Raskaaksi 2020

Mä tein tuon susikakan onestepin, ajattelin et saan vertailutikkuja, niin siihenhän nyt tuli jotain :oops: Mut toi nyt on samanlaista, ku viime kierrossa, joten viivanpaikka sieltä huutelee. Mut toisaalta tiedänpähän sitten, missä viivan pitäisi sijaita :hilarious:

Siis mikä dpo nyt?:rolleyes: kyllähän siinä jotain näkyy :)

Onpa typerä testi kun antaa tollasia viivanpaikkoja :sorry: tilasin kans just pari 25herkkyydeltä onestepiä:hilarious: meinasin kymppiäkin mut poistin sit. Kumpi siis toi sun? Mut noi vaan huviks otin kun tilasin pari CB ja first responsea. Kun raskauskeijulla 10% ale :rolleyes::rolleyes: taas on päivä kun tilaan kaikenlaista parantaakseeni oloa :sorry: ja yhden vauvabodynkin tilasin..:oops:

Onpa typerä testi kun antaa tollasia viivanpaikkoja :sorry: tilasin kans just pari 25herkkyydeltä onestepiä:hilarious: meinasin kymppiäkin mut poistin sit. Kumpi siis toi sun? Mut noi vaan huviks otin kun tilasin pari CB ja first responsea. Kun raskauskeijulla 10% ale :rolleyes::rolleyes: taas on päivä kun tilaan kaikenlaista parantaakseeni oloa :sorry: ja yhden vauvabodynkin tilasin..:oops:

Tää on kymppiä.
Mut siis oon tehny myös keskellä kiertoa, joo. Älä kysy miks. Mut sillon on kyllä ollu ihan täysin viivaton.
Mut ehkä siellä on sit jotain hormonaalista muutosta, emminä tiiä :bag: Mut en kyllä luota yhtään eikä toiveet noussu. Mulla on vielä kaks noita testejä ja sit loppuu. Hyvä niin :grin

Mä en oo uskaltanu vielä mitään vaatteita ostaa, vaikka mieli tekis. Mut villasukan oon aloittanut :sorry:

Tää on kymppiä.
Mut siis oon tehny myös keskellä kiertoa, joo. Älä kysy miks. Mut sillon on kyllä ollu ihan täysin viivaton.
Mut ehkä siellä on sit jotain hormonaalista muutosta, emminä tiiä :bag: Mut en kyllä luota yhtään eikä toiveet noussu. Mulla on vielä kaks noita testejä ja sit loppuu. Hyvä niin :grin

Mä en oo uskaltanu vielä mitään vaatteita ostaa, vaikka mieli tekis. Mut villasukan oon aloittanut :sorry:

Mä oon ostellut jo edellisessä suhteessa, eli ekat jutut joku 7 vuotta sitten :inpain: ja kassillinen kamaa jo kertynyt..

Mulla on tosiaan 08 ja 09 pojat. Jotka asuu isänsä luona. Meillä jokatoinen vkl. Ja on tapeltu hovioikeudessa asti ja aina vaan on kaikki *tun vaikeaa.
Enkä vaan niinku jaksa enää. Vaikka sitten, et se on multa ja lapsilta pois :smiley-angry017
Miehellä -10 poika.

Mä oon ite vähän kyllästynyt kaikkiin testeihin, kun kaikki tuntuu näyttävän nykyään selkeää viivanpaikkaa kierrosta toiseen.. Myös ne jotka on ennen mulla toiminut :sorry: Mulla on nyt jäljellä vaan yks pc liuska ja tekis mieli odottaa testauksen kanssa siihen asti, jos menkat on myöhässä. Vähän epäilen että ei onnistu mutta katsotaan. Eipä se oviskaan ole vielä ollut :grin

Hyvä jos on sellaisia asioita, jotka tuo edes vähän parempaa mieltä tähän yrittämiseen :Heartred Oli se sitten vauvanvaatteiden ostamista tai muuta haaveilua :)

Joo mullakin on vähän mennyt maku noiden testien suhteen, testaan tilaajalahjana tulleet onestepit joskus mutta muuten en varmaan enää jaksa hassata rahoja testeihin, ostan sit digitestejä ja testaan vasta varmemmilla päivillä.

Mä koen pientä ristiriitaa liittyen noihin hankintoihin, meillähän on siis vaikka ja mitä jo hankittuna, mm ne vaunut. Joka kerta kun menen vaatehuoneeseen niin näen ne vaunut osina siinä hyllyillä, ne toisinaan tuo toivoa ja toisinaan epätoivoa. Mut ehkä ne vielä joskus pääsee käyttöön asti. :rolleyes:

Hyvä jos on sellaisia asioita, jotka tuo edes vähän parempaa mieltä tähän yrittämiseen :Heartred Oli se sitten vauvanvaatteiden ostamista tai muuta haaveilua :)

Niinpä :Heartpink

Mä haluaisin päästä eroon ja tästä yrittämisestä ja piinailusta. En oo ees miehelle kertonu,et miten kovasti haluaisin
:oops:et tärppää

Mä oon laittanut kaikki vauvajutut aika tehokkaasti kiertoon aina epätoivon hetkillä. Meidän kuopus kun täyttää jo 4 eikä tuossa ajassa ole mitään mullistavaa tapahtunut. Saapahan vielä kerran ostella kaikkea ihanaa vauvakampetta, jos jotenkin ihmeellisesti vielä tärppi käy :)

Tänään oli kp 27 ja perinteinen hormonaalinen päänsärky kylässä. Menkat siis odotettavissa ehkä huomenna tai hyvällä lykyllä vasta ma. Perheen onneksi kiukku on laantunut pääsiäiseksi, tosin en tiedä onko itkuisuuttakaan mukava seurata sivusta :rolleyes:

Ei ole lapsia, vain kaksi keskenmennyttä :sorry: ja kaksi koiravauvaa :Heartred siis vanhuksia jo mutta ikuisia vauvoja mulle :joyful:

Soisin lapsettomille niin paljon enemmän lapsen, kuin vaikka itelle tässä tilanteessa.
Musta se on vaan niin surullista ja raastavaa, kun jotkut ei saa millään ja toiset saa ihan tuosta vaan.
Ite oon nyt kokenu molemmat.

Koiravauvat :love7
Meillä on neljä :angelic::grin

Olen täysin samoilla linjoilla MyyräMatikaisen kanssa! Jos jonkun meistä täytyisi jäädä ilman vauvaa, toivoisin sen olevan minä, jolla jo suurperhe on. Yhtäkään lapsistamme emme ole helpolla saaneet, mutta kyllä ensin olisi teidän ensimmäistä yrittävien vuoro ❤️

^ niinhän se on, että kyllä ensimmäisen soisi kaikille haluaville niin sydämestä :Heartred meilläkin yksi kultakimpale jo on. Mutta onneks nämä asiat ei ole muilta pois, toivotaan kaikille meistä nyyttiä syliin ennemmin tai myöhemmin, oli sitten kuinka mones tahansa!

Kp1 täällä. Kemiallinen pidensi kiertoa yhdellä päivällä, 29. Onneks pidensi, niin nyt saan tosiaan ne letrot ja mahdollisesti inssin jo tähän kiertoon :) ja alkukierron labrat sekä munanjohdinten aukiolo tutkitaan vielä tässä kierrossa. yk14 siis alkuun ja vuosi yritystä täynnä. Yksi kemiallinen mahtui mukaan siihen.

Täällä myös kp1 ja aivan järkyt menkkakivut. Kakkua piti alkaa leipomaan, mutta saas nähdä pystynkö hetkeen. Miehen lähetin jo kaupasta läjän suklaata ja verigreippejä hakemaan. Josko sitten ensi vuosi alkaisi iloisissa merkeissä :smiley-angelic001

Mä en oo uskaltanu ostaa mitään kun pelottaa että ”jinxaan” koko homman jos lähden keulimaan. Sitten aikanaan kun teen plussatestin niin samana päivänä voisi kyllä juhlistaa jotain ostamalla :angelic:.

Lähetteen kirjoitusta varten aika meni parin viikon päähän, kun halusin samalle lääkärille kuin aiemmin. Toki jos kierto on yhtä lyhyt kuin viime kierto niin tuo aika on olisi jo kierron loppuvaiheilla. Jos olisikin ylläriplussa :angelic:. Nyt kp24, ensi viikon lopulla voisi ehkö testailla.

Takaisin