Raskaaksi 2020

Tässä vielä vertailuna aiemmasta kierrosta plussa, mulla ei siis ikinä tule tasavahvoja

Liitteet

• IMG_20210312_124356__01.jpg
    IMG_20210312_124356__01.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 104
@Noaidi noniin nyt näyttää hyvältä! ei varmaan mee montaa päivää plussaan! :)

@Chard synkassa mennään... paitsi hoitojen suhteen, jännittävää et teillä nyt sit erilaiset ajat edessä!

täällä tiputteli viikonlopun ja eilisiltana alkoi vuoto, eli tänään kp1 ja yk16. meinasin just varailla ultraa ens viikolle, ylihuomisesta letrot käyttöön ja toivottavasti saadaan o+ osumaan viikolle (ja niin et mies onnistuu järjestämään aikataulun). viime kiertojen perusteella vois olla toivoa et folli on riittävän iso kp11 ja voidaan tarvittaessa irrottaa niin että pääsis perjantaina kp12 inssiin. aiemmissa letrokierroissa ollu siis o+ kp11. olis kiva saada inssi, kun viime kierrosta jäi väliin... lääkäri tosin vaihtuu kun edellinen jäi eläkkeelle, kunpa osuis joku joka on suunnilleen samoilla linjoilla.

kyllä oli taas raskas päivä eilen. ei ehkä paras ajankohta tavata viimeisillään raskaana olevaa kaveria. no leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...

@Noaidi noniin nyt näyttää hyvältä! ei varmaan mee montaa päivää plussaan! :)

@Chard synkassa mennään... paitsi hoitojen suhteen, jännittävää et teillä nyt sit erilaiset ajat edessä!

täällä tiputteli viikonlopun ja eilisiltana alkoi vuoto, eli tänään kp1 ja yk16. meinasin just varailla ultraa ens viikolle, ylihuomisesta letrot käyttöön ja toivottavasti saadaan o+ osumaan viikolle (ja niin et mies onnistuu järjestämään aikataulun). viime kiertojen perusteella vois olla toivoa et folli on riittävän iso kp11 ja voidaan tarvittaessa irrottaa niin että pääsis perjantaina kp12 inssiin. aiemmissa letrokierroissa ollu siis o+ kp11. olis kiva saada inssi, kun viime kierrosta jäi väliin... lääkäri tosin vaihtuu kun edellinen jäi eläkkeelle, kunpa osuis joku joka on suunnilleen samoilla linjoilla.

kyllä oli taas raskas päivä eilen. ei ehkä paras ajankohta tavata viimeisillään raskaana olevaa kaveria. no leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...
Toi on kyllä aina niin syvältä, kun lääkäri jonka kanssa on jo tutut sävelet, vaihtuu yhtäkkiä uuteen. Toivottavasti uusi lääkäri teillä on vähintään yhtä hyvä kuin aikaisempi!

Mä jouduin myös jälleen nieleskelemään kun uusi työkaveri kertoi että hänen vaimonsa on raskaana ja lokakuussa laskettu aika. Ja noh... en tiedä onko kovin yleistä tämä että miehet möläyttelee näitä "koskas teille tulee vauva?" -kyssäreitä.
Sen verran sieppasi että täräytin sille takas että "jaa'a, en tiiä! Mä jäisin tänään äitiyslomalle jos meidän raskaus ei olis mennyt viimesyksynä kesken!"
Olin ehkä tarpeettoman tyly, mutta tilannetajua ohoi. Kyllä hän sitten tajusi vastaukseni myötä hieman antaa mulle tilaa. :rolleyes:
Toki meillä oli pitkä ja hyvin mukava keskustelu lapsista ja perheestä, tietysti onnittelin ja olenkin iloinen heidän puolestaan. En vain halunnut avautua enempää meidän tilanteesta ja halusin tehdä sen kerralla selväksi ja työkaveri ymmärsi asian. Mutta mukava oli kuulla heidän raskaudestaan ja keskittää keskustelu enemmän heidän tilanteeseen.
Heh, enkä edes huijannut kun sanoin että mun äitiysloma olisi alkanut nyt jos raskaus olisi jatkunut. Lasketun ajan mukaan se olisi ollut mun viimeinen työpäivä ennen äitiysloman alkua. :joyful:

Mutta, onhan tuo raskasta nähdä vain joka suunnasta raskautuneita, eikä siinä voi itse oikein muuta kuin onnitella ja niellä harmituksensa. :sorry:

Täällä myös itkettäisi jos ei naurattaisi :hilarious: Tallinnan työkaveri, mua nuorempi ja raskautui ymmärtääkseni yhden illan jutusta (eipä sillä siis väliä, mutta helposti kävi!) raskaana. Jäämässä äitiyslomalle huomenna. Ja mitä se tekee?! Hyppää paattiin ja tulee Helsingin toimistolle kakun ja muffinssien kanssa :hilarious: Just kun ajattelin, et menipä kivuttomasti, ei tarttenut nähdä vauvamahaa kun Facekuvissa. Ehei! Ilmielävänä oman nokan edessä :hilarious:

Noh, saatiin päivä varoaikaa, joten aamulla juoksin kauppaan ja ostin pienen vauvalahjan, bodyn, tutteja, suklaata ja Lumenen kasvonaamioita mammalle. Aika hassua kun nykyään näitä lapsia median mukaan kasvatetaan NIIIIIIN sukupuolineutraalisti ja silti kaikki vauvanvaatteet mitä oli tarjolla (sukista lähtien) oli joko pinkkiä tai sinistä :shifty: Koita siinä nyt nopeasti sitten jotain ostaa kun hajuakaan tulokkaan sukupuolesta...

Täällä myös itkettäisi jos ei naurattaisi :hilarious: Tallinnan työkaveri, mua nuorempi ja raskautui ymmärtääkseni yhden illan jutusta (eipä sillä siis väliä, mutta helposti kävi!) raskaana. Jäämässä äitiyslomalle huomenna. Ja mitä se tekee?! Hyppää paattiin ja tulee Helsingin toimistolle kakun ja muffinssien kanssa :hilarious: Just kun ajattelin, et menipä kivuttomasti, ei tarttenut nähdä vauvamahaa kun Facekuvissa. Ehei! Ilmielävänä oman nokan edessä :hilarious:

Noh, saatiin päivä varoaikaa, joten aamulla juoksin kauppaan ja ostin pienen vauvalahjan, bodyn, tutteja, suklaata ja Lumenen kasvonaamioita mammalle. Aika hassua kun nykyään näitä lapsia median mukaan kasvatetaan NIIIIIIN sukupuolineutraalisti ja silti kaikki vauvanvaatteet mitä oli tarjolla (sukista lähtien) oli joko pinkkiä tai sinistä :shifty: Koita siinä nyt nopeasti sitten jotain ostaa kun hajuakaan tulokkaan sukupuolesta...
Tuo vauvanvaate asia on kyllä ihan totta! Vaikka mä niiiiiin rakastan kaikkia pinkkejä vauvahepeneitä ja pieniä herrasmiesasuja, niin just niitä perus neutraaleja on välillä tosi vaikee löytää! Ei sillä että just nyt ois tarvettakaan, mutta aina niitä tulee vaivihkaa katseltua. :rolleyes:

Ultrassa käyty, siellä oli taas tuplat tulossa tällä kertaa molemmin puolin. Tällä kertaa siellä oli oikealta tulossa 15 ja puoli ja vasemmalla oli 14 ja limis oli 8mm. LH testejä jatketaan nyt torstaiaamuun asti, jos se on torstaina aamulla vielä negatiivinen niin heti aamusta pregnyl ja perjantaille inssi.

@Noaidi mahtava homma että sen oviksen saa nyt viikolle :Heartred voi elämä tuota työkaveria... vaan ei kyllä valitettavasti kuulosta mitenkään poikkeukselliselta. hyvä kun sait sille jauhot suuhun!

@Tonninseteli musta ei varmaan olis ees ollu noille ostoksille. tsemppiä tilanteeseen!

Nyt iski taas masennus. Pitäiskö vaan heittää hanskat tiskiin. Ihan perseestä pettyä joka kerta enemmän ja enemmän :smiley-angry017
fiilikseni 25 päivän takaa. ei vois lähempänä olla taas tätä olotilaa... ihan kamalaa millasta henkistä rumbaa tässä pitää käydä läpi. ihan jo siltä pohjalta ei yhtään kiinnostelis ne rankemmat hoidot, kun oon varma että se saa henkiseltä kantilta vielä enemmän rikki.

no nyt taas pari päivää kun kitkuttelee niin sitten on taas jo parempi fiilis... onni on lyhyt kierto. sain muuten yhden tosi kehutun lääkärin nyt sitten. jospa siinä olis joku taika. :smiley-angelic006

Movelle iso voimarutistus ❤️ Kehutussa lääkärissä on varmasti taikaa!

Noaidi, kuulostaa hyvälle! Josko vihdoin teillä olisi se kierto!

Kierto lähenee loppuaan ja heräsin aamulla valtavaan paineen tunteeseen. Saa nähdä jääkö kierto hieman normaalia lyhyemmäksi vai mikä siellä nyt painoi. Ketutus sentään yllättävän hyvin pysynyt poissa eli rauha talossa :)

Move, kuulostaa tutulta nuo masistelut kp1:sen tullessa. Jospa kehutussa lääkärissä ois taikansa :angelic:.

Noaidille jo etukäteen sormet ja varpaat ristiin perjantaille. Oispa teidän kierto :happy:

Elealla kuulostaa hyvältä, meinaatko testata vai odotatko että menkat ois myöhässä?

Täällä kp9 ja tallettelut laitettu alulle viikonloppuna. Tämä viikko puuhailuja ja ensi viikolla se miehen testi :hilarious:. Semisti ärsyttää kun kattelin tuota flota ja näyttäisi kovasti siltä että kp1 koittaa kun oon yli-yön vaelluksella, jos siis on samanmittainen kierto. Ajatukset alkaa pikkuhiljaa myös siirtyä klinikan ekaan käyntiin. Ei uskalla hirveästi laittaa odotuksia, mutta jos edes jonkinlaisen suunnitelman saisi. Varmaan se heinäkuun kesäsulku vaikuttaa aikatauluun.

Noora, oli sen verran olemattomat ovisoireet että veikkaan ovuloimatonta kiertoa. Voihan se tietysti aina yllättää, muttei ole nyt testit mielessä ennen kuin aihetta ilmenisi.

Ollaan oltu miehen kanssa 20 vuotta yhdessä ja Illalla mun hormonit sai taas uudella tavalla sen yllätettyä. Hassuteltiin nukkumaan käydessä ja aloin ihan ilman mitään syytä yllättäen itkeä ja nauraa :woot: Toki joskus oon aikaisemminkin samaa tehnyt, mutta siellä ollut selvä syy taustalla. Mies kysyikin et pitäiskö olla huolissaan ja mut hoitoon viedä :wacky:

Voisin syödä hevosen ja viis sikaa. Kamala "nälkä" koko ajan. Ja sit pian on huono olo, kun on niin täynnä.
Nyt on kyllä pakko alkaa kattomaan enemmän mitä suuhunsa pistää. Ei sais nousta paino yhtään. Mielummin vaikka viitisen kiloa pois.

Dpo5 tänään. Maha on ollu tänään mebkkamaisesti välillä kipee. Muuten ei mitään oloja. Lämmötkään ei oo noussu niin korkealle, mitä yleensä. Tosin eilen illalla mittasin vasta ekan kerran. Yleensä iltalämpö oviksen jälkeen ollu 37,2. Eilen tais olla 36,8. Nyt 36,7.
Liekkö ollu ovista ollenkaan, vaikka sain plussan testiin ja oireetkin oli aikamoiset. Mut voi kai noi lämmöt vaihdellakin.

Teen kohta puudelista rukkaset. Mies lähti kalaan eikä luonnollisestikaan ole kotona, niin tuo elukka haukkuu koko ajan jotain. Menee hermot.

Viikko vielä piinapäiviä jäljellä :bag:

Voisin syödä hevosen ja viis sikaa. Kamala "nälkä" koko ajan. Ja sit pian on huono olo, kun on niin täynnä.
Nyt on kyllä pakko alkaa kattomaan enemmän mitä suuhunsa pistää. Ei sais nousta paino yhtään. Mielummin vaikka viitisen kiloa pois.

Dpo5 tänään. Maha on ollu tänään mebkkamaisesti välillä kipee. Muuten ei mitään oloja. Lämmötkään ei oo noussu niin korkealle, mitä yleensä. Tosin eilen illalla mittasin vasta ekan kerran. Yleensä iltalämpö oviksen jälkeen ollu 37,2. Eilen tais olla 36,8. Nyt 36,7.
Liekkö ollu ovista ollenkaan, vaikka sain plussan testiin ja oireetkin oli aikamoiset. Mut voi kai noi lämmöt vaihdellakin.

Teen kohta puudelista rukkaset. Mies lähti kalaan eikä luonnollisestikaan ole kotona, niin tuo elukka haukkuu koko ajan jotain. Menee hermot.

Viikko vielä piinapäiviä jäljellä :bag:

Etköhän sä kaiva testit ylihuomenna esille :love7:rolleyes:

@Elea82 kuulostaa hyvältä, eihän sitä ikinä tiedä :) ainakin hormonit toimii selkeesti :grin

@Noora992 eikös se suunnittelukäynti oo nimenomaan suunnittelukäynti, eli ihan varmasti joku suunnitelma sieltä muotoutuu :)

@MyyräMatikainen tsemppiä piinapäiviin, kuulostaa kyllä hyvältä :smiley-angelic001

kp3 ja pahin vaihe selätetty, sekä letrot korkattu tähän kiertoon. onpa myös kevyt vuoto, kun viimeksi oli sellainen niagara... mistä sitten johtuukin. no, nyt vaan ens viikon hedelmällisiä päiviä ja seurantaultraa kohti :gen014

@Noora992 eikös se suunnittelukäynti oo nimenomaan suunnittelukäynti, eli ihan varmasti joku suunnitelma sieltä muotoutuu :)

Jep! Toivon vaan että ois joku selkeä suunnitelma, eikä semmonen ”katellaan sitte heinäkuun jälkeen”. Vähän mietin uskaltaisko pyytää letrot mutta olettaisin että pco:n kanssa ne haluaa ultrata vasteen. Enkä oo aivan varma ultraako ne heinäkuussa ollenkaan. Vois kai sitä ainakin mainita ne letrot kun ne on noissa mun kantakirjauksissa mainittukin. Jospa sitä malttais olla liikaa miettimättä asiaa :bag:

myyrämatikaiselle tsemppiä piinapäiviin :)

Jep! Toivon vaan että ois joku selkeä suunnitelma, eikä semmonen ”katellaan sitte heinäkuun jälkeen”. Vähän mietin uskaltaisko pyytää letrot mutta olettaisin että pco:n kanssa ne haluaa ultrata vasteen. Enkä oo aivan varma ultraako ne heinäkuussa ollenkaan. Vois kai sitä ainakin mainita ne letrot kun ne on noissa mun kantakirjauksissa mainittukin. Jospa sitä malttais olla liikaa miettimättä asiaa :bag:
meillä halutaan ultrata vaste vaikkei olekaan mitään pco viittaavaa tms. eli todennäkösesti haluavat joo... mutta juttelemallahan se selviää sitten :)

@Noora992 toivottavasti suunnittelukäynnillä saatte sovittua selkeää suunnitelmaa! :) Meillä se oli just sellasta "no ehkä loppukesästä ehkä ei"-tyylistä, mutta lahjasoluhoidoissa mennäänkin vähän eri tahtiin. :)

@move88 kyllä voi ihminen olla pienestä iloinen, jopa siitä kun vuoto on maltillista, mutta hyvä niin. :joyful:

@Elea82 onko vielä vuoto alkanut, mitään tuntemuksia? :woot:

@jannn mikä meno, onko teillä vielä selvinnyt se ivf, pääsettekö siihen pian? Sori jos oot jo maininnut aikaisemmin, mulla on taas tää foorumilla roikkuminen jäänyt niin heti tipahtaa kaikesta oleellisesta tiedosta!

Vähän omanapaa: kyllä se nyt antaa odottaa...

Liitteet

• IMG_20210526_094424__01.jpg
    IMG_20210526_094424__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 84
Takaisin