Raskaaksi 2020

Kaakkuri, kirjoitinkin ihan vain siksi, että viimeaikoina eri foorumeilla tullut turhia viivoja apteekin herkkiin, myös muilla, kuin minulla. Ja kysyin, että oletko testannut muillakin testeillä (hyvä, että olet!) ja totesin kirjoituksessani, että toivottavasti sinulla viiva näkyy myös muissa testeissä, ja että toivottavasti kyse on vain alkuraskauden harmittomasta vuodosta. Kirjoitin siis mukavasti, ja harmittaa, että koit kirjoitukseni jotenkin hyökkääväksi tms. Kaikille toivon raskautta, myös itselleni, ja toivon vain, ettei markkinoilla olisi testejä, jotka näyttävät virheellisiä viivoja. Hienoa, jos apteekin herkät muilla toimivat ja niihin voi luottaa. Itse testasin 4 apteekin herkällä testillä, kaikkiin aivan selkeä punainen toinen viiva, eli maanantaikappaleesta ei minun kohdallani ollut kyse, muttei myöskään raskaudesta. Toivon, ettei näin käy kenellekään muulle. Onnea edelleen sinulle ja vahvistumista viivoille, oli kyseessä mikä testi tahansa!

Onpa paljon ikäviä uutisia positiivisista tikuista huolimatta! Sympatiaa Tammenterho ja Mamiliksi! :Heartred

Itse vähän samassa epävarmassa veneessä sen vaaleanpunaisen vuodon takia. Odotan neuvolan takaisinsoittoa, ja selvittelen erilaisten tulehdusten itsediagnosointia & -hoitoa. :hilarious: Jakoon vain kaikki vinkit niin hiivan kuin bakteerivaginoosinkin kukistamiseksi!

Menee nyt pahoitellen omanapailuksi. :hungover:

Lauantain testikuva alimpana ja uutiset... Hcg-taso perjantailta 0.3! Eli ton mukaan mitään ei pitäisi olla. :confused: Työkaveri meni sanattomaksi ja oli varma että liuska on oikeessa ja verikoe väärässä. Lähetti mut uusintalabraan, jonka tulosta vielä odotan. Meninhän mä vallan sekaisin tästä tiedosta ja työkuntoisuus hävisi täysin :smiley-angry017
Soitin neuvolaan, ja siellä lähes sama suhtautuminen. Että odotellaan verikokeen tulos ja sit lähetään selvittelemään mikä on homman nimi. :arghh:

Jotain on pielessä. :smiley-angry017 Fiilikset nyt koko yrittämisprojektia kohtaan on täys nolla ja lapsettomuusasiat kummittelee mielessä :smiley-angry003 Enpä enää varmaan ikinä tuu testaamaan raskautta ajoissa, ja millään muulla ku digillä sit jos ja kun menkat on oikeasti myöhässä.

Ei vuotoa. Ei suurempia kipuja. Jos jotain olikin, ni liekö sit keskeytynyt km heti alkuunsa. Enpä oikeen tiedä mitä tästä ajatella. :sad010
View attachment 93947

Olen hyvin pahoillani, voimia!

Menee uskottavuus testeihin kokonaan...

Mulla ilmeisesti tänään alkamassa uusi kierto, onneton pieni häivähdys vaaleanpunaista valkovuotoa jäi paperiin vessareissulla ja turvottaa vatsaa sekä tuntuu inhottavaa kiristystä vatsanseudulla.
Eli kohti kp1 mennään, katsotaan kenkiin vuoto alkaa ennen klo 18. Muussa tapauksessa sitten kp1 lasketaan huomisesta.

Lauantain testikuva alimpana ja uutiset... Hcg-taso perjantailta 0.3! Eli ton mukaan mitään ei pitäisi olla. :confused: Työkaveri meni sanattomaksi ja oli varma että liuska on oikeessa ja verikoe väärässä. Lähetti mut uusintalabraan, jonka tulosta vielä odotan. Meninhän mä vallan sekaisin tästä tiedosta ja työkuntoisuus hävisi täysin :smiley-angry017
Soitin neuvolaan, ja siellä lähes sama suhtautuminen. Että odotellaan verikokeen tulos ja sit lähetään selvittelemään mikä on homman nimi. :arghh:

Jotain on pielessä. :smiley-angry017 Fiilikset nyt koko yrittämisprojektia kohtaan on täys nolla ja lapsettomuusasiat kummittelee mielessä :smiley-angry003 Enpä enää varmaan ikinä tuu testaamaan raskautta ajoissa, ja millään muulla ku digillä sit jos ja kun menkat on oikeasti myöhässä.

Ei vuotoa. Ei suurempia kipuja. Jos jotain olikin, ni liekö sit keskeytynyt km heti alkuunsa. Enpä oikeen tiedä mitä tästä ajatella. :sad010
View attachment 93947

Mikä merkkinen toi testi on? Ootko kokeillut toisilla merkeillä?
Tilasin joskus ebaysta vähän samannäköisiä ja niistä tuli aina positiivisia, sit ku tutkin paremmin nii ne oliki jotain feikki positiivisia bränkki testejä :(

Täällä foorumilla pyörii joku akka laittamassa roskapostiviestejä, vähän ehkä naurahdin tuolle. :laughing021
Sitten äsken tuli ilmoitus että mulla ois bannit foorumille. :wacky:

Screenshot_20200921-120231_Chrome.jpg

Mulle tuli kanssa joku ”katso itsetyydytys videoni” :meh:

hei ja tsempit kaikille ketkä ootte saaneet nyt vääriä positiivisia! Ihan p e r s e e s t ä. Millä ootte testanneet kun niitä on tullut? Ihan tosissaan käsittämätöntä että noin monen eri merkin testit valehtelee.

on: eilisen positiivinen ajattelu siitä että olisin raskautunut on taas tipotiessään ja kyttään oloja. Keskiviikkona olis dpo 9-10 että jos silloin uskaltaisi testata :nailbiting:

Täällä foorumilla pyörii joku akka laittamassa roskapostiviestejä, vähän ehkä naurahdin tuolle. :laughing021
Sitten äsken tuli ilmoitus että mulla ois bannit foorumille. :wacky:

View attachment 93953

Kukko suussani :laughing014 hitusen repesin. Mulle tullu kans kans jotain ihmeviestiä.. ja toiminu vähän hitaasti sivusto muutenki nyt. Pitääköhän noista ilmottaa johonkin vai ovatkohan tietoisia.. ei oo ennen kyllä tollasia tullu.

Kukko suussani :laughing014 hitusen repesin. Mulle tullu kans kans jotain ihmeviestiä.. ja toiminu vähän hitaasti sivusto muutenki nyt. Pitääköhän noista ilmottaa johonkin vai ovatkohan tietoisia.. ei oo ennen kyllä tollasia tullu.

Joo mä tuosta viestistä pistin ilmoituksen et roskapostia, mulla eilisen illan ja tänään aamun vähän hitaasti toiminut ja sivujen vaihto kestänyt pienen hetken täällä foorumilla. Sivun tökkimisestä en oo mitään pistänyt.

Ehkä vähän tosiaan itsekin tolle roskapostiviestille repesin tässä muuten pettyneessä mielentilassa.. :laughing001

Muokattu viimeksi:
Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 10/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6

Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21

Muokkasin ikäni sekä yrityskierron..

Mikä merkkinen toi testi on? Ootko kokeillut toisilla merkeillä?
Tilasin joskus ebaysta vähän samannäköisiä ja niistä tuli aina positiivisia, sit ku tutkin paremmin nii ne oliki jotain feikki positiivisia bränkki testejä :sad001

One step testi, ja mies on tehnyt niistä myös yhden joka puhdas negatiivinen... Ja ekat viivat mulla hädin tuskin näkyvissä, vahvistuivat siitä sitten hieman.

Uutta HCG tulosta ei vielä oo näkynyt. Neuvolaan soitin uudelleen ja toinen terkkari sanoi että mun pitäis vaan luottaa niihin positiivisiin testeihin mitkä olen jo saanut, että joskus veressä ei näkyiskään niin aikasin...
On tää yhtä saakelin tähtitiedettä ”periaatteessa”. :inpain:

Voi kurjuus, että täällä pitää botin spämmäillä. :mad:

On niin kiva foorumi, että miksi tänne joku iskisi. :arghh:

One step testi, ja mies on tehnyt niistä myös yhden joka puhdas negatiivinen... Ja ekat viivat mulla hädin tuskin näkyvissä, vahvistuivat siitä sitten hieman.

Uutta HCG tulosta ei vielä oo näkynyt. Neuvolaan soitin uudelleen ja toinen terkkari sanoi että mun pitäis vaan luottaa niihin positiivisiin testeihin mitkä olen jo saanut, että joskus veressä ei näkyiskään niin aikasin...
On tää yhtä saakelin tähtitiedettä ”periaatteessa”. :inpain:

Onpas ihme juttu! Kyllähän noi liuskat ihan positiivisilta näyttää. Nyt peukut pystyssä, että hcg olisi myös veressä kohonnut, niin saisit mielenrauhan.

Dpo11 enkä oo uskaltanut testata. Jos on 24 päivän kierto niinkuin 2 edellistä, ni menkat alkaa ke. Ehkä ke aamuna testaan jos uskallan.

View attachment 93947

Eikä! :sad001:Heartred Tosi ikävä juttu, syvät pahoittelut :Heartred

Hitto ku tulee tilailtua noita raskaustestejä joka paikasta o_O nytkin piti laittaa yhdestä nettiapteekista lääketilaus, nii tottahan ekana raskaustestit ostoskoriin :grin 5 mulla on jo valmiina kotona ja nyt on tulossa 7 toisesta paikkaa ja 9 toisesta :oops: :grin otin rfsu 8kpl paketin ja jonkun ya kasettitestin. En oo eläessäni kokeillut kasettitestiä nii aattelin et jos se oiski se juju raskautumiseen :grin Digi pitäs vielä jostain hankkia. Viimeks sen ostaminen ennakkoon toi plussan. Terv. Epätoivoinen +taikauskoinen ymym. Sekaisin oleva ovista kehittelevä hormoni akka.

On muuten pikkuse tänää nippaillu munasarjoja, sellasta tuikintaa ja poltetta. Kasvukipuja, tänää kp 8. Sofin ovistestin tein ja oli niin haalea. Mulla on nyt täs kierrossa raskauskeijulta tilatut onestep ovistestit, joilla alan testaa seuraavaksi. Yleensä käytän noita sofin. Mut ihan samaa laatua tuntuvat olevan. Joskus vuosi sitten oli nuo onestepit.

Mulle tuli postin saapumiskirje, oiskoha siellä rfsu lähetys vai mun vitamiinit. Sen näkee sitten kun haen, kohta pitäis lähteä hakemaan esikoinen päiväkodista ja sitten menen lasten kanssa leikkipuistoon. :happy:

alinah kp1 yk6.

Muokattu viimeksi:
Voi kurjuus, että täällä pitää botin spämmäillä. :mad:

On niin kiva foorumi, että miksi tänne joku iskisi. :arghh:

Mietin eilen, että miksei ole kokonaan suljettu foorumi. Eikös tällä hetkellä kuka rahansa voi lukea ja vierailijana kirjotella mitä sattuu tai painaa reaktionappeja.. Kaikki ei kirjoita mukavia tai paina asiallisia nappeja näistä.. tullut vastaan ku selannut juttuja :confused:

Samaa näyttää tämänkin aamun verikoe :arghh: yksi neuvolan terveydenhoitaja puhuu et uskoisin nyt vaan kotitestiin, ettei kaikilla veressä syystä tai toisesta näy kunnolla (liekö näin...) ja sit toinen terkka kirjas just kaiken oireista ja testeistä lähtien ylös ja laitto keskiviikoks mut lääkärin listalle et sitten se mulle soittaa keskiviikkona asian tiimoilta et mitä seuraavaksi...:blackeye:

On tää vaan....:sorry:

Takaisin