Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli kuopuksen kanssa niin, etten tienny olevani raskaana. Alkoi vatsakivut. Jouduin lähtee sairaalaan päivystykseen. Siellä tekivät rtestiin joka oli pos.
Sitten huh, joka oli muistaakseni jotain 400. Menkoista laskettuna olisin ollut jotain rv6+...
No, lääkäri oli sitä mieltä että kohdunulkoinen täytyy olla kyseessä, että jäät osastolle ja leikataan seur pv.
Seur pv oli lämpö laskenu 37.4, ja kivut lakanneet ja vointi hyvä. Ultrassa ei siis kohdussa mitään. Pyysin, että älkää alkako availee vatsaa, että haluan kotiin.
Lääkäri teki sitten päätöksen, että voin lähteä, mutta heti takaisin jos vointi huononee. Että tulet maanantaina, niin mitataan hcg ja sitten naistentautien polille ottamaan tyhjennyspilerit..
Koitti maanantai. En tiennyt hcg tulosta kun menin naistentautien polille... lääkäri tuli ja alkoi ultrata, sanoi että huh on noussut...
Ja....löytyi alkio ja syke!
Itkin hulluna. Olin järkyttynyt raskaudesta ja siinä sekaisin ollessani pyysin raskauden keskeytystä.....
Sanoivat että eivät voi lain mukaan antaa, vaan pitää olla toisen lääkärin lähete. Sikiö vastasi tv 6+4.
Ajoin kotia päin ja heti matkan alussa aloin itkee hillittömästi... et mun mahassa on lapsen alku.. etyä emmä sitä voi tappaa.
Siutä seurasikin sillosen poikakamun kaa hirvee sota, se olis hengarilla tullu tekee mulle abortin.. lopulta jätti mut tai mä sen
Mutta, mulla on terve, ihana 6v tyttö ilonani jonka olen täysin yksin ilman tukiverkkoa kasvattanut. Huh nousi koko ajan tosi hitaasti
Joten... toivoa on!!!
Iltatesti herkällä One Stepillä. Ei tätä voikaan varmaan enää kemialliseksi raskaudeksi laskea. Jäädään odottamaan kuinka käy Kp30/? ja dpo15.
View attachment 93988
On ne verikokeet kyllä tosi tarkkoja valitettavasti Ellei jokin seikka x sitten häiritse sitä määritystä tai ole itse laitteessa/reagenssissa vikaa. En kyllä satavarmaksi voi sanoa suuntaan tai toiseen. Mikä "dpo" sulla on, saitko oviksen kiinni? Meillä vähän sama tilanne nyt. Toivottavasti molemmat saadaan pian selvyys asioihin
Muoks. Nuo laitteet kuitenkin vaativat kontrollikokeita tietyin väliajoin, eivätkä ne anna hyväksyttyä ennen kuin testiliuoksien arvot täsmäävät. En tiedä onko sitten manuaalinen ohitus mahdollinen. Tuli joskus labrakokeissa käydessä kesusteltua asiasta kun kiinnosti onko edellinen tulos varmasti oikea
oletko testannut millään muulla testillä? On kyllä erikoista. Viiva on kyllä selkeä. Toki luottaisin veritestiin, nykyään on kyllä niin erikoisia viivanpaikkoja ja selkeitäkin joissain testissä. Testaisin jollain muulla testillä vielä mitä Ne näyttää.
Mä olisin myös vielä 31.5. la, mutta tuhruttelun takia huonolta näyttää.
Mulla oikein tällaiset ON maratoonit tänään: Neuvola varasi ajan labroihin tulehdusten poissulkemiseksi, mutta muuten pitää vain odottaa alkaako vuoto tästä tuhruttelusta. Kn vielä kiinni, kova ja ylhäällä mutta lämmöt täälläkin laskusuunnassa.
Tsemppiä Mamiliksi, kyllä meillä vielä on toivoa niin kauan kuin ei iske todellinen kp1. Jotenkin hyvin samanlaiselta sun tän hetken tilanne kuulostaa omaan korvaan kuin munkin.
Alinahille paljon sympatiaa kp1:stä, on nää testit kyllä niin ...seestä. Itse en näillä puheilla millään uskaltaisi luottaa vain yhden brändin testitulokseen vaan pakko on kokeilla monella.
Ja Tammenterho, sun testituloksien suhteen oon vaan aivan sanaton kun ne ei ees olleet mitään haamuja. Ei oo todellista.
Mulla oli kuopuksen kanssa niin, etten tienny olevani raskaana. Alkoi vatsakivut. Jouduin lähtee sairaalaan päivystykseen. Siellä tekivät rtestiin joka oli pos.
Sitten huh, joka oli muistaakseni jotain 400. Menkoista laskettuna olisin ollut jotain rv6+...
No, lääkäri oli sitä mieltä että kohdunulkoinen täytyy olla kyseessä, että jäät osastolle ja leikataan seur pv.
Seur pv oli lämpö laskenu 37.4, ja kivut lakanneet ja vointi hyvä. Ultrassa ei siis kohdussa mitään. Pyysin, että älkää alkako availee vatsaa, että haluan kotiin.
Lääkäri teki sitten päätöksen, että voin lähteä, mutta heti takaisin jos vointi huononee. Että tulet maanantaina, niin mitataan hcg ja sitten naistentautien polille ottamaan tyhjennyspilerit..
Koitti maanantai. En tiennyt hcg tulosta kun menin naistentautien polille... lääkäri tuli ja alkoi ultrata, sanoi että huh on noussut...
Ja....löytyi alkio ja syke!
Itkin hulluna. Olin järkyttynyt raskaudesta ja siinä sekaisin ollessani pyysin raskauden keskeytystä.....
Sanoivat että eivät voi lain mukaan antaa, vaan pitää olla toisen lääkärin lähete. Sikiö vastasi tv 6+4.
Ajoin kotia päin ja heti matkan alussa aloin itkee hillittömästi... et mun mahassa on lapsen alku.. etyä emmä sitä voi tappaa.
Siutä seurasikin sillosen poikakamun kaa hirvee sota, se olis hengarilla tullu tekee mulle abortin.. lopulta jätti mut tai mä sen
Mutta, mulla on terve, ihana 6v tyttö ilonani jonka olen täysin yksin ilman tukiverkkoa kasvattanut. Huh nousi koko ajan tosi hitaasti
Joten... toivoa on!!!
Oliko sulla siis ollut vuotoa? Näyttää kyllä ihan positiiviselta.
Mulla oli sellainen hyvin pieni yksittäinen vuoto pari päivää sitten dpo13, jossa oli yksi pieni hyytymä. Tätä edelsi menkkajomot. Seuraavana yönä minimäärä ruskeaa tuhrua tamponissa, kun luulin että kuukautiset alkaa. Kävisi kyllä järkeen, että kroppa poisti viallisen alkion, mutta ei nuo menkatkaan näytä alkavan ja viiva ei heikkene. Ei auta kuin odotella. Pysyy mukana tai ei, ei oo omissa käsissä
Kylläpäs on nyt plussia sadellut! Onnittelut plussanneille, sekä tsempit ja viivojen vahvistumisia vielä epäselviä hetkiä eläville!
Olikos täällä aiemmin jotain juttua buranan vaikutuksesta ovikseen? Vai oonko nähnyt unta
Mulla on nyt pieni burana+panadol kuuri menossa, ja mietin niiden mahdollisia vaikutuksia tähän alkavaan yrittämiseen.
Iltatesti herkällä One Stepillä. Ei tätä voikaan varmaan enää kemialliseksi raskaudeksi laskea. Jäädään odottamaan kuinka käy Kp30/? ja dpo15.
View attachment 93988