Raskaaksi 2020

Ruinaamalla ruinasin hcg-mittauksen, jossa kävin tänään. Saa parempaa osviittaa sitten mitä tapahtuu tai omasta mielestä ei tapahdu :) Ja jos menee kesken, niin on todiste varhaisesta keskenmenosta. Nyt olisi 4+1 oviksen sekä kuukautisten mukaan, kun se ovis tulla tupsahti sen oletetun 28 päivän kierron mukaan, joten hormonia pitäisi jo olla hyvinkin :grin

Muoks. Multa mitattiin edellisellä kerralla myös folaatti, kun pyytelin sitä ferritiiniä ja oli puhetta että yritys on päällä. Se oli 2350 eli oikein hyvä.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa, uusi kuumeilija Ilmoittautuu! Meillä nyt toiveissa neljäs ja viimeinen murunen. Kolme poikaa on, ja yritetään nyt ajoituksella yms pelata jos vaikka sattuisi pikkuneiti tulemaan. Poikakin toki enemmän kuin tervetullut :D

Nyt käynnissä yk3, yritys siis alkanut heinäkuussa. Molemmissa kierrossa on jonkinlaista kiinnittymisyritystä tullut, mutta ei ole johtanut raskauteen. Minulla nyt ikää 35, joten "parasta ennen" alkaa kuulemma hiljakseen olla käsillä.

Käytössä Ovulaatiotesti + kalenterisovellus, B-vitamiinit ja kalsium+magnesiumlisä. Nyt KP 11, joten hiljakseen ovulaatiota odotellaan.
 
Samaa näyttää tämänkin aamun verikoe :arghh: yksi neuvolan terveydenhoitaja puhuu et uskoisin nyt vaan kotitestiin, ettei kaikilla veressä syystä tai toisesta näy kunnolla (liekö näin...) ja sit toinen terkka kirjas just kaiken oireista ja testeistä lähtien ylös ja laitto keskiviikoks mut lääkärin listalle et sitten se mulle soittaa keskiviikkona asian tiimoilta et mitä seuraavaksi...:blackeye:

On tää vaan....:sorry:

On ne verikokeet kyllä tosi tarkkoja valitettavasti :sad001Ellei jokin seikka x sitten häiritse sitä määritystä tai ole itse laitteessa/reagenssissa vikaa. En kyllä satavarmaksi voi sanoa suuntaan tai toiseen. Mikä "dpo" sulla on, saitko oviksen kiinni? Meillä vähän sama tilanne nyt. Toivottavasti molemmat saadaan pian selvyys asioihin :happy:

Muoks. Nuo laitteet kuitenkin vaativat kontrollikokeita tietyin väliajoin, eivätkä ne anna hyväksyttyä ennen kuin testiliuoksien arvot täsmäävät. En tiedä onko sitten manuaalinen ohitus mahdollinen. Tuli joskus labrakokeissa käydessä kesusteltua asiasta kun kiinnosti onko edellinen tulos varmasti oikea :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Heippa, uusi kuumeilija Ilmoittautuu! Meillä nyt toiveissa neljäs ja viimeinen murunen. Kolme poikaa on, ja yritetään nyt ajoituksella yms pelata jos vaikka sattuisi pikkuneiti tulemaan. Poikakin toki enemmän kuin tervetullut :D

Nyt käynnissä yk3, yritys siis alkanut heinäkuussa. Molemmissa kierrossa on jonkinlaista kiinnittymisyritystä tullut, mutta ei ole johtanut raskauteen. Minulla nyt ikää 35, joten "parasta ennen" alkaa kuulemma hiljakseen olla käsillä.

Käytössä Ovulaatiotesti + kalenterisovellus, B-vitamiinit ja kalsium+magnesiumlisä. Nyt KP 11, joten hiljakseen ovulaatiota odotellaan.

Tervetuloa!
Onnea pikkuneidin metsästykseen. :sign19

Nopea plussa sinne! :Heartred
 
Heippa, uusi kuumeilija Ilmoittautuu! Meillä nyt toiveissa neljäs ja viimeinen murunen. Kolme poikaa on, ja yritetään nyt ajoituksella yms pelata jos vaikka sattuisi pikkuneiti tulemaan. Poikakin toki enemmän kuin tervetullut :D

Nyt käynnissä yk3, yritys siis alkanut heinäkuussa. Molemmissa kierrossa on jonkinlaista kiinnittymisyritystä tullut, mutta ei ole johtanut raskauteen. Minulla nyt ikää 35, joten "parasta ennen" alkaa kuulemma hiljakseen olla käsillä.

Käytössä Ovulaatiotesti + kalenterisovellus, B-vitamiinit ja kalsium+magnesiumlisä. Nyt KP 11, joten hiljakseen ovulaatiota odotellaan.

Tervetuloa mukaan vaan! :happy: Toivotaan teille pikaista tyttötärppiä! :dummy1: Vielä voitte hyvin onnistua!
 
hei ja tsempit kaikille ketkä ootte saaneet nyt vääriä positiivisia! Ihan p e r s e e s t ä. Millä ootte testanneet kun niitä on tullut? Ihan tosissaan käsittämätöntä että noin monen eri merkin testit valehtelee.

on: eilisen positiivinen ajattelu siitä että olisin raskautunut on taas tipotiessään ja kyttään oloja. Keskiviikkona olis dpo 9-10 että jos silloin uskaltaisi testata :nailbiting:

Mulla toi oletettavasti oikea positiivinen, mutta testaillut olen One stepin herkillä puikkoraskausteillä ja sitten noilla Sofin 25 herkkyisillä liuskoilla. Mulla nää näyttäneet ennenkin oikein.
 
Nämä mulle lähetettiin hyvityksenä kun yhdestä rfsu paketista puuttui 1 ovulaatiotesti. En yhtään ajatellu että sieltä tulis tällainen määrä, ovistestit riittää hyvin nyt tähän uuteen kiertoon kun edellisestä paketistakin jäi yli. :happy:


20200921_162254.jpg
 
hups väärä ketju! Stalkkailemassa jos saisi mukaan lisää toukokuisia :smug:

Hah mulla ois laskettu aika niinkin myöhään kuin 30.5, mutta liian aikaista sanoo tuleeko tästä mitään :joyful: Mutta jos jollain ihmeen ilveellä tulee, niin periaatteesta laahaan perästä toukokuiseen joukkoonne ja synnytän taas sunnuntaipäivänä :hilarious:

Auts mun oikea munis :woot:
 
Muokattu viimeksi:
hups väärä ketju! Stalkkailemassa jos saisi mukaan lisää toukokuisia :smug:

Tsemppiä Mamiliksi, kyllä meillä vielä on toivoa niin kauan kuin ei iske todellinen kp1.

Alinahille paljon sympatiaa kp1:stä, on nää testit kyllä niin ...seestä.:Heartred Itse en näillä puheilla millään uskaltaisi luottaa vain yhden brändin testitulokseen vaan pakko on kokeilla monella. :happy8

Ja Tammenterho, sun testituloksien suhteen oon vaan aivan sanaton kun ne ei ees olleet mitään haamuja. Ei oo todellista.
 
Muokattu viimeksi:
Mä olisin myös vielä 31.5. la, mutta tuhruttelun takia huonolta näyttää.

Mulla oikein tällaiset ON maratoonit tänään: Neuvola varasi ajan labroihin tulehdusten poissulkemiseksi, mutta muuten pitää vain odottaa alkaako vuoto tästä tuhruttelusta. Kn vielä kiinni, kova ja ylhäällä mutta lämmöt täälläkin laskusuunnassa.

Tsemppiä Mamiliksi, kyllä meillä vielä on toivoa niin kauan kuin ei iske todellinen kp1. Jotenkin hyvin samanlaiselta sun tän hetken tilanne kuulostaa omaan korvaan kuin munkin.

Alinahille paljon sympatiaa kp1:stä, on nää testit kyllä niin ...seestä.:Heartred Itse en näillä puheilla millään uskaltaisi luottaa vain yhden brändin testitulokseen vaan pakko on kokeilla monella. :happy8

Ja Tammenterho, sun testituloksien suhteen oon vaan aivan sanaton kun ne ei ees olleet mitään haamuja. Ei oo todellista.

Kevään viimeisten vauvojen alun kohtalo ratkennee pian, toivottavasti edes toista meistä lykästää jos ei sitten kumpaakin :joyful: Mulla ei ole ollut tuhrua toissaöisen jälkeen, eikä tänään petipuuhissakaan tullut. Ei auta kuin odotella. Jos siellä jotain on, niin sai tänään kermapottua ja falafelia ravinnokseen :joyful:
 
Kevään viimeisten vauvojen alun kohtalo ratkennee pian, toivottavasti edes toista meistä lykästää jos ei sitten kumpaakin :joyful: Mulla ei ole ollut tuhrua toissaöisen jälkeen, eikä tänään petipuuhissakaan tullut. Ei auta kuin odotella. Jos siellä jotain on, niin sai tänään kermapottua ja falafelia ravinnokseen :joyful:
Kyllä! :joyful:
Tuhrun loppuminen sulla ois kyllä hyvin lupaavaa! Sormet ristissä!
 
Samaa näyttää tämänkin aamun verikoe :arghh: yksi neuvolan terveydenhoitaja puhuu et uskoisin nyt vaan kotitestiin, ettei kaikilla veressä syystä tai toisesta näy kunnolla (liekö näin...) ja sit toinen terkka kirjas just kaiken oireista ja testeistä lähtien ylös ja laitto keskiviikoks mut lääkärin listalle et sitten se mulle soittaa keskiviikkona asian tiimoilta et mitä seuraavaksi...:blackeye:

On tää vaan....:sorry:

oletko testannut millään muulla testillä? On kyllä erikoista. Viiva on kyllä selkeä. Toki luottaisin veritestiin, nykyään on kyllä niin erikoisia viivanpaikkoja ja selkeitäkin joissain testissä. Testaisin jollain muulla testillä vielä mitä Ne näyttää.
 
Kiitos tervetulo- ja plussatoivotuksista :) Oon nyt antanut itselleni luvan hössöttää niin paljon kuin mieli tekee, viimeinen kerta ja oikeastaan ensimmäinen kerta kun varsinaista yritystä on. Miehellekin sanoin että aion nyt ottaa tästä kaiken irti, joten epäilemättä parin viikon päästä tulee muutamakin testi taas tehtyä..!

Tammenterholla uskomattoman selkeät plussat ollakseen vääriä positiivisia!! Toivon että toivottu tulos tulee pian ja pysyy loppuun asti :Heartred

Kaakkuri ja Mamiliksi, toivotaan että hippuset voi hyvin ja raskaus onnistuu! Minulla oli muuten viimeisimmässä loppuun jatkuneessa raskaudessa ihan täysimääräiset ja - kestoiset "menkat" ihan oikeaan aikaan, raskaus oli alkanut ennen niitä. Ei hajuakaan miten tyyppi pysyi kiinni!
 
Kiitos tervetulo- ja plussatoivotuksista :) Oon nyt antanut itselleni luvan hössöttää niin paljon kuin mieli tekee, viimeinen kerta ja oikeastaan ensimmäinen kerta kun varsinaista yritystä on. Miehellekin sanoin että aion nyt ottaa tästä kaiken irti, joten epäilemättä parin viikon päästä tulee muutamakin testi taas tehtyä..!

Tammenterholla uskomattoman selkeät plussat ollakseen vääriä positiivisia!! Toivon että toivottu tulos tulee pian ja pysyy loppuun asti :Heartred

Kaakkuri ja Mamiliksi, toivotaan että hippuset voi hyvin ja raskaus onnistuu! Minulla oli muuten viimeisimmässä loppuun jatkuneessa raskaudessa ihan täysimääräiset ja - kestoiset "menkat" ihan oikeaan aikaan, raskaus oli alkanut ennen niitä. Ei hajuakaan miten tyyppi pysyi kiinni!

Kiitos! :happy: Ota vaan kaikki ilo irti! Ihanaa että päätitte vielä yhtä yrittää! Hyvä merkki, että olette jo kolme onnistuneet saamaan. Eiköhän nytkin käy hyvin.

Saako kysyä oliko silloin hyytymää yhtään tuossa vuodossa mikä oli raskauden alussa?

ON: kaivoin arkistosta testikuvan, joka on otettu aamun ekasta hetkeä ennen keskenmenon jälkeistä kontrolli hcg-verikoetta. Hcg-arvo oli tällöin 24 ja Sofin 25-herkkyisessä testissä näkyy häilyvä haamu vain jos sitäkään. Alempana tämän päivän kuva aamun ekasta.

20200921_200113.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppejä haamuilijoille :smiley-angelic001 kovasti toivon että vahvistuisivat jokaisella.


On: dpo2, taas kylkikipua, niinku viimekierrossa näihin aikoihin oviksesta parin päivän ajan. Mistähän ihmeestä johtuu. Istuessa tuntui, seisoessa ei vaivaa :confused: tissikipua ei ole, outoa.


Mä ostin tänään vaaleanpunaiset minileggarit kokoa 50cm :hilarious: en voinu vastustaa ku sattu olemaan prismassa ronskilla alella vikat kappaleet, olikohan joku blaablaa ja bambieläimen kuvia. Olen siis vakaasti päättäny, että kohta tärppää ja että se on tyttö :dummy1: pitäisköhä ripustaa sängyn ylle onnea tuomaan?
 
Testailin tänä aamuna dpo 13 ekan viivan paikan kai... kääntelemällä ja vääntelemällä muka jotaki näky. No en tiiä. Ylihuomenna uus testaus vielä ja sitte pitäiski jo menkkojen alkaa jos on tullakseen. On tää piinailu mahottoman raskasta ja haluaisin vain jo sen positiivisen r-testin meille kaikille❤️
 
Samaa näyttää tämänkin aamun verikoe :arghh: yksi neuvolan terveydenhoitaja puhuu et uskoisin nyt vaan kotitestiin, ettei kaikilla veressä syystä tai toisesta näy kunnolla (liekö näin...) ja sit toinen terkka kirjas just kaiken oireista ja testeistä lähtien ylös ja laitto keskiviikoks mut lääkärin listalle et sitten se mulle soittaa keskiviikkona asian tiimoilta et mitä seuraavaksi...:blackeye:

On tää vaan....:sorry:
Mulla oli kuopuksen kanssa niin, etten tienny olevani raskaana. Alkoi vatsakivut. Jouduin lähtee sairaalaan päivystykseen. Siellä tekivät rtestiin joka oli pos.
Sitten huh, joka oli muistaakseni jotain 400. Menkoista laskettuna olisin ollut jotain rv6+...
No, lääkäri oli sitä mieltä että kohdunulkoinen täytyy olla kyseessä, että jäät osastolle ja leikataan seur pv.
Seur pv oli lämpö laskenu 37.4, ja kivut lakanneet ja vointi hyvä. Ultrassa ei siis kohdussa mitään. Pyysin, että älkää alkako availee vatsaa, että haluan kotiin.
Lääkäri teki sitten päätöksen, että voin lähteä, mutta heti takaisin jos vointi huononee. Että tulet maanantaina, niin mitataan hcg ja sitten naistentautien polille ottamaan tyhjennyspilerit..
Koitti maanantai. En tiennyt hcg tulosta kun menin naistentautien polille... lääkäri tuli ja alkoi ultrata, sanoi että huh on noussut...
Ja....löytyi alkio ja syke!

Itkin hulluna. Olin järkyttynyt raskaudesta ja siinä sekaisin ollessani pyysin raskauden keskeytystä.....

Sanoivat että eivät voi lain mukaan antaa, vaan pitää olla toisen lääkärin lähete. Sikiö vastasi tv 6+4.
Ajoin kotia päin ja heti matkan alussa aloin itkee hillittömästi... et mun mahassa on lapsen alku.. etyä emmä sitä voi tappaa.
Siutä seurasikin sillosen poikakamun kaa hirvee sota, se olis hengarilla tullu tekee mulle abortin.. lopulta jätti mut tai mä sen

Mutta, mulla on terve, ihana 6v tyttö ilonani jonka olen täysin yksin ilman tukiverkkoa kasvattanut. Huh nousi koko ajan tosi hitaasti
Joten... toivoa on!!!
 
ON: Mulla taitaa olla tänään ovis, oikeaa munasarjaa on juilinut aika lailla o_O Tosin vasenkin on vähän kipuillut.. Kosteaa on ollut viime päivinä ja aiemmin tänään bongasin kunnon eggikset, mutta nyt sitä ihan tulvahti lattialle asti kun kyykistyin just ennen suihkuun menoa poimimaan jotain lattialta :laughing001 No nyt olisi ainakin vahvat ovisoireet ja tallettelutkin ajoitettu hyvin, vaikka jatketaan kyllä varmuuden vuoksi siihen asti että lämmöt nousee. Mulla on hyvä tunne tästä kierrosta :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top