Raskaaksi 2020

Koska olen utelias (ja vähän tyhmä), kiusaan itseäni ja seurailen kiertoani VAIKKA kierukka edelleen on. Ilmeisesti ovuloin kierukasta huolimatta (sehän ei ole mitenkään kummallista). Aloitin tästä kierrosta tekemään tikkutestejä (pregchekin) ovulaatiota seuraten. Tänään aamulla oli tasavahvat viivat, enkä ollut varma onko vai eikö. Limat kuitenkin niin runsaat, että tein vielä illalla uuden ja kyllä se nyt positiiviselta näyttää?
Ehkä osaan jatkossa limojenkin perusteella jo seurailla (en tunne tms. ovulaatiota) . Ovis osuu kiertoon kyllä täydellisesti (tasainaine kierto) kun se tulee näin. Ihan vaan mielenkiinnosta siis tämä, hukkaan menee harmi vaan.

Hyvää viikonloppua kaikille! JA PLUSSATUULIA!!!!! :happy:

View attachment 87114

Kyllä tuo on ihan selvä plussa! Toivottavasti kierto tosiaan säilyy kierukan jälkeen tasaisena!
Minä lopetin pillerit syyskuussa eikä ollu menkkoja kolmeen kuukauteen ja nyt vasta alkaa tasaantua, teroluttien ansiosta:angelic:

Mitähän tämä nyt on? Ajattelin torstaina, että tää oli kemiallinen ja menkat alkaa kohta testin jälkeen. Mutta tänään taas vaalean punainen viiva, joka on kuvassa himmeämpi kuin mitä tosiasiassa oli. Mutta voiko kaikki olla kunnossa?

Kuvassa
Maanantai kp 33/30
Torstai kp 36/30
Lauantai kp 38/30

Liitteet

• IMG_20200314_055436.png
    IMG_20200314_055436.png
    239.3 KB · Katsottu: 214
Mitähän tämä nyt on? Ajattelin torstaina, että tää oli kemiallinen ja menkat alkaa kohta testin jälkeen. Mutta tänään taas vaalean punainen viiva, joka on kuvassa himmeämpi kuin mitä tosiasiassa oli. Mutta voiko kaikki olla kunnossa?

Kuvassa
Maanantai kp 33/30
Torstai kp 36/30
Lauantai kp 38/30

Hmm... Jos onkin ollut ovis jostain syystä n. viikon myöhässä? Tai sit sulla voi vaan nousta tosi hitaasti toi raskaushormooni. Toivotaan että kaikki hyvin ja viiva lähtee vahvistumaan! :smiley-angelic001:Heartred:Heartred

Täällä mies innostui sittenkin vielä talletteluihin, vaikka alkuviikosta viel sanoi että haluaa pitää tän kierron taukoa. Jes!!  :hilarious::love017

Hmm... Jos onkin ollut ovis jostain syystä n. viikon myöhässä? Tai sit sulla voi vaan nousta tosi hitaasti toi raskaushormooni. Toivotaan että kaikki hyvin ja viiva lähtee vahvistumaan! :smiley-angelic001:Heartred:Heartred

Täällä mies innostui sittenkin vielä talletteluihin, vaikka alkuviikosta viel sanoi että haluaa pitää tän kierron taukoa. Jes!!  :hilarious::love017

Ihana, kun mies noin yllättää :thumright

Täällä nyt dpo 5 tai 6 ja viime yönä näin tuhmia märkiä unia mitä en kyllä ikinä normaalisti nää. Mies sanoi että olin pälpättänyt ja voihkinut, apua!! :oops::nailbiting::smiley-ashamed008
:DFD
Viimeksi plussa kierrossa näin kans unia tosi selkeästi ja tosi outoja unia. Odotukset ei kuitenkaan oo korkeella. (lue: en uskalla toivoa plussaa heti Kkm jälkeen)

Apua. Oisko tää nyt se kuuluisa haamu? Dpo10 kp26/28. Livenä näkyy ilman että tarvii mitään akrobatiaa tai valotemppuja tehdä. :hilarious:

Oon tällä testillä tehny ennen enkä oo kyllä koskaan ennen saanu tollasta tai oikeastaan mihinkään testiin mitään viivaa.

Maanantaina uusi testi tietty jos ei menkat ala.

Oonaemilian viivat ihan selkeitä! Varovaiset onnittelut!

Liitteet

• PSX_20200314_085632.jpg
    PSX_20200314_085632.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 258
Apua. Oisko tää nyt se kuuluisa haamu? Dpo10 kp26/28. Livenä näkyy ilman että tarvii mitään akrobatiaa tai valotemppuja tehdä. :hilarious:

Oon tällä testillä tehny ennen enkä oo kyllä koskaan ennen saanu tollasta tai oikeastaan mihinkään testiin mitään viivaa.

Kyllä näkyy haamu! Varovaiset onnittelut myös sulle ja paljon tarra sukkia. Onko sulla ollu mitä oireita? :gen014:cheers:love7

Toivottavasti ollaan molemmat kohta odottajien puolella.

Mua vaan ihmetyttää viivojen katoaminen välillä. Ja miten se uudelleen ilmestyttyään on edelleen tosi haalea.

Kyllä näkyy haamu! Varovaiset onnittelut myös sulle ja paljon tarra sukkia. Onko sulla ollu mitä oireita? :gen014:cheers:love7

Kiitos! En voi jotenkin uskoa tätä. Vaikka tietty nyt näin aikasilla päivillä pitää viel koittaa pitää jäitä hatussa.

Dpo 3 asti ollu vaihdellen menkkamaisia kipuja ja nipistelyjä alavatsassa. Jonkun verran etovaa oloa, etenkin aamupalan syömisen jälkeen.
Mies huomautti että oon viimeisen viikon melko helposti ärtyvä :hilarious:

Tänään kp19/ dpo 7. Eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanpunaista tuhrua. Mulla ei ikinä ole ollut tuhruvuotoa missään vaiheessa kiertoa. Vatsaa on nippaillut parinpöovää ja eilen särki alaselkää.

Oi onnea kaikille plussa meille ja toivotaan että pienet pysyy kyydissä :smiley-angelic002

Täälä ei mitään uutta :disgust välillä pieniä nipistelyjä, mutta pahoinvointia on ollut yllättäen, etenkin jos en muista syödä niin se iskee. Se on outoa. Lisäksi mies sanoi että olen tosi ärtyisä, kun yleensä olen ihan lammas. :biggrin :thumleft

Pää ollut kipeä, ei onneksi sellainen kuin keskiviikkona ja alaselkää ottaa, mutta :scratch

Niin ja eilen erityisherkkä testi nega. Yritän vielä kannustaa itseäni ajatuksella että oon ajoittanut ovulaation väärin ja oon niin viikon etuajassa testaamassa. Joten vielä on toivoa!

Tänään kp19/ dpo 7. Eilen illalla ja tänään aamulla pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanpunaista tuhrua. Mulla ei ikinä ole ollut tuhruvuotoa missään vaiheessa kiertoa. Vatsaa on nippaillut parinpöovää ja eilen särki alaselkää.

Mulla tuli kanssa mut oviksen aikoihin vaaleanpunasta vuotoo, mut veikkaan et Ovis limat oli ottanu väriä kohdunsuulla tms.
Voikun plussaisit! :smiley-angelic003

Täällä kp 14 (alin) eikä edelleenkään yhtä vahvaa viivaa, testaan varmaan sit huomenna vielä. Kaikenlaisia selkävatsasärkyjä on ollut ja aamulla kävi flunssa ja palelu, sitten meni ohi. Eilen ja tänään on talletus tehty, mutta nähtäväksi jää mihin suuntaan noi viivat lähtee. Mulla yleensä kierto 28-30 pv.

Liitteet

• IMG_20200314_120940.jpg
    IMG_20200314_120940.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 195
Vähän päivitystä tänne!

Tm jälkeen kierto on ollut 30-32 päivää, ennen tm 28-29 päivää.
Tässä kierrossa tikutin oviksen kp 13, nyt flo ennustaa kuukautisia alkavaksi kp 28.

Oireita: rinnat turvonneet ja arat, hajuaisti parantunut, fiilis iloinen vaikka töissä taivas kaatuu niskaan koska korona. Lisäksi tänään aloin itkemään kun katsoin jotain voice of finlandia (yleensä en herkisty valmentajien kommenteista).. toivotaan ettei olisi omaa mielikuvitusta oireet :hilarious::hilarious::hilarious:

Missä vaiheessa muut menevät? Milloin alatte testailemaan onko yritys tuottanut hedelmää?:dummy1::dummy:

Vähän päivitystä tänne!

Tm jälkeen kierto on ollut 30-32 päivää, ennen tm 28-29 päivää.
Tässä kierrossa tikutin oviksen kp 13, nyt flo ennustaa kuukautisia alkavaksi kp 28.

Oireita: rinnat turvonneet ja arat, hajuaisti parantunut, fiilis iloinen vaikka töissä taivas kaatuu niskaan koska korona. Lisäksi tänään aloin itkemään kun katsoin jotain voice of finlandia (yleensä en herkisty valmentajien kommenteista).. toivotaan ettei olisi omaa mielikuvitusta oireet :hilarious::hilarious::hilarious:

Missä vaiheessa muut menevät? Milloin alatte testailemaan onko yritys tuottanut hedelmää?:dummy1::dummy:

Mikä dpo? Täällä dpo6 eikä oireita :sad001 edit onkin vasta dpo5. Aika menee niin hitaasti :bag:

Onnea plussanneille

Pikainen omanapa;

Tänään dpo 8, kp 21/26-27.

Ei raskausoireita, mutta ruoka ja treenaus maistuu :)
En usko, että tarttee testailla kun johtofolli oli irtoamassa vasemmalta ja vasen johdin oli tukossa eli uutta kiertoa odotellen.

Tällä viikolla tullut panostettua omaan syömiseen ja aika helposti mennyt taas 5 ateriaa päivässä aiemman 2-3 sijaan.

Huomenna lepopäivä ja maanantaina on personal trainerin konsultaatiotapaaminen, hieman jännittää. :nailbiting:
Harmi kun ne on hyvissä hinnoissa, itselle voisi tulla säännöllinen pt-treeni tarpeeseen!

Mikä dpo? Täällä dpo6 eikä oireita :sad001 edit onkin vasta dpo5. Aika menee niin hitaasti :bag:

Ollaan sit varmaan samoilla päivillä, jos nyt edes on ollut sitä ovista mulla, mutta ei oo kyllä yhtään sellanen olo et edes alkaisin testailemaan. Aijotko testailla koska jos aijot testailla?

Ollaan sit varmaan samoilla päivillä, jos nyt edes on ollut sitä ovista mulla, mutta ei oo kyllä yhtään sellanen olo et edes alkaisin testailemaan. Aijotko testailla koska jos aijot testailla?

En tiedä.. ainahan tekis mieli testailla, mutta aina se on negaa.. ainakin ton petollisen one stepin voisin tehdä alkuviikosta :hilarious: usein teen iltaisin ettei pilaa koko päivää. Katsotaan mihin asti maltan. :oops:
Toivon että tulisi oireita yhtäkkiä tai tuntisi vaikka kiinnittymisen. Ennen ti/ke ei kannattaisi testata. Vika tallettelu oli dpo-1, pelottaa ettei riitä, tosin mulla nyt näköjään muutenkin vaikeuksia tulla raskaaksi.

Täällä kp 14 (alin) eikä edelleenkään yhtä vahvaa viivaa, testaan varmaan sit huomenna vielä. Kaikenlaisia selkävatsasärkyjä on ollut ja aamulla kävi flunssa ja palelu, sitten meni ohi. Eilen ja tänään on talletus tehty, mutta nähtäväksi jää mihin suuntaan noi viivat lähtee. Mulla yleensä kierto 28-30 pv.

Oon nyt kaksi kiertoa tikuttanu ovista ja viime kierto oli 28 päivää ja ovis plus kp14&15. Tässä kierrossa ovis plussat kp17&18 ja jos menkat alkaa niin kierron pituudeksi pitäis tulla 31 päivää. Että se voi olla tulossa ihan just tai sit toi kolmanneks alin näytti myös melko lupaavalta. Ootko mitannut aamulämpöjä? Niillä sais hyvin todennettua ovulaatiopäivän ja sitä kautta luteaalivaiheen pituuden, minkä pitäis olla käytännössä katsoen aina saman pituinen.

Takaisin