Raskaaksi 2020

Kysyn nyt tääläkin: mielipiteitä clearbluen digi Ovis testistä verrattuna liuskoihin? Onko parempi tua digi? Varsinkaan jos ei saa selviä plussia liuskoilla?

Tässä siis vielä kuva mun viimesimmästä Ovis testistä Kkm jälkeen, onko tää teidän mielestä plussa?

mulla ei liuskat näytä ovisplussaa. Viivojen tulkinta aiheutti stressiä. Otin cb digit testiin edellisessä kierrossa ja heti bongasin oviksen.

Kysyn nyt tääläkin: mielipiteitä clearbluen digi Ovis testistä verrattuna liuskoihin? Onko parempi tua digi? Varsinkaan jos ei saa selviä plussia liuskoilla?

Tässä siis vielä kuva mun viimesimmästä Ovis testistä Kkm jälkeen, onko tää teidän mielestä plussa?

Mulla tosta menis 6-12h Plussaan. Helpompi juu digiä lukea.

Hei miten kävi, teitkö testin tänään? :woot:

Tein Apteekin omalla ja puhdas nega oli. Testi näytti eilen siis suunnilleen tältä (kuva lainattu netistä) ennen pesua. Viiva tosin ilmestyi useamman tunnin jälkeen, koska oli pöydällä 2-3h ilman viivoja.

Liitteet

• 20200312_185706.jpg
    20200312_185706.jpg
    33.7 KB · Katsottu: 131

Mulla tämä olisi nega. Plussa on testiviivaa tummempi.

Mä tulen nopeasti kurkkimaan tännekin :hilarious: empä kauaa pysynyt poissa, olo oli niin sietämätön :grin

No joo, mulla fyysiset hankaluudet jatkuneet, mutta monien kokeiden jälkeen, näyttää siltä, että kärsin jälleen b12 vitamiinin puutoksesta. Nyt ei ole mitattu arvoa, mutta viime syksynä mitattiin ja oli alakanttiin, mihin söin useamman kk kuuria 6 eri b-vitamiinia. Nyt sitten älysin, että oireilu alkoi oikeastaan joulun alla, kun lopetin vitamiinit, tilanne paheni kun raskauduin, tuli keskenmeno ja lopulta treenasin itseni rääkillä maaliin. Lisänä vielä aivan surkea erityisruokavalio ilman korvaavia maitotuotteita, kalaa tai viljoja. Myös refluksia hoidin happolääkkeillä, minkä rinnalla en älynnyt pitää b-vitamiini lisää.. Sitten lopulta mennyt niin alas varmaan, että nää jatkuvat elohiiret ja nykimiset sekä hermokivut on olleet seurausta tilanteesta. Nyt vitskut napaan ja rauhottumaan. Liikunta ihan nou nou ylikunnon ja rasitusvammojen vuoksi. Miten en taas tajunnut, et vaikka aiemmin ollut ihan samat oireet, mutta lievempänä, niin meni näin k a u a n tajuta oma tila. Nyt psyykkinenkin puoli oli vahvasti läsnä, itkin vaan rättiväsyneenä jaksamattomuuttani, vaikka en tehnyt mitään.

Näyttää siltä, että joskus pysähtymiseen tarvitaan kehon totaalinen simmi, riittävän monta vastoinkäymistä ja kipua, että ihminen ymmärtää jarruttaa. Mun kevät on ennätys löysä, mutta tarviin sen. Tarviin aikaa selviytyä, napsin hyvää ruokaa ja kaikki mahdolliset vitskut napaan. Mun tavoite on olla nyt sitten siinä kunnossa, että yritys vois alkaa hyvissä merkeissä.

Tsempit jokaiselle omiin tilanteisiin! :smiley-angelic003
Täällä on pientä vatsaflunssaa ja koronaa pelätään :nailbiting:

Täällä piti tänään testata varalta kun olisi juhlat tänään. Eilen mieheni oli menossa kauppaan ostamaan testiä: kaikissa kaupoissa ja apteekeissa kymmenien metrien jonot. Testi jäi kauppaan. Työni puolesta odotan, milloin suljemme väliaikaisesti.

Mulle toi ei olis plussa. Mut noi hormoonipitoisuudet ja niiden huippujen kestot on niin erit eri ihmisillä.. Kannattaa testata vielä uudestaan samana päivänä, siis jos teki ensin aamupäivällä, niin sitten toinen vielä illalla ja seuraavana päivänä sama, niin saa paremman käsityksen miltä se oma vahvin viiva näyttää ja kauanko huippu kestää.

Kp14, eilen alaselkä/mahakipuja eilen testi ei näyttänyt mitään tänään en oo testannu. Tosin tänään on siemenet laitettu itämään kun pyyhkiessä tuli limaklöntti paperiin ja oletan et ovikseen liittyy. Mies ylpeänä että nyt se laitettiin vauva alulle, itse oon vähän skeptisempi että niin tärppäis. Kattotaan, pitää testailla tuossa näyytääkö testi sit mitään.

Negahan se tulos oli, joten eikun seuraavaan kiertoon kunhan menkat alkaa. Toisaalta olo pettynyt, mutta tämän hetken virustilanteen kourissa olen myös tavallaan helpottunut, ettei tarvitse olla huolissaan nyt myös pienenpienen sikiön puolesta.

Mul on pöpö. Kurkku kipee ja lämmöt koholla muttei kuitenkaan kova kuume. Oksensin ku hampaat harjasin ja se on ihan uus juttu. Ikinä ei ole vielä PMS aiheuttanut tällaista oloo mut kaipa tää armoton flunssa tekee myös. Ja täällä koronahysteria (Espanja) on ihan järjetön. Hyllyt kaupoista tyhjät ja sit pussit päässä kulkee porukka. Töitä joudun tekee kotoa ja sit menee kii joka paikka pikkuhiljaa... Jos nyt olis vahinko käynytkin et olis tullu raskaaksi (mihin en usko) niin huooh ku ahdistaa ku mul kkm km tausta eli yhtään en oo syliin saanut. Viime yönä näin unta että itkin ku pidin mun vauvaa. Outo uni muutenkin.

Plussaa kaikille ja talletusonnea!

Jesbe dpo10 (?)

Koronavirus ei vaikuta/tartu sikiöön, asiasta on jo tutkimusta tehty.
Toi on helpotus. Vaikka mulla taitaa olla muu syy miksi mulla menee kesken aina tms mut nyt on ihan kumma olo että ei oo normi PMS eikä tää mikään korona oo. Enemmän muistuttaa PMS oireita kertaa tuhat. Mut ei oo yhtään äreyttä, kylmä vaan ja sit se oksetus. Rinnat on arat. Välillä tuntuu alamasul joku hento tunne mut se menee ohi eli ei minkäänlaista menkkaoloo.

Koronavirus ei vaikuta/tartu sikiöön, asiasta on jo tutkimusta tehty.

Mutta eikös ole niin, että korkea kuumeinen tauti, oli se kai minkätahansa aiheuttama, lisää kehityspoikkeamien riskiä varsinkin alkuraskaudesta. Näin olen ainakin jostain nyt lukenut.

Mutta eikös ole niin, että korkea kuumeinen tauti, oli se kai minkätahansa aiheuttama, lisää kehityspoikkeamien riskiä varsinkin alkuraskaudesta. Näin olen ainakin jostain nyt lukenut.

No varmastihan se riski on aina.

Kp 18 dpo7, tänään kovaa viiltävää kipuilua kohdunpohjassa tietyssä kohtaa, sekä voimakasta supistelua useampaankin kertaan :bored: tää supistelu on vähän outo juttu, kuopusta kun odotin supistelin jo rv5 alkaen ja sitä jatkui ihan koko raskauden ajan :bored: Mulla ei kyllä yhtään ole sellanen olo että olisin raskaana :meh: Lähinnä kaikki ärsyttää suunnattomasti ja oon äärimmäisen väsynyt.

Kp 18 dpo7, tänään kovaa viiltävää kipuilua kohdunpohjassa tietyssä kohtaa, sekä voimakasta supistelua useampaankin kertaan :bored: tää supistelu on vähän outo juttu, kuopusta kun odotin supistelin jo rv5 alkaen ja sitä jatkui ihan koko raskauden ajan :bored: Mulla ei kyllä yhtään ole sellanen olo että olisin raskaana :meh: Lähinnä kaikki ärsyttää suunnattomasti ja oon äärimmäisen väsynyt.

Mulla toisessa raskaudessa kiinnittymiskipu tuntui vähän kun supistus kivuilta. Toivottavasti plussaat :Heartred

Koska olen utelias (ja vähän tyhmä), kiusaan itseäni ja seurailen kiertoani VAIKKA kierukka edelleen on. Ilmeisesti ovuloin kierukasta huolimatta (sehän ei ole mitenkään kummallista). Aloitin tästä kierrosta tekemään tikkutestejä (pregchekin) ovulaatiota seuraten. Tänään aamulla oli tasavahvat viivat, enkä ollut varma onko vai eikö. Limat kuitenkin niin runsaat, että tein vielä illalla uuden ja kyllä se nyt positiiviselta näyttää?
Ehkä osaan jatkossa limojenkin perusteella jo seurailla (en tunne tms. ovulaatiota) . Ovis osuu kiertoon kyllä täydellisesti (tasainaine kierto) kun se tulee näin. Ihan vaan mielenkiinnosta siis tämä, hukkaan menee harmi vaan.

Hyvää viikonloppua kaikille! JA PLUSSATUULIA!!!!! :happy:

89811240_503345370553940_7924628811931451392_n.jpg

Onpas sekavat tunteet! :smiley-angelic008 sain ovis plussan eilen, ainakin luulen niin, hailura viiva erottui nyt selvästi ja oli melkein yhtä tumma kuin kontrolli viiva. Se siis eilen aamulla, illalla ja tänään aamulla viiva oli taas haalistunut. Aamulla nipisteli munasarjoja ja alavatsa turposi vähän. Nyt illalla vielä talleteltiin ja nyt tuli vähän verta, eli uskon nyt vakaasti että ovis tapahtui:smiley-bounce013

Oon yrittänyt olla ihan rauhassa ja keskittyä muihin juttuihin mut nyt on kyllä toiveet aika korkealla, mitenkähän raskaasti ottaisin tän jälkeen kuukautiset:hungover:
Voi kun nyt tärppäis:smiley-angelic001
Plussa tuulia ja vauva pölyä kaikille:smiley-angelic003

Takaisin