Raskaaksi 2020

Hahaha mä otan ton sun runonpätkän niin käyttöön! :laughing002
Mistä sä oot ne tilannu ku noin kauan kestää? :wideyed:
Piti oikeen tarkistaa säpot ja 4.3 on tullut kuittaus kotitestiltä et tilaus on valmis lähetettäväksi :eek: jumalauta, ikinä oo näin kauaa mennyt. Toki siinä on heti viikonloppu välissä kun oon tilannut ja toinenkin vkl mut mun käsitys 3-5 toimituspäivästä on vähän lyhyempi kuin pari kalenteriviikkoa :grin tuntuu et siellä pitäis aina maksaa se +1€ prioritytoimituksesta, tahallaan varmaan venyttää näitä hitaampia tilauksia. Mä aattelin ettei oo niin kiire niin en siks valinnut sitä ykkösluokan kuljetusta. Jos ei torstaina oo laatikossa niin reklamoin :smiley-angry019

Piti oikeen tarkistaa säpot ja 4.3 on tullut kuittaus kotitestiltä et tilaus on valmis lähetettäväksi :eek: jumalauta, ikinä oo näin kauaa mennyt. Toki siinä on heti viikonloppu välissä kun oon tilannut ja toinenkin vkl mut mun käsitys 3-5 toimituspäivästä on vähän lyhyempi kuin pari kalenteriviikkoa :grin tuntuu et siellä pitäis aina maksaa se +1€ prioritytoimituksesta, tahallaan varmaan venyttää näitä hitaampia tilauksia. Mä aattelin ettei oo niin kiire niin en siks valinnut sitä ykkösluokan kuljetusta. Jos ei torstaina oo laatikossa niin reklamoin :smiley-angry019
no huh ei kyllä noin kauaa pitäis mennä jos 4.3 on tullut jo kuittaus!

Tein *tun monta testiä. Ja kaikki mitäänsanomattomia.
Mulla on noita onestepin testejä tuossa vielä jokunen. Kusen ne tässä kierrossa kaikki, enkä osta niitä enää koskaan.

Jos en tietäis et rfsun (normi) omat on susia, niin sanoisin et haamulainen ois kurkkimassa, mutta kun tiedän niin paskaa seki on.

Tämmönen positiivinen viesti siitä sitten.

eikäääääää, teitkö testin? Kuvaa?

Ei oo paljoo mitä kuvata :sorry:

Muoks. Täähä oli se eilinen :banghead:

Toisessa kuvassa on tämän päivän

Liitteet

• 20210315_145824.jpg
    20210315_145824.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 149
  • 20210316_141216.jpg
    20210316_141216.jpg
    8 KB · Katsottu: 146
Kysymys.
Voiko pitkään rakossa ollu pissa olla jotenkin erilaista.
Koska ärsytti niin, et pissasin uudestaan ja tein onestepin, niin siinä nyt sit taas on jotain. En ees muista millon kävin töissä vessassa enkä kerenny oikein juodakaan, niin on ollu tosi väkevää tavaraa.

Laitan tuohon nyt vielä tuon rfsu. Se jopa punersi vähän.
Mut taitaa olla nyt vaan ittensä kiusaamista.
Pitäskö suosista odottaa loppuviikkoon :rolleyes:

Muoks. Saisko olla roskishaamu pc:n puikosta. Kas tässä. Olkaa hyvä. Oon pian samanlainen ku eräs toinen :laughing021

Liitteet

• Screenshot_20210316-152816_Gallery.jpg
    Screenshot_20210316-152816_Gallery.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 131
  • 20210316_154630.jpg
    20210316_154630.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 134
Muokattu viimeksi:
MyyräMatikainen ihan kun noissa ehkä vieläkin jotain vähän näkyisi, mutta aika haalea vielä :) Mä en heittäisi vielä kirvestä kaivoon, kun vielä voi alkaa vahvistua. Jos ei lähde ollenkaan vahvistumaan niin sitten noi on varmaan vain viivanpaikkoja. Tsemppiä! :Heartred

Kiitos :Heartpink

No siis onhan nää päivät tosi aikaisia vielä.
Enkä mäkään nyt ihan maatani oo myyny. Taidan testata nyt kuitenkin päivittäin tolla rfsun normilla. Siitä tietää et joko se pitää viivanpaikkansa tai sitten se lähtee vahvistumaan. Eihän se hcgkään joka päivä nouse.

MyyräMatikainen toivoa on niin kauan kuin vuoto pysyy poissa! Ja eikö sulla ollut aikaistakin vielä? Toisillahan testit alkaa vahvistumaan hitaammin kuin toisilla.

MyyräMatikainen toivoa on niin kauan kuin vuoto pysyy poissa! Ja eikö sulla ollut aikaistakin vielä? Toisillahan testit alkaa vahvistumaan hitaammin kuin toisilla.
Siis TOSI aikaista. Oikee tyhmää tehä ees näin aikaisin. Nyt on kp 22/26. Dpo 10 ehkä jopa 9, jos oikein järjellä ajattelee.

En miekään vielä luovuttaisi kierron suhteen noiden testien perusteella. :) viimeisimmissä näkyy jotain, toivottavasti vahvistuu eikä ois viivanpaikkoja!

Siis TOSI aikaista. Oikee tyhmää tehä ees näin aikaisin. Nyt on kp 22/26. Dpo 10 ehkä jopa 9, jos oikein järjellä ajattelee.

Eihän tässä sitten vielä kannata yhtään masentua tai menettää toivoaan! Mulla ei tosiaankaan ole viivalaseja ja oon kyllä sun testeissä jotain nähnyt. Toivottavasti viivat vahvistaisivat ❤️

Täällä niin oireetonta että oon jo varma ettei tärpännyt :bag: viimeksi oli dpo4 kovaa kipua, eli mahd kiinnittyminen, ja dpo5 vähän tuhrua suojassa eli kiinnittymisvuotoa. Nyt ei mitään.

Juujuu ei kande vielä heittää pyyhettä kehään, kirvestä kaivoon mut alan jo henkisesti valmistautumaan negaan..huomenna alan pc:llä testaamaan Ovitrellen poistumista, tai tänään tein jo sofin mutta en laske sitä (huono testi, pidättämistä vain 1,5h), näkyi sofissa tosi haaleesti viiva tänään.

Enkä enää tiedä olenko turvonnut vai vaan lihonut :facepalm: varmaan molempia.

Aamun testit kas tässä. En tullu hullua hurskaammaksi. :hilarious:
Siellä seisoo viivanpaikka tai jokin muu (mut ei ainakaan kulpero otassa, niinku normisti tässä vaiheessa kiertoa). Pc ssä aivan kun oisin jossain vaiheessa olle näkevinäni jotain, mut en laske sitä miksikään. Kameran varjo on kyllä vammasesti et saattaa tulla siitäkin.

Tissien tunnelma on edelleen samanlainen.
Uutena asiana vatsa oli tosi kovalla ja tuntu et perse repiää ku kävin vessassa.
Samoten vähän kuvottaa. Yleensä aamuun en syö mitään kotona, kuppi kahvia vain. Ja töissä sit aamupala puol kasilta. Niin nyt on vähä sellanen ällö olo ja vähän nälkä. No. ei sekään kerro mitään. Joskus on.

Nukahdin ysiltä sohvalle ja siirryin sänkyyn ja nukuin aamuun asti muutamalla herätyksellä. Onneks sain unenpäästä taas kiinni.

On tää kyllä kans yhtä jännäriä :bookworm:

Onestep salamalla ja ilman.
Pc ilman.
Tuli vähä kiire aamulla :wideyed:

Muoks. Oon aika nesteissä. Voi kyllä johtua vielä viime viikon viineistä. Mut olo on sellanen possu.
Ja lisäsin vielä pcstä tollasen kirkkaamman kuvan.

Liitteet

• Screenshot_20210317-060919_Gallery.jpg
    Screenshot_20210317-060919_Gallery.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 138
  • Screenshot_20210317-060815_Gallery.jpg
    Screenshot_20210317-060815_Gallery.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 132
  • Screenshot_20210317-060714_Gallery.jpg
    Screenshot_20210317-060714_Gallery.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 135
  • 20210317_053612.jpg
    20210317_053612.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 134
Muokattu viimeksi:
Aamun testit kas tässä. En tullu hullua hurskaammaksi. :hilarious:
Siellä seisoo viivanpaikka tai jokin muu (mut ei ainakaan kulpero otassa, niinku normisti tässä vaiheessa kiertoa). Pc ssä aivan kun oisin jossain vaiheessa olle näkevinäni jotain, mut en laske sitä miksikään. Kameran varjo on kyllä vammasesti et saattaa tulla siitäkin.

Tissien tunnelma on edelleen samanlainen.
Uutena asiana vatsa oli tosi kovalla ja tuntu et perse repiää ku kävin vessassa.
Samoten vähän kuvottaa. Yleensä aamuun en syö mitään kotona, kuppi kahvia vain. Ja töissä sit aamupala puol kasilta. Niin nyt on vähä sellanen ällö olo ja vähän nälkä. No. ei sekään kerro mitään. Joskus on.

Nukahdin ysiltä sohvalle ja siirryin sänkyyn ja nukuin aamuun asti muutamalla herätyksellä. Onneks sain unenpäästä taas kiinni.

On tää kyllä kans yhtä jännäriä :bookworm:

Onestep salamalla ja ilman.
Pc ilman.
Tuli vähä kiire aamulla :wideyed:

Muoks. Oon aika nesteissä. Voi kyllä johtua vielä viime viikon viineistä. Mut olo on sellanen possu.
Ja lisäsin vielä pcstä tollasen kirkkaamman kuvan.

Kyllä noi musta näyttää jo haamuilta :nailbiting::happy093
Toivotaan että lähtee vahvistumaan!!!

Takaisin