Raskaaksi 2020

Flo ennustaa ovista huomiselle mutta digitestin viiva oli vielä aika haalea, niin ei varmaan ainakaan ole pariin päivään ovista tulossa. Jännä miten toi negatiivinen ovistestikin alkaa vähän harmittaa, vaikka on mulla ennenkin ovisplussa tullut myöhemmin :hilarious: Tänään kp 13.

Miltä muilla näyttää, jotka vielä ovista testailee? Tai toki myös r-testejä :wink

Joo testejä kehiin! :grin

mulla tänään kp3 ja alkukierron verikokeisiin lähdössä kohta. haen samalla apteekista letrot, joita syön nyt ekaa kertaa, kp3-7. kp10 on varattu munanjohdinten aukiolotutkimus ja samalla katsotaan tilannetta muutenkin. mahdollisesti inssi sit tähän kiertoon - mies ei ollut vielä varma asiasta ja siltä puuttuu pakolliset hepatiitti/hiv-labratkin, eli jos saan sen messiin, niin eka inssikin tähän kiertoon. jos ei niin sit koitetaan vaan lääkkeillä ja ajoitetulla yhdynnällä :)

Tein aamulla predictor earlyn, maineesta huolimatta.
Tuli samanlainen viivanpaikka tms, kuin viime kierrossa.
Kuvassa ylempänä viime kierron ja nyt sit aamulla :bag:

Liitteet

• IMG_20210406_075334.jpg
    IMG_20210406_075334.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 152
Tein aamulla predictor earlyn, maineesta huolimatta.
Tuli samanlainen viivanpaikka tms, kuin viime kierrossa.
Kuvassa ylempänä viime kierron ja nyt sit aamulla :bag:
kyllä on törkeitä viivanpaikkoja, jos sellaisia ovat :finger005 jopa minä viivasokeana nään. mikä olikaan dpo, koskas pitäis näkyä? :pompus:

Täällä kp11. Digitestailin jo kp9 ja 10 ajoissa alkaneiden ovisoireiden takia. Yllättävän vahvaa viivaa pukkasikin, vaikkei siis "lähelläkään" positiivista vielä.

Nyt jotenkin pelottaa, että tärppipäivät pääsee menemään ohi kun on niin tottunut niihin kp22 oviksiin :shifty: Ja me ollaan niin "huonoja" harrastaan seksiä :hilarious: Siis silleen "NO NYT!" Saati sitten jotain kahta viikkoa joka päivä varmuuden vuoksi, not gonna happen :happy3 Jatkan testailua ja yleensä on kyllä lähestyvä ovis oireillut niin, että ei ole tähänkään saakka ohi mennyt koska hyvänsä ollutkin.

Tuntemuksia;

Tissit on oudot.

Hikoiluttaa, mun jaloilla on niiiiiin hiki. Oli myös jo eilen ja aina ennen menkkoja, yleensä samana päivänä, ku alkaa tulee tämmöstä hikoilua.

Päätä vähän särkee.

Selkä vasemmalta puolen oli eilen ihan jumissa, nyt se jumi on muuttunu pistäväksi. Mut tähän saattaa kyllä olla ihan salihommatkin syynä. Tai oon nukkunu ihmeellisessä asennossa. Ja vähän sätii vasempaan jalkaan.

Menkkajomot myös vasemmalla puolella. Edelleen aaltomaisesti.

Just tuli flohon ilmotus, et kuukautiset alkaa 5 päivän päästä :angelic:

Mutta. Kaikki myös liittyy menkkoihin ja kiertoon ja teroihin :hilarious:

Täällä kp 4 meneillään ja kerrankin tosi niukat menkat. Kivaa vaihtelua niihin normaaleihin parin päivän monsuuneihin, jonka jälkeen vielä pari päivää normivuoto ja sit vasta alkaa hiipua. Flo ennustaa ovista kp 13 ja niillä paikkeillahan se on tavannut ollakin yleensä. Usko onnistumiseen luomusti on nolla, mutta pannaan nyt silti :dance011

En tehnyt vielä ovisdigiä kun en usko et on lähellä :shifty: ehkä huomisesta alan sit tekee.. tulis ne liuskat postissa ni mielummin niillä eka kokeilisi..

En tehnyt vielä ovisdigiä kun en usko et on lähellä :shifty: ehkä huomisesta alan sit tekee.. tulis ne liuskat postissa ni mielummin niillä eka kokeilisi..
Huomattavasti edullisempaa tehä liuskoilla, vaikka nekin jättää vähän tulkinnan varaan :bored:

Ei munkaan ollut tarkoitus tehdä kun max pari digiä, kun luulin että olis jo tänään ollut plussa :pompus:

Mun ei kyllä välttämättä sen puolesta tarvitsisi ovistestejä edes käyttää, kun meillä taas puuhaillaan suht säännöllisesti. :hilarious: Varsinkin siinä oviksen aikoihin on vähintään joka toinen päivä, mutta muutenkin kyllä. Mutta on se silti kiva tietää, että millon se ovis alkaa olla lähettyvillä. Dpo:t on myös kiva tietää, tosin ei varmaan oman mielenterveyden kannalta haittais, jos ne ei oliskaan aina niin tarkasti tiedossa :grin

Mulla on ollu lantion alue niinku ois tulessa ja vähän vatsa sekaisin. Plus se selkäkipu/-jumi.

Tein pcn ku tulin töistä :bag:
Testiajalla ja jälkeen.
On tosi hyvin silmillä nähtävissä kääntelemättä, mutmut...
Oireet kyllä vähän nostattaa toiveita :bag:

Liitteet

• Screenshot_20210406-162653_Gallery.jpg
    Screenshot_20210406-162653_Gallery.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 112
  • Screenshot_20210406-162738_Gallery.jpg
    Screenshot_20210406-162738_Gallery.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 113
Mun ei kyllä välttämättä sen puolesta tarvitsisi ovistestejä edes käyttää, kun meillä taas puuhaillaan suht säännöllisesti. :hilarious: Varsinkin siinä oviksen aikoihin on vähintään joka toinen päivä, mutta muutenkin kyllä. Mutta on se silti kiva tietää, että millon se ovis alkaa olla lähettyvillä. Dpo:t on myös kiva tietää, tosin ei varmaan oman mielenterveyden kannalta haittais, jos ne ei oliskaan aina niin tarkasti tiedossa :grin
Joo, sama meillä, että puuhaillaan sen verran säännöllisesti ettei tarvitse siksi tikuttaa ovista. Ja etenkin oviksen lähestyessä mieskin innostuu musta kovasti, vaikkei edes tiedä oviksen lähestyvän. Tykkään kuitenkin tietää tarkkaan dpot ettei tarvitse miettiä koska menkat alkaa. Mulla on luteraalivaihe aina 14 vrk, mutta ovis vaihtelee kp 12-16. Ennen kyl aloin tikuttaa ovista, stressasin, että alkaako menkat.

Tein kuitenkin digin :hilarious: mut eipä siitä mitään uutta oppinut. En tiedä onko vähän tummempi kuin eilen :confused005 en ottanut kuvaa eilisestä :/

Liitteet

• IMG_20210406_184933__01.jpg
    IMG_20210406_184933__01.jpg
    39.6 KB · Katsottu: 90
Tein kuitenkin digin :hilarious: mut eipä siitä mitään uutta oppinut. En tiedä onko vähän tummempi kuin eilen :confused005 en ottanut kuvaa eilisestä :/

Mulla oli aamulla aika samanlainen :shifty: Nyt illalla on tosin alkanut polttelut alavatsalla, mutta saa nyt nähdä..

Mulla oli aamulla aika samanlainen :shifty: Nyt illalla on tosin alkanut polttelut alavatsalla, mutta saa nyt nähdä..

Pakko tehdä aamulla uusiks :woot: vaikka ei kyl ole oikein ovisoireita. Ihan ajoittaisia mahanippailuita, ei pahemmin limoja. Digejä mulla maanantaille asti jos teen yhden päivässä. Ja liuskat tulee varmaan huomenna. Ehkä niiden kanssa uskaltaa pitää jonkun digittömän päivän jos on ihan haaleaa. Ois vaan ollut kiva tietää, onko ovulaatiota ennen ivf suunnittelua. Mut ehkä se vielä selviää.
Ja vaikka mekin aika usein puuhaillaan, niin kiva tietää onko ollut edes ovulaatiota ja millon alkaa piinailemaan :rolleyes: km jälkeen sekaisin kierto ja olot..

Takaisin