Raskaaksi 2020

Mullakaan ei ovis jää huomaamatta. Vaikka ois yöllä, niin joko illalla tai aamulla tunnen.

ON
Mulla on aikamoiset menkkajuilinnat ja tuikkii vasempaan munikseen tai sinne jonnekin. Ja vähän säteilee selkään ja toiseen jalkaan.
Mut muistan, et viimekski ku irtos vasemmalta niin oli kans näitä tämmösiä kipuasioita.
Välillä tuikkasee vähän samalla tavalla, kuin liitoskivuissa :finger:
En kyllä usko mihinkään sen kummempaa. Varsinkin, kun samat asiat on ollu parissa aiemmassa kierrossa.

Huoh. Olis jo ens viikon sunnuntai.

Siis joo, toki jokainen ovis on omanlaisensa, mutta en silti usko että itsellä ois menny yöllä ohi, varsinkaan kun en oo kahteen yöhön nukkunut kuumeen vuoksi. :hilarious: joskus mä oon jopa herännyt oviskipuihin. :dead:

En kyllä ymmärrä miksei ne viitsi edes ultrata....

En kyllä ymmärrä miksei ne viitsi edes ultrata....
Mä en kans ymmärrä ja mulle sanottiin että ei sitä oikein voi ultralla vahvistaa? Siis mitenniin ei muka voi? Kyllähän sen nyt näkee sen follin muodosta et jos se on pyöree niin se on vielä kasassa ja jos se on jo litteä niin se on jo puhjennut.
Mut no, sitäpä nyt on turha jahkailla kun ovis löi päälle eilen illalla. :dontknow katellaan taas parin viikon päästä kun alkaa vuoto.

Ei ole tissit kipeet, pelottaa että kertoo jo ettei raskautta :sorry: sykkeet tosin tänään nousivat about samaksi kuin raskaana ollessa o_O mut ehkä johtuu vaan luteaalista. Ei auta kuin piinailla...

Hei! Täällä ihan uusi kirjoittelija, tai no ei ihan uusi, sillä nyt toinen lapsi haaveissa ja palstalla kirjoittelin viimeksi noin kuusi vuotta sitten, kun haaveissa oli ensimmäinen lapsi. Olen siis 33-vuotias ja minulla on 5-vuotias tyttö. Nyt toiveissa toinen lapsi :)

Heti alkuun teille kysymystä: Pidin viimeisen kokonaisen laatan jälkeen viikon tauon, sitten söin uudesta laatasta enää yhden pillerin. Vuoto alkoi hieman alle viikon päästä 13.3. Onkohan mahdollista, että ovulaatio olisi noin kahden viikon päästä? Vai voiko olla niin, että ovulaatiota ei välttämättä edes tule ennen kuin kierto taas normalisoituu? Viimeksi, kun pillerit lopetin, niin minulla oli tiputteluvuotoa lähes 3kk ajan. Kiitos!

Laitetaan tänne omalle osastolle tämä.
Predictor early. Eka on heti testiajalla ja toka on kuivahtanut ja otin suojan pois.

Pessimistinen olo. Mut vähän meinaa jänskättää.

Tisseissä on koko ajan oloja. Samoten menkkajuilintoja tulee ja menee. Tissejä pakottaa, kutittaa ja kiristää. Kuumottaakin. Töissä työn tohinassa vähän unohtu, mut nyt taas tiedostan koko ajan.

:bag::bag::bag:

Liitteet

• 20210315_145821.jpg
    20210315_145821.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 107
  • 20210315_153017.jpg
    20210315_153017.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 101
Muokattu viimeksi:
Laitetaan tänne omalle osastolle tämä.
Predictor early. Eka on heti testiajalla ja toka on kuivahtanut ja otin suojan pois.

Pessimistinen olo. Mut vähän meinaa jänskättää.

Tisseissä on koko ajan oloja. Samoten menkkajuilintoja tulee ja menee. Tissejä pakottaa, kutittaa ja kiristää. Kuumottaakin. Töissä työn tohinassa vähän unohtu, mut nyt taas tiedostan koko ajan.

:bag::bag::bag:

Ehkä jotain näkyy mutta oireet ainakin on hyvät :rolleyes:

MyyräMatikainen toivottavasti ois sitä itseään ja viiva lähtisi pian vahvistumaan ❤️

Täällä odotellaan ovista loppuviikolle ja arvatkaapa missä mies taas mahdollisesti silloin on? No töissä :banghead: Miten kummassa aina osuukin näin, vaikka päivystysluonteisen työn vuoksi on paljon muuten kotona?! Ehkä sitten lukitsen lapset jossain vaiheessa ulos ja pidän miestä väkisin hereillä :grin Olettaen oviksen nyt edes tulevan.

Ei ole tissit kipeet, pelottaa että kertoo jo ettei raskautta :sorry: sykkeet tosin tänään nousivat about samaksi kuin raskaana ollessa o_O mut ehkä johtuu vaan luteaalista. Ei auta kuin piinailla...

Mulla nimenomaan se että tissit ei tullukkaan kipeäksi kerto raskaudesta :D
Eikä ne tullu kipeeks alkuraskaudessakaan heti niinkun muilla ja pelkäsin jo kaikenlaista, mut niin siellä vaan vauva oli kyydissä

Ei kannata myöskään raskauksien oireita vertailla keskenään, koska nekin on erilaisia.. :)

Mulla nimenomaan se että tissit ei tullukkaan kipeäksi kerto raskaudesta :D
Eikä ne tullu kipeeks alkuraskaudessakaan heti niinkun muilla ja pelkäsin jo kaikenlaista, mut niin siellä vaan vauva oli kyydissä

Kiitos rauhotteluista :happy::Heartpink mulla oli samat lääkkeet marraskuussa ja tulin raskaaksi, meni kesken. Niin mietin oisko mun kroppa sen jäljiltä jo niin tottunut hcg, ettei vähästä hätkähdä :bag::hilarious:

Elea, todellakin teet kaikkesi, että pääset hyödyntämään oviksen! :joyful:

En tiiä, et tekiskö samaisen testin aamulla (5.30) vai ku pääsen töistä (14)
Tänään tein tosiaan tuossa vähän ennen kolmea työpäivän jälkeen ja jonkin verran päivän aikana on tullu juotua :angelic:

Tsemppiä piinapäiviin!

Täällä saatiin tänään labrojen tulokset - ei raskaushepatoosia! Kutina 100% urtikarista ja atooppista. Maksa- ja sappiarvot oli itseasiassa reilusti alle viitearvojen. :gen053
Mikä ihme, vaikka vedän tuplalääkkeitä :hello2

Eipä tarvitse huolehtia, halusin vaan kertoa kun nyötäelitte mukana ennen kokeisiin menoa :hilarious:

Ah, aivan ihanaa olla lomalla <3 tein tänään ovistestinkin ja oli lähes blanco. Saiskin ootella loppuviikkoon sen kanssa, niin helpompi toteuttaa peiton heiluttelu kotioloissa :hilarious: vuoto on ohi ja fiilis taas ihan jees.

Raskauskeijun paketti saapui tänään ja loppuviikosta viä tulee puikot :smug: ny meneekin sit hankalaksi ku haluisin niiiin jo testailla. Dpo 5 vasta, joten ainakaa ennen la ei taida olla järkeä :hilarious::hilarious: tsemppiä muille piinapäiviin :joyful:

Mä olen ihan hyvillä mielin tästä kierrosta mutta on vähän jotenkin sellanen plääh olo :p Kun mä olen niin monta kiertoa havainnut niitä ”raskausoireita” ilman että olen oikeasti ollut raskaana, niin en oikein jaksa nyt seurailla niitä. Tai saatan nytkin kyllä huomata, jos vaikka alavatsassa on jotain tuntemuksia, mutta mietin vaan että aha, tälläinen tuntemus tällä kertaa. Toki nyt vasta dpo 4, että eipä vielä voisi oikeita raskausoireita ollakaan :hilarious: Samalla kun tilasin niitä ovistestejä tähän kiertoon, niin tilasin erilaisia raskaustestejä mutta nyt on sellainen harvinainen olotila, että ei yhtään huvittaisi testata! Kun en halua taas nähdä vain sitä yhtä masentavaa viivaa testissä. Mieli ehtii kyllä vielä muuttua testaamisen suhteen moneen kertaan ennen kun sitä on edes järkevää aloittaa :grin

Näistä maanantaisista mietteistä huolimatta on vielä ihan optimistinen ja rauhallinen olo tämän kierron suhteen. :happy:

Plussatuulia kaikille, monella kuulostaa lupaavalta:smiley-bounce012

Mä olen ihan hyvillä mielin tästä kierrosta mutta on vähän jotenkin sellanen plääh olo :p Kun mä olen niin monta kiertoa havainnut niitä ”raskausoireita” ilman että olen oikeasti ollut raskaana, niin en oikein jaksa nyt seurailla niitä. Tai saatan nytkin kyllä huomata, jos vaikka alavatsassa on jotain tuntemuksia, mutta mietin vaan että aha, tälläinen tuntemus tällä kertaa. Toki nyt vasta dpo 4, että eipä vielä voisi oikeita raskausoireita ollakaan :hilarious: Samalla kun tilasin niitä ovistestejä tähän kiertoon, niin tilasin erilaisia raskaustestejä mutta nyt on sellainen harvinainen olotila, että ei yhtään huvittaisi testata! Kun en halua taas nähdä vain sitä yhtä masentavaa viivaa testissä. Mieli ehtii kyllä vielä muuttua testaamisen suhteen moneen kertaan ennen kun sitä on edes järkevää aloittaa :grin

Näistä maanantaisista mietteistä huolimatta on vielä ihan optimistinen ja rauhallinen olo tämän kierron suhteen. :happy:

Plussatuulia kaikille, monella kuulostaa lupaavalta:smiley-bounce012

Mullakin vasta tuo dpo4, ja mieli menee vuoristorataa :wacky: toivotaan että plussataan...:rolleyes:
Pelkään myös sitä yhtä viivaa, mutta en vaan malta olla testaamatta..ainakaan niin kauan kun Ovitrelle näkyy :rolleyes:

Tsemppiä kaikille!

Mä oon menny vuoristorataa tänään koko päivän :hilarious:
Välillä oon ihan varma, et on tärpänny. Välillä oon ihan varma et testien viivat on viivanpaikkaa. Jep. Tein myös pari Muuta testiä illalla :angelic::bag::hilarious:

Jotain vikaa oli forumilla eikä saanu ladattua :hilarious:
Emmä tiiä näkyykö tosta mitään. Mulla on varmaan superlasit pääs :wideyed:
Ja onestep on onestep ja rfsu rfsu. En tiiä onko luottoa. Mut musta ne tuli vähän eritavalla, mitä yleensä viivanpaikat on tullu :bookworm:

Liitteet

• 20210315_194524.jpg
    20210315_194524.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 119
  • 20210315_183146.jpg
    20210315_183146.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 113
Takaisin