Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään kp19/ dpo 7. Eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanpunaista tuhrua. Mulla ei ikinä ole ollut tuhruvuotoa missään vaiheessa kiertoa. Vatsaa on nippaillut parinpöovää ja eilen särki alaselkää.
Superisti onnea täältäkin kaikille plussanneille! Ihana, että ollaan saatu plussia tänne ketjuun. Tuntuu hyvältä yhdistettynä ulkona olevaan keväiseen auringonpaisteeseen.
ON: Täällä mennään kp24 / dpo8. Täytyy sanoa, että verikokeissa löytynyt matala ferritiini on kyllä laskenut mun odotuksia ja piinailufiiliksiä huomattavasti. Tottakai jonkinlaista toiveikkuutta on aina ilmassa ja en sano, etteikö matalilla arvoilla voisi tulla raskaaksi, kaikki on varmasti yksilöllistä. Mutta samalla jotenkin en vaan minun omalla kohdallani usko, että tulen raskaaksi ainakaan ennen kuin arvot ovat kohonneet.
Tai ehkä kyse on ennen kaikkea siitä, että kun on nyt kuukausien ajan piinaillut ja kuukautisten alkaessa pettynyt niiiiiin kovasti, että nyt mieli yrittää tuonkin syyn varjolla vähän madaltaa omia odotuksia ja lieventää pettymystä. En tiedä.
Olo on ihan samanlainen kuin aiemmissakin kierroissa, kun en plussannut. Sikälikään en ole toiveikas. Mietin, että ottaisin ehkä nyt välissä pari tikutusvapaata kiertoa (samalla kun nostan rauta-arvoja). Mulla on kaapissa CB:n digitaalisia ovistestejä ja tuntuu, että kun ne on niin kalliitakin, että on jotenkin "turha" käyttää niitä tässä vaiheessa, kun oma toiveikkuus raskaudesta on madaltunut. Täytyy katsoa, mikä on fiilis sitten, kun tikuttelu olisi taas ajankohtaista.
Toivottavasti teksti ei kuulostanut hirveän pessimistiseltä, sillä ihan hyvillä mielillä ollaan kuitenkin tällä hetkellä. Paitsi tottakai tämä maailman tila mietityttää ja pelottaakin, ja on mielessä päällimmäisenä.
Mikä dpo? Täällä dpo6 eikä oireita edit onkin vasta dpo5. Aika menee niin hitaasti :bag:
Ymmärrän täysin sun olotilan ja ajatusmaailman, ja ehkä se myös on ihan tervettä pystyä laskemaan ne odotukset siitä raskautumisesta. Ite kamppailin asian kanssa, et enkö mä nyt muka enää halua raskautua/perhettä kun en enää ajattele asiaa koko aikaa enkä odota sen tapahtuvan. Mut tuntuu myös ihan hyvältä, että ei pety ihan täysin kun ne kuukautiset alkaa. Ja kyllähän sitä silti niin kovasti haluais.
Naistenklinikalla on kuulemma jonoja saatu kirittyä ja IVF jonoon enää 4kk, ensikäynnistä en tiedä, mut sielläkin pääsee melkeen suoraan aloittaa inseminaatiot! Jos sitä kerkeis just ennen kesää!
Mulla oireet vaa lisääntyy. Kylmä koskee rintoihin ja muutenkin kovat ja kipeet. Mietittiin kaverin kanssa täällä karanteenis et onkohan se pakko mennä ostaa siteitä kun nekin oli loppunut. Huoh. Ihme olo tästä kaikesta mut ei oo äreyttä ilmassa onneksi
En tiedä.. ainahan tekis mieli testailla, mutta aina se on negaa.. ainakin ton petollisen one stepin voisin tehdä alkuviikosta usein teen iltaisin ettei pilaa koko päivää. Katsotaan mihin asti maltan.
Toivon että tulisi oireita yhtäkkiä tai tuntisi vaikka kiinnittymisen. Ennen ti/ke ei kannattaisi testata. Vika tallettelu oli dpo-1, pelottaa ettei riitä, tosin mulla nyt näköjään muutenkin vaikeuksia tulla raskaaksi.
Apteekit ja kaupat. Muualle ei saa mennä. Kotiaresti astuu voimaan maanantaina klo 8.00Miks ootte karanteenissa vai onko siis vähän niikuin kaikki? Saako kaupassa käydä, onko ne auki?