Raskaaksi 2020

Voi herra jestas. :smiley-bounce012 Pillereitä kuusi jäljellä ja en millään haluaisi enää odottaa et pääsee niistäki irti. Ja et pääsen kokemaa surkeimmat ja samaan aikaan kivuliaat menkat (jep, kivut on pysyny vaikka kohtu ei vuotaiskaa paljoa mitään mikä on vähän epäreilua :banghead:). Ihan ku olis luomumenkat, mutta vuoto todennu en taida alkaa. Sitä vaan toivoo et luomukierrot olis jollai tapaa ns. "Paremmat" vaikka epäilen vahvasti ettei nekää sitten ole yhtää sen lohduttavampia :sad001

Nyt on kyllä niin jäätävät menkkakivut /poltot. Välillä vähän tissit juilii, kuumeinen olo on edelleen, viluttaa. Välillä myös veetuttaa :grin
Nivuskipu vetää polviin asti. Välillä munasarjat on tulessa. Saas nähdä. Aika toivoton fiilis just nyt.
Toki 3 eri merkkiseen testiin tullu haamua, ja nyt vasta dpo 11 ja olo on ku menkat alkas ihan just tai viimestään huomenna. Jännä kierto.
Toki jos hanat aukee, niin uutta matoa koukkuun sit parin viikon päästä :grin toki meillä tää remppastressi painaa päälle vielä varmaa sillonkin :mad:

Oon tässä pohtinut ja luulen et tän päivän limat oli jotain jämiä tai toista estrogeeniryöppyä. En usko että lämmöt voi noin paljon nousta muuten :think005 Eli pidän kii siitä et tänään dpo2 ja kymmenen päivää pitäis ainakin malttaa :bounce

Koska mulla testejä riittää, arvatkaa maltoinko olla testaamatta, etenkin kun en noussut yöllä vessaan?
Aattelin et ei se nega missään tunnu koska ollaan niin ”varhasessa vaiheessa” et ei se vielä varmaan näytä. Kuinka ollakaan, alle kahden minuutin ja mietin, et taitaa se ehkä kuitenkin olla... :wideyed:

Mitäpä raati sanoo? :rolleyes:

upload_2020-9-11_6-27-50.jpeg

Anteeks tää jatkuva omanapailu, mutta siis. Tein nyt aamulla Predictor Earlyn ja vielä sen apteekin testin. Earlyyn tuli tosi haalea ja himmeä viiva, eli luultavasti vain viivanpaikka tms. Apteekin testi näyttää edelleen selvää viivaa. Eli summasummarum en tiiä onko missään vaiheessa mitään edes yrittänyt tapahtua vai onko nämä apteekin testit oikeesti vaan näin paskoja. Mun sydän on ihan särkynyt ja niin pettynyt ja kamala olo. Jos tästä jotain opin niin sen, että en taida enää testailla ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä.

Anteeks tää jatkuva omanapailu, mutta siis. Tein nyt aamulla Predictor Earlyn ja vielä sen apteekin testin. Earlyyn tuli tosi haalea ja himmeä viiva, eli luultavasti vain viivanpaikka tms. Apteekin testi näyttää edelleen selvää viivaa. Eli summasummarum en tiiä onko missään vaiheessa mitään edes yrittänyt tapahtua vai onko nämä apteekin testit oikeesti vaan näin paskoja. Mun sydän on ihan särkynyt ja niin pettynyt ja kamala olo. Jos tästä jotain opin niin sen, että en taida enää testailla ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä.

Voi ei! :confused: Voimia sinne Reggie! :Heartpink Toivottavasti joku selvyys tilanteeseen tulee pian, ni ei tarvii pähkäillä onko vaiko eikö. :sorry: Se on raastavaa se pettymys. Jos vaan pystyt, niin anna itselles nyt lupa olla pettynyt ja helpottaa oloa edes jotenkin, ja testata vaikka vielä muutaman päivän päästä uudelleen:Heartpink

Tässä vielä kuva tän aamuisesta apteekin testistä. Oon niin järkyttynyt että tämmösiä voi tulla, jos tässä ei raskaana olla.

Liitteet

• IMG_20200909_082420.jpg
    IMG_20200909_082420.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 232
Tässä vielä kuva tän aamuisesta apteekin testistä. Oon niin järkyttynyt että tämmösiä voi tulla, jos tässä ei raskaana olla.

Ihan selkeehän toi on!! :woot: Mä en usko siihen etteikö toinen testi vois näyttää negaa vaikka toinen on plussaa, ja toi on jo melkosen selkee positiivinen. En sillä, että yrittäisin nostattaa toivoa liikaa vaan kyllä mun silmät näkee kunnon positiivisen. Jospa toinenkin testi näyttäs pian plussaa - mites digin ostaminen ja sen teko vaikka su/ma/ti?

Mun silmään tuo näyttää vielä vahvemmalta viivalta kun siinä eilisessä kuvassa..
Eli ihan selvä viiva taas.
Raastavaa tämä, kun on epäselvä tilanne.. Voimia ja toivottavasti viiva vahvistuu❤️

Taas mä huomaan tekeväni tätä ylianalysointia itsessäni. Mutta kummaahan tää on, että n. viikko ovulaation jälkeen lämmöt on koholla (pikkusen vajaa 37) ja valkovuotoa tulee edelleen.. Millonkohan sitä osais olla rauhassa tän vaiheen yli ja odottaa niitä menkkoja! Hohhoijaa! :banghead:

Reggielle tosi paljon voimia piinaavaan tilanteeseen! Jo on kummallisen ristiriitainen tilanne. Mä ainakin nään tossa ihan selvän plussan ja todella epäreilu testi jos tuo ei sitä muka ole...:grumpy:

Älytöntä kyllä! Ihan selkeä ja punertava viiva. Toivotaan että olis ollu labran testi viallinen ja olis sulla oikee tuo.

Ja tässä siis se onneton viiva mikä tuli toisella testillä. Nyt ajattelin odottaa sunnuntaihin seuraavaa testiä jos ne menkat ei ala.

Liitteet

• IMG_20200911_062841.jpg
    IMG_20200911_062841.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 199
Voi Reggie! Voin kyllä samaistua, mulla siis tossa muutama kk takaperin tuli parinakin päivänä onestepin testiin tuollainen viiva ja musta tuo on kuitenkin jo aika näkyvä. Ehdin jo iloita, kunnes sitten menkat alkoikin :smiley-angry017 silloin vannoin että jatkossa testaan vasta jos menkat myöhässä... On toteutunut melkein joka kerta, paitsi tässä kierrossa hölmönä dpo9 menin testailee ja varmaan nega oli se, jotain hailuraa mun viivalasit toki erotti

Mulla pitäis nyt menkat alkaa huomenna tai su, joten jännän äärellä ollaan... Testaan varmaan su jossei menkat ala.

Liitteet

• Screenshot_20200911-094553_mh1599806780421.jpg
    Screenshot_20200911-094553_mh1599806780421.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 157
Voi Reggie! Voin kyllä samaistua, mulla siis tossa muutama kk takaperin tuli parinakin päivänä onestepin testiin tuollainen viiva ja musta tuo on kuitenkin jo aika näkyvä. Ehdin jo iloita, kunnes sitten menkat alkoikin :smiley-angry017 silloin vannoin että jatkossa testaan vasta jos menkat myöhässä... On toteutunut melkein joka kerta, paitsi tässä kierrossa hölmönä dpo9 menin testailee ja varmaan nega oli se, jotain hailuraa mun viivalasit toki erotti

Mulla pitäis nyt menkat alkaa huomenna tai su, joten jännän äärellä ollaan... Testaan varmaan su jossei menkat ala.

Toivotaam et se tuosta vahvistuu! Olisi ikävä jos ei :(
On kiva seurata vierestä ja toivoa et itsekin pian pääsisi!

Reggie, tulen tänne aina huutelemaan noista apteekin herkän valeviivoista. Harmittaa ihan hirveästi, että tuo testi antaa todella selkeitä punaisiakin viivoja, ilman että tarkoittaa mitään :( Moni saa turhaa toivoa ja pettymys on kahfa kauheampi. Plussa vai ei -ketjussa on parin sivun takaa n. kuukauden takaa minun testini. Joka päivä 4 päivän ajan piirsi selkeän vaaleanpunaisen viivan, kun muut testit näyttivät negaa.

Itsekin tein päätöksen, etten enää testaa ainakaan ennen dpo 12, jolloin muillakin merkeillä pitäisi näkyä jo selkeästi, enkä koskaan aio enää pahoittaa mieltäni apteekin herkällä. Oli tosi vaikea viime kuukausi noiden takia itsellä.

Tsemppiä omaan tilanteeseen!

Mä heitän pyyhkeen kehään tälle kiertoa. Aamun ekasta tyylipuhdas nega sofilla. Ja siinä jäi tosiaan valkoinen viivanpaikka näkyviin, näytti ihan eriltä ku mun aikaisemmat sofit. Sit aamun tokasta tein pc, ja siihen tuli jotain nii. Hailuraa ettei oikein ees näy. Tänää dpo 12 ja olishan ne nyt lähtenyt vahvistumaan, jos on lähteäkseen.(aina ennenkin, paitsi kemiallisessa vasta dpo 14—15) Jään odotteleen menkkoja. Jos menkat alkaa alallaan su tai ma, nii synttäripäivänäni olis hyvä talletella, koska seuraavana/sitä seuraavana päivänä ois sit ovis, jos vaan menee ajallaan :grin

Edit. Pc viiva näkyy hädin tuskin kuvassa mutta ku pistää sen mustavalkoiseksi ja vähä kontrastia nii näkyy vähä paremmin. Et siinä se on mutta se tosi elämän kontrasti puuttuu.

Lisäsin vielä sen aamun ekan täysin negan sofin,jossa näkyy jos tarkkaa tiiraa niin vaan valkoinen viivan paikka. Eli sofikin osaa antaa ainakin mulla täysin negaa.

Liitteet

• IMG_20200911_100851.jpg
    IMG_20200911_100851.jpg
    27.2 KB · Katsottu: 130
  • IMG_20200911_111902.jpg
    IMG_20200911_111902.jpg
    42.9 KB · Katsottu: 135
Muokattu viimeksi:
Lisäksi tää laskusuhdanne kertoo paljon. Toki vasta ku näyttää 35.8 nii alkaa sen jälkeen menkat.

Liitteet

• Screenshot_20200911_105743.jpg
    Screenshot_20200911_105743.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 102
Takaisin