Raskaaksi 2020

Pahoittelut uusista kierroista ja Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Meidän 2.IVF lopullinen saldo oli, että 9 hedelmöittyneestä tuli 6 blastoa. Viimeksi tuli 8 hedelmöittyneestä 1kpl, joten ei olleet korkeat odotukset blastomäärälle. Ollaan siis ihan älyttömän onnellisia tuosta määrästä ja jopa toiveikkaita. Blastot lähti eilen ekalle ulkomaanmatkalle Italiaan testattavaksi.
Toivotaan että sieltä löytyisi edes yksi terve yksilö ilman kromosomivirheitä :smiley-angelic001
Mun uusi kierto alkoi jo Maanantaina. Eli jos laskee, että tuloksiin menee 3 viikkoa vähinään, niin ehtii just ja just alkaa seuraava kierto, jos on normaalipituinen. Huhtikuussa ei siis voi tehdä siirtoa, vaan se menee Toukokuulle.

Jos kaikki 6 on viallisia, niin mietitään jaksetaanko vielä uutta stimulaatiota sitte Toukokuulle.

Pahoittelut uusista kierroista ja Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Meidän 2.IVF lopullinen saldo oli, että 9 hedelmöittyneestä tuli 6 blastoa. Viimeksi tuli 8 hedelmöittyneestä 1kpl, joten ei olleet korkeat odotukset blastomäärälle. Ollaan siis ihan älyttömän onnellisia tuosta määrästä ja jopa toiveikkaita. Blastot lähti eilen ekalle ulkomaanmatkalle Italiaan testattavaksi.
Toivotaan että sieltä löytyisi edes yksi terve yksilö ilman kromosomivirheitä :smiley-angelic001
Mun uusi kierto alkoi jo Maanantaina. Eli jos laskee, että tuloksiin menee 3 viikkoa vähinään, niin ehtii just ja just alkaa seuraava kierto, jos on normaalipituinen. Huhtikuussa ei siis voi tehdä siirtoa, vaan se menee Toukokuulle.

Jos kaikki 6 on viallisia, niin mietitään jaksetaanko vielä uutta stimulaatiota sitte Toukokuulle.

Oi oispa siellä useampi terve :smiley-angelic001 uskon että on! Kyllä me vielä vauvat saadaan :Heartblue
Mä mietin kans koko ajan et jos pitkä kaava niin kauanko siinä kestää ja jos lyhyt niin millon ois punktio :rolleyes: Pitkästä kaavasta en oikein tajua mitään, mut lyhyen ymmärrän, sehän on melkein kuin inssin stimulaatio mutta isommilla lääkemäärillä ja jarrulla. Luulen et valitsen sen jos saan valita :rolleyes: tai jos pitkän saa alottaa siitä päivästä kun käydään suunnittelussa eli mulla sillon kp21, niin sit se sopii. Mut muuten ei kerkeis varmaan ennen kesäsulkua ehkä tekee mitään jos joutuis odottaa toukokuulle pitkän kaavan aloitusta o_O:wtf: Saa valaista jos joku osaa jotain kertoa :pompus:

Noaidi tuo on kyllä taas niin perseestä :angry4

@Noaidi voi ei mä en kestä. Niin epäreilua :smiley-angry017

tiputtelee, mutta ei vielä pms-päänsärkyä tai menkkajomoja. Tiukille menee, alkaako menkat huomenna vai sunnuntaina. Vielä voi toivoa!:smiley-angelic001

Oi oispa siellä useampi terve :smiley-angelic001 uskon että on! Kyllä me vielä vauvat saadaan :Heartblue
Mä mietin kans koko ajan et jos pitkä kaava niin kauanko siinä kestää ja jos lyhyt niin millon ois punktio :rolleyes: Pitkästä kaavasta en oikein tajua mitään, mut lyhyen ymmärrän, sehän on melkein kuin inssin stimulaatio mutta isommilla lääkemäärillä ja jarrulla. Luulen et valitsen sen jos saan valita :rolleyes: tai jos pitkän saa alottaa siitä päivästä kun käydään suunnittelussa eli mulla sillon kp21, niin sit se sopii. Mut muuten ei kerkeis varmaan ennen kesäsulkua ehkä tekee mitään jos joutuis odottaa toukokuulle pitkän kaavan aloitusta o_O:wtf: Saa valaista jos joku osaa jotain kertoa :pompus:

Noaidi tuo on kyllä taas niin perseestä :angry4

Mä luulen että kannattaa laittaa tämä sama teksti sinne IVF/ICSI ketjuun :) Kaikilla on siellä kokemuksia niin tulee enemmän vastauksia. Julkisen puolen jutut on sitten myös alueellisia ja ihan oma juttunsa.

@Noaidi On kyllä niin pyllystä, että osuu taas "väärille" päiville ovulaatio. Tuu päivittään, jos kuitenkin kävis niin, että osuiskin kohdilleen ja pääsisitte inssiin. <3

Kiitos sympatioista! :Heartred tänään käskettiin aloittaa testailut, en vielä viitsinyt ottaa digitestiä, vaan tein ihan vain liuskan. Vielä ihan tyhjä koko testi, kuitenkin alakerrassa alkaa olla sen verran kosteeta että ei se ovis kaukana enää oo, mutta en uskalla sanoa vielä suuntaan tai toiseen. Toivotaan parasta.

Anteeksi että oon viime aikoina ollut kovin hiljainen, kun itse elelee tylsää kautta kierrosta toiseen niin jotenkin se motivaatio kirjoitteluun on paljon matalampaa. Kaikki viestit käyn aina lukemassa kuitenkin ja ootte kaikki mun mielessä. Kyllä tää vuosi täytyy olla meidän vuosi. :Heartred Tsemppiä omiin tilanteisiin kaikille!

Noaidi, Toivotaan kuitenkin koko joukolla vielä sormet ja varpaat ristissä et ovis sijottuis vasta sopivaan saumaan kerrankin :smiley-angelic001:Heartpink

No voi ny kulli.
Mä nyt sit hain apteekista diflucanin ja nyt sit kuukletin et eihän sitä saa ottaa, jos on raskaana tai epäilee olevansa :bag: No. En nyt vielä epäile, et ehkä nyt vahinkoa ei oo vielä tapahtunu:bookworm:

Toivottavasti ei. En mä ees ajatellu asiaa sen kummemmin, kun vasta illalla. Täytyy vissiin jatkossa vähän ajatella :bag:

Olipa ihana nukkua. 6 päivän työviikko takana ja 4 salia ja yks porrastreeni :facepalm:
Tänään vielä sali ja sit huominen lepopäivä. Vielä ens viikko tämmöstä rankempaa ja sit palataan normiin 4xviikossa :bag:

Olevinaan koko ajan jotain tuntemuksia, mut varmaan kuvittelen kaiken :hilarious:

Tänä iltana pääsiäisasioita ja kokon polttoa ja jos vähän viiniä :rolleyes:

Edelleen vaan tiputtelee... kolme tuntia armonaikaa :nailbiting: jännittää! :hilarious: Alkaa vähän jomojakin olla jo...

Kyllä tuo viiva ei odottele maanantaihin asti. :sorry: Eilinen liuska oli tosiaan aivan tosi vaalee, tänään tein uuden ja se oli jo paljon tummempi. Äsken tein vielä digin ja noh, tältähän se näyttää.

IMG_20210403_150806.jpg

Kyllä tuo viiva ei odottele maanantaihin asti. :sorry: Eilinen liuska oli tosiaan aivan tosi vaalee, tänään tein uuden ja se oli jo paljon tummempi. Äsken tein vielä digin ja noh, tältähän se näyttää.

View attachment 101579

Voi hitsi :( ilman pääsiäistä olisitte ehkä päässeet inssiin :arghh::angry4 osuisko seuraava ovis sit sunnuntaille tai maanantaille :smiley-angelic001

Voi hitsi :sad001 ilman pääsiäistä olisitte ehkä päässeet inssiin :arghh::angry4 osuisko seuraava ovis sit sunnuntaille tai maanantaille :smiley-angelic001
Joo ilman pääsiäistä ois päästy tässä kierrossa, kun ei ois haitannut vaikka o+ tulis huomenna. Mut ehkä sitten ensi kierrossa... :grumpy:

Tuokin on ihan pyllystä, kun aina kuukaudella kaikki siirtyy eteenpäin. Tsemppiä Noaidi :Heartpink En oo ihan kartalla kaikkien tarinasta, mut onko teillä lapsia vielä?

Menkkajomotuksia tulee ja menee. Kutina on rauhaantunu. Mut haistan canestenin vaatteiden läpi :meh:
Riideltiin myös miehen kanssa jostain olemattomasta ja ai että ottaa päähän :shifty: Eikä me ees koskaan riidellä. No eikö se tästä taas :grin

JES!! Ei oo vielkään menkat alkanu :happy: tuntuu kyllä siltä et kohta alkaa... mutta nyt sit pääsen labroihin kp3 ja voin samana päivänä alottaa letrot, joten on tsäänssi saada inssi alkavaan kiertoon :) tosin, mulla on yleensä ovis siinä kp15 kieppeillä eli voi olla et osuu viikonlopulle... mut ei murehdita sitä vielä :happy7

tilanne siis se että yk14 ja hoidot alkamassa tästä, yksityisellä toistaiseksi!

Tuokin on ihan pyllystä, kun aina kuukaudella kaikki siirtyy eteenpäin. Tsemppiä Noaidi :Heartpink En oo ihan kartalla kaikkien tarinasta, mut onko teillä lapsia vielä?

Menkkajomotuksia tulee ja menee. Kutina on rauhaantunu. Mut haistan canestenin vaatteiden läpi :meh:
Riideltiin myös miehen kanssa jostain olemattomasta ja ai että ottaa päähän :shifty: Eikä me ees koskaan riidellä. No eikö se tästä taas :grin

Ei ole lapsia meillä, esikoista yritetään. :)

View attachment 101579

Teetkö vielä nyt illalla toisen testin? Jos kuitenkin viivästyis jostain syystä tarpeeksi ja pääsisittekin vielä inssiin?

Mä tein tuon susikakan onestepin, ajattelin et saan vertailutikkuja, niin siihenhän nyt tuli jotain :oops: Mut toi nyt on samanlaista, ku viime kierrossa, joten viivanpaikka sieltä huutelee. Mut toisaalta tiedänpähän sitten, missä viivan pitäisi sijaita :hilarious:

Liitteet

• 20210403_185128.jpg
    20210403_185128.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 110
Takaisin