Raskaaksi 2020

jos katot noita mun laittamia kuvia, niin huomaat, että samanlaisia värikertymiä on osassa. Jos sulla on prehcheckit niin en oman kokemuksen mukaan sanois että on mitään oikeaa vikaa, joskus niihin kertyy noin. Mä saatan tehä samasta pissasta toisen tikun jos oon epävarma, kaadan näytteen vasta sitten pois, kun on se aika umpeutunut. Jossakin tikuissa on pistepainaumia ja niihin joskus tullu noita pisteitä myös :)
No niinpä näkyi olevan kun katsoin uudestaan sen sun kuvan.

Silti todella epävarma olo nyt. Ylin se tuo ”outo” sitten tunnin pidätyksellä ja alin kahden tunnin pidätyksellä. Paha nyt sanoo mitään...
 

Liitteet

  • A2ABD2E0-7D7B-4B9F-912E-64D26662F971.jpeg
    A2ABD2E0-7D7B-4B9F-912E-64D26662F971.jpeg
    12.3 KB · Katsottu: 160
Ei kai auta muu kuin jatkaa näiden keskenmenojen tehtailua. Saadaan sitten ehkä apua vaivaan, jos jokin ongelma on.. jos vielä kerran uskaltaa kohdalle sattua. Ei kuitenkaan kai hyvä merkki ole, jos kaksi menee kesken peräkkäin..

Mun neuvolaterkka totes, että meil on pari enkelivauvaa turvaamassa seuraavan polkua. Ja tuostahan taas itkuhanat aukes. Itsekin paljon sitä miettii, et saako koskaan sitä yhtäkään ja niitä kokemuksia...
 
Kiitos tsempeistä! Pahoittelut tuosta sekavasta viestistäni. Ei vielä ole verestä hcg:tä mitattu. Oma arvio vain tuo kemiallinen raskaus, koska on pariin otteeseen jo vuotanut pikkuisen ja se yksi pieni hyytymä myös tullut ja alakerta aivan rutikuiva. Plus tietty se niukka ruskea tuhru tänään. Kunhan ei ainakaan olisi kohdunulkoinen. Huoh en jaksa jos hcg pilaa seuraavan kierron enkä taaskaan ovuloi :sad001

Kieltämättä mun kroppa on kokenut kovia muutoksia. Helmikuussa synnytys, uusi raskaus toukokuussa, tyhjennys heinäkuussa ja nyt 2kk siitä tää "episodi." Minkäs teet, jos ei onnistu taaskaan. Huoli siitä, että mun kroppa ei saa aikaan enää pysyvää raskautta on suurentunut. Ei kai auta muu kuin jatkaa näiden keskenmenojen tehtailua. Saadaan sitten ehkä apua vaivaan, jos jokin ongelma on.. jos vielä kerran uskaltaa kohdalle sattua. Ei kuitenkaan kai hyvä merkki ole, jos kaksi menee kesken peräkkäin..

Sulla on synnytyksestä kuitenkin aika vähän aikaa vasta, voisiko olla että sen takia on kroppa vähän sekaisin eikä mitään sen suurempaa vikaa olisi. Ei kyllä varmaan lohduta, jos on jo kova kaipuu raskautua uudelleen. Tsemppiä, toivottavasti ei nyt jäisi kemialliseksi kun niin selvät viivatkin olet testeihin saanut :Heartred
 
@Mamiliksi super hienot viivat! Toivottavasti pysyvät. Mietin tässä että sulla on synnytyksestä vasta 6kk niin voi olla että kroppa ei ollut valmis kantamaan uutta raskautta jonka takia et ole vielä raskautunut uudestaan! Selkeästi sulla kuitenkin tapahtuu jotain ja toivotaan että tää olis nyt se pysyvä plussa :love7

on: tänään dpo7, tissejä vähän vihloo ei kuitenkaan kamalan kovaa kosketusarkuutta. Vv:tä tulee p a l j o n. Nippailuja munasarjoissa ja vihlontaa kohdussa dpo5-6. Ja tänään on nännit tummenneet vähäsen, närästää koko ajan ja pahaa oloa on aalloissa (varmaan sis tästä närästyksestä johtuvaa).
Päätin viime kierrossa etten testaa ennen dpo 14 mutta mutta..en tiedä pystynkö.laughing6
 
ON:

Täällä kp17. Tästä kierrosta en ole testannut ovista ollenkaan niinkuin suunnittelinkin. Oireiden perusteella uskon sen jo olleen, mutta mene ja tiedä sitten. Ensi viikon lopulla olisi mahdollisuus testata jos siltä tuntuu. Luteaali täällä 12-13pv joten menkat rysähtää kyllä pian ensi viikon lopun jäljestä uskoakseni. Jotenkin (vaikka on menossa vasta yk5 ja ihan typerää narinaa) tuntuu, ettei tästä tule yhtään mitään.. Kovasti tahtoisin päästä gynekologille katsomaan mm. ne kiinnike hommelit, että missä mennään.

Minulla käytössä tällähetkellä, geleet, vehnänalkioöljy, mammavitamiini, rauta (joka toinen päivä) ja foolihappo. Olen myös muutamana päivänä nyt ottanut aspiriinia ihan pienesti.
Geeleet vetelee viimeisiään ja niitä en varmaankaan ensi kiertoon hanki, oikeastaan olen kaiken muun ajatellut jättää sitä mukaan kun loppuu paitsi foolihapon ja d-vitamiinin otan taas erikseen sitten. Ovulaatiotestit saa kans jäädä toistaiseksi.

Huono-olo, ihan oksetus, tunkkainen tunne päässä, närästys ja ilmaa vatsassa..
Tänään on ollut taas tosi huono päivä ja olenkin tullut päätelmään, että naisen elämän on ajateltu olevan yhtä v*tusta ja huonovointisuutta kaikkine hormooneineen. Nämä oirehdinnat siis minulle aivan tuttuja ja melkeen jokapäiväisiä, toisina enemmän ja toisina vähemmän. Ihme masistelua taas :laughing014

Ei siinä mieliala on kaikkea muuta kuin loistava. Voisipa vaan hautautua johonkin sänkyyn sammaloitumaan ja ehkä sitten joskus herätä.


Toivottelen kaikesta huolimatta teille kaikille mukavaa alkavaa uutta viikkoa! :notworthy
 
Muokattu viimeksi:
^ liityn tunnelmaan! Miksi, oi miksi naisen elämä on tällaista :arghh:

Piinan pitkitys täällä, ei vieläkään menkat alkaneet, näinköhän huomenna eli dpo13. No ainakin on ok mittainen luteaali... outo olo on edelleen, mutta pää sanoo että ne menkat tulee :sorry:
 
ON:

Voisipa vaan hautautua johonkin sänkyyn sammaloitumaan ja ehkä sitten joskus herätä.


Toivottelen kaikesta huolimatta teille kaikille mukavaa alkavaa uutta viikkoa! :notworthy


Samaistun. Täällä kp20 ja oireiden vahtaus päällä. Olo vaihtelee kuumeilun ja masistelun välissä. Vielä ois yks pieruviikko siis piinaviikko ennen testausta :smiley-angelic008
 
Piinan pitkitys täällä, ei vieläkään menkat alkaneet, näinköhän huomenna eli dpo13. No ainakin on ok mittainen luteaali... outo olo on edelleen, mutta pää sanoo että ne menkat tulee :sorry:

Sama täällä, vielä piinaillaan ja fiilis on optimistinen olojen osalta, mutta juuri tuo on täysin sama että pää sanoo menkkojen tulevan. Koittaako mieli vain suojata mahdolliselta pettymykseltä?

Erona aiempiin kiertoihin on, että verisuonet on erittäin pinnassa rinnoissa ja ne ovat turvonneet, muttei lainkaan arat. Myöskään mitään ruskeaa tuhruvuotoa ei ole vielä tullut, mitä on tullut negakieroissa aina kaksi päivää ennen menkkoja. Ti tai ke alkaa menkat jos alkaa, riippuu onko kierto 31 vai 32 päivää:nailbiting:
 
Dpo 11 ja testi nega, joten jäädään siis odottelemaan uutta kiertoa. En suosittele testaamaan tuolla rfsu herkällä testillä...
 

Liitteet

  • 20200921_065434.jpg
    20200921_065434.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 206
ON: Dpo 13/14: testi edelleen positiivinen, mutta valkkari on muuttunut hennon vaaleanpunaiseksi eilisiltana. :sad001

Vaihtoehtoja tulehdus, kemiallinen ja valemenkat. Ääh... seuraillaan...
 
Muokattu viimeksi:
Kumma kyllä toi rfsu, muistan jo aiemminkin (siis esikoisen odotusta ennen) lukeneeni siitä paljon huonoja kokemuksia, mutta ilmeisesti ainakin jotkut testit on parantanu niiltäkin sittemmin laatuaan.. liekö tuo herkkä sitten se joka on edelleen susi :shifty: Tsemppiä pettymyksen kanssa Alinah :sad001

ON: Täällä raskaustesti tänään aamulla niiiiin puhdas nega kuin olla voi, juhlan paikka (kerrankin näin päin) :hello2 ainakin tältä osin pitäisi keskeytys olla siis nyt kokonaan ohi.
 
Kaakkuri, oletko testannut muulla, kuin apteekin herkällä? Se antaa selkeitä vaaleanpunaisia viivoja herkästi myös ilman raskautta... minulla jopa vahvempia kuin sinulla (ei edes kemiallinen, kun muissa testeissä ei koskaan mitään). Varmista jollakin toisella testillä, toivotaan, että niissäkin jotain näkyy ja vuoto on vain alkuraskauden vuotoa!
 
Kaakkuri, oletko testannut muulla, kuin apteekin herkällä? Se antaa selkeitä vaaleanpunaisia viivoja herkästi myös ilman raskautta... minulla jopa vahvempia kuin sinulla (ei edes kemiallinen, kun muissa testeissä ei koskaan mitään). Varmista jollakin toisella testillä, toivotaan, että niissäkin jotain näkyy ja vuoto on vain alkuraskauden vuotoa!

Olen muutamalla eri merkillä testannut :hilarious: eli testistä ei ole kiinni. Kovin vahva viiva ei vielä ole mutta näkyy kyllä yli metrin päähän jo myös ei-herkissä.

Itselleni apteekin herkät ovat olleet todella tarkkoja, kirkkaanvalkoiset testit jos negaa ja raskauden ovat näyttäneet ensimmäisenä kaikista. Eiköhän jokaiseen merkkiin kuitenkin riitä myös niitä maanantaikappaleita, harmi jos sinulla oli käynyt näin.
 
Huomenta! Tässä aamun ekasta. Ei ainakaan omaan silmään ole vahvistunut, pc ehkä hieman. Nää on kuivuneena, mutta ihan testiajalla tuli viivat. Kp30/? Ja dpo15, eli hailakkaa viivaa kai siihen nähden. Mutta joo tiedän ettei aina välttämättä vahvistu päivän välein. Kohta lopetan testailun kuitenkin, koska en usko normaliin raskauteen.

Alakerta edelleen ihan rutikuiva, lämmöt silti sinnittelee ylhäällä. No nyt ei tullut taaskaan varmuutta luteaalin pituudesta ja kiertoa on sotkettu lisää :laughing002 Toivottavasti seuraavan kerran ovis tulee myöhemmin kuin kp15, niin ehtii limakalvo kasvaa normaalisti. En nimittäin usko että luteaalivaiheeni on tällä hetkellä 15 päiväinen. On se voinut joskus olla.

No ne kuvat..

20200921_081151.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Mun neuvolaterkka totes, että meil on pari enkelivauvaa turvaamassa seuraavan polkua. Ja tuostahan taas itkuhanat aukes. Itsekin paljon sitä miettii, et saako koskaan sitä yhtäkään ja niitä kokemuksia...

Toivottavasti saatte :sad001:Heartred Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, jos ei ole yhtäkään. Saan siitä olla erityisen kiitollinen.

ON:

Täällä kp17. Tästä kierrosta en ole testannut ovista ollenkaan niinkuin suunnittelinkin. Oireiden perusteella uskon sen jo olleen, mutta mene ja tiedä sitten. Ensi viikon lopulla olisi mahdollisuus testata jos siltä tuntuu. Luteaali täällä 12-13pv joten menkat rysähtää kyllä pian ensi viikon lopun jäljestä uskoakseni. Jotenkin (vaikka on menossa vasta yk5 ja ihan typerää narinaa) tuntuu, ettei tästä tule yhtään mitään.. Kovasti tahtoisin päästä gynekologille katsomaan mm. ne kiinnike hommelit, että missä mennään.

Minulla käytössä tällähetkellä, geleet, vehnänalkioöljy, mammavitamiini, rauta (joka toinen päivä) ja foolihappo. Olen myös muutamana päivänä nyt ottanut aspiriinia ihan pienesti.
Geeleet vetelee viimeisiään ja niitä en varmaankaan ensi kiertoon hanki, oikeastaan olen kaiken muun ajatellut jättää sitä mukaan kun loppuu paitsi foolihapon ja d-vitamiinin otan taas erikseen sitten. Ovulaatiotestit saa kans jäädä toistaiseksi.

Huono-olo, ihan oksetus, tunkkainen tunne päässä, närästys ja ilmaa vatsassa..
Tänään on ollut taas tosi huono päivä ja olenkin tullut päätelmään, että naisen elämän on ajateltu olevan yhtä v*tusta ja huonovointisuutta kaikkine hormooneineen. Nämä oirehdinnat siis minulle aivan tuttuja ja melkeen jokapäiväisiä, toisina enemmän ja toisina vähemmän. Ihme masistelua taas :laughing014

Ei siinä mieliala on kaikkea muuta kuin loistava. Voisipa vaan hautautua johonkin sänkyyn sammaloitumaan ja ehkä sitten joskus herätä.


Toivottelen kaikesta huolimatta teille kaikille mukavaa alkavaa uutta viikkoa! :notworthy

Voin niin hyvin samaistua, vaikka tikussa kaksi viivaa onkin :sad001:Heartred Pysyvää tuskin ja kroppa sekaisin. Jospa se siitä kuitenkin sullakin. Ehkä lääkärikäynti on paikallaan molemmilla.

On: yöllä taas repivää kipua oikeassa munasarjassa. Mun vasen munasarja taitaa nukkua koko vuoden :scratch Taitaa olla hämillään tästä on off tilanteesta eikä tiedä mitä tehdä :laughing002 Jos tulee seuraava kierto, niin nakkaan kaikki testit he*****iin. Sylkiovistestillä voin tehdä. Macaa ja geleetä en nyt syönytkään kuin edellisessä, ovuloimattomassa kierrossa. Vain rautaa, deetä ja mammavitskuja.. ja niitä tärppitortilloja :laughing001
 
Muokattu viimeksi:
Sama täällä, vielä piinaillaan ja fiilis on optimistinen olojen osalta, mutta juuri tuo on täysin sama että pää sanoo menkkojen tulevan. Koittaako mieli vain suojata mahdolliselta pettymykseltä?
se voi olla että juuri tästä on kyse...:bag:

mulla ei oo eilisaamun tuhrun jälkeen tullu vuotoa, joten kokeilinpa huvikseen normi rfsu:ta aamun ekasta ja puhdas negahan se oli. joko menkat alkaa tänään tai sitten on jotain outoa tekeillä. dpo13 menossa ja menkat alkaneet tähän mennessä aina viimeistään silloin. lievästi huono olo menee aalloissa, muuten suht normi olo. paitsi hermo on kireällä, kuten ennen menkkoja.

oon lisäks kahtena aamuna hikoillu ku pieni sika, en tiedä mistä johtuu... veikkaan että on vaikuttanut lämpöihin, mutta käynpä nyt tyrkkäämässä käyrän kuitenkin tuonne BBT-ketjuun.

mikäs se olikaan se paras aika käydä gynellä tarkistuttamassa paikat, vähän ennen ovista vai muistanko väärin? ajattelin, jos nyt kuuden yrityskierron jälkeen kävis perustilanteen tsekkaamassa, niin sais siltä osin mielenrauhan :meh:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä vieläkin odotellaan menkkoja. Nyt flokin sanoo, että ne on myöhässä. Silti aamupissasta ei oikeen minkäänlaista viivaa testeihin. Predictorissa taas se sama hailu viiva, mutta luulisi jo olevan vahvempi tai näkyvän myös muissa testeissä. En viitsinyt digiä käyttää, kun aika selvää, ettei tärppiä ole tullut. Nyt pitäisi vain saada se uusi kierto käyntiin.. :shifty:
 
Menee nyt pahoitellen omanapailuksi. :hungover:

Lauantain testikuva alimpana ja uutiset... Hcg-taso perjantailta 0.3! Eli ton mukaan mitään ei pitäisi olla. :confused: Työkaveri meni sanattomaksi ja oli varma että liuska on oikeessa ja verikoe väärässä. Lähetti mut uusintalabraan, jonka tulosta vielä odotan. Meninhän mä vallan sekaisin tästä tiedosta ja työkuntoisuus hävisi täysin :smiley-angry017
Soitin neuvolaan, ja siellä lähes sama suhtautuminen. Että odotellaan verikokeen tulos ja sit lähetään selvittelemään mikä on homman nimi. :arghh:

Jotain on pielessä. :smiley-angry017 Fiilikset nyt koko yrittämisprojektia kohtaan on täys nolla ja lapsettomuusasiat kummittelee mielessä :smiley-angry003 Enpä enää varmaan ikinä tuu testaamaan raskautta ajoissa, ja millään muulla ku digillä sit jos ja kun menkat on oikeasti myöhässä.

Ei vuotoa. Ei suurempia kipuja. Jos jotain olikin, ni liekö sit keskeytynyt km heti alkuunsa. Enpä oikeen tiedä mitä tästä ajatella. :sad010
upload_2020-9-21_11-6-17.jpeg
 
Menee nyt pahoitellen omanapailuksi. :hungover:

Lauantain testikuva alimpana ja uutiset... Hcg-taso perjantailta 0.3! Eli ton mukaan mitään ei pitäisi olla. :confused: Työkaveri meni sanattomaksi ja oli varma että liuska on oikeessa ja verikoe väärässä. Lähetti mut uusintalabraan, jonka tulosta vielä odotan. Meninhän mä vallan sekaisin tästä tiedosta ja työkuntoisuus hävisi täysin :smiley-angry017
Soitin neuvolaan, ja siellä lähes sama suhtautuminen. Että odotellaan verikokeen tulos ja sit lähetään selvittelemään mikä on homman nimi. :arghh:

Jotain on pielessä. :smiley-angry017 Fiilikset nyt koko yrittämisprojektia kohtaan on täys nolla ja lapsettomuusasiat kummittelee mielessä :smiley-angry003 Enpä enää varmaan ikinä tuu testaamaan raskautta ajoissa, ja millään muulla ku digillä sit jos ja kun menkat on oikeasti myöhässä.

Ei vuotoa. Ei suurempia kipuja. Jos jotain olikin, ni liekö sit keskeytynyt km heti alkuunsa. Enpä oikeen tiedä mitä tästä ajatella. :sad010
View attachment 93947

Voi ei :sad001 sanattomaksi vetää. Käsittämätöntä että testissä näkyy kuitenkin noin jos veriarvo on tollanen! :woot:
 
Voi ei :sad001 sanattomaksi vetää. Käsittämätöntä että testissä näkyy kuitenkin noin jos veriarvo on tollanen! :woot:

Siis tämäpä juuri. Miten testi voi näyttää tolta jos en ole. :sad010 Nyt odottelua ja seurantaa ja toivon mukaan joku tutkis tätä - mun pää tuntuu leviävän ihan totaalisesti:sad010
 
Takaisin
Top