Raskaaksi 2020

@Elea82 pitääkin laittaa greipit itekin ostoslistalle :) kuinka pitkä kierto ja milloin ovis sulla yleensä on? Mietin päästäänkö piinailemaan yhdessä :grin mulla n.28pv ja o+ kp15 hujakoilla.

Seuraavasta kierrosta tosiaan menis la tammikuulle :angelic:
Oisko ehkä joku 15.1.
Tästä kierrosta 19.12. Aluksi oli 24.12, mut sit olikin lyhyempi kierto. Nuoremman pojan la oli 10.12, syntyi 26.11.

Greippimehuakin oon hörppiny tässä kierrossa. Harvakseltaan kuitenkin, joten ei varmaan kauheesti merkitystä.

Move88, Saattaa hyvinkin olla, että päästään yhdessä piinailemaan! Mulla vaan yksi ongelma on juuri tuon oviksen kanssa, kun tuppaa nykyään jättämään kiertoja väliin. Jos ystävällisesti suvaitsee tulla niin ovis on yleensä kp 12-15. Kierrotkin heittelee vähän riippuen miten on oviksen kanssa käynyt 26-28 välillä. Hieman nuorempana oli vielä 28-32 eli eiköhän tuo ikäkin nyt vaan valitettavasti tee tästä yrittämisestä aiempaakin tuskaisempaa.

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että kuukausi sitten oli ainakin jonkinsortin kiinnittäytymisyritys. Tässä vuosien aikana on nähnyt niin monia erilaisia pms-oireita, mutta tuollainen kahvin ylöstulo ja sykkeet ovat olleet plussaoireita ennenkin. Ainakin tahdon uskoa niin sillä valaahan se enemmän toivoa vielä :)

Vittu.
IMG_20210404_125032.jpg

Muistin hakea pakettini, pc ovistestejä ja rtestejä. Oli jossain alessa nettiapteekissa.

Mut nyt on tehty selkeä nega vertailuksi :grin
Tein myös ovistestin, niin yllättävän näkyvä viiva näille päiville :bag::wideyed::grin

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että kuukausi sitten oli ainakin jonkinsortin kiinnittäytymisyritys. Tässä vuosien aikana on nähnyt niin monia erilaisia pms-oireita, mutta tuollainen kahvin ylöstulo ja sykkeet ovat olleet plussaoireita ennenkin. Ainakin tahdon uskoa niin sillä valaahan se enemmän toivoa vielä :)

Mulla oli myös eilen sykkeen vähän korkeammat, kun yleensä salilla. Aivan piti välillä puuskuttaa. Tai sit se johtu supersarjoista :grin

Mä olen testeistä todennut, että Sofilla ei tule mitään viivapaikkaakaan, jos on negakierto. Mulla on ollut sekä vanhoja että nyt uudempia (alkuvuodesta tilattuna) ja tässäkin kierrossa sain niin puhtaan negan, ettei tarvinnut arpoa. Ne herkemmät puikkoSofit, joisss paketissa lukee kuitenkin OneStep on antanut viivanpaikkaa, mutta myös erittäin aikaisen plussan. Mä siis jatkan noilla Sofin 25 testeillä, vaikka niillä näkyykin plussa aika myöhään.

Mäkin soisin vauvan teille esikoista yrittäville. Vaikka edelleen itsekin nyyttiä toivon, niin lohtua tuo nuo kolme tyyppiä.

Onko ihan törkee idea väittää huomenna, että plussa tuli huomenna :bag: jos tiedät et ovis tapahtuu vasta tiistaina oikeesti vai oliko se yleensä niin et sul menee ovisplussasta pari päivää et tunnet oviksen :scratch
Noh, pitää nyt katsoa. Jos maanantaina en oo tuntenut ovista niin ehkä mä sit soitan ja puijaan. Kun huomenna ei oo poli auki, jos ois auki niin sit saatais inssi huomiselle. Plääh. Kun tosta mun oviksesta ei voi yhtään olla varma etukäteen.

Voi hitto mitä kipuja mahassa :bag:
Tai niitä menkkajomoja ja tuikkii munikseen, sille puolen missä oviskivutkin tuntu. Ajattelin jo, että on niinku ovis ois päällänsä :wideyed:
Pärjää kuitenkin aivan hyvin ilman särkylääkettä, mut on outoa.
Oiskohan se keltsi vähän yliaktiivinen vai mitä ihmettä.

Voi hitto mitä kipuja mahassa :bag:
Tai niitä menkkajomoja ja tuikkii munikseen, sille puolen missä oviskivutkin tuntu. Ajattelin jo, että on niinku ovis ois päällänsä :wideyed:
Pärjää kuitenkin aivan hyvin ilman särkylääkettä, mut on outoa.
Oiskohan se keltsi vähän yliaktiivinen vai mitä ihmettä.

Onko ennen ollut tommosta? Voisko olla kohdun kasvukipuja jo tai kiinnittymiskipuja :wideyed: tai sit keltsi

Laitan tän nyt tännekin :hilarious:

Apua, mitä helvettiä tapahtuu! Nojoo ehkei oo näin dramaattista oikeesti :hilarious:

Mutta siis, kävin kakkosella, ja tuli kunnon eggikset ja rusehtava limaklöntti?!!?? Sori tmi :hilarious:
Mutta nyt on vasta kp11?! Ja nyt alavatsa tulessa. Eilen satuin tekemään vikan ovisliuskan, lisää tulee viim ke ehkä postissa. Digitestin teen heti kun saan pidätettyä pari tuntia.. onneksi seksiä on ollut koko pääsiäisloman ja hyvä mieli.
Eikä siis liuskassa ollut erikoisemmin väriä.

Jos nyt oikeesti tulossa ovis eikä kroppa vaan sekoile, niin uskon että on kilpparilääkkeiden ansiota. :wideyed: Mitä jos voisinkin sen ansiosta saada vauvan luomusti :sorry::sorry::sorry: no tuskin.. ja JOS ovis tulee ENNEN kp14, vaikuttaako se pitkän kaavan aloitukseen :bag: ehkei.. mutta jos tästä tärppäisikin (tuskin) niin eikai ne parit sumuttelut tee hallaa jos kerkeis alottaa ja olisikin raskaana silloin, 15.4. olisi sit tyyliin dpo9 ehkä..

nooh katsotaan ensin, mitä digitesti sanoo :hilarious:jännitystä elämään! Kerrankin ollut kierto kun en pahemmin stressaa ja seksi on maistunut ja on ollut kivaa, ja pääsiäislomalla tullut vähän tissuteltua ja otettu rennosti..
Outoa tämä vatsakipu nyt joka alkoi kakkosen jälkeen :inpain:

@Noaidi mikä kp sulla nyt?

Täällä alavatsaa jomotteluaallot jatkuu ja alaselkä vasemmalta puolen on tukossa.

Jonkun testin tein, mut korkeintaan joku viivanpaikka/roskisviivanpaikka :bag:
Niinku päivätkin sen kertoo :hilarious:

Äh ei digi anna osviittaa että olis ovis lähelläkään.. huomen aamulla vielä..

Laitan tän nyt tännekin :hilarious:

Apua, mitä helvettiä tapahtuu! Nojoo ehkei oo näin dramaattista oikeesti :hilarious:

Mutta siis, kävin kakkosella, ja tuli kunnon eggikset ja rusehtava limaklöntti?!!?? Sori tmi :hilarious:
Mutta nyt on vasta kp11?! Ja nyt alavatsa tulessa. Eilen satuin tekemään vikan ovisliuskan, lisää tulee viim ke ehkä postissa. Digitestin teen heti kun saan pidätettyä pari tuntia.. onneksi seksiä on ollut koko pääsiäisloman ja hyvä mieli.
Eikä siis liuskassa ollut erikoisemmin väriä.

Jos nyt oikeesti tulossa ovis eikä kroppa vaan sekoile, niin uskon että on kilpparilääkkeiden ansiota. :wideyed: Mitä jos voisinkin sen ansiosta saada vauvan luomusti :sorry::sorry::sorry: no tuskin.. ja JOS ovis tulee ENNEN kp14, vaikuttaako se pitkän kaavan aloitukseen :bag: ehkei.. mutta jos tästä tärppäisikin (tuskin) niin eikai ne parit sumuttelut tee hallaa jos kerkeis alottaa ja olisikin raskaana silloin, 15.4. olisi sit tyyliin dpo9 ehkä..

nooh katsotaan ensin, mitä digitesti sanoo :hilarious:jännitystä elämään! Kerrankin ollut kierto kun en pahemmin stressaa ja seksi on maistunut ja on ollut kivaa, ja pääsiäislomalla tullut vähän tissuteltua ja otettu rennosti..
Outoa tämä vatsakipu nyt joka alkoi kakkosen jälkeen :inpain:

@Noaidi mikä kp sulla nyt?

Oispa ihanaa jos nyt voisi tulla ihan luomuvauva :Heartred

Mulla on nyt kp12

Oispa ihanaa jos nyt voisi tulla ihan luomuvauva :Heartred

Mulla on nyt kp12

Eikös sul viimeksi ollut ovis myöhemmin? Mitähän se ovis vttuilee sulle kun nyt sit aiemmin, ihan pyhien kunniaksi :mad:

Joo no palasin maan pinnalle, tuskin edes ovulaatio tulossa vaikka keho ehkä yrittää :sour: ja turha (tai lähes turhaa) edes haaveilla mistään luomuplussasta. No testaillaan ja katsotaan tuleeko edes ovulaatiota, mutta onneks reilu viikko enää ivf suunnitteluun. Apuuuva!

Mulla on ollut ovis viimekierrossa kp17, sitä edellisessä kp 13 ja sitä edeltävässä taas kp12.

Eikös sul viimeksi ollut ovis myöhemmin? Mitähän se ovis vttuilee sulle kun nyt sit aiemmin, ihan pyhien kunniaksi :mad:

Joo no palasin maan pinnalle, tuskin edes ovulaatio tulossa vaikka keho ehkä yrittää :sour: ja turha (tai lähes turhaa) edes haaveilla mistään luomuplussasta. No testaillaan ja katsotaan tuleeko edes ovulaatiota, mutta onneks reilu viikko enää ivf suunnitteluun. Apuuuva!

Onneksi teillä on kuitenkin se ivf tulossa, vaikkei tästä kierrosta plussaiskaan! :):Heartred

Takaisin