Mä oon maailman surkein valehtelija ja äitillä on kyky nähdä mun läpi Mutta kiitos ajatuksesta, laitetaan korvan taakse. Ehkä tätä ei niinkään meiltä odoteta, kun ollaan jo "tämän ikäisiä" tai sitten taas odotetaan, koska miehellä ei ole omia lapsia
Musta kans tuntuu, et monikaan ei odota tätä vetoa meiltä :angelic: niinku ei äitikään. Ja siis ymmärrän äitin suhtautumisen tähän eikä oo mitään närää sinne suuntaan. Varmasti ovat onnellisia meidän puolesta mikäli vauva saadaan.
Ja en siis odottanut iteltänikään ihan täysin. Kakspiippunen asia. Kai sitä on koko ajan salaa toivonut, ku kerta ilman ehkäisyä ollaan oltu.
Meillä itseasiassa oli viime kesänä miehen kanssa keskustelu (vähän kännissä ) ja mies sano, ettei hakua hoitoihin. En muista et mikä oli lopullinen syy. Mut vähän niinku suutuin ja loukkaannuin siitä, mut ajattelin sitten että meidän on iha hyvä näinkin.
Mut sit tuo loppuvuoden kemiallinen käänsi miehen pään ihan totaalisesti.
Vaikka meillä on ehkäisy jätetty sillon vajaa 3v sitten, niin ei me aktiivisesti olla yritetty. Tietty oon tietäny aina mikä kierron vaihe on ollu ja pieni pettymys on menkkojen alkaminen ollu. Mut nyt tällä hetkellä se on ihan eri sfääreissä. Ja nyt mua pelottaa et ollaan jahkailu ja tjottailtu liian kauan.:bag: