Pakko sanoa tohon rokote asiaan - itehän en sitä ota, vaikka en olis raskaana. Me ollaan miehen kanssa todistetusti sairastettu se korona ihan heti sillon kun se Suomeen saapui oli kova tauti ja mun raskaus meni silloin kesken. Korona selvisi sit vähän myöhemmin meille, että oltiinkin se sairastettu. Mä olin tosi pahasti kyllä kipee sillon, mutta se mitä halusin sanoa on, että mä oon pyrkinyt olemaan tosi neutraali ton rokote asian suhteen - siis en kellekään oo paasannut, että älkää missään nimessä ottako, oon vaan todennut monelle läheiselleni, että tietäähän he varmasti haitat ja on ok, jos jotain tulee, kun rokotteen aiheuttamista ongelmista ei saa korvauksia, koska lääkeyhtiöt sai vastuuvapauslausekkeen. Siihen oonkin keskustelun jättänyt, koska ei ole mun tehtävä kenenkään päätöksiin puuttua - jokainen tekee itse sen päätöksen ottaako vai eikö, eikä sitä tarvitse kenenkään arvostella. Mä olen saanut paljon arvostelua, kun en halua ottaa, mutta ajattelen, et joku vastustuskyky säilyy meillä kuitenkin sairastetusta taudista ja kun huolehditaan hygieniasta yms.
Mutta en menisi kenellekään höpöttämään tuommoista, että kuolette siihen rokotteeseen tms - kun en myöskään ajattele, että tautiin automaattisesti kuolee. Ihmiset on kyllä tässä asiassa tosi tiukasti jaettu kahteen leiriin ja mua harmittaa semmoinen keskenään sotiminen, kun rokotteen ottajat haukkuu rokottamattomia ja rokottamattomat rokotettuja

Eikö voisi vaan suhtautua niin et kaikilla on omat syyt ottaa tai olla ottamatta rokotetta, thats it. Huoh.
Mutta siis täällä rv 39+4 ja poika ei näytä syntymisen merkkejä

mistä vetoa et oon yliajalla.. Kolme päivää laskettuun. Plääh

Lähes tulkoon muut Toukokuiset on jo synnyttäneet, vaan tämäpä on päättänyt olla mahassa tukevasti hamaan loppuun saakka 

:bag:
Olo on jo super tuskainen, en jaksaisi enää päivääkään, varsinkin kun arvioitu syntymäkoko näillä viikoilla lähentelee jo 4kg ja yliajalla käynnistetään vasta 41+5 jos ei itse tajua lähteä kommuunistaan eli mun kohdalla 6-8 päivä kesäkuuta

Lantiosta pitäis mahtua syntymään, otettiin mitat, vaikka ois 4,4kg mut vähän kyllä jännittää

Lääkärin mukaan en tuu koskaan paljoa alta 4kg vauvoja tekemäänkään.

On tää ikuinen odottaminen ihan hullua, kaikki on valmiina, mutta poikaa ei vaan kuulu

Jospa tää tästä, päivä kerrallaan. Fyysisestikin oon jo ihan loppu tähän raskauteen, mutta ei auta kun kestää
Tsemppiä teille kaikille vielä, jotka odotatte omaa vuoroanne. Ootte ajatuksissa