Samaa näyttää tämänkin aamun verikoe :arghh: yksi neuvolan terveydenhoitaja puhuu et uskoisin nyt vaan kotitestiin, ettei kaikilla veressä syystä tai toisesta näy kunnolla (liekö näin...) ja sit toinen terkka kirjas just kaiken oireista ja testeistä lähtien ylös ja laitto keskiviikoks mut lääkärin listalle et sitten se mulle soittaa keskiviikkona asian tiimoilta et mitä seuraavaksi...
:
On tää vaan....
Mulla oli kuopuksen kanssa niin, etten tienny olevani raskaana. Alkoi vatsakivut. Jouduin lähtee sairaalaan päivystykseen. Siellä tekivät rtestiin joka oli pos.
Sitten huh, joka oli muistaakseni jotain 400. Menkoista laskettuna olisin ollut jotain rv6+...
No, lääkäri oli sitä mieltä että kohdunulkoinen täytyy olla kyseessä, että jäät osastolle ja leikataan seur pv.
Seur pv oli lämpö laskenu 37.4, ja kivut lakanneet ja vointi hyvä. Ultrassa ei siis kohdussa mitään. Pyysin, että älkää alkako availee vatsaa, että haluan kotiin.
Lääkäri teki sitten päätöksen, että voin lähteä, mutta heti takaisin jos vointi huononee. Että tulet maanantaina, niin mitataan hcg ja sitten naistentautien polille ottamaan tyhjennyspilerit..
Koitti maanantai. En tiennyt hcg tulosta kun menin naistentautien polille... lääkäri tuli ja alkoi ultrata, sanoi että huh on noussut...
Ja....löytyi alkio ja syke!
Itkin hulluna. Olin järkyttynyt raskaudesta ja siinä sekaisin ollessani pyysin raskauden keskeytystä.....
Sanoivat että eivät voi lain mukaan antaa, vaan pitää olla toisen lääkärin lähete. Sikiö vastasi tv 6+4.
Ajoin kotia päin ja heti matkan alussa aloin itkee hillittömästi... et mun mahassa on lapsen alku.. etyä emmä sitä voi tappaa.
Siutä seurasikin sillosen poikakamun kaa hirvee sota, se olis hengarilla tullu tekee mulle abortin.. lopulta jätti mut tai mä sen
Mutta, mulla on terve, ihana 6v tyttö ilonani jonka olen täysin yksin ilman tukiverkkoa kasvattanut. Huh nousi koko ajan tosi hitaasti
Joten... toivoa on!!!