Raskaaksi 2020

Moikka! Mä oon tehnyt parin päivän sisällä kaks negatiivista testiä. En tehnyt testejä aamupissistä, jos sillä on merkitystä. Oon luskellut kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet ja voisin allekirjoittaa melkein ne kaikki. Voiko tämä vielä tästä plussaksi muuttua Menkkojen pitäisi alkaa näinä päivinä... Vähän oon laskuista sekaisin niin täysin varma en ole.

Moikka! Mä oon tehnyt parin päivän sisällä kaks negatiivista testiä. En tehnyt testejä aamupissistä, jos sillä on merkitystä. Oon luskellut kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet ja voisin allekirjoittaa melkein ne kaikki. Voiko tämä vielä tästä plussaksi muuttua Menkkojen pitäisi alkaa näinä päivinä... Vähän oon laskuista sekaisin niin täysin varma en ole.

Hcghän nousee tosi henkilökohtasesti:) toki oireet voi liittyä muuhunkin mutta kannattaa odotella varmaan vielä niiden menkkojen ennustettua päivää ja tehdä uus testi jos menkkoja ei ala kuulumaan :)

Vielä on toivoa :happy:
Omalla kohdalla en tiedä mitä kävi, nousiko hitaasti vai miksi ovulaation jälkeen kaksi viikkoa ei mitään testeissä, menkat oli sit jo kauan kadoksissa ja tein vain "poissulkeakseni" raskauden kun oli pahoinvointi, joten täällä tuli plussa vasta kp42 :rolleyes:

Tsemppiä ja toivottavasti se plussaksi kääntyy :Heartred:Heartred

Toivottavasti lisää saadaan plussa uutisia tänne :hello2:Heartpink

Kp22 ja dpo 11. Ovistestiin heti tumma testiviiva :confused: Tein ovistestin kun ei raskaustestiä ole vielä tullu, kun tilasin. Voiko tästä nyt jo jotain päätellä:eek:

Kp22 ja dpo 11. Ovistestiin heti tumma testiviiva :confused: Tein ovistestin kun ei raskaustestiä ole vielä tullu, kun tilasin. Voiko tästä nyt jo jotain päätellä:eek:

Tämmösen löysin :thumright

Liitteet

• IMG_20200317_103513.jpg
    IMG_20200317_103513.jpg
    37.9 KB · Katsottu: 199
Täällä myös tilasin raskauskeijulta la tai su. Nyt maha ollut kipeä, tuntuu samalta miltä kun olin raskaana 10/19. Kipua ei voi verrata menkkakipuihin. Saa nähdä alkaako menkat vai onko hedelmöittyminen onnistunut :dummy1:

Raskaana oleva olo. Tissit jo niin kipeet ettei tuo mies voinut koskea niihin ku kävi niin kipeää kun nänni yritti pienentyä ja se sattui kuin puukolla. Samoin on ihme nipistelyt mahas ei menkkamaisia jomoja vaan nivuset kipeet... En tiedä enää mikä mulla on

Sunnuntaina tein tilauksen raskauskeijulta, luulis että huomenna tulis. Nyt alko jännittää ja kun luin ton toi Boriksen laittaman tietoiskun, voisko olla :oops:

Kerro heti sit kun teet testin! Vitsit mulla on kyllä sellanen kutina et plussaat! :3some ehkä sitä itsekkin uskaltais testata kohta. Pääsis ainakin selkeyteen että on ollu muuten vaan kylmä ja nähny outoja unia :angelic:

Minä varasin huomiseksi lääkärin. Järkyttäviä menkkamaisia kipuja ollut jo pari viikkoa, mutta menkkoja ei näy ei kuulu. Testin tein tänä aamuna, negatiivista näytti vielä pieni toivon kipinä on, josko se olisikin testille liian aikaista ja oikeesti olisinkin pullat uunissa.

Vähän väliä ravaan vessassa tarkistamassa joko menkat alkoi, mutta ei ole edes pientä tuhrua tullut.

Jos plussaan (varmaan tulossa megamenkut) niin sit ovis on ollu just sillon ku se pirun kumi lähti.

Eipä näitä asioita aina voi suunnitella. Tai ainakaan ne ei mee niin kuin on suunnitellu. Jos oot raskaana, ni toivon että saat pitää sen :Heartpink

Kuinka paljon oviksen jälkeen alatte tai oireita kannattaa alkaa odottelemaan, jos minkämoisia?

Kerro heti sit kun teet testin! Vitsit mulla on kyllä sellanen kutina et plussaat! :3some ehkä sitä itsekkin uskaltais testata kohta. Pääsis ainakin selkeyteen että on ollu muuten vaan kylmä ja nähny outoja unia :angelic:

Kiitti tsempeistä! Jos testit tulee huomenna, niin tekisin testin sit seuraavana aamuna jolloin olis dpo13. Testaa säkin :grin

Kuinka paljon oviksen jälkeen alatte tai oireita kannattaa alkaa odottelemaan, jos minkämoisia?

Noin viikon päästä oviksesta tapahtuu kiinnittyminen, sen jälkeen voi alkaa ilmaantuun oireita. Nekin on toki niin yksilöllisiä,niinkun myös kuinka nopeeta hcg nousee :)

Takaisin