Raskaaksi 2020

Laitan vaan jakamisen ilosta, dpo6 ja ovitrellestä 8vrk (eli viiva puhtaasti Ovitrellea)

Liitteet

• IMG_20210317_062837__01.jpg
    IMG_20210317_062837__01.jpg
    30 KB · Katsottu: 117
Töistä ostin vielä rfsun.
Olipas hankala saada kuvaa. Jotain siinäkin kai näkyy :pompus:

Luonnossa näkyi paremmin, mutta mene ja tiedä. ei oo kovin kova luotto näihin testilöihin. Tai itteensä :hilarious:

Liitteet

• 20210317_071735.jpg
    20210317_071735.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 119
  • 20210317_071814.jpg
    20210317_071814.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 121
Laitan vaan jakamisen ilosta, dpo6 ja ovitrellestä 8vrk (eli viiva puhtaasti Ovitrellea)

Sori hyppäys toisesta ketjusta.
Sullahan näkyi viimeksi (?) vielä 11 vrk aika hyvä viiva? On nimittäin vieläkin mielestäni aika vahva, mulla oli 9vrk ehkä jotain näkyvillä ja 10vrk ei enää mitään.
Jännitän taustalla miten sulle käy :happy:

Plussaa kaikille:angelic::smiley-angelic001

Näen jopa viivanpaikat tahi haamut tuossa rfsun testissä, niin etten avaa suuremmaksi tuota kuvaa :grin

Voishan tuota kokeilla ostaa vielä yhen herkän rfsun. Siinä varmaan pitäis olla jo näkyvämpää :shy:

Ei kannata sen rfsu varhaisen kanssa pettyä jos ei mitään näykään :) Muistan kun elokuussa tein jo selvät haamut parilla rfsu normitestillä ja olin ihan varma, että siinä herkässä on jo selvä viiva mutta ei! Se olikin ihan blanko, ei edes viivanpaikkaa. Seuraavana päivänä kuitenkin rfsu normitesti ja pc oli hyvin vahvistuneet :happy:

Ei kannata sen rfsu varhaisen kanssa pettyä jos ei mitään näykään :) Muistan kun elokuussa tein jo selvät haamut parilla rfsu normitestillä ja olin ihan varma, että siinä herkässä on jo selvä viiva mutta ei! Se olikin ihan blanko, ei edes viivanpaikkaa. Seuraavana päivänä kuitenkin rfsu normitesti ja pc oli hyvin vahvistuneet :happy:
No en mä ehkä sit vaivaudu ostamaan :hilarious:
Kuitenkin kaupassa nappaan sen mukaan.
Tilasin jonkun voiteen nettiapteekista ja siinä taitaa olla tulossa apteekin joku oma testi. Tulee varmaan tänään.
Mut jos tää nyt on vaan jotain viivanpaikkahässäkkää ja menkat alkaa, niin mut saa kivittää jos hussaan rahojani testeihin ens kuussa:grin

Haamuille vahvistumista :smiley-bounce013:gen053

Siis eilen oli kp 11 niinku kirjoitinkin. Ne hirveet eggikset yhtäkkiä, kuumotus, paine, panetushimotusmaximus ja iltakävelyllä ihan selkeä tärinäkipu. En kai mä nyt vielä ovuloinut o_O jos olis niitä kaks viikkoa sit tilattuja ovistestejä, niin olisin ehkä vähän paremmin kartalla :wacky:

Tänään särkee alaselkää, ei painetta, ei tärinäkipuja, eikä panetakaan kauheesti (ainakaan vielä :grin ). Eggiksistä on mahdotonta sanoa kun miehen jättämät matkamuistot eilisestä sekoittaa vähän pakkaa :angelic::bag::hilarious:

@MyyräMatikainen toivotaan vahvistumista :smiley-angelic001

Mulla ei jostain syystä ole tullut ilmoituksia, että tänne on tullut keskustelua. Hetki meni selatessa yli 90 viestiä :grin

Sori hyppäys toisesta ketjusta.
Sullahan näkyi viimeksi (?) vielä 11 vrk aika hyvä viiva? On nimittäin vieläkin mielestäni aika vahva, mulla oli 9vrk ehkä jotain näkyvillä ja 10vrk ei enää mitään.
Jännitän taustalla miten sulle käy :happy:

Plussaa kaikille:angelic::smiley-angelic001

Viimeksi eli kun plussasin niin viiva ei missään vaiheessa hiipunut kokonaan pois..mut juu sillon kun en plussannut, oli 10-11vrk viiva ovitrellestä.
Ei ollut näin vahva viiva viimeksi n. 8 päivää ovitrellestä o_O siis vaikka plussasin. mut nyt oli kyllä tosi pitkä pidätys. Ja ehkä se katoaa nyt vielä hitaammin :dontknow

Eikä, nyt tajusin, että onko nyt vasta 7vrk ovitrellestä kun viime keskiviikkona aamulla pistin sen :hilarious: hupsistaaa

Mulle tuli paketti ja sieltä nyt sit tein apteekin ultran, mikä oli niin nega ku olla ja voi eikä tarvii arpoa, et onkohan viivanpaikka vai mikä :grin

Ja jos rfsu näyttää "haamua" , niin kai nyt tuossakin näkyis jo jotain. Eli eiköhän tästä jäädä odottelemaan menkkoja. Vaikka onhan ne dpot vielä pienet, mut en anna arvoa noille mitä oon tehny :finger:

No. Saapahan juoda viiniä pääsiäisenä, jos jotain hyvää pitää ettiä :hilarious:
Ja toisaalta ei mua nyt niin harmita, koska ollaan kuitenkin siellä hoitojonossa, et pyörät pyörii sen suhteen :love017

Takaisin