Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apteekin ultra ja viivanpaikka tai myyrän viivalasit :angelic::bag:
kyllä on törkeitä viivanpaikkoja, jos sellaisia ovat jopa minä viivasokeana nään. mikä olikaan dpo, koskas pitäis näkyä?Tein aamulla predictor earlyn, maineesta huolimatta.
Tuli samanlainen viivanpaikka tms, kuin viime kierrossa.
Kuvassa ylempänä viime kierron ja nyt sit aamulla :bag:
Huomattavasti edullisempaa tehä liuskoilla, vaikka nekin jättää vähän tulkinnan varaanEn tehnyt vielä ovisdigiä kun en usko et on lähellä ehkä huomisesta alan sit tekee.. tulis ne liuskat postissa ni mielummin niillä eka kokeilisi..
Joo, sama meillä, että puuhaillaan sen verran säännöllisesti ettei tarvitse siksi tikuttaa ovista. Ja etenkin oviksen lähestyessä mieskin innostuu musta kovasti, vaikkei edes tiedä oviksen lähestyvän. Tykkään kuitenkin tietää tarkkaan dpot ettei tarvitse miettiä koska menkat alkaa. Mulla on luteraalivaihe aina 14 vrk, mutta ovis vaihtelee kp 12-16. Ennen kyl aloin tikuttaa ovista, stressasin, että alkaako menkat.Mun ei kyllä välttämättä sen puolesta tarvitsisi ovistestejä edes käyttää, kun meillä taas puuhaillaan suht säännöllisesti. Varsinkin siinä oviksen aikoihin on vähintään joka toinen päivä, mutta muutenkin kyllä. Mutta on se silti kiva tietää, että millon se ovis alkaa olla lähettyvillä. Dpo:t on myös kiva tietää, tosin ei varmaan oman mielenterveyden kannalta haittais, jos ne ei oliskaan aina niin tarkasti tiedossa
Tein kuitenkin digin mut eipä siitä mitään uutta oppinut. En tiedä onko vähän tummempi kuin eilen en ottanut kuvaa eilisestä :/
Mulla oli aamulla aika samanlainen Nyt illalla on tosin alkanut polttelut alavatsalla, mutta saa nyt nähdä..