Raskaaksi 2020

Jotain vikaa oli forumilla eikä saanu ladattua :hilarious:
Emmä tiiä näkyykö tosta mitään. Mulla on varmaan superlasit pääs :wideyed:
Ja onestep on onestep ja rfsu rfsu. En tiiä onko luottoa. Mut musta ne tuli vähän eritavalla, mitä yleensä viivanpaikat on tullu :bookworm:
Kyllä mä molemmissa nään viivat, voi kun ne vahvistuisi! :smiley-angelic001

Ja jos mää nään nuo viivat migreeniaurat silmissä niin muut on sokeita jos ei nää! (Ei, ette oo, se oli vitsi :Heartred)

Voi kunpa ne olis just sitä, mitä pitää. Mut en uskalla toivoa liikoja. Ja onhan vielä aikaiset päivät, et voi muuttua kemialliseksi taas :sorry:

Voihan munakoiso.
Oisko niin kusista tuuria, että eiliset ois kaikki näyttäny viivanpaikkaa :blackeye:

Nyt aamun vai mikä lie yö vielä on :meh: testeissä ei mitään mainittavaa. En tehny tota predictor earlya vielä. Teen sen sitten, kun tuun töistä kahden jälkeen.

En saanu jostain syystä nukuttua kunnolla koko yönä ja nyt melkein samoilla silmillä pitäis jaksaa ahertaa. Ehkä ens yönä nukuttaa. Vai oliko se unettomuus joku alkuraskaudessa oire :hilarious:

No vähän vedän sanojani takas. Ehkä samanlaista viivanpaikkaa tai haamua tai ainakin jotain kraapoosta näyttäis olevan onestepissä :bag:
Ja tein ton eri pissasta, koska oon kuullu et eka ei välttis oo se parhain. Liekkö ittensä huijaamista :scratch

Liitteet

• 20210316_053236.jpg
    20210316_053236.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 130
  • 20210316_054649.jpg
    20210316_054649.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 120
No vähän vedän sanojani takas. Ehkä samanlaista viivanpaikkaa tai haamua tai ainakin jotain kraapoosta näyttäis olevan onestepissä :bag:
Ja tein ton eri pissasta, koska oon kuullu et eka ei välttis oo se parhain. Liekkö ittensä huijaamista :scratch

Oot muistaakseni niin aikasilla päivillä, et ehkä se siitä lähtee vahvistuu vielä :)

Juuri kun pääsin sanomasta, että en tarkkaile oireita, niin tänään sitten alkoi se perus aamukahvista johtuva yökkiminen.. Ei vaan voinut olla huomaamatta, kun tuli niin paha olo. Mulla on siis ollut tätä nyt joka kierto suunnilleen näiltä päiviltä eteenpäin menkkoihin asti eli ei ole mikään lupaava oire :sorry: Mutta nyt on vielä niin aikaista, että ehkä en vielä heitä kirvestä kaivoon :cheers

MyyräMatikainen jotain sieltä vähän kurkistaa, toivotaan että lähtee vahvistumaan! :happy:

Juuri kun pääsin sanomasta, että en tarkkaile oireita, niin tänään sitten alkoi se perus aamukahvista johtuva yökkiminen.. Ei vaan voinut olla huomaamatta, kun tuli niin paha olo. Mulla on siis ollut tätä nyt joka kierto suunnilleen näiltä päiviltä eteenpäin menkkoihin asti eli ei ole mikään lupaava oire :sorry: Mutta nyt on vielä niin aikaista, että ehkä en vielä heitä kirvestä kaivoon :cheers

MyyräMatikainen jotain sieltä vähän kurkistaa, toivotaan että lähtee vahvistumaan! :happy:

Jospa se yökkiminen vaan pahenee sit jos on raskaana :p
Mulla ei mitään. Paitsi ehkä pientä hetkellistä menkkakipua, eilenki aamulla tais olla o_O tiiä sit mistä seki johtuu

Mä rupesin tässä omaksi riemukseni tarkkailemaan kehoani samalla syynillä kuin piinapäivillä ja vertailen niitä mun aiempiin ylös kirjattuihin piinapäivien oiretuntemuksiin. Ehkä se sit vähän rauhoittelisi omaa mieltä kun joskus päästään piinapäiville saakka. :p ei tarvis niin joka nippausta ja muljahdusta ottaa niin tosissaan.

@MyyräMatikainen onestepit on mun mielestä aivan kökköjä. Toki ne on halpoja mut silti. Mulla ne näytti ihan surkeaa haamua kun rfsu 25miu näytti jo selvää viivaa. Peukut pystyyn että vahvistuu sieltä, jos ei vahvistu niin noi eiliset on ollu kyllä töööörkeitä viivanpaikkoja!

Ja @amandatt sinnekkin peukkuja että yökkiminen ois oikee oire. :woot:

@jannn menkkakipu kuulostaa lupaavalta tässä vaiheessa :smiley-angelic001

Hyvä idea Noaidi! Oon kans huomannut, et yhtä lailla oireita on negakierroissa.. mut kyl sen sit tietää kun on raskaana, esim rinnat painavat ja turpeat (ei välttämättä kovin ajoissa), tai rinnoissa kipua, tai vatsa turvonnut erilailla..mut ku nääki erilaisia eri ihmisillä ja sit tosiaan saattaa samalla ihmisilläkin erota eri raskauksissa :p
Mut kyl uskon et tiedän viikon loppuun mennessä oonko raskaana vai ei...

Myyrä kannatan myös rfsu perus liuskaa taikka pc ois paras..tai clearblue..onestepit ja sofit huonoja..

Täällä on monella jännät paikat :woot: pidän niin peukkuja että nyt alkaisi plussia satelemaan!!

En saanu jostain syystä nukuttua kunnolla koko yönä ja nyt melkein samoilla silmillä pitäis jaksaa ahertaa. Ehkä ens yönä nukuttaa. Vai oliko se unettomuus joku alkuraskaudessa oire :hilarious:

Mulla ainakin huononi unet heti raskauden alettua, taisi olla jo ennen plussaa! toivotaan, että sullakin olis kyse siitä :)

Täällä on monella jännät paikat :woot: pidän niin peukkuja että nyt alkaisi plussia satelemaan!!

Mulla ainakin huononi unet heti raskauden alettua, taisi olla jo ennen plussaa! toivotaan, että sullakin olis kyse siitä :)
Mulla kävi ihan samoin, mä heräsin joka yö jostain dpo 7-> aina joskus klo 3-4 aikaan ihan virkeenä!

Hyvä idea Noaidi! Oon kans huomannut, et yhtä lailla oireita on negakierroissa.. mut kyl sen sit tietää kun on raskaana, esim rinnat painavat ja turpeat (ei välttämättä kovin ajoissa), tai rinnoissa kipua, tai vatsa turvonnut erilailla..mut ku nääki erilaisia eri ihmisillä ja sit tosiaan saattaa samalla ihmisilläkin erota eri raskauksissa :p
Mut kyl uskon et tiedän viikon loppuun mennessä oonko raskaana vai ei...

Myyrä kannatan myös rfsu perus liuskaa taikka pc ois paras..tai clearblue..onestepit ja sofit huonoja..
Joo, niin monta negakiertoa on tullut omaa oireilua tutkittua että kyllä mäkin tärppikierrosta tunnistin heti et missä mennään ja mikä on erilailla. Nyt mä aattelin ottaa ihan ajankäytön kannalta asiakseni kiinnittää ihan eri tavalla silti huomiota.

Mulla kävi ihan samoin, mä heräsin joka yö jostain dpo 7-> aina joskus klo 3-4 aikaan ihan virkeenä!

Mulla meni aikaa ennenku nukahdin ja sit heräsin just 3-4 välillä :wacky::hilarious:

Nii tuo rfsu. Musta se mahtaa olla ennemminkin viivanpaikka.
Sillon ku oon alkanu odottaa aiempia lapsia, niin ei oo ees tienny mistään viivanpakoista :angelic::grin Hulluksihan tässä tulee :bag:

Tuli niin epävarma olo, kun kerroin miehelle :banghead:
Sit jos nää onkin vaan viivanpaikkoja, niin tuntuu et tuotan pettymyksen, vaikkei se niin ole. Mut silti tuntuu.
Toki vastas vaan, et helpompihan se näin ois, kuin hoitojen kautta.

Voi loppuis jo työpäivä. Ei huvita enää yhtään.

Mä lueskelen täällä taustalla, niin jännät paikat monella nyt :rolleyes::p toivotaan monia plussia ketjuun :wink

Eggikset havaittu, kupeita kuumottaa, eli olisko ovis tuloillaan :grin menipä runolliseksi :rolleyes:
Tilasin n viikko tai ylikin sitten ovistestejä eikä oo vielä näkynyt. Postia ei jaeta tänään, eli ne tulee varmaan huomenna tai ylihuomenna iltapäivällä kun oviskin on luultavasti jo ohi. Kätevää o_O:hilarious:
Kp 11, yk 13.

Tuli niin epävarma olo, kun kerroin miehelle :banghead:
Sit jos nää onkin vaan viivanpaikkoja, niin tuntuu et tuotan pettymyksen, vaikkei se niin ole. Mut silti tuntuu.
Toki vastas vaan, et helpompihan se näin ois, kuin hoitojen kautta.

Voi loppuis jo työpäivä. Ei huvita enää yhtään.
JOKO SÄ OOT KOTONAAAAAA?????
Anteeks caps, oon vaan innoissani. :hilarious:

Mä lueskelen täällä taustalla, niin jännät paikat monella nyt :rolleyes::p toivotaan monia plussia ketjuun :wink

Eggikset havaittu, kupeita kuumottaa, eli olisko ovis tuloillaan :grin menipä runolliseksi :rolleyes:
Tilasin n viikko tai ylikin sitten ovistestejä eikä oo vielä näkynyt. Postia ei jaeta tänään, eli ne tulee varmaan huomenna tai ylihuomenna iltapäivällä kun oviskin on luultavasti jo ohi. Kätevää o_O:hilarious:
Kp 11, yk 13.

Hahaha mä otan ton sun runonpätkän niin käyttöön! :laughing002
Mistä sä oot ne tilannu ku noin kauan kestää? :wideyed:

Takaisin