Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että kuukausi sitten oli ainakin jonkinsortin kiinnittäytymisyritys. Tässä vuosien aikana on nähnyt niin monia erilaisia pms-oireita, mutta tuollainen kahvin ylöstulo ja sykkeet ovat olleet plussaoireita ennenkin. Ainakin tahdon uskoa niin sillä valaahan se enemmän toivoa vielä :)
Noh, pitää nyt katsoa. Jos maanantaina en oo tuntenut ovista niin ehkä mä sit soitan ja puijaan. Kun huomenna ei oo poli auki, jos ois auki niin sit saatais inssi huomiselle. Plääh. Kun tosta mun oviksesta ei voi yhtään olla varma etukäteen.Onko ihan törkee idea väittää huomenna, että plussa tuli huomenna :bag: jos tiedät et ovis tapahtuu vasta tiistaina oikeesti vai oliko se yleensä niin et sul menee ovisplussasta pari päivää et tunnet oviksen
Voi hitto mitä kipuja mahassa :bag:
Tai niitä menkkajomoja ja tuikkii munikseen, sille puolen missä oviskivutkin tuntu. Ajattelin jo, että on niinku ovis ois päällänsä
Pärjää kuitenkin aivan hyvin ilman särkylääkettä, mut on outoa.
Oiskohan se keltsi vähän yliaktiivinen vai mitä ihmettä.
On aina välillä, mut ei ehkä ihan näin aikaisin.Onko ennen ollut tommosta? Voisko olla kohdun kasvukipuja jo tai kiinnittymiskipuja tai sit keltsi
Laitan tän nyt tännekin
Apua, mitä helvettiä tapahtuu! Nojoo ehkei oo näin dramaattista oikeesti
Mutta siis, kävin kakkosella, ja tuli kunnon eggikset ja rusehtava limaklöntti?!!?? Sori tmi
Mutta nyt on vasta kp11?! Ja nyt alavatsa tulessa. Eilen satuin tekemään vikan ovisliuskan, lisää tulee viim ke ehkä postissa. Digitestin teen heti kun saan pidätettyä pari tuntia.. onneksi seksiä on ollut koko pääsiäisloman ja hyvä mieli.
Eikä siis liuskassa ollut erikoisemmin väriä.
Jos nyt oikeesti tulossa ovis eikä kroppa vaan sekoile, niin uskon että on kilpparilääkkeiden ansiota. Mitä jos voisinkin sen ansiosta saada vauvan luomusti no tuskin.. ja JOS ovis tulee ENNEN kp14, vaikuttaako se pitkän kaavan aloitukseen :bag: ehkei.. mutta jos tästä tärppäisikin (tuskin) niin eikai ne parit sumuttelut tee hallaa jos kerkeis alottaa ja olisikin raskaana silloin, 15.4. olisi sit tyyliin dpo9 ehkä..
nooh katsotaan ensin, mitä digitesti sanoo jännitystä elämään! Kerrankin ollut kierto kun en pahemmin stressaa ja seksi on maistunut ja on ollut kivaa, ja pääsiäislomalla tullut vähän tissuteltua ja otettu rennosti..
Outoa tämä vatsakipu nyt joka alkoi kakkosen jälkeen
@Noaidi mikä kp sulla nyt?
Oispa ihanaa jos nyt voisi tulla ihan luomuvauva
Mulla on nyt kp12
Eikös sul viimeksi ollut ovis myöhemmin? Mitähän se ovis vttuilee sulle kun nyt sit aiemmin, ihan pyhien kunniaksi
Joo no palasin maan pinnalle, tuskin edes ovulaatio tulossa vaikka keho ehkä yrittää ja turha (tai lähes turhaa) edes haaveilla mistään luomuplussasta. No testaillaan ja katsotaan tuleeko edes ovulaatiota, mutta onneks reilu viikko enää ivf suunnitteluun. Apuuuva!