Raskaaksi 2020

Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.

Epäilen, että tää oli nyt se kemiallinen raskaus :sad001 Tein siis raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Kuvat alla. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.
Alkaisi nyt ne kuukautiset vaan :facepalm:

20200920_152303.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.

Tää oli nyt se kemiallinen raskaus :sad001 Toisekseen tein sen raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.

View attachment 93920

Siis onkos nuo raskaustestit, nehän on positiiviset. Vai mitä mä en nyt tajunnut, onnittelut!
 
Siis onkos nuo raskaustestit, nehän on positiiviset. Vai mitä mä en nyt tajunnut, onnittelut!

On raskaustestit, mutta eilen tuli verta ja pieni hyytymä ja alakerta niin kuiva kuin olla ja voi. Lisäksi oli eilen kovahko alavatsakipu ennen sitä vuotoa. Lämmöt myös lähti laskuun. Oon aika varma, että tämä on kemiallinen. Normaalisti alakerta ei ole rutikuiva, jos olen kunnolla raskaana. Kiitos kuitenkin tsempeistä :rolleyes:
 
Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.

Tää oli nyt se kemiallinen raskaus :sad001 Toisekseen tein sen raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.
Alkaisi nyt ne kuukautiset vaan :facepalm:

View attachment 93920
Pieni vuoto on ihan normaaliakin alkuraskaudessa. Joten kaikki joi olla ihan hyvin. Mulla oli nuorimmasta kahden päivän menkat. Tsemppiä!
Muoks. Ja tässä uusimmassa plussasta oli myös kuivat paikat aluksi, jopa hiivamaisia oireita.
 
Oispa ihana jos ovis tulis sulla entisen kierron mukaan.

Mulla tässä kierrossa tuntui kasvukivut aikaisemmin kanssa ja ovis olikin 4 päivää aikaisemmin kuin yleensä. Eli hyvältä kuullostaa! :thumright:Heartred

Nyt kun säkin tässä kierrossa plussaat. :cool14 Niin tule esitteleen viivoja. Sori kun luulin sun one stepin viivoja värikertymiksi. Selkeesti tiesit paremmin, kun muutkin testit oli plussaa. :smiley-bounce012


Voi kun me kaikki saatas pysyvät plussat :rolleyes:
Eipä mitään eihän niitä kuvista voi niin hyvin mitään päätellä :hilarious: ja sekin riippuu katsooko puhelimella vai tietokoneella, ite en nää tietokoneella testeissä ees haamuja, mut puhelimella näkyy kaikki aina paremmin, ku paremmat kontrastit näytössä.
 
Tässä tuli muuten mieleen vanhan kansan vinkki piinapäiville. Pitäkää jalat lämpöisenä! Villasukat jalkaan kiinnittymisen aikaan nii verenkierto paranee alaraajoissa, ja näin ollen myös kohdun seudulla. Unohdin itse tämän viime kierrossa, mut kesäkuussa pidin villasukkia juuri tästä syystä. Sekä viime syksyllä ku ekaa kertaa tästä kuulin eräältä vanhalta ihmiseltä :) tiedä sit onko perää, mut ku ajattelee nii kyllähän se verenkierron paraneminen on hyvä juttu :grin
 
On raskaustestit, mutta eilen tuli verta ja pieni hyytymä ja alakerta niin kuiva kuin olla ja voi. Lisäksi oli eilen kovahko alavatsakipu ennen sitä vuotoa. Lämmöt myös lähti laskuun. Oon aika varma, että tämä on kemiallinen. Normaalisti alakerta ei ole rutikuiva, jos olen kunnolla raskaana. Kiitos kuitenkin tsempeistä :rolleyes:

Okei, voi harmi. Toivotaan kuitenkin parasta. Tsemppiä!
 
Mamiliksi, noihan on hyvin selkeet positiiviset! Eikä pieni vuoto ole tavatonta alkuraskaudessa laisinkaan. Mä pidän peukut pystyssä ja sormet ristissä et plussa tuli jäädäkseen :Heartpink

Omanapaa; taidan tietää mikä aiheuttaa myös osaltaan tän panikoinnin. Se ensimmäinen kerta kun alettiin yrittää 10v sitten mun ensimmäisen mieheni kanssa, tuli hyyyyyvin vaalea positiivinen testi ja sillon päätin uskoa siihen enkä tehnyt ylimääräsiä testejä. Joku pieni menkkamainen vuoto oli ja neuvolassa rauhoiteltiin että ei hätää. Menin nt-ultraan ja kohtu oli tyhjä. Sillon mä en vielä tiennyt varhaisista km tai kemiallisista mitään. Lääkäri kohteli mua silloin hyyyyyvin hyvin epäasiallisesti. Sai siitä varoituksenkin lopulta, mutta se nyt taitaa jyllätä tuolla alitajunnassa, pelko siitä et kuvittelen kaiken kuitenkin. Ja esikoisen odotusaikana naikkarilla töissä hoitamassa keskenmenoja ja keskeytyksiä joten nyt ”tiedän liikaa”. :dontknow

Huomenna aamulla työkaverin kanssa rehvit hcg tason tulosten kahteluun ja miehelle jo kerkesin panikoimaan et entä jos ei näy. Se meni ja haki oman testinsä vs mun testit ja selkokielellä selosti mun oireet, hän on satavarma et kyllä se nyt on. Vuotoakaan ei kuulu eikä näy, ja tämänkin aamun testi plussaa :happy7 Jospa se alkais sisäistyä mullekin...
 
No nyt tuli kummallisen näköinen ovistesti. Mahtaako testissä olla jotain vikaa? Kummallisen näköiset viivat omaan silmään.
 

Liitteet

  • 1F9AA7A2-DE48-4005-890F-7F9B2358FDCD.jpeg
    1F9AA7A2-DE48-4005-890F-7F9B2358FDCD.jpeg
    10.6 KB · Katsottu: 129
Pieni vuoto on ihan normaaliakin alkuraskaudessa. Joten kaikki joi olla ihan hyvin. Mulla oli nuorimmasta kahden päivän menkat. Tsemppiä!
Muoks. Ja tässä uusimmassa plussasta oli myös kuivat paikat aluksi, jopa hiivamaisia oireita.

Annan sulle kyllä satasen, jos tästä "raskaudesta" mitään hyvää seuraa :rolleyes: Oma fiilis on vahvasti se, että ei tule mitään, vaikka plussa testissä onkin. Kaikki sotii onnistumista vastaan, kumma kun ei ne menkat vaan ala sitten.

Muoks. Kiitos kuitenkin tsempeistä :Heartred
 
Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20


Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 10/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6


Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21

Lisäsin itseni plussanneisiin :nailbiting: Vieläkin jännittää. Jospa kyytiläinen haluais pysyä tiukasti mukana ja kehittyisi normaalisti :smiley-angelic001
Tilasin foolihappoakin lisää, että kaikki tarpeellinen tulee huomioitua. Iiks :bag:
Pitäkää peukkuja, etten tule maitojunalla takaisin :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.

Epäilen, että tää oli nyt se kemiallinen raskaus :sad001 Toisekseen tein sen raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.
Alkaisi nyt ne kuukautiset vaan :facepalm:

View attachment 93920

Selkeästi plussaa kuitenkin näyttää, toivotaan et olis se pysyvä eikä vaan kemiallinen. Ymmärrän kyllä sun turhautumisen, mutta ei sinussa varmasti mitään ole vialla. Kroppa vaan ehkä hakee vielä, kaikkien hormonimuutosten jälkeen mitä sullakin on suhteellisen lyhyessä ajassa paljon ollut. Vaikka on kova toive vauvasta, muistathan olla myös itsellesi armollinen :Heartred mulle lääkäri sanoi aika hyvin, että pitää olla itsensä paras ystävä tässä tilanteessa, ja muistaa hemmotella myös ja pitää itestään huolta. Ja jospa tosiaan oliskin ihan tosi kyseessä, tai ainakin tiedät että jotain kropassa tapahtuu, jos se yhtään helpottais :rolleyes:
 
No nyt tuli kummallisen näköinen ovistesti. Mahtaako testissä olla jotain vikaa? Kummallisen näköiset viivat omaan silmään.

jos katot noita mun laittamia kuvia, niin huomaat, että samanlaisia värikertymiä on osassa. Jos sulla on prehcheckit niin en oman kokemuksen mukaan sanois että on mitään oikeaa vikaa, joskus niihin kertyy noin. Mä saatan tehä samasta pissasta toisen tikun jos oon epävarma, kaadan näytteen vasta sitten pois, kun on se aika umpeutunut. Jossakin tikuissa on pistepainaumia ja niihin joskus tullu noita pisteitä myös :)
 
Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20


Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 10/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6


Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21




Oma ikä päivitetty :grin
 
Pitäis myös oma ikä päivittää, täytin 28 jo 1.9 eikä oo sit muistanut vaihtaa, yritin kopioida 4 kertaa tuon listan. Mutta ei onnistunut, kokeilen huomenna uudestaan.... :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Pitäis myös oma ikä päivittää, täytin 28 jo 1.9 eikä oo sit muistanut vaihtaa, yritin kopioida 4 kertaa tuon listan. Mutta ei onnistunut, kokeilen huomenna uudestaan.... :happy:

mä käytän lainausnappia, kaikki ylimääräiset vaan pois eestä ja lopusta. Onnistuisko sillä?
 
Saas nähä kuinka itsellä käy myo-inositolin kanssa, mun ovis on jostain syystä vuoden ajan ollu vasta kp 16-18 kun ennen se oli tasan tarkkaan kp 13-14. Ja oon lukenut tuosta et inositoli voi aikaistaa ovulaatiota. Mulla nimittäin nyt jo tuntuu selkeitä kasvukipuja näin kp 7, sekä lisääntyvää kosteutta. Ne yleensä alkaa n. Viikkoa ennen ovulaatiota. Eli tällä laskukaavalla ovis vois tullakin jo kp14 mikä ois mun entisen 28 päiväisen kierron mukaan. Joka oli siis sen 17 vuotta mulla säännöllinen kunnes viime kesänä heinäkuussa muuttui 30/31 päiväiseksi. Eikä hajuakaan miksi, aattelin että vauvakuumeilu muutti, mutta se pysyi km jälkeen samana, vaikka en ees kuumeillut alkuvuodesta tauon aikana.
Mutta toisaalta olis kiva jos palais kp 14lle ovis, nii se ois aina vähä lähempänä :grin

Toivottavasti sullakin aikaistuu ovis! :) Tästä kierrosta en itse vielä voi olla varma aikaistuuko mulla vai ei, mutta lupaavalta vaikuttaa olot. Haluun jo päästä piinailemaan :hilarious:
 
Selkeästi plussaa kuitenkin näyttää, toivotaan et olis se pysyvä eikä vaan kemiallinen. Ymmärrän kyllä sun turhautumisen, mutta ei sinussa varmasti mitään ole vialla. Kroppa vaan ehkä hakee vielä, kaikkien hormonimuutosten jälkeen mitä sullakin on suhteellisen lyhyessä ajassa paljon ollut. Vaikka on kova toive vauvasta, muistathan olla myös itsellesi armollinen :Heartred mulle lääkäri sanoi aika hyvin, että pitää olla itsensä paras ystävä tässä tilanteessa, ja muistaa hemmotella myös ja pitää itestään huolta. Ja jospa tosiaan oliskin ihan tosi kyseessä, tai ainakin tiedät että jotain kropassa tapahtuu, jos se yhtään helpottais :rolleyes:

Kiitos tsempeistä! Pahoittelut tuosta sekavasta viestistäni. Ei vielä ole verestä hcg:tä mitattu. Oma arvio vain tuo kemiallinen raskaus, koska on pariin otteeseen jo vuotanut pikkuisen ja se yksi pieni hyytymä myös tullut ja alakerta aivan rutikuiva. Plus tietty se niukka ruskea tuhru tänään. Kunhan ei ainakaan olisi kohdunulkoinen. Huoh en jaksa jos hcg pilaa seuraavan kierron enkä taaskaan ovuloi :sad001

Kieltämättä mun kroppa on kokenut kovia muutoksia. Helmikuussa synnytys, uusi raskaus toukokuussa, tyhjennys heinäkuussa ja nyt 2kk siitä tää "episodi." Minkäs teet, jos ei onnistu taaskaan. Huoli siitä, että mun kroppa ei saa aikaan enää pysyvää raskautta on suurentunut. Ei kai auta muu kuin jatkaa näiden keskenmenojen tehtailua. Saadaan sitten ehkä apua vaivaan, jos jokin ongelma on.. jos vielä kerran uskaltaa kohdalle sattua. Ei kuitenkaan kai hyvä merkki ole, jos kaksi menee kesken peräkkäin..
 
Takaisin
Top