ON:
Täällä kp17. Tästä kierrosta en ole testannut ovista ollenkaan niinkuin suunnittelinkin. Oireiden perusteella uskon sen jo olleen, mutta mene ja tiedä sitten. Ensi viikon lopulla olisi mahdollisuus testata jos siltä tuntuu. Luteaali täällä 12-13pv joten menkat rysähtää kyllä pian ensi viikon lopun jäljestä uskoakseni. Jotenkin (vaikka on menossa vasta yk5 ja ihan typerää narinaa) tuntuu, ettei tästä tule yhtään mitään.. Kovasti tahtoisin päästä gynekologille katsomaan mm. ne kiinnike hommelit, että missä mennään.
Minulla käytössä tällähetkellä, geleet, vehnänalkioöljy, mammavitamiini, rauta (joka toinen päivä) ja foolihappo. Olen myös muutamana päivänä nyt ottanut aspiriinia ihan pienesti.
Geeleet vetelee viimeisiään ja niitä en varmaankaan ensi kiertoon hanki, oikeastaan olen kaiken muun ajatellut jättää sitä mukaan kun loppuu paitsi foolihapon ja d-vitamiinin otan taas erikseen sitten. Ovulaatiotestit saa kans jäädä toistaiseksi.
Huono-olo, ihan oksetus, tunkkainen tunne päässä, närästys ja ilmaa vatsassa..
Tänään on ollut taas tosi huono päivä ja olenkin tullut päätelmään, että naisen elämän on ajateltu olevan yhtä v*tusta ja huonovointisuutta kaikkine hormooneineen. Nämä oirehdinnat siis minulle aivan tuttuja ja melkeen jokapäiväisiä, toisina enemmän ja toisina vähemmän. Ihme masistelua taas
Ei siinä mieliala on kaikkea muuta kuin loistava. Voisipa vaan hautautua johonkin sänkyyn sammaloitumaan ja ehkä sitten joskus herätä.
Toivottelen kaikesta huolimatta teille kaikille mukavaa alkavaa uutta viikkoa!