Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pidän sulle silti peukkuja vaikka et itse plussaan uskokaan tälle kiertoa :angelic: haluan plussa-aallon ja haluan teidät kaikki siihen mukaan!Dpo7 ja haalistuu odotetusti.
Oon kyllä ihan varma että viimeistään sunnuntaina ei näy enää mitään! Eikä sen jälkeenkään toiv ivf alkaisi sitten pian ja tärppäisi asap
Useinhan se plussa tulee silloin, kun itse ei siihen enää usko. Joskus yritin huijata tuota uskoa, mutta kuten näkyy täällä yhä ollaan. Josko joku plussa-aalto jaksaisi vielä mutkin mukaansa temmata!
Viime yönä heräsin juilimiseen ja itkin itseni uneen ajatellen tämänkin kierron menneen siinä sivusuun. Tänään kp 11 ja kunnon ovisoireet kyllä puuttuu vielä. Taisi vaan väsymyksestä mennä yöllä taas ajatukset yli
Sama. Mekin kokeiltiin joku vuosi-kaksi että annetaan olla kun ei onnistu. Ei auttanut:bag:
Mut tosiaan, ei sitä vikaa stressaamattomuus, luovuttaminen korjannut. Mut onneksi on ivf/icsi niin saa tämmöisetkin mahdollisuuden
Muoks. hups, luulin kirjoittavani 2021 ketjuun :bag:
Täälä Dpo8 ja en malttanu enää olla testaamatta ku noi testit huutaa tuola mun nimeä joka vessakäynnillä Negahan se oli ... tai viivanpaikka siinä näkyy mut ei siinä väriä oo. Huomenna sit taas
Oliko muita kuin mä ja Maiconii ja amandatt ketkä piinailee nyt?
Tiedän niin ton tunteen, mitäs tänään dipattais lähes koko kierron
Mulla tänään dpo10. Mut ei kyllä mitään oireita jotka viittaisi tärppiin.Oliko muita kuin mä ja Maiconii ja amandatt ketkä piinailee nyt?
Tiedän niin ton tunteen, mitäs tänään dipattais lähes koko kierron
Mulla tänään dpo10. Mut ei kyllä mitään oireita jotka viittaisi tärppiin.