Raskaaksi 2020

meillä halutaan ultrata vaste vaikkei olekaan mitään pco viittaavaa tms. eli todennäkösesti haluavat joo... mutta juttelemallahan se selviää sitten :)

Jep! Sittenpä se selviää :). Oon yrittänyt olla liikaa ajattelematta ettei mene jännittämiseksi tai yliajattelun puolelle. :hilarious:

@Noora992 toivottavasti suunnittelukäynnillä saatte sovittua selkeää suunnitelmaa! :) Meillä se oli just sellasta "no ehkä loppukesästä ehkä ei"-tyylistä, mutta lahjasoluhoidoissa mennäänkin vähän eri tahtiin. :)

Katsotaan ja odotellaan mitä ne sieltä toteaa. Eiköhän sieltä joku suunnitelma kädessä lähdetä. :angelic: Optimistisin mielin vaan.

Pääsee sen ensikäynnin jälkeen piinailemaan kun käyntiaika on kp 26/32-34 :p.

Noaidi toivottavasti tulis pian ovisplussa :angelic:

@Noora992 toivottavasti suunnittelukäynnillä saatte sovittua selkeää suunnitelmaa! :) Meillä se oli just sellasta "no ehkä loppukesästä ehkä ei"-tyylistä, mutta lahjasoluhoidoissa mennäänkin vähän eri tahtiin. :)

@move88 kyllä voi ihminen olla pienestä iloinen, jopa siitä kun vuoto on maltillista, mutta hyvä niin. :joyful:

@Elea82 onko vielä vuoto alkanut, mitään tuntemuksia? :woot:

@jannn mikä meno, onko teillä vielä selvinnyt se ivf, pääsettekö siihen pian? Sori jos oot jo maininnut aikaisemmin, mulla on taas tää foorumilla roikkuminen jäänyt niin heti tipahtaa kaikesta oleellisesta tiedosta!

Vähän omanapaa: kyllä se nyt antaa odottaa...

Tiedän sit ku menkat alkaa :) ja ilmottaudun, sit odottelemaan vastausta mahtuuko vai ei..eli pe-su pitäis alkaa menkat..jos vkloppuna alkaa niin vasta ma tiedän.
Toiv sulla pian plus, mut jos ei niin onneks saat irrotuspiikin!

Siis mulla on niiiin järkyttävä väsymys tullu nyt lounaan jälkeen, että oksat pois. Toki aamuvuoroja ja myöhään menny nukkumaan, et sekin väsyttää. Mut vähän uutta ehkä mulle. Mikä sit vähän herättelee toiveita, mut pyh. Tuskin kuitenkaan mitään :bag:

@Elea82 onko vielä vuoto alkanut, mitään tuntemuksia? :woot:

Ei vuotoa, tiputtelua eikä niin mitään oloja, ellei noita hormonikohtauksia lasketa. Tänään hyvin lievästi kyllä ollut päänsärkyä eli en menisi tulosvetoa tekemään. Eiköhän se uusi kierto sieltä viimeistään lauantaina tule o_O

Ainiin, kauhea himo sinappileipään! Siis leipään, jossa ainakin voin sijalla sinappia ja kinkkuleikkelettä päälle. Onneksi kinkku on loppunut niin ei tule ahmittua! Hormoneita syytän tästäkin :grin

JES!
Huomenna lähtee piinapäivät käyntiin, eikä tarvinnut laittaa pregnyliä!

Liitteet

• IMG_20210527_080836__01.jpg
    IMG_20210527_080836__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 115
Täällä odotellaan menkkoja. Toivon että kun alkavat niin alkavat kunnolla aamusta, että pääsee heti ilmoittautumaan. Mielellään huomenna. Vähän jo ollut merkkejä mahd menkoista, mutta tuskin tänään alkaa.

Sit mietin et jos en pääse ivf tästä kierrosta, niin pitäiskö mennä yksityiselle inssiin..sillä kuitenkin kerran jo tärppäs.. vai söiskö vikat letrot kaapista pois.. vai meniskö ihan vaan luomuna.. kahdet menkat ehtisi kesällä olemaan ennen kuin voin taas ilmoittautua ivf. Ja pelkään et letrot sekottais kiertoja, joskus eivät toimineet tai sekoittivat seuraavan kierron, en muista.. ja nyt on jo kaksi kiertoa hienosti toiminut oma ovulaatio. Vaikeita kysymyksiä..

Osaispa ottaa kesän rennosti odotellen ivf mutta kun kaikki on niin epävarmaa ja sitä haluis mahd nopeesti raskaaksi..

@Noaidi jee mahtavaa!!! :hello2

@jannn mä en tiedä uskaltaisinko ilman seurantaultraa syödä letroja, kun lääkäri niin kovasti painotti että aina pitää seurata jos niitä ottaa o_O toki tähänkin on vissiin hyvin erilaisia käytäntöjä...

täällä kp4 ja vuoto hiipumaan päin. kivat tosiaan tällaiset hillityt menkat välillä. makeanhimo on kyllä ollu sitäkin suurempi :smiley-angelic006

@Noaidi jee mahtavaa!!! :hello2

@jannn mä en tiedä uskaltaisinko ilman seurantaultraa syödä letroja, kun lääkäri niin kovasti painotti että aina pitää seurata jos niitä ottaa o_O toki tähänkin on vissiin hyvin erilaisia käytäntöjä...

täällä kp4 ja vuoto hiipumaan päin. kivat tosiaan tällaiset hillityt menkat välillä. makeanhimo on kyllä ollu sitäkin suurempi :smiley-angelic006

Juu meille sanottu että yhden kerran seuranta riittää, näkee miten vaikuttaa, ettei siis tee liikaa folleja. Mulla tulee 1-2. Vaikka tuskin haittaisi vaikka tulisi 3-4, ois edes parempi mahis et joku tärppäis :hilarious: mut juu, sen puolesta uskaltaisin, oon kuitenki jo 5 kiertoa niitä syönyt, viimeksi melkein vuosi sitten, ekan kerran melkein kaksi vuotta sitten. Onkohan ne enää edes voimassa :bag:

Ja kolme (?) kertaa viidestä oli seurantaultra.

Enpäs testannutkaan hehe :hilarious::hilarious:
Eikä oo tällä hetkellä mitään hinkuakaan. Mulla on kotona sofin 25 liuskoja ja clearbluen digejä. Sofi ilmeisesti näyttää aika huonosti muutenkin, niin ei varmaan oo mitään järkeä sellasta käyttää :grin
Ja digit säästän siihen, jos oikeesti vähän haamuilee.

Mut olossa ei mitään mainittavaa.
En usko tärppiin :bag:

Paitsi. Taas iski lounaan jälkeen väsy. Ja illalla vatsa oli ihan niinku plussapallo, ku turvotti. Mut söin tosi rumasti eilen :hilarious:

@jannn no hyvä, mikäs siinä sit napsiessa jos on todettu että ei tartte seurantaa välttämättä :)

mites @MyyräMatikainen olot tänään? joko on testattu :pompus:

@Noaidi lle inssionnea! :sign17

jaa, nyt se vuoto jo loppu, tänään kp5 ja eilenkin oli jo tosi vähäistä. sehän tarkoittaa sitä että kohta voi alottaa tallettelut :grin kp9 on se seurantaultra, varmaan sillon alotan myös tikutuksen, niin näkee taas kuinka synkassa menee tahti edellisiin kiertoihin nähden.

@jannn no hyvä, mikäs siinä sit napsiessa jos on todettu että ei tartte seurantaa välttämättä :)

mites @MyyräMatikainen olot tänään? joko on testattu :pompus:

@Noaidi lle inssionnea! :sign17

jaa, nyt se vuoto jo loppu, tänään kp5 ja eilenkin oli jo tosi vähäistä. sehän tarkoittaa sitä että kohta voi alottaa tallettelut :grin kp9 on se seurantaultra, varmaan sillon alotan myös tikutuksen, niin näkee taas kuinka synkassa menee tahti edellisiin kiertoihin nähden.

Nojoo mut joskus tullut ovuloimaton niillä ja kierrot sekoillut..ehkä sit otan vaan rokotteen ja meen luomuna. Jos en pääse ivf! Nyt kp1!! Iik!:nailbiting:

En oo testannu :angelic:
Olot ihan normit :bag:
Ehkä vähän nippailee alavatsalta.
Mut täys olo lähti, kun söin yhen päivän nätisti :hilarious:

Ei edelleenkään oo tärppiolo ja jostain syystä olo on ihan ok eikä mitenkään negatiivinen :wideyed:

Jannn jännät ajat siellä, kuinka kauan joudutte odottamaan nyt sit että alkaa tapahtua? :nailbiting:

myyrämatikainen mikä kp menossa?

Oisko viime sivulla ollut puhetta tuosta väsymyksestä ja olin jo omaa väsymystä laittamassa superkuun piikkiin. Kunnes tajusin että eiköhän se oo nuo allergiat jotka sen pukkaa. Aloitin allergialääkkeet ja eipä enää väsytä yhtä paljon. :hilarious:

Täällä ovisoireita ja nyt vasta kp13?? No eipä sitä tiiä jos vaikka lyhenis kierto sen verran ettei tarvis vaelluksella kärsiä kp1:hilarious:. Talleteltu kuitenkin on.

Jannn jännät ajat siellä, kuinka kauan joudutte odottamaan nyt sit että alkaa tapahtua? :nailbiting:

myyrämatikainen mikä kp menossa?

Oisko viime sivulla ollut puhetta tuosta väsymyksestä ja olin jo omaa väsymystä laittamassa superkuun piikkiin. Kunnes tajusin että eiköhän se oo nuo allergiat jotka sen pukkaa. Aloitin allergialääkkeet ja eipä enää väsytä yhtä paljon. :hilarious:

Täällä ovisoireita ja nyt vasta kp13?? No eipä sitä tiiä jos vaikka lyhenis kierto sen verran ettei tarvis vaelluksella kärsiä kp1:hilarious:. Talleteltu kuitenkin on.

Heti kun pääsee niin kp2 tai 3 alkaa piikitykset ja about kp14 punktio. Tänään selvii mahtuuko..

Takaisin