Raskaaksi 2020

Mä veikkaan että huomenna hymyilee :cool:
Tai sit nukun hymyn ohi :hilarious:
Oon epäilly tätä, mutta musta tuntuu et se huippu menee nopsaan ohi.
Nyt kyllä jomottelee siihen malliin, et epäilisin oviksen olevan meneillään ellei toi tikku näyttäis nyt noin :pompus:

No. Hormoni jokatapauksessa nousee, joten enköhän mä ovuloi.

Myyrä, pidetään peukkuja että testi hymyilee ja munasolu hymyilee kans kohdatessaan siittiöt :grin:smiley-angelic001:hello2

Täällä kauhea kiukkupäivä, liekö jo pms-oireita ilmoilla :sour:

Tulihan se hymy :angelic:

Liitteet

• 20210519_053027.jpg
    20210519_053027.jpg
    537.8 KB · Katsottu: 95
Hyvä Myyris!

Tässä tää mun medigoo nega. Söpö pinkki. Hassua kun ohjeissa puhutaan "sinisestä alueesta" :wacky: pidätys oli vähän alle 2h mut enpä usko että plussaksi muuttuu vaikka toki mahdollista..dpo8 nyt. Pe heitän kirveen mäkeen niin pitkälle kun pystyy.

Liitteet

• IMG_20210519_064229__01.jpg
    IMG_20210519_064229__01.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 113
@MyyräMatikainen noniin mahtavaa, eikun hommiin :cool14

@jannn mikä "sininen" alue :wideyed::hilarious: vielä on toivoa!!

nyt on jotenkin helpommat piinapäivät kun yleensä. ei tuu ehkä mietittyä niin paljon. dpo10. yöllä närästi hulluna ja aamulla oli vatsa vähän sekaisin ja nenä tukkoinen. siinäpä se oikeestaan :confused004

Okei, myönnän, mun testivastaisuus kesti tasan tähän asti (dpo9) :smiley-ashamed008 :laughing021
Testaan koska mä kestän paremmin tyhjän tikun kuin yhtäkkiä alkavat menkat. Plus et en halua buukkailla ties mitä verikokeita ennen kuin on varmaa et ainakin seuraavat menkat tulee.

No, jokatapauksessa. Pakko hämmästyä noita rfsu-liuskojen törkyviivanpaikkoja. Vaikka tiesin et ne tekee tätä ja oon omakohtaisesti saanutkin törkyhaamuja niihin testaa varhain puikkoihin, niin näitä liuskoja en oo muistaakseni ostanut kuukausiin tai ehkä jopa vuoteen. No tässä näkee syyn miksei kannattaisi ostaa jatkossakaan.. Mainittakoon et pc-liuskaan en saanut mitään näkyviin edes hyvällä mielikuvituksella.

IMG_20210519_111946__01.jpg

Okei, myönnän, mun testivastaisuus kesti tasan tähän asti (dpo9) :smiley-ashamed008 :laughing021
Testaan koska mä kestän paremmin tyhjän tikun kuin yhtäkkiä alkavat menkat. Plus et en halua buukkailla ties mitä verikokeita ennen kuin on varmaa et ainakin seuraavat menkat tulee.

No, jokatapauksessa. Pakko hämmästyä noita rfsu-liuskojen törkyviivanpaikkoja. Vaikka tiesin et ne tekee tätä ja oon omakohtaisesti saanutkin törkyhaamuja niihin testaa varhain puikkoihin, niin näitä liuskoja en oo muistaakseni ostanut kuukausiin tai ehkä jopa vuoteen. No tässä näkee syyn miksei kannattaisi ostaa jatkossakaan.. Mainittakoon et pc-liuskaan en saanut mitään näkyviin edes hyvällä mielikuvituksella.

View attachment 103028

Mä tein kans eilen eikä tullut yhtään mitään o_O

Sininen alue..siis että pinkki alue olisi sininen..ohjeiden mukaan :grin huomenna jos testaus taas rfsu ja pe pc :scratch tai jo huomenna pc..se on ainakin luotettava..

View attachment 103028
Tuo rfsu on kyllä niin puosta :bag:

Mielenkiinnosta testasin vielä, niin hymynaama tuli.
Tänään on enemmän kipuillut, huomenna varmasti tärinäkivut. Samanlainen kierto siis, kuin edellinen.
Ja nyt yritän tehä niin, että dpo11 vasta testaisin. Katotaan jääkö yritykseksi :hilarious:
Mut jatkan tätä hiljaiseloa palstalla. Toki käyn lukemassa kuulumiset ja yritän reagoida :happy:

Tuo rfsu on kyllä niin puosta :bag:

Mielenkiinnosta testasin vielä, niin hymynaama tuli.
Tänään on enemmän kipuillut, huomenna varmasti tärinäkivut. Samanlainen kierto siis, kuin edellinen.
Ja nyt yritän tehä niin, että dpo11 vasta testaisin. Katotaan jääkö yritykseksi :hilarious:
Mut jatkan tätä hiljaiseloa palstalla. Toki käyn lukemassa kuulumiset ja yritän reagoida :happy:
puo!! tuli ihan nostalginen olo, kun mun isovanhemmat tapasi käyttää tota sanaa. on nimittäin ihan vieras termi useimmille täällä etelässä :grin

taas on paleltanu _ihan_ koko päivän. voi olla tämä viileä ja kostea ilmakin syynä :meh: rintoja myös tuikkii. onhan näitä oireita aina, kun oikein miettii :hilarious:

puo!! tuli ihan nostalginen olo, kun mun isovanhemmat tapasi käyttää tota sanaa. on nimittäin ihan vieras termi useimmille täällä etelässä :grin

taas on paleltanu _ihan_ koko päivän. voi olla tämä viileä ja kostea ilmakin syynä :meh: rintoja myös tuikkii. onhan näitä oireita aina, kun oikein miettii :hilarious:
Mulla kans isovanhemmat käyttäneet tuota, "puon silmä" :grin:grin:grin

Toivottavasti oireet enteilee jotain positiivista :rolleyes::smiley-angelic001

Mulla kans isovanhemmat käyttäneet tuota, "puon silmä" :grin:grin:grin

Toivottavasti oireet enteilee jotain positiivista :rolleyes::smiley-angelic001

totta, tuon olin jo unohtanu :laughing021 huom, puon SILIMÄ, ainakin siellä päin mistä mun isovanhemmat oli kotoisin :laughing014

:wtf Oon turvonnut parissa päivässä niin ettei farkut mene kiinni! Toivoisin toki, että olisi ensimmäinen tajuttu merkki raskaudesta, mutta taitaa pasta nyt vaan mennä pannaan ja ehkä herkut myös.

:wtf Oon turvonnut parissa päivässä niin ettei farkut mene kiinni! Toivoisin toki, että olisi ensimmäinen tajuttu merkki raskaudesta, mutta taitaa pasta nyt vaan mennä pannaan ja ehkä herkut myös.

Just valitin samaa ja otin kuvankin :hilarious: taitaa johtua vaan keltsistä ja lihomisesta mulla...:sorry::sorry::sorry: en oo varmaan ikinä ollut näin painava ja turvonnut..:oops:

Tänään ollut sähköiskukipuja alavatsassa, mut kai sekin on vaan keltsi, vähän enempi vasemmalla.. tein pc jo äsken 2h pidätyksellä mut negahan se..en kestä :smiley-angry017 en jaksa..tulis edes jotain viivaa noihin testeihin :smiley-angry016:smiley-angry019 miksen ikinä onnistu :sad010

Tilasin 20 rtestiä babyplanilta :rolleyes: hintaan 20euroa ja ovat mielestäni ihan hyviä testejä. Nämä siis sitä varten jos pääsis hoitoon ens kuusta ja pääsisi testailee Ovitrellen haihtumista :woot:

Päädyin tekemään huomenaamusta first responsen :wtf: kunhan ei taas heräilis aamuyöllä ja tulis käytyä vessassa..

Negaa siis tämänkin aamun testi. Odottelen menkkoja, tulispa ne viim ensi viikon pe :sorry:

@jannn tsempit <3 oliko sulla joku hurjan pitkä luteaali vai muistanko väärin?

dpo11, täällä vähän epämääräinen olo, alaselkää särkenyt eiliseltä asti. lähinnä tulee mieleen vaan se kemiallinen, kun siinä oli selkäsärkyä :shifty: mutta toisaalta vielä ei oo ollu tiputtelua, sitähän tässä seuraavaks ruvetaan kyttäilemään, yleensä se on näillä main alkanu.

@jannn tsempit :Heartred oliko sulla joku hurjan pitkä luteaali vai muistanko väärin?

dpo11, täällä vähän epämääräinen olo, alaselkää särkenyt eiliseltä asti. lähinnä tulee mieleen vaan se kemiallinen, kun siinä oli selkäsärkyä :shifty: mutta toisaalta vielä ei oo ollu tiputtelua, sitähän tässä seuraavaks ruvetaan kyttäilemään, yleensä se on näillä main alkanu.

Toivotaan että plussa pärähtäis sieltä!

Joo on pitkä, toiv nyt olisi "vain" 16 päivää niin ensi viikon perjantaina pääsisi ilmoittautumaan ivf :smiley-angelic001:sad010 ja että sinne myös pääsisi hoitoon :smiley-angelic001 muuten menee elo-syyskuulle hoito..

Toivotaan että plussa pärähtäis sieltä!

Joo on pitkä, toiv nyt olisi "vain" 16 päivää niin ensi viikon perjantaina pääsisi ilmoittautumaan ivf :smiley-angelic001:sad010 ja että sinne myös pääsisi hoitoon :smiley-angelic001 muuten menee elo-syyskuulle hoito..
okei, peukut pystyssä että alkaa menkat ajoissa :smiley-angelic001 tai tietenkin ensisijaisesti, että oliskin myöhäinen plussa tulossa :Heartred

kiitos! mulla ollu luteaali sen 13pv viime aikoina, eli su/ma pitäis viimeistään alkaa.

Olipas kivut illalla ja yöllä. Ja nytkin vielä jonkun verran :hungover:
Nytkin meni niin, että alkukasvukivut tuntui vasemmalla, mut nyt sit noi illan kivut oli selkeesti oikealla :pompus:

Meidän loppukesän reissu peruttiin. Ja nyt se pitäis siirtää. Nyt en osaa päättää, et olisko se kalymnos vai leros :hilarious:
Tiedossa kyllä on, et ei välttämättä toteudu tuokaan, mutta otetaan nyt varmuuden vuoksi jotain varaukseen.
Koronarokotuskin varmaan pitäis saada ennen sitä. Tuntuu edistyvän hitaasti meillä.

Kuinkahan nopeesti se itse aika tulee ivf-hoidon aloitukseen? Jos se hoitotakuu on sen puoli vuotta ja jonkin kaiketi joku sellanen. Jotenkin elättelen toiveita, että se ei ois noin pitkä :bag:
Katoin omakantaa, niin oon käyny yksityisellä 25.2, josta lääkäri laitto lähetteen julkiselle. 1.3 se käsiteltiin. 8.3 laitettiin hoitajan soittoaika postitse, joka oli 8.4. Ja 10.5 oli ensikäynti.
Tuossa on se hoitotakuu 3kk.
Kunhan mietin :hilarious::angelic:

Toivottavasti Jannn mahdutte hoitoihin tai se myöhäinen plussaus :angelic:.

tää kierto menee kyllä varmaan harakoille kun mies oli varannut simppa-analyysin suunnilleen mun oviksen ajoille :hilarious:. Unohtu muistuttaa sitä tällaisesta asiasta. Nooohhh pitää talletella se 3-4vrk aiemmin ja toivoa vaan parasta :angelic:.

Takaisin