Piti oikeen tarkistaa säpot ja 4.3 on tullut kuittaus kotitestiltä et tilaus on valmis lähetettäväksiHahaha mä otan ton sun runonpätkän niin käyttöön!
Mistä sä oot ne tilannu ku noin kauan kestää?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Piti oikeen tarkistaa säpot ja 4.3 on tullut kuittaus kotitestiltä et tilaus on valmis lähetettäväksiHahaha mä otan ton sun runonpätkän niin käyttöön!
Mistä sä oot ne tilannu ku noin kauan kestää?![]()

no huh ei kyllä noin kauaa pitäis mennä jos 4.3 on tullut jo kuittaus!Piti oikeen tarkistaa säpot ja 4.3 on tullut kuittaus kotitestiltä et tilaus on valmis lähetettäväksijumalauta, ikinä oo näin kauaa mennyt. Toki siinä on heti viikonloppu välissä kun oon tilannut ja toinenkin vkl mut mun käsitys 3-5 toimituspäivästä on vähän lyhyempi kuin pari kalenteriviikkoa
tuntuu et siellä pitäis aina maksaa se +1€ prioritytoimituksesta, tahallaan varmaan venyttää näitä hitaampia tilauksia. Mä aattelin ettei oo niin kiire niin en siks valinnut sitä ykkösluokan kuljetusta. Jos ei torstaina oo laatikossa niin reklamoin
![]()
Joo. Kyllä nää kaikki on tainnu olla vaan tosi räikeitä viivanpaikkojaJOKO SÄ OOT KOTONAAAAAA?????
Anteeks caps, oon vaan innoissani.![]()
eikäääääää, teitkö testin? Kuvaa?Joo. Kyllä nää kaikki on tainnu olla vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja:
eikäääääää, teitkö testin? Kuvaa?

Siis TOSI aikaista. Oikee tyhmää tehä ees näin aikaisin. Nyt on kp 22/26. Dpo 10 ehkä jopa 9, jos oikein järjellä ajattelee.MyyräMatikainen toivoa on niin kauan kuin vuoto pysyy poissa! Ja eikö sulla ollut aikaistakin vielä? Toisillahan testit alkaa vahvistumaan hitaammin kuin toisilla.
Siis TOSI aikaista. Oikee tyhmää tehä ees näin aikaisin. Nyt on kp 22/26. Dpo 10 ehkä jopa 9, jos oikein järjellä ajattelee.
Hihi runo!Siis oikeesti mitä kakkaa, kun melkein joka testi antaa viivanpaikkaa :bag:
varmaan molempia.

Aamun testit kas tässä. En tullu hullua hurskaammaksi.
Siellä seisoo viivanpaikka tai jokin muu (mut ei ainakaan kulpero otassa, niinku normisti tässä vaiheessa kiertoa). Pc ssä aivan kun oisin jossain vaiheessa olle näkevinäni jotain, mut en laske sitä miksikään. Kameran varjo on kyllä vammasesti et saattaa tulla siitäkin.
Tissien tunnelma on edelleen samanlainen.
Uutena asiana vatsa oli tosi kovalla ja tuntu et perse repiää ku kävin vessassa.
Samoten vähän kuvottaa. Yleensä aamuun en syö mitään kotona, kuppi kahvia vain. Ja töissä sit aamupala puol kasilta. Niin nyt on vähä sellanen ällö olo ja vähän nälkä. No. ei sekään kerro mitään. Joskus on.
Nukahdin ysiltä sohvalle ja siirryin sänkyyn ja nukuin aamuun asti muutamalla herätyksellä. Onneks sain unenpäästä taas kiinni.
On tää kyllä kans yhtä jännäriä
Onestep salamalla ja ilman.
Pc ilman.
Tuli vähä kiire aamulla
Muoks. Oon aika nesteissä. Voi kyllä johtua vielä viime viikon viineistä. Mut olo on sellanen possu.
Ja lisäsin vielä pcstä tollasen kirkkaamman kuvan.