Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menkat pitäis alkaa perjantaina ja aamulla tein herkällä testin. Niin komian valkoinen oli ettei jäänyt epäselväksi nega.
Ja sehän ottikin tätä muikkia pää koppaan ja sisuksiin. Ei toimi taaskaan kroppa. Ihan meni palkokasvi nenään omasta toimimattomuudesta.
Vippaan haaveet romukoppaan ja aloitan laihduttaan, kaivoin netistä ton Jutan gofatgo ja otan sen nyt pääkohteeksi tässä arjessa. Jos sit nappaisi jossain kohtia
Plussatuulia kaikille nyt
Ja totuushan on se että täällä mä roikun kun peräpukama
Siis perättäisinä päivinä teit ja saman vahvuinen viiva? Voi sua:) eihän tuosta nyt kannata vielä huolestua, parin päivän välein ottaa ison harppauksen hcg. Malta nyt ja rauhoitu! Kaikki on varmasti hyvin.Apteekin testi oli viallinen, siihen ei tullut edes kontrolliviivaa.
Tein sitte sen jäljellä olevan rfsu:n testin ja se oli samanlainen kuin eilenkin. Miten sitä malttais pitää välipäivän tai pari testeissä?!
Tänään kp 34/30.
Ihan kuin mun suusta. Paitsi rinnat ei oo yhtään painavat mut ne on oudot ja turvonneet kyllä. Maha tuntuu koko ajan ja sit pissattaa ja kun pissattaa niin tuntuu tylyltä. Mikä dpo sul olikaan? Mul on omien tunteiden mukaan dpo8 jos oon oikeassa ja aika hienosti heitti noi oireet tähän eli ns 6 pv ennen menkkojaMulla alkoi tänä aamuna aivan hirveä migreeni, onneks löysin vielä täsmälääkkeen siihen kaapista. Pyörryttää ja etoo, hajut ottaa koville. Voi johtua myös vaan migreenistä, on mulla ollut voimakasoireinen.
Mulla oli ihan alkuun alavatsalla nipisteleyt, erilaiset kuin yleensä, sit muutamia terävämpiä viistomaisia vetoja. Nyt ei enää niitä, vähän jotain hipsuttelua ja muutamia nipistelyjä.
Sit rinnat tuntuu painavilta, tai sit kuvittelen. Lievää arkuutta myös. Hirveä pissahätä oli alkuun koko ajan, nyt helpottaa vähän. Tietty palelu myös. Närästys ja röyhtäyttää.
Hienot PMS-oireet tai raskaus
Ihan kuin mun suusta. Paitsi rinnat ei oo yhtään painavat mut ne on oudot ja turvonneet kyllä. Maha tuntuu koko ajan ja sit pissattaa ja kun pissattaa niin tuntuu tylyltä. Mikä dpo sul olikaan? Mul on omien tunteiden mukaan dpo8 jos oon oikeassa ja aika hienosti heitti noi oireet tähän eli ns 6 pv ennen menkkoja
Ihan kuin mun suusta. Paitsi rinnat ei oo yhtään painavat mut ne on oudot ja turvonneet kyllä. Maha tuntuu koko ajan ja sit pissattaa ja kun pissattaa niin tuntuu tylyltä. Mikä dpo sul olikaan? Mul on omien tunteiden mukaan dpo8 jos oon oikeassa ja aika hienosti heitti noi oireet tähän eli ns 6 pv ennen menkkoja
Jep, näitä mahajuttuja ollu pari päivää mutta tänään tää koko olotila muuttu ihan täysin. Taisi iskee kunnon lentsu kun kurkku kipee jne.. no saa nähdä mitä tästä tulee. Kierto pitäisi olla täysin pelkkä ovis ja PMS koska ei yritys ja suojausJa lopetin pillerit aika lailla niiden puolessa välissä, vähän ennen.
Aika huikeasti kyllä siirtyi sun oireet!
Onko teillä kauan kestäny saada normikierto minipilleireiden jälkeen? :angelic: itelläni ennen sikoista yritettiin 9kk kierukan pois oton jälkeen ja sit sain terolutit ja siitä kierrosta nappasi. Nyt lopetin pillerit vuoden alussa. Alotin terolutit heti kp15 ja tulikin kunnon menkat niiden jälkeen sit alko uus kierto ja samal tavalla otin terot ja tää kierto on vieläkin!! Mietin että kaunkohan oottaa et soittelee lääkäriin tms tekeekö ne vielä mitään jos tulee näin yks kierto vasta pitkäksi?? kun taipumusta on aina ollu epäsäännöllinen ja pitkä kierto... Parhaimmillaan 100pv. Ja mulla on vielä kilpirauhasen vajaatoiminta mikä vaikuttaa.
Omanapailua:
Dpo 7-8 menossa. Aamulla oli tänään hyvinkin menkkamaisia kipuja joita yleensä n. parissa tunnissa seuraa vuodon alku. Vuoto ei kuitenkaan alkanut. Voikohan kiinnittymiseen/alkuraskauteen liittyä melkeenpä täysin samanlaisia kipuja, ehkä hitusen "vaimeempia" oli nämä ja menivät tosiaan ohi ilman mitään kipulääkettä, kun taas menkoissa juuri tarttee sen kipulääkkeen.
Aamupalasta n. 30 min päästä alkoi tänään myös pahoinvointi..
Tuntuu että nyt kroppa ja mieli joko pelleilee mun kanssa ihan 6-0 tai sitten....
Onko teillä kauan kestäny saada normikierto minipilleireiden jälkeen? :angelic: itelläni ennen sikoista yritettiin 9kk kierukan pois oton jälkeen ja sit sain terolutit ja siitä kierrosta nappasi. Nyt lopetin pillerit vuoden alussa. Alotin terolutit heti kp15 ja tulikin kunnon menkat niiden jälkeen sit alko uus kierto ja samal tavalla otin terot ja tää kierto on vieläkin!! Mietin että kaunkohan oottaa et soittelee lääkäriin tms tekeekö ne vielä mitään jos tulee näin yks kierto vasta pitkäksi?? kun taipumusta on aina ollu epäsäännöllinen ja pitkä kierto... Parhaimmillaan 100pv. Ja mulla on vielä kilpirauhasen vajaatoiminta mikä vaikuttaa.