Keltainenkuu, mulla oli toisessa raskaudessa kans ovistesti kirkuvan punainen kun olin raskaana. Tein huvikseen loput ovistestit raskaustestien rinnalla. :D
sofia, mulla kans olleet unet tosi rajuja ja todentuntuisia joka kerta kun oon epäillyt raskautta
Jesbe mulla kans rinnat kihelmöi ja nännipihat aavistuksen tummentuneet. Kokoajan tuntuu myös että tihuisi jotain, mutta ei kuitenkaan tule mitään.. paitsi puristamalla pieni tippa maitoa.
reggie, jos sulla yrittää irrottaa munasolua mut ei vaan ota irrotakseen.. onko sulla todettu pcos? Tai sitten sä oot raskaana
keltainenkuu, mulla samoja kokemuksia ja samat asiat mietityttää ja pelottaa :/ oireet on ainakin tosi lupaavat!
Mulla on ollu tässä viikon verran jos jonkinmoista.. väsymystä, pissattaa, unet selkeitä, kuvottaa aamupuuro ja rahka, hampaita pestessä meinaa laatta lentää, herkistyttää ja itkettää.. rintoja kihelmöi ja nännipihat hitusen tummentuneet.. vasenta munasarjaa jomottaa ja tänään ollu myös menkkajomoja ja alakerrassa on joku ihme kramppaaminen menossa kokoajan ja tosi kipee alamaha. Paleltanu kauheesti ja sit välillä hirvee hiki...
perinteinen hiiva alkuraskaudessa ei oo kuitenkaan tullu mutta menkatkaan ei alkaneet niinkun normaalisti, joten aattelin nyt ihan huvikseen dipata ton kummittelemassa olevan testin että voi sit relata ja menkat alkais... mutta ei ne nyt sit taida tämänhetkisen tiedon mukaan alkaakaan
Mutta siis takana kaksi rv6+ keskenmenoa ja useampi kemiallinen, joten ei tässä uskalla vielä iloita. Täytyy rauhassa ootella nouseeko hormoonit... mutta arvatkaas nukuttaako enää
Ja samalla pelottaa. Koko tää maailmanmyllerrys. Apua.
Nyt kp30/29-30..