Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laitan vaan jakamisen ilosta, dpo6 ja ovitrellestä 8vrk (eli viiva puhtaasti Ovitrellea)
Ajattelin aivan samaa :angelic:Ihana silti nähdä punainen toinen viiva, vaikka ei vielä johdukaan raskaudesta
Töistä ostin vielä rfsun.
Olipas hankala saada kuvaa. Jotain siinäkin kai näkyy
Luonnossa näkyi paremmin, mutta mene ja tiedä. ei oo kovin kova luotto näihin testilöihin. Tai itteensä
Laitan vaan jakamisen ilosta, dpo6 ja ovitrellestä 8vrk (eli viiva puhtaasti Ovitrellea)
No en mä ehkä sit vaivaudu ostamaanEi kannata sen rfsu varhaisen kanssa pettyä jos ei mitään näykään :) Muistan kun elokuussa tein jo selvät haamut parilla rfsu normitestillä ja olin ihan varma, että siinä herkässä on jo selvä viiva mutta ei! Se olikin ihan blanko, ei edes viivanpaikkaa. Seuraavana päivänä kuitenkin rfsu normitesti ja pc oli hyvin vahvistuneet
Töistä ostin vielä rfsun.
Olipas hankala saada kuvaa. Jotain siinäkin kai näkyy
Luonnossa näkyi paremmin, mutta mene ja tiedä. ei oo kovin kova luotto näihin testilöihin. Tai itteensä
@MyyräMatikainen toivotaan vahvistumista
Mulla ei jostain syystä ole tullut ilmoituksia, että tänne on tullut keskustelua. Hetki meni selatessa yli 90 viestiä
Sori hyppäys toisesta ketjusta.
Sullahan näkyi viimeksi (?) vielä 11 vrk aika hyvä viiva? On nimittäin vieläkin mielestäni aika vahva, mulla oli 9vrk ehkä jotain näkyvillä ja 10vrk ei enää mitään.
Jännitän taustalla miten sulle käy
Plussaa kaikille:angelic:
Ei ne vahvistu. Oon satavarma ettei vaan vahvistu :arghh: