Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.
Tää oli nyt se kemiallinen raskaus Toisekseen tein sen raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.
View attachment 93920
Siis onkos nuo raskaustestit, nehän on positiiviset. Vai mitä mä en nyt tajunnut, onnittelut!
Pieni vuoto on ihan normaaliakin alkuraskaudessa. Joten kaikki joi olla ihan hyvin. Mulla oli nuorimmasta kahden päivän menkat. Tsemppiä!Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.
Tää oli nyt se kemiallinen raskaus Toisekseen tein sen raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.
Alkaisi nyt ne kuukautiset vaan
View attachment 93920
Oispa ihana jos ovis tulis sulla entisen kierron mukaan.
Mulla tässä kierrossa tuntui kasvukivut aikaisemmin kanssa ja ovis olikin 4 päivää aikaisemmin kuin yleensä. Eli hyvältä kuullostaa!
Nyt kun säkin tässä kierrossa plussaat. Niin tule esitteleen viivoja. Sori kun luulin sun one stepin viivoja värikertymiksi. Selkeesti tiesit paremmin, kun muutkin testit oli plussaa.
On raskaustestit, mutta eilen tuli verta ja pieni hyytymä ja alakerta niin kuiva kuin olla ja voi. Lisäksi oli eilen kovahko alavatsakipu ennen sitä vuotoa. Lämmöt myös lähti laskuun. Oon aika varma, että tämä on kemiallinen. Normaalisti alakerta ei ole rutikuiva, jos olen kunnolla raskaana. Kiitos kuitenkin tsempeistä
Pieni vuoto on ihan normaaliakin alkuraskaudessa. Joten kaikki joi olla ihan hyvin. Mulla oli nuorimmasta kahden päivän menkat. Tsemppiä!
Muoks. Ja tässä uusimmassa plussasta oli myös kuivat paikat aluksi, jopa hiivamaisia oireita.
Torstaina oli se pinkki sperma ja eilen illalla tuli vähän enemmän verta ja sellainen pieni pyöreä hyytymä. Alakerta on kuiva, mutta kohdunnapukka edelleen ylhäällä. Laitoin jo tamponin yöksi, mutta ei ne kuukautisetkaan sitten alkaneetkaan. Hyvä että sain tamponin edes ulos, ruskeaa tuhrua vain tosi vähän. Kroppa taitaa olla nyt täysin sekaisin.
Epäilen, että tää oli nyt se kemiallinen raskaus Toisekseen tein sen raskaustestin tänään, vaikka ei ollut ollenkaan tarkoitus vielä, mutta kun tää meno menee niin oudoksi. Mikä mussa on nyt vialla, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään enää. Luovuta kuitenkaan en, vaikka tulisi sata keskenmenoa. Laitoin viestiä sairaanhoitajalla, että pääsen hcg-kokeeseen huomenna, niin saan tänkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kirjattua ylös. "Dpo 14 ja kp28." Tai mikä onkaan, ei voi enää tietää.
Alkaisi nyt ne kuukautiset vaan
View attachment 93920
No nyt tuli kummallisen näköinen ovistesti. Mahtaako testissä olla jotain vikaa? Kummallisen näköiset viivat omaan silmään.
Pitäis myös oma ikä päivittää, täytin 28 jo 1.9 eikä oo sit muistanut vaihtaa, yritin kopioida 4 kertaa tuon listan. Mutta ei onnistunut, kokeilen huomenna uudestaan....
Saas nähä kuinka itsellä käy myo-inositolin kanssa, mun ovis on jostain syystä vuoden ajan ollu vasta kp 16-18 kun ennen se oli tasan tarkkaan kp 13-14. Ja oon lukenut tuosta et inositoli voi aikaistaa ovulaatiota. Mulla nimittäin nyt jo tuntuu selkeitä kasvukipuja näin kp 7, sekä lisääntyvää kosteutta. Ne yleensä alkaa n. Viikkoa ennen ovulaatiota. Eli tällä laskukaavalla ovis vois tullakin jo kp14 mikä ois mun entisen 28 päiväisen kierron mukaan. Joka oli siis sen 17 vuotta mulla säännöllinen kunnes viime kesänä heinäkuussa muuttui 30/31 päiväiseksi. Eikä hajuakaan miksi, aattelin että vauvakuumeilu muutti, mutta se pysyi km jälkeen samana, vaikka en ees kuumeillut alkuvuodesta tauon aikana.
Mutta toisaalta olis kiva jos palais kp 14lle ovis, nii se ois aina vähä lähempänä
Selkeästi plussaa kuitenkin näyttää, toivotaan et olis se pysyvä eikä vaan kemiallinen. Ymmärrän kyllä sun turhautumisen, mutta ei sinussa varmasti mitään ole vialla. Kroppa vaan ehkä hakee vielä, kaikkien hormonimuutosten jälkeen mitä sullakin on suhteellisen lyhyessä ajassa paljon ollut. Vaikka on kova toive vauvasta, muistathan olla myös itsellesi armollinen mulle lääkäri sanoi aika hyvin, että pitää olla itsensä paras ystävä tässä tilanteessa, ja muistaa hemmotella myös ja pitää itestään huolta. Ja jospa tosiaan oliskin ihan tosi kyseessä, tai ainakin tiedät että jotain kropassa tapahtuu, jos se yhtään helpottais