Pahoittelut uusista kierroista ja Tsemppiä kaikille piinailijoille!
Meidän 2.IVF lopullinen saldo oli, että 9 hedelmöittyneestä tuli 6 blastoa. Viimeksi tuli 8 hedelmöittyneestä 1kpl, joten ei olleet korkeat odotukset blastomäärälle. Ollaan siis ihan älyttömän onnellisia tuosta määrästä ja jopa toiveikkaita. Blastot lähti eilen ekalle ulkomaanmatkalle Italiaan testattavaksi.
Toivotaan että sieltä löytyisi edes yksi terve yksilö ilman kromosomivirheitä
Mun uusi kierto alkoi jo Maanantaina. Eli jos laskee, että tuloksiin menee 3 viikkoa vähinään, niin ehtii just ja just alkaa seuraava kierto, jos on normaalipituinen. Huhtikuussa ei siis voi tehdä siirtoa, vaan se menee Toukokuulle.
Jos kaikki 6 on viallisia, niin mietitään jaksetaanko vielä uutta stimulaatiota sitte Toukokuulle.
Meidän 2.IVF lopullinen saldo oli, että 9 hedelmöittyneestä tuli 6 blastoa. Viimeksi tuli 8 hedelmöittyneestä 1kpl, joten ei olleet korkeat odotukset blastomäärälle. Ollaan siis ihan älyttömän onnellisia tuosta määrästä ja jopa toiveikkaita. Blastot lähti eilen ekalle ulkomaanmatkalle Italiaan testattavaksi.
Toivotaan että sieltä löytyisi edes yksi terve yksilö ilman kromosomivirheitä
Mun uusi kierto alkoi jo Maanantaina. Eli jos laskee, että tuloksiin menee 3 viikkoa vähinään, niin ehtii just ja just alkaa seuraava kierto, jos on normaalipituinen. Huhtikuussa ei siis voi tehdä siirtoa, vaan se menee Toukokuulle.
Jos kaikki 6 on viallisia, niin mietitään jaksetaanko vielä uutta stimulaatiota sitte Toukokuulle.
Saa valaista jos joku osaa jotain kertoa 

tänään käskettiin aloittaa testailut, en vielä viitsinyt ottaa digitestiä, vaan tein ihan vain liuskan. Vielä ihan tyhjä koko testi, kuitenkin alakerrassa alkaa olla sen verran kosteeta että ei se ovis kaukana enää oo, mutta en uskalla sanoa vielä suuntaan tai toiseen. Toivotaan parasta. 

jännittää!
Eilinen liuska oli tosiaan aivan tosi vaalee, tänään tein uuden ja se oli jo paljon tummempi. Äsken tein vielä digin ja noh, tältähän se näyttää. 

Eikä me ees koskaan riidellä. No eikö se tästä taas
tuntuu kyllä siltä et kohta alkaa... mutta nyt sit pääsen labroihin kp3 ja voin samana päivänä alottaa letrot, joten on tsäänssi saada inssi alkavaan kiertoon :) tosin, mulla on yleensä ovis siinä kp15 kieppeillä eli voi olla et osuu viikonlopulle... mut ei murehdita sitä vielä