Raskaaksi 2020

Huh Ainoinkeri, onpa hurja kokemus! Oot ollut tosi vahva. :Heartpink

ON: Tänään kp15. Ollaan saatu hyvin talleteltua, nyt ekat odottelut käynnissä. :nailbiting: Ei kai ole kovin todennäköistä että tärppäisi heti yk1, mutta hoen silti itselleni, että kaikki on mahdollista. :rolleyes:
 
Mamiliksi: En huomannut mitään eroa normaaleihin kuukautisiin, joten varmaan hyytymiä ynnämuita on ollut. Nyt taas viimeisimmät menkat oli oudot, yhteensä 12 (!!) päivää tuli jotain vuotoa, mutta vain parina päivänä reilummin. Vielä menkkojen jälkeen tuli herkkään testiin kuvan kaltainen kummajainen, joten oletettavasti kiinnittymisyrityksestä johtui. Kiertokin oli lähes 10 päivää normaalia pidempi, ekan yk kemiallinen varmasti sotki kun o+ tuli vasta KP 25-26 paikkeilla. Olin odottanut erittäin runsaita menkkoja joten yllätti kyllä niukkuudellaan.
 

Liitteet

  • IMG_20200917_143612.jpg
    IMG_20200917_143612.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 163
  • IMG_20200917_143612~2.jpg
    IMG_20200917_143612~2.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 164
mul on tänää ollu välil tosi menkkamainen tunne mahassa ja vastahan mulla oli menkat?? pitäny ihan mennä vessaa tarkistaa et joko alkoo_O sit tietty oon googlaillu ni mulla on nyt sitten umpilisäke tulehdus tai joku muu gynekologinen vaiva/tulehus tai menkat tai mitä vielä joku syöpä :facepalm::facepalm: en sit tiedä jos tää jatkuu et varattava lekurii aika, mutku ei viittis uudesta työpaikasta heti olla poissa :confused:
 
Mulla ihan kamala päänsärky, en tiiä johtuuko menkoista. Nyt menen nukkumaan, kuopus jemmas tv kaukosäätimen jonnekin eikä sen etsimisestä tule mitään kun on niin karsea olo.
 
ON: Dpo13 vuodotonta on edelleen eilisaamun tuhrun jälkeen o_O mä tässä jo mietin että oisko aamulämmöt sekoillu ja ovis ollu vasta pari päivää myöhemmin, kun ne eggikset jatku niin kauan lämmönnousun jälkeen :think005 mutta toisaalta hassua jos useampi mittaus ois menny peräkkäin pieleen. jänniä oloja on, en kyllä huomenna testaa viel uudestaan kun niin puhdas nega oli tänään, mutta ehkä sit ke jos tätiä ei kuulu :confused004
 
tai voisko tää johtua tosta ku menkkojen alettua rupesin syömää aamuin illoin yhen geleen eli kaks päiväs ja ennen söin vaa yhen? :think005
 
Mulla oli kuopuksen kanssa niin, etten tienny olevani raskaana. Alkoi vatsakivut. Jouduin lähtee sairaalaan päivystykseen. Siellä tekivät rtestiin joka oli pos.
Sitten huh, joka oli muistaakseni jotain 400. Menkoista laskettuna olisin ollut jotain rv6+...
No, lääkäri oli sitä mieltä että kohdunulkoinen täytyy olla kyseessä, että jäät osastolle ja leikataan seur pv.
Seur pv oli lämpö laskenu 37.4, ja kivut lakanneet ja vointi hyvä. Ultrassa ei siis kohdussa mitään. Pyysin, että älkää alkako availee vatsaa, että haluan kotiin.
Lääkäri teki sitten päätöksen, että voin lähteä, mutta heti takaisin jos vointi huononee. Että tulet maanantaina, niin mitataan hcg ja sitten naistentautien polille ottamaan tyhjennyspilerit..
Koitti maanantai. En tiennyt hcg tulosta kun menin naistentautien polille... lääkäri tuli ja alkoi ultrata, sanoi että huh on noussut...
Ja....löytyi alkio ja syke!

Itkin hulluna. Olin järkyttynyt raskaudesta ja siinä sekaisin ollessani pyysin raskauden keskeytystä.....

Sanoivat että eivät voi lain mukaan antaa, vaan pitää olla toisen lääkärin lähete. Sikiö vastasi tv 6+4.
Ajoin kotia päin ja heti matkan alussa aloin itkee hillittömästi... et mun mahassa on lapsen alku.. etyä emmä sitä voi tappaa.
Siutä seurasikin sillosen poikakamun kaa hirvee sota, se olis hengarilla tullu tekee mulle abortin.. lopulta jätti mut tai mä sen

Mutta, mulla on terve, ihana 6v tyttö ilonani jonka olen täysin yksin ilman tukiverkkoa kasvattanut. Huh nousi koko ajan tosi hitaasti
Joten... toivoa on!!!

Isot halit sulle Ainoinkeri :hug013:Heartbigred
 
On ne verikokeet kyllä tosi tarkkoja valitettavasti :sad001Ellei jokin seikka x sitten häiritse sitä määritystä tai ole itse laitteessa/reagenssissa vikaa. En kyllä satavarmaksi voi sanoa suuntaan tai toiseen. Mikä "dpo" sulla on, saitko oviksen kiinni? Meillä vähän sama tilanne nyt. Toivottavasti molemmat saadaan pian selvyys asioihin :happy:

Muoks. Nuo laitteet kuitenkin vaativat kontrollikokeita tietyin väliajoin, eivätkä ne anna hyväksyttyä ennen kuin testiliuoksien arvot täsmäävät. En tiedä onko sitten manuaalinen ohitus mahdollinen. Tuli joskus labrakokeissa käydessä kesusteltua asiasta kun kiinnosti onko edellinen tulos varmasti oikea :happy:

Laitevirhettä tuskin, se seikka ”x” joka häiritsisi määritystä on ollut mielessä, mutta en nyt liiaksi nosta toivoa tämän suhteen. Pcos, ylipaino ja liian varhainen testaus, tai kemiallinen taitaitai mitälienee. Mies on sitä mieltä että vuotoa kun ei oo niin vielä ei heitetä kirvestä kaivoon, ja samaa sano se yksi terkkarikin. :bag:
Toivottavasti sulla verikoe kertoo nyt jotain hyvinkin positiivista! :smug:

oletko testannut millään muulla testillä? On kyllä erikoista. Viiva on kyllä selkeä. Toki luottaisin veritestiin, nykyään on kyllä niin erikoisia viivanpaikkoja ja selkeitäkin joissain testissä. Testaisin jollain muulla testillä vielä mitä Ne näyttää.

CB oli sillon maanantaina nega, ja se +verikoe nyt yhdessä kertoo ettei olis ja 19kpl plussaliuskaa väittää toista. Joku mulle pohti et olis vaan niin aikasessa et ei näytä mut vaikea kuvitella moista :scratch

Mä olisin myös vielä 31.5. la, mutta tuhruttelun takia huonolta näyttää.

Mulla oikein tällaiset ON maratoonit tänään: Neuvola varasi ajan labroihin tulehdusten poissulkemiseksi, mutta muuten pitää vain odottaa alkaako vuoto tästä tuhruttelusta. Kn vielä kiinni, kova ja ylhäällä mutta lämmöt täälläkin laskusuunnassa.

Tsemppiä Mamiliksi, kyllä meillä vielä on toivoa niin kauan kuin ei iske todellinen kp1. Jotenkin hyvin samanlaiselta sun tän hetken tilanne kuulostaa omaan korvaan kuin munkin.

Alinahille paljon sympatiaa kp1:stä, on nää testit kyllä niin ...seestä.:Heartred Itse en näillä puheilla millään uskaltaisi luottaa vain yhden brändin testitulokseen vaan pakko on kokeilla monella. :happy8

Ja Tammenterho, sun testituloksien suhteen oon vaan aivan sanaton kun ne ei ees olleet mitään haamuja. Ei oo todellista.

Voi olispa nyt tuhruttelu vaan jotain omiaan ja pikkuinen pysyis kyydissä!! :Heartpink
Yritän koko ajan tolkuttaa itelleni etten nyt ole syyllinen mihinkään, testit on todettu niin useiden silmäparien myötä selkeiksi positiivisiksi että en mä ainakaan tätä kuvitella voi! Mitäpä lie nyt tuokin testi sitten oikeasti ”näyttää” ja indikoi:scratch


Mulla oli kuopuksen kanssa niin, etten tienny olevani raskaana. Alkoi vatsakivut. Jouduin lähtee sairaalaan päivystykseen. Siellä tekivät rtestiin joka oli pos.
Sitten huh, joka oli muistaakseni jotain 400. Menkoista laskettuna olisin ollut jotain rv6+...
No, lääkäri oli sitä mieltä että kohdunulkoinen täytyy olla kyseessä, että jäät osastolle ja leikataan seur pv.
Seur pv oli lämpö laskenu 37.4, ja kivut lakanneet ja vointi hyvä. Ultrassa ei siis kohdussa mitään. Pyysin, että älkää alkako availee vatsaa, että haluan kotiin.
Lääkäri teki sitten päätöksen, että voin lähteä, mutta heti takaisin jos vointi huononee. Että tulet maanantaina, niin mitataan hcg ja sitten naistentautien polille ottamaan tyhjennyspilerit..
Koitti maanantai. En tiennyt hcg tulosta kun menin naistentautien polille... lääkäri tuli ja alkoi ultrata, sanoi että huh on noussut...
Ja....löytyi alkio ja syke!

Itkin hulluna. Olin järkyttynyt raskaudesta ja siinä sekaisin ollessani pyysin raskauden keskeytystä.....

Sanoivat että eivät voi lain mukaan antaa, vaan pitää olla toisen lääkärin lähete. Sikiö vastasi tv 6+4.
Ajoin kotia päin ja heti matkan alussa aloin itkee hillittömästi... et mun mahassa on lapsen alku.. etyä emmä sitä voi tappaa.
Siutä seurasikin sillosen poikakamun kaa hirvee sota, se olis hengarilla tullu tekee mulle abortin.. lopulta jätti mut tai mä sen

Mutta, mulla on terve, ihana 6v tyttö ilonani jonka olen täysin yksin ilman tukiverkkoa kasvattanut. Huh nousi koko ajan tosi hitaasti
Joten... toivoa on!!!

Esikoisen ryhmässä pari kans kertoi et hcg oli tosi matala ja nousi hitaaaaasti, ja silti terveet lapset tuli. Kiitos kun jaoit kokemuksesi, hurja reissu ja ihana lopputulos:Heartpink

MariaSha tervetuloa :hello2

Toivelias vahvistumista viivalle!! :woot:

omanapa;
Googlailua ja tieteellisiä artikkeleita jorpakon takaa, keskusteluja luettuna useita hyvin kriittisellä silmällä - kaipa tämä mun keino sietää pettymystä ja epävarmuutta. Varmuutta tähän ei nyt tule ihan heti... Mies on varma et kaikki on hyvin niin kauan ku vuotoa ei ole ja on huolissaan minusta, tunteet menee laidasta laitaan. Yrittää nyt ensin uskotella itselleen olevansa raskaana vaan yrittääkseen seuraavaksi uskotella etten olis o_O
 
Oliko sulla siis ollut vuotoa? Näyttää kyllä ihan positiiviselta.

Mulla oli sellainen hyvin pieni yksittäinen vuoto pari päivää sitten dpo13, jossa oli yksi pieni hyytymä. Tätä edelsi menkkajomot. Seuraavana yönä minimäärä ruskeaa tuhrua tamponissa, kun luulin että kuukautiset alkaa. Kävisi kyllä järkeen, että kroppa poisti viallisen alkion, mutta ei nuo menkatkaan näytä alkavan ja viiva ei heikkene. Ei auta kuin odotella. Pysyy mukana tai ei, ei oo omissa käsissä :rolleyes:
 
Mulla oli sellainen hyvin pieni yksittäinen vuoto pari päivää sitten dpo13, jossa oli yksi pieni hyytymä. Tätä edelsi menkkajomot. Seuraavana yönä minimäärä ruskeaa tuhrua tamponissa, kun luulin että kuukautiset alkaa. Kävisi kyllä järkeen, että kroppa poisti viallisen alkion, mutta ei nuo menkatkaan näytä alkavan ja viiva ei heikkene. Ei auta kuin odotella. Pysyy mukana tai ei, ei oo omissa käsissä :rolleyes:

Ok, toivotaan parasta! Jospa se plussa siitä kuitenkin vahvistuisi!
 
Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20


Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6


Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21
 
Muokattu viimeksi:
Kylläpäs on nyt plussia sadellut! Onnittelut plussanneille, sekä tsempit ja viivojen vahvistumisia vielä epäselviä hetkiä eläville!:Heartred

Olikos täällä aiemmin jotain juttua buranan vaikutuksesta ovikseen? Vai oonko nähnyt unta:scratch
Mulla on nyt pieni burana+panadol kuuri menossa, ja mietin niiden mahdollisia vaikutuksia tähän alkavaan yrittämiseen.:grin
 
Kylläpäs on nyt plussia sadellut! Onnittelut plussanneille, sekä tsempit ja viivojen vahvistumisia vielä epäselviä hetkiä eläville!:Heartred

Olikos täällä aiemmin jotain juttua buranan vaikutuksesta ovikseen? Vai oonko nähnyt unta:scratch
Mulla on nyt pieni burana+panadol kuuri menossa, ja mietin niiden mahdollisia vaikutuksia tähän alkavaan yrittämiseen.:grin

Tulehduskipulääkkeet voi siirtää tai estää jopa oviksen. On siis ihan perää siinäkin, että jos säännöllisesti syö buranaa, niin se on valitettavasti myös "ehkäisykeino". Oviksen lähellä ei siis kannata esim buranaa ottaa. Huomasin joskus itellä tän ehkäisyvaikutuksen, kun kipujen takia piti syödä pitkään säännöllisesti, niin eipä siinä raskautunukaan o_O paracetamolia voi huoletta ottaa kuitenkin.

Sinnillä on itekin tässä välillä vetäny, kun paracetamol versus selkäsärky ei tuu oikeen toivottua vastetta. Ihan alkukierrossa oon uskaltanu ottaa yhen kaks buranaa, mutta muuten en.
 
Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6

MariaSha/35/neljäs/kemiallinen 7/20 ja 8/20 /yk 3


Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21
 
Iltatesti herkällä One Stepillä. Ei tätä voikaan varmaan enää kemialliseksi raskaudeksi laskea. Jäädään odottamaan kuinka käy :happy: Kp30/? ja dpo15.

View attachment 93988


Superjännää kyllä Mamiliksi, kiinnostavaa nähdä miten kehittyy? Olisiko voinut olla esim kaksi alkiota joista toinen vain yritti kiinnittyä ja toinen olisi tarttunut mukaan? Ei siis todella ole enää mikään haamuviiva...

ON: hyvin pieni tuhru jatkuu, mutta testiviivat kyllä vahvistuu? Oikealla tämänöinen / aamun eka, vasemmalla eilinen aamun eka.

Jatketaan positiivista ajattelua!

Muoks: torspona latasin ensin väärän kuvan...:hilarious:
 

Liitteet

  • 20200922_045539.jpg
    20200922_045539.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 174
Oi oi, täällä ollaan niin jännän äärellä! Hienot viivat Mamiliksella ja Kaakkurilla; liimaa, tarroja ja kaikkea mahdollista!! :love7

Move: sullahan oli kans aika show se ovulaatioaika, katoin sun käppyrää, että ehkä sulla onkin aikaisempi dpo jos ovulaatio olikin myöhemmin? Toivotaan parasta!!!

Täällä on menkat lusittu ja sunnuntaina pääsee taas ovista testailemaan. Jatkan tässä kierrossa geleeiden käyttöä ja alunperin ajattelin ottaa macan käyttöön, mutta tein vähän enemmän tutkimusta, ja ymmärsin että toi maca vaikuttaa lähinnä libidoon, ei niinkään luteaaliin. Sen sijaan siveydenpuusta löytyi paljon tietoa (lähinnä englanniksi) yrttinä mikä voi vaikuttaa juuri luteaalin. Muistelen että olisin nähnyt täällä jonkun mianitsevan siveydenpuun, oliko joku täällä joka sitä käyttää? Mielenkiintoista olis kuulla kokemuksista..

Tsemppiä kaikille muillekin, missä vaiheessa kiertoa olettekin!
 
Takaisin
Top