Raskaaksi 2020

Onneksi olkoon plussista <3

ON: outous. Kipeä nuhainen olo, häntäluu kipeä ja sit tisseihin kävi kipeää kylmä viima. En oo testannut koska rajoitettu liikkuminen

Tänään kp19/ dpo 7. Eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanpunaista tuhrua. Mulla ei ikinä ole ollut tuhruvuotoa missään vaiheessa kiertoa. Vatsaa on nippaillut parinpöovää ja eilen särki alaselkää.

Oi oi Marcipa! Nyt kuulostaa lupaavalta :Heartred:thumleft

Superisti onnea täältäkin kaikille plussanneille! Ihana, että ollaan saatu plussia tänne ketjuun. :cheers Tuntuu hyvältä yhdistettynä ulkona olevaan keväiseen auringonpaisteeseen.

ON: Täällä mennään kp24 / dpo8. Täytyy sanoa, että verikokeissa löytynyt matala ferritiini on kyllä laskenut mun odotuksia ja piinailufiiliksiä huomattavasti. Tottakai jonkinlaista toiveikkuutta on aina ilmassa ja en sano, etteikö matalilla arvoilla voisi tulla raskaaksi, kaikki on varmasti yksilöllistä. Mutta samalla jotenkin en vaan minun omalla kohdallani usko, että tulen raskaaksi ainakaan ennen kuin arvot ovat kohonneet.

Tai ehkä kyse on ennen kaikkea siitä, että kun on nyt kuukausien ajan piinaillut ja kuukautisten alkaessa pettynyt niiiiiin kovasti, että nyt mieli yrittää tuonkin syyn varjolla vähän madaltaa omia odotuksia ja lieventää pettymystä. En tiedä.

Olo on ihan samanlainen kuin aiemmissakin kierroissa, kun en plussannut. Sikälikään en ole toiveikas. Mietin, että ottaisin ehkä nyt välissä pari tikutusvapaata kiertoa (samalla kun nostan rauta-arvoja). Mulla on kaapissa CB:n digitaalisia ovistestejä ja tuntuu, että kun ne on niin kalliitakin, että on jotenkin "turha" käyttää niitä tässä vaiheessa, kun oma toiveikkuus raskaudesta on madaltunut. Täytyy katsoa, mikä on fiilis sitten, kun tikuttelu olisi taas ajankohtaista.

Toivottavasti teksti ei kuulostanut hirveän pessimistiseltä, sillä ihan hyvillä mielillä ollaan kuitenkin tällä hetkellä. Paitsi tottakai tämä maailman tila mietityttää ja pelottaakin, ja on mielessä päällimmäisenä.

Superisti onnea täältäkin kaikille plussanneille! Ihana, että ollaan saatu plussia tänne ketjuun. :cheers Tuntuu hyvältä yhdistettynä ulkona olevaan keväiseen auringonpaisteeseen.

ON: Täällä mennään kp24 / dpo8. Täytyy sanoa, että verikokeissa löytynyt matala ferritiini on kyllä laskenut mun odotuksia ja piinailufiiliksiä huomattavasti. Tottakai jonkinlaista toiveikkuutta on aina ilmassa ja en sano, etteikö matalilla arvoilla voisi tulla raskaaksi, kaikki on varmasti yksilöllistä. Mutta samalla jotenkin en vaan minun omalla kohdallani usko, että tulen raskaaksi ainakaan ennen kuin arvot ovat kohonneet.

Tai ehkä kyse on ennen kaikkea siitä, että kun on nyt kuukausien ajan piinaillut ja kuukautisten alkaessa pettynyt niiiiiin kovasti, että nyt mieli yrittää tuonkin syyn varjolla vähän madaltaa omia odotuksia ja lieventää pettymystä. En tiedä.

Olo on ihan samanlainen kuin aiemmissakin kierroissa, kun en plussannut. Sikälikään en ole toiveikas. Mietin, että ottaisin ehkä nyt välissä pari tikutusvapaata kiertoa (samalla kun nostan rauta-arvoja). Mulla on kaapissa CB:n digitaalisia ovistestejä ja tuntuu, että kun ne on niin kalliitakin, että on jotenkin "turha" käyttää niitä tässä vaiheessa, kun oma toiveikkuus raskaudesta on madaltunut. Täytyy katsoa, mikä on fiilis sitten, kun tikuttelu olisi taas ajankohtaista.

Toivottavasti teksti ei kuulostanut hirveän pessimistiseltä, sillä ihan hyvillä mielillä ollaan kuitenkin tällä hetkellä. Paitsi tottakai tämä maailman tila mietityttää ja pelottaakin, ja on mielessä päällimmäisenä.

Ymmärrän täysin sun olotilan ja ajatusmaailman, ja ehkä se myös on ihan tervettä pystyä laskemaan ne odotukset siitä raskautumisesta. Ite kamppailin asian kanssa, et enkö mä nyt muka enää halua raskautua/perhettä kun en enää ajattele asiaa koko aikaa enkä odota sen tapahtuvan. Mut tuntuu myös ihan hyvältä, että ei pety ihan täysin kun ne kuukautiset alkaa. Ja kyllähän sitä silti niin kovasti haluais. :dummy1:

Naistenklinikalla on kuulemma jonoja saatu kirittyä ja IVF jonoon enää 4kk, ensikäynnistä en tiedä, mut sielläkin pääsee melkeen suoraan aloittaa inseminaatiot! Jos sitä kerkeis just ennen kesää!

Ymmärrän täysin sun olotilan ja ajatusmaailman, ja ehkä se myös on ihan tervettä pystyä laskemaan ne odotukset siitä raskautumisesta. Ite kamppailin asian kanssa, et enkö mä nyt muka enää halua raskautua/perhettä kun en enää ajattele asiaa koko aikaa enkä odota sen tapahtuvan. Mut tuntuu myös ihan hyvältä, että ei pety ihan täysin kun ne kuukautiset alkaa. Ja kyllähän sitä silti niin kovasti haluais. :dummy1:

Naistenklinikalla on kuulemma jonoja saatu kirittyä ja IVF jonoon enää 4kk, ensikäynnistä en tiedä, mut sielläkin pääsee melkeen suoraan aloittaa inseminaatiot! Jos sitä kerkeis just ennen kesää!

Kiva kuulla jonosta! Tosin mulle tuli vaan kirje, jossa luki että pahoittelut viivästymisestä. Ei mitään aikaa. Ja pelkään, että korona viivästyttää kohta lisää..

Mullakaan ei enää toiveita. Tsh on aika korkea, ainakin se voi vaikuttaa.. Ja ties mikä, kun en ole vuoteen raskautunut.

Mulla oireet vaa lisääntyy. Kylmä koskee rintoihin ja muutenkin kovat ja kipeet. Mietittiin kaverin kanssa täällä karanteenis et onkohan se pakko mennä ostaa siteitä kun nekin oli loppunut. Huoh. Ihme olo tästä kaikesta mut ei oo äreyttä ilmassa onneksi

Mulla oireet vaa lisääntyy. Kylmä koskee rintoihin ja muutenkin kovat ja kipeet. Mietittiin kaverin kanssa täällä karanteenis et onkohan se pakko mennä ostaa siteitä kun nekin oli loppunut. Huoh. Ihme olo tästä kaikesta mut ei oo äreyttä ilmassa onneksi

Miks ootte karanteenissa vai onko siis vähän niikuin kaikki? Saako kaupassa käydä, onko ne auki?

En tiedä.. ainahan tekis mieli testailla, mutta aina se on negaa.. ainakin ton petollisen one stepin voisin tehdä alkuviikosta :hilarious: usein teen iltaisin ettei pilaa koko päivää. Katsotaan mihin asti maltan. :oops:
Toivon että tulisi oireita yhtäkkiä tai tuntisi vaikka kiinnittymisen. Ennen ti/ke ei kannattaisi testata. Vika tallettelu oli dpo-1, pelottaa ettei riitä, tosin mulla nyt näköjään muutenkin vaikeuksia tulla raskaaksi.

Mä toivoisin kans jotain kiinnittymis kipuja..
Ihanaa että ootte kuitenkin pääsemässä hoitoihin, jos jotain positiivistä nyt pitää jostain repiä, vaikka tiedän että se on laiha lohtu kun miettii että sullakin jo aikaa keskenmenosta ja yritystä ollut sen jälkeen :confused: kovasti tsemppiä :Heartred

Muokattu viimeksi:
Ja mä en yhden testin takia lähde ulos eli siis odotan tuleeko menkat jos ei niin katsotaan milloin karanteenista päästään niin sitte ostan testin jos sitä edes tarvitsee. Tosta oudosta hajusta sen verran et mun naispuolinen ystävä sanoi et mä tuoksun tosi ruosteiselle raudalle minkä itse oon oudosti haistanut.

Mulla tuli ovis jonka jälkeen kova flunssa. Menkat alkoi normaalisti. Nyt viikon ollut alavatsa sekä alaselkä kipeä sekä hajuaisti herkistynyt. Tänään oksettanut ja tullut verta valkovuodon mukana. Onkohan joku tulehdus päällä. Ovis pitäisi olla maanantaina kp16, viivat lähtenyt testeissä vahvistumaan. En ymmärrä mun kroppaa mitä se oikein touhuaa

Onnea plussanneille!:Heartred Ihana saada jotain mukavia uutisia tänne kaikkien ikävien korona-uutisten rinnalle.

Sitten omanapa. Mulla alkaa piinailu. Nyt kp 21/32 ja Flo ennusti ovista tälle päivälle. Mulla on siis aika myöhäinen ovis. Yleensä oon tuntenu oviksen hyvin ja se on asettunut nimenomaan näille main, mutta tässä kierrossa ei ole limoja tai paljon muitakaan oireita näkynyt. Nyt kyllä jännittää!:blob7

Tänään onkin siis kp 16 ja ilmeisesti ovis tulossa koska viiva näin vahva.

Onnea plussanneille ❤️❤️❤️

Liitteet

• IMG_20200315_061958.jpg
    IMG_20200315_061958.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 180
Täällä alkoikin tänään yk3 kun menkat tärähti tulla. Ihan mukavaa, kun kierto oli kohtuulliset 33 päivää, eikä venynyt turhia. :grin

Nyt vaan alkaa uusi stressi, kun täytyy myöntää, että pelkään tuota koronavirusta melko paljon. Että kannattaako jatkaa yrittämistä nyt normaalisti (ainakin toistaiseksi hoidot KYS:llä pyörii, jos ei tule kovasti muutoksia tän leviämisessä) vai pitäisikö hetken taukoa? :wideyed:

Mielipiteitä puolesta/ vastaan?

Toisaalta olen pohtinut asian näin, että sama yrittää kun ei voi koskaan tietää kauanko tällainen epidemia kestää. Lisäksi kun valmiiksi haasteita raskautumisessa, niin ei ehkä järkevintä enää lykätä. Aiotaan myös mahdollisuuksien mukaan pysyä omissa oloissamme, joten jos vaan tätä virusta on mahdollista välttää niin se aiotaan tehdä. :bag:

Tein äsken testaa varhain testillä mielestäni täysin negan. Toki ehkä testissä saattaa näkyä haamu tai viivanpaikka?
Nyt siis dpo 10..

Liitteet

• DC155843-0DD4-43F7-B529-FB5F22EEEFF3.jpeg
    DC155843-0DD4-43F7-B529-FB5F22EEEFF3.jpeg
    18 KB · Katsottu: 233
Iltaa. Oma napaa nyt koska se on vähän hämillään. Tiistainahan tein sen rfsun herkäntestin ja niin puhdas nega oli kuin olla voi. Menkkojen olis eilen pitänyt alkaa. Ei alkanut, ja juhlinkin ylläri synttäreitäni kunnolla juhlien, koska testi oli nega. Ihmettelin kun juomat maistui huonosti ja mikään ei kyllä päähän noussut. Illalla pidätin 6h pissaa ja tää tärähti heti tikkuun...
Mitähän ihmettä, pakko tehdä aamulla vielä uus. Testinä nyt siis normi pregchechin liuskatesti.

Äh en saa kuvaa lisättyä! Apua.. Jokohan nyt... Kohta meen tekeen uuden testin.

Liitteet

• IMG-20200314-WA0010.jpeg
    IMG-20200314-WA0010.jpeg
    11.2 KB · Katsottu: 276
Muokattu viimeksi:
Raskauskeijusta tilattuun first response early detection testiin pärähti tollanen aamulla. Kai tän voi alkaa pikkuhiljaa uskoo :dummy::wideyed:

Oonaemilian viiva mun mielestä myös vahvistunut!
Nannulla myös selkeä viiva! Paljon tarrasukkia ja viivojen vahvistumisia toivottelen :Heartred

Mirkun testissä vähän jotain nään mut en kyllä osa myöskään sanoa onko viiva/viivan paikka vai mikä. Toivotaan et siitä vahvistuisi :shy:

Liitteet

• IMG_20200315_084132.jpg
    IMG_20200315_084132.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 247
Takaisin