut letroille ja ovulaatiota vaan kärppänä tikuttamaan :smiley-bounce012

Onnea plussanneille! :love017

ON: Kysymys kaikille clearbluen digi ovistestejä käyttäneille (se normi, ei dual), vahvistuuko siinäkin mahdollisesti testiviiva ovulaation lähestyessä? Kuva näytöllä toki kertoo tuloksen, mutta tikkua pois ottaessa pitää sekin syynätä :smiley-ashamed004

Perjantaina oli siis ekan letro-kierron ultraus ja oikealla puolella näkyi 17mm follikkeli, kp13. Lääkäri meinasi että ihan hyvä vaste ollut letroille ja ovulaatiota vaan kärppänä tikuttamaan :smiley-bounce012

cb:n digissä viivat myös paljon selkeämmät ja vahvistuu paremmin. Oviksessa viivat tasavahvuiset, ainakin minulla :)

Onnea plussista, näitähän sataa koko ajan!

Kertokaapas vaihteleeko kenelläkään vuodon/vuotopäivien määrä paljon? Alkaa hiljalleen huolestuttaa, kun omat menkat niukentuneet yhteen vuotopäivään ja pariin tiputteluun normaalin 4-5 sijaan. Kaikenlaista stressiä toki on, mut on ollut ennenkin, enkä muista et ikinä olis käynyt näin. Viimeiset normaalit menkat olleet joulukuussa. Arvon varaanko gynen ensi viikolle vai vasta 1kk päästä, jos sama meno jatkuu.

Mitä vitskuja olette syöneet, kun aloitte yrittämään? Näitä mammavitskuja vai jotain muita :grin
Mä nappailen nyt useammasta eri purkista, kun syön tosiaan vähän normaalia vahvempaa b:tä ja foolihappoa, sinkki+c, d ja kalkkimg :hilarious: jos raskaudun joskus siirryn taas noihin perinteisiin monivitamiini valmisteisiin, joissa ei a-vitamiinia.

Onnea plussista, näitähän sataa koko ajan!

Kertokaapas vaihteleeko kenelläkään vuodon/vuotopäivien määrä paljon? Alkaa hiljalleen huolestuttaa, kun omat menkat niukentuneet yhteen vuotopäivään ja pariin tiputteluun normaalin 4-5 sijaan. Kaikenlaista stressiä toki on, mut on ollut ennenkin, enkä muista et ikinä olis käynyt näin. Viimeiset normaalit menkat olleet joulukuussa. Arvon varaanko gynen ensi viikolle vai vasta 1kk päästä, jos sama meno jatkuu.

Treenaatko kovaa tai oletko muuttanut juuri ruokavaliota? Mulla kävi noin ennen kun menkat jäi kokonaan pois - treenasin aika kovaa, mut mielestäni ihan normaalisti, mut liian matalilla kaloreilla.. Oletko tehnyt raskaustestin?
Mullahan siinä km. tuli menkat niukkana ja en testaillut ensimmäisten vuotojen jälkeen, vaikka olis ehkä kannattanut :wideyed:

Onnittelut plussanneille, ja viivoille vahvistumista! Jokaisesta plussasta tulee kyllä niin onnellinen olo :Heartpink

Täällä kp20 ja dpo9 muistaakseni. Kohdussa ajoittaista tuikkivaa kipua, janottaa ja lämmöt pysyneet 37 tuntumassa. Päätä särkenyt myös useampana päivänä :scratch Mut mulla on olo etten edes haluais testata. Johtunee varmaan kun kahdessa edellisessä kierrossa vuoto alkanu plussien jälkeen, niin nyt ei edes huvita testata :sad001 ja kun ei ole sitä tunnetta.

Mitä vitskuja olette syöneet, kun aloitte yrittämään? Näitä mammavitskuja vai jotain muita :grin
Mä nappailen nyt useammasta eri purkista, kun syön tosiaan vähän normaalia vahvempaa b:tä ja foolihappoa, sinkki+c, d ja kalkkimg :hilarious: jos raskaudun joskus siirryn taas noihin perinteisiin monivitamiini valmisteisiin, joissa ei a-vitamiinia.

Treenaatko kovaa tai oletko muuttanut juuri ruokavaliota? Mulla kävi noin ennen kun menkat jäi kokonaan pois - treenasin aika kovaa, mut mielestäni ihan normaalisti, mut liian matalilla kaloreilla.. Oletko tehnyt raskaustestin?
Mullahan siinä km. tuli menkat niukkana ja en testaillut ensimmäisten vuotojen jälkeen, vaikka olis ehkä kannattanut :wideyed:

En treenaa kovaa, lähinnä kävelylenkkejä ja ruokavaliokin on sama. Testejähän olen tehnyt varmaan toistakymmentä :grin Tammikuussa oli kemiallinen ja sen jälkeen testit negaa. Helmikuussa tuli joku hailura/viivanpaikka. Oon siis testannut sekä ennen että jälkeen vuodon.

Mulla on joku perus monivitamiini, B-active-poretabletti, foolihappo ja sinkki (mies huolehtii että käytän).

Tänään dpo 6 tai 7. Pyyhittäessä paperiin tuli oranssia valkovuotoo? Onkohan nyt jotain tulehdusta tms Kkm jälkeen? Oviksen jälkeen heti vaaleanpunaista vv. Mulla ei ikinä ole välivuotoja ollut eikä tiputtelua.. Ihan kummallinen kierto. Teroluteja pitäis syödä vielä ens viikon puoliväliin ja sit odotella tätiä kylään. :bored:

Dpo12 ei menkkoja ei mitään. Raskauden oireet on ihan infernaaliset. Testiä ei voi tehdä mutta joo. Jos ei menkat tuu nyt tai viim kymmenen päivän sisällä niin sit tietää mistä on kyse

Apua mitä ihmettä, kp42!! Tein äsken ennen työvuoroa täällä töissä vessaa, alkoi eilen pahoinvointi ja tänään myös ollut, rinnat helläksi tuli kans ja odotin et menkat vaan alkaa. Mut kattokaa, onko tää totta, plussa?!? Viikko sit selkee nega :eek:o_O

Oon vielä shokissa ja ihan epäusko, mut mitä ihmettä :love7

Koitan selvitä täällä töissä vuoron loppuun, luen illalla tän ketjun kun en ole lukenut viikkoon mitään ja odottanut uutta kiertoa mut siis apua, en ois arvannut :hello2:Heartred

Liitteet

• IMG_20200315_142452.jpg
    IMG_20200315_142452.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 266
Apua mitä ihmettä, kp42!! Tein äsken ennen työvuoroa täällä töissä vessaa, alkoi eilen pahoinvointi ja tänään myös ollut, rinnat helläksi tuli kans ja odotin et menkat vaan alkaa. Mut kattokaa, onko tää totta, plussa?!? Viikko sit selkee nega :eek:o_O

Koitan selvitä täällä töissä vuoron loppuun, luen illalla tän ketjun kun en ole lukenut viikkoon mitään ja odottanut uutta kiertoa mut siis apua, en ois arvannut :hello2:Heartred

Apua vähän ihanaa!! Plussia ihan roppa kaupalla ropisee nyt!! :smiley-bounce016

Paljon onnea! Monesko yk sulla menossa? Ja mikä dpo :smiley-bounce013

Mä tein tänään ihan dorkan huomion :hilarious:
En oo syönyt viikkokausiin normaalisti.. Siis, että ruokarytmi ei ole yhtään säännöllinen ja vapaalla (kuten saikullakin) saatoin nukkua kellon ympäri ja heräillä vasta aamupäivästä... No ei ole varmaan ihme et tulee mitä tahansa puutoksia, kun levon ja ravinnon suhde ei balanssissa, syö liian vähän ja stressaa.
Aika tien kävin minä kyllä, että tämän tajusin. Mies on ihan ihmeellinen - huipputyyppi, herättelee mua väkisin aamulla ylös et rytmi pysyy ja huolehtii siitä, että syödään tai, että mä oon syönyt :hilarious:
Ja oikeesti, se vahva b-vitsku foolihappoineen oli kova sana - nykii nuo lihakset puolet vähemmän. Oireet varmaan jonkin aikaa kestää, kun eipä puutoksesta ihan heti yleensä toivuta. Miehenkin pakotin vitskupurkille, se ottaa monivitamiineja, vaik aiemmin ei ollut suostunut, mut nyt sen suupielet rupes halkeilemaan niin pahasti, et päätti kokeilla ja alkoi paranemaan viikon sisällä. :grin
Mulle tuli nyt ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen se olo, että kiinnostaa muukin kun oma olo, kiinnostaa se, että voitais kohta yrittää tosissaan. :angelic:
Lisäsin nyt ruokavalioon rasvoja, maidottomia kasvipohjaisia valmisteita yms. ja järkevöitin ruokarytmin niin, että on oikeasti se kaksi lämmintä ruokaa. Nyt lähinnä tuntuu karmivalta tankkaukselta, mut eiköhän tähän totu :hilarious: paino ei ainakaan aamuisin ja iltaisin heittele enää niin paljon. Treenit aloitan vasta varmaan ensi kuun alussa ja tosi kevyesti.
Migreeniä vähän yrittää puskea päälle, mut eiköhän tää tästä. Voihan se olla kahvin sivareitakin :hilarious:
Plussaonnea, mulla alkaa elämänhalu palautumaan. :thumleft

Onneksi olkoon <3

Wautsi, onhan se! :Heartpink:happy093
Onneksi olkoon, mahtava uutinen!

Apua vähän ihanaa!! Plussia ihan roppa kaupalla ropisee nyt!! :smiley-bounce016

Paljon onnea! Monesko yk sulla menossa? Ja mikä dpo :smiley-bounce013

Kiitos kaikki:love7
Kp15 oli ovis kun tuli tippa verta ja näin sen aiemmin tuntenut myös joten onhan tota dpo kun nyt siis kp42 kun plussasin (viikko sit kp32 nega) ! Että siksi vähän hullua ja epäuskoinen olo :scratch:p

Ja Yk3 oli tämä, kun pieni pysyisi vain kyydissä :Heartpink:shy:

Mutta tulen kertomaan töiden jälkeen paremmin. Pää ihan shokissa ja töitä pitäs yrittää tehdä :confused::hilarious:

Takaisin