Raskaaksi 2020

Dpo7 ja haalistuu odotetusti.
Oon kyllä ihan varma että viimeistään sunnuntaina ei näy enää mitään! Eikä sen jälkeenkään :sorry: toiv ivf alkaisi sitten pian ja tärppäisi asap :oops:

Liitteet

• IMG_20210318_065636.jpg
    IMG_20210318_065636.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 125
Dpo7 ja haalistuu odotetusti.
Oon kyllä ihan varma että viimeistään sunnuntaina ei näy enää mitään! Eikä sen jälkeenkään :sorry: toiv ivf alkaisi sitten pian ja tärppäisi asap :oops:
Pidän sulle silti peukkuja vaikka et itse plussaan uskokaan tälle kiertoa :angelic: haluan plussa-aallon ja haluan teidät kaikki siihen mukaan! :smug:

Useinhan se plussa tulee silloin, kun itse ei siihen enää usko. Joskus yritin huijata tuota uskoa, mutta kuten näkyy täällä yhä ollaan. Josko joku plussa-aalto jaksaisi vielä mutkin mukaansa temmata!

Viime yönä heräsin juilimiseen ja itkin itseni uneen ajatellen tämänkin kierron menneen siinä sivusuun. Tänään kp 11 ja kunnon ovisoireet kyllä puuttuu vielä. Taisi vaan väsymyksestä mennä yöllä taas ajatukset yli :rolleyes:

Tulihan sitä viivaa, nimittäin ovistestiin :laughing021

Mulla loppukierrossa aina ovistestin viiva tulee näkyviin, niinkuin nytkin. Enkä todellakaan usko, että se meinais yhtään mitään muuta ku menkkoja.
Pms oireista, normi päänsärky ja vitutus on puuttunu, mutta nyt nekin on alkanu nostaa päätään. Yleensä ne alkaa varmaan viikkoa ennen menkkoja. Ja toi päänsärky varsinkin on aina välillä ollu tosi ärsyttävä. Nyt en oo joutunut turvautumaan särkylääkkeeseen päänsäryn takia koko kuussa :angelic:

Unohdin eilen ottaa terolutin. Enkä viitti ottaa nyt enää eli jäi tämä kierto kahta tabua vajaaksi. Mulla aina joskus on ollu lyhyt kierto, mut nykyään kyllä hyvin lähelle tätä 26, ainakin viimeiset 6 kiertoa. Niin en taida enää ens kuussa noita syödä. En oikein ymmärrä miks mulle noita määrättiin. Se lääkäri muutenkaan oikein kuunnellu mua.

Lapset tulee huomenna ja voi että kun on ollutkin ikävä :Heartblue:Heartblue
Tuli muuten mieleen tosta vitutuksesta, et edellisessä kierrossa näillä main mua ärsytti KAIKKI mitä miesväki täällä talossa teki ja ne varmaan aattelikin, et mikä pirttihirmu musta on tullu :wtf Ja sillon just pojat oli kotona ja sit oli morkkis, kun ne lähti et olinpa kamala äiti ja nyt ei nähdä kahteen viikkoon ja nyt ne varmaan inhoaa mua :bag:

Useinhan se plussa tulee silloin, kun itse ei siihen enää usko. Joskus yritin huijata tuota uskoa, mutta kuten näkyy täällä yhä ollaan. Josko joku plussa-aalto jaksaisi vielä mutkin mukaansa temmata!

Viime yönä heräsin juilimiseen ja itkin itseni uneen ajatellen tämänkin kierron menneen siinä sivusuun. Tänään kp 11 ja kunnon ovisoireet kyllä puuttuu vielä. Taisi vaan väsymyksestä mennä yöllä taas ajatukset yli :rolleyes:

Sama. Mekin kokeiltiin joku vuosi-kaksi että annetaan olla kun ei onnistu. Ei auttanut:bag:
Mut tosiaan, ei sitä vikaa stressaamattomuus, luovuttaminen korjannut. Mut onneksi on ivf/icsi niin saa tämmöisetkin mahdollisuuden:Heartred

Muoks. hups, luulin kirjoittavani 2021 ketjuun :bag:

Muokattu viimeksi:
Me ollaan myös välillä pidetty välikiertoja yrittämisestä, mutta kyllä se on mulla silti mielessä taustalla ollut :joyful: Yritän myös välillä huijata itseäni että ei yritetä, mutta ei se kyllä onnistu.

Mulla myös dpo 7 ja en yhtään tiedä mihin suuntaan fiilikset on. Mitään mainittavia raskausoireita en ainakaan ole huomannut. Välillä juilii alavatsalla, mutta musta tuntuu että mulla on sitä aina vähän ympäri kierron muutenkin. Lämmöt on yhä korkealla, ainakaan vielä ei ole tullut mitään kiinnittymisdippiä...

Olin ihan varma et ovis tapahtui jo, mut nyt en ookkaan enää varma. Kiva kun hermostuin miehelle kun oli niin väsynyt ettei jaksanut eilen talletella :smiley-ashamed008 nyt mulla yhä jatkuu ovisoireet ja halut, selkäsäryt, paine alavatsalla :smiley-angelic006 onneks oon etänä ja mies vapaalla tänään, ilmoitin jo hänelle mitä on ohjelmassa päivällä :grin:p
Ne testitkin oli vihdoin postilaatikossa kun kävin nyt aamusta kattomassa. Olin jo melkein reklamaatiota vääntämässä o_O
Pitää kai kattoa nyt aamupäivällä et mitä ovistikku näyttää.
Kp 13, dpo 0 tai 1 tai 2 :wacky::grin

Sama. Mekin kokeiltiin joku vuosi-kaksi että annetaan olla kun ei onnistu. Ei auttanut:bag:
Mut tosiaan, ei sitä vikaa stressaamattomuus, luovuttaminen korjannut. Mut onneksi on ivf/icsi niin saa tämmöisetkin mahdollisuuden:Heartred

Muoks. hups, luulin kirjoittavani 2021 ketjuun :bag:

Voit mun puolesta täälläkin kirjoitella :) ja kuka vaan pidempään yrittänyt :)

Kiitos tsempeistä! Ajattelen näin, ettei sit tipu niin korkeelta jos nega :bag:

Mun ovistesti oli jo näinkin näkyvä, nyt on kp 24/26.
Epäilen, et menkat saattais alkaa jo pikkusen aiemmin. Alkaispa, niin pääsis uuteen kiertoon :hilarious:

Muoks. Eilen oli tyhjä. Joo. Oon aasi ja teen ovistestinkin. Noi on onestepin ja niitä on miljoona, niin koitan hussata niitä. Musta rfsun on parempi sillon oviksen aikaan.

Liitteet

• 20210318_092830.jpg
    20210318_092830.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 114
Täälä Dpo8 ja en malttanu enää olla testaamatta ku noi testit huutaa tuola mun nimeä joka vessakäynnillä :hilarious::hilarious: Negahan se oli ... tai viivanpaikka siinä näkyy mut ei siinä väriä oo. Huomenna sit taas :smug::wacky:

Täälä Dpo8 ja en malttanu enää olla testaamatta ku noi testit huutaa tuola mun nimeä joka vessakäynnillä :hilarious::hilarious: Negahan se oli ... tai viivanpaikka siinä näkyy mut ei siinä väriä oo. Huomenna sit taas :smug::wacky:

No mulla on dpo3 ja testit huutaa tässäkin vaiheessa :hilarious::hilarious: En tiedä mitä pumpulipuikkoa menis vessaan dippailee, et saa jotain dipattavaa :laughing021

No niin. Ovistestit korkattu. Viiva tuli heti, parissa minuutissa oli jo lähes tasavahva ja alla oleva kuva on noin 5-6 min kohdalla (testiaika 10min).

Mulla näyttää tasavahvaa ja kontrollia vahvempaa yleensä 2-3 päivää putkeen eli voi olla et tää on se toka tai kolmas päivä kun nuo antais plussaa. Vaikea sanoa. Mut himot, limat, halut, kivut kaikki on vielä kohdillaan. Mies vaan puuttuu (meni urheilemaan... o_O ).

IMG_20210318_101414.jpg

Mäkin täällä lomalla sen verran tikutellut, et tänään vasta ihan hailura ovistestissä. Ei tosiaan haittaa, sanoisin et aikasintaan su plussa, ehkä vasta ma tai ti. Eli saa hyvät tallettelut toivottavasti kun on palattu sit himaan :dance011

tsemppiä piinailijoille! :nailbiting:

Oliko muita kuin mä ja Maiconii ja amandatt ketkä piinailee nyt?:rolleyes:

Tiedän niin ton tunteen, mitäs tänään dipattais lähes koko kierron :wacky::hilarious:

Tehtävä suoritettu :love022:laughing002
Voi olla et oli jo liian myöhäistä, mutta ei uskalla jättää yhtäkään tilaisuutta käyttämättä :smiley-angelic001
Flo ennusti oviksen laskennallisesti tälle päivälle ja uskon et se saattaa olla oikeassa, mut ehkä se on tapahtunut jo yöllä/aamulla. Edellistallettelu oli toissapäivänä ja noin 4 päivää muhineilla uimareilla, että saa nähdä :nailbiting:
Dpo 0.

Mulla tänään dpo10. Mut ei kyllä mitään oireita jotka viittaisi tärppiin.

Mitä sulle yleensä ollut?

Mulla vaan tää hengästyminen, mutta koska alkoi jo dpo4, niin johtunee lugeista :sorry: muita oireita ei ole. Runnon koko ajan tissejä, ihme ettei ole kipeytynyt sen takia :hilarious:

Takaisin