Raskaaksi 2020

On: Ajatellaan dpot nyt sitten flon mukaan, kun muuten ei oo tietoa. Tänään ois dpo 7. Laskin alkuun väärin, kun vasta oviksesta seuraava päivähän on dpo 1. No joka tapauksessa oireita tällä hetkellä vaan vatsassa. Eli alavatsalla edelleen juilintaa tasaseen tahtiin.
Ovisvuoto loppu keskiviikkona kun seinään. Eilen vaan vihlontaa tai juilintaa mahassa.
Just äsken tuli kuitenkin ruskeeta verta pyyhkiessä ja mukana oli joku pikku verilimaklöntti.
Ja on kosteeta muutenki. Sori, jos liian yksityiskohtainen selvitys :grin Mitäs tää nyt on?
Eiks kiinnittymisvuoto oo joku tippa kaks? Tota tuli sillai paperiin iha kunnolla nähtävä määrä. :confused004
Ehkä sit geleet tai joku aiheuttaa välivuodon..

Pitäiskö huvikseen alottaa testailut huomenna, kun noita testejä on:hilarious::hilarious: Vaikka ei siinä oo järkee, mutta no, kyllä te tiiätte:woot:

Noonni. Saa nähdä kuin käy. Miehelle tuli just 2 viikkoo saikkua mis ei saa istua tai hikoilla. :banghead: helvetti mikä tuuri. Toivottavasti se ei tarkota et lykkääntyy koko juttu, olis tosi harmillista sit ku haluis nii kovin..:sad001

Noonni. Saa nähdä kuin käy. Miehelle tuli just 2 viikkoo saikkua mis ei saa istua tai hikoilla. :banghead: helvetti mikä tuuri. Toivottavasti se ei tarkota et lykkääntyy koko juttu, olis tosi harmillista sit ku haluis nii kovin..:sad001

Oliko sun miehellä se sinus pilonidalis leikkaus vai muistanko väärin? Mulla on se edessä jossain vaiheessa ja en kestä jos yritys jää tauolle. :sad001

Oliko sun miehellä se sinus pilonidalis leikkaus vai muistanko väärin? Mulla on se edessä jossain vaiheessa ja en kestä jos yritys jää tauolle. :sad001

Ei. Sil avattii just ihokarvatuppomikälie tulehdusptulehdus välist ku ei ollu parantunut.. :banghead:

Taisiis sil on tuo, mut sitä ei oo leikattu vaan repeiltii kaikki auki ja jos ei vieläkään parane, ni sitte leikataa. Ja meit vituttaa niiiin paljon! :banghead:

On: alamahaa nippailee, tissit kipeät, nännit kovat, itkuherkkyys. Kp 17. Ovulaation väitän olleen jo viikonlopun tienoilla. Pari päivää oli kuivaa, nyt taas märkyyttä. Plaah. En ala. Vaihteleva ajatus.

Kurja juttu toi vaiva ja mahdolliset tauot :sad001 Älkää lyökö hanskoja tiskiin! Nyt ei auta kuin ottaa muumimukit esille, jos tilanne äityy :joyful:

Mutta vakavissaan, ei oo naurun asia. Olisin itsekin hajalla ja äkäinen :banghead::BangHead

Mä en oo syöny jatkuvasti hormoneita vuosikausiin, joten tunnen kyllä oman kiertoni. Kehoni reagoi stressiin esimerkiksi juuri kuukautiskierron pitenemisellä. Viime kierrossa töissä oli hemmetisti stressiä, kiire ja kierto venyi 38:aan päivään. Tein raskaustestinkin, joka osoittautui negaksi. Illalla alko sit vuoto.
Tästä syystä yritän olla ottamatta ylimääräistä stressiä tästä yrittämisestä, kun oma keho reagoi niin herkästi stressiin.

Hain muuten royal geleet + vehnänalkioöljyn postista. Katsotaan miten vaikuttavat kehoon.

Kurja juttu toi vaiva ja mahdolliset tauot :sad001 Älkää lyökö hanskoja tiskiin! Nyt ei auta kuin ottaa muumimukit esille, jos tilanne äityy :joyful:

Mutta vakavissaan, ei oo naurun asia. Olisin itsekin hajalla ja äkäinen :banghead::BangHead

Mutta voi olla et se ei rajota jos jatkuu ettei se kaikest huolimatta pysty pitää näppei erossa :smiley-bounce013 et juu, raivostuttaa mut kyl tää toivottavasti tästä helpottaa ja kivut tms ei estä lakanoiden liikkeit :smiley-angelic006

Mutta voi olla et se ei rajota jos jatkuu ettei se kaikest huolimatta pysty pitää näppei erossa :smiley-bounce013 et juu, raivostuttaa mut kyl tää toivottavasti tästä helpottaa ja kivut tms ei estä lakanoiden liikkeit :smiley-angelic006

Eiköhän se siitä! Löytyyhän niitä keinoja :joyful:

Reggielle iso :love022. Todella törkeä viivanpaikka testissä.

On: olen alkanut epäillä oliko ovulaatiota sitten kuitenkaan, vaikka testi näytti plussaa. Saattoi myös olla, että se päivä kun sain ovisplussan olikin jo dpo0., kun edellisenä päivänä en tehnyt testiä ja silloin oli jo halut huipussa. Nimittäin loppui limat ja halut yhtä nopeasti kuin alkoikin, eikä ollut normaalia ovulaatiokipua. Ei ollut kyllä viime kierrossakaan ovuskipuja. Aika kumma, että joulukuisen keskenmenon jälkeen oli joka kierrossa kovat oviskivut, mutta heinäkuisen keskenmenon myötä ne näköjään katosivat tai sitten en vaan ovuloi.

ON: täällä lämmöt kyllä hämmentää edelleen, tänään ei ollu ku himppasen yli alkukierron tason. No ovisoireet on ainaki laantuneet et kai se meni tai sit oli ovuloimaton kierto :confused005 katellaan nyt mihin ne lämmöt pidemmällä tähtäimellä asettuu... arpa on kumminkin nyt heitetty. Dpo3 jos sellainen oli.

Toivottavasti ovis olisi tapahtunut! Mennään muuten ihan samoissa samoissa dpo, itsellä myös dpo3 (Flon mukaan):happy:

Reggielle paljon tsemppiä! Todella häijyn väärän viivan kyllä antanut testi:smiley-angry017

Voi reggie!! Oisko tuo plussa ollut kiinnittymisyritys kuin noin selkeä plussa oli...?

Kylläpä täällä on nyt oviksensa ohittaneita, suurta plussa-aaltoa odotettavissa parin viikon päähän!!

Dpo2, valistunut arvaus. Tiistaina aamusta oli tikussa tasavahvat viivat ja keskiviikkona panetti niin maan perhanasti ja koko alakerta tuntui kostealta ja turvonneelta koko päivän. Tässä kierrossa oli greippimehu käytössä, mut yhtään limaa ei tullut pöksyihin, toivottavasti kaikki oli kohdunsuulla ohjailemassa siimahäntiä oikeaan osoitteeseen! Myös perinteiset ovisjomot loistivat poisssolollaan, mut jotain jännää tunnetta sisikunnassa kuitenkin oli. Täysin erilaista kuin aiemmin. Olenkin tehnyt päätöksen et se oli superovis ja mä oon nyt raskaana. Piste. :dance011

Voi reggie!! Oisko tuo plussa ollut kiinnittymisyritys kuin noin selkeä plussa oli...?

Kylläpä täällä on nyt oviksensa ohittaneita, suurta plussa-aaltoa odotettavissa parin viikon päähän!!

Dpo2, valistunut arvaus. Tiistaina aamusta oli tikussa tasavahvat viivat ja keskiviikkona panetti niin maan perhanasti ja koko alakerta tuntui kostealta ja turvonneelta koko päivän. Tässä kierrossa oli greippimehu käytössä, mut yhtään limaa ei tullut pöksyihin, toivottavasti kaikki oli kohdunsuulla ohjailemassa siimahäntiä oikeaan osoitteeseen! Myös perinteiset ovisjomot loistivat poisssolollaan, mut jotain jännää tunnetta sisikunnassa kuitenkin oli. Täysin erilaista kuin aiemmin. Olenkin tehnyt päätöksen et se oli superovis ja mä oon nyt raskaana. Piste. :dance011
Hei ehkä mäkin päädyn samaan analyysiin, kun mullakin noin että ei ovisjomoja eikä juurikaan limaa pöksyissä. Mutta oli kosteat paikat ja himot kyllä pari päivää ja ne kyllä hyödynnettiin. Ja mulla oviksen aikaan paikat positiivisella tavalla herkillä ja niin oli nytkin. Eli sovitaan, että raskaana ollaan!

Taas omanapailua, mutta ärsyttää kun eivät voikaan edes ferritiiniä kunnallisella ottaa. Suostuisivat kai mittaamaan vain hemoglobiinin, joka on tyyliin aina sama varastoraudoista riippumatta. Mutta en kyllä luovuta. Minusta se on perusteltua mitata, koska se putosi kolmessa kuukaudessa noin 40 pinnaa. Ja nämähän eivät ole mitään kalliita testejä kumpikaan. Puhutaan ehkä muutamista euroista tai kympistä. Näkisi nyt nouseeko se mihinkään :sad001 Yksityisen lääkärin käyntiä en tällä kertaa maksa sen takia, että hän määrää ne kokeet otettavaksi. Piste.

Muokattu viimeksi:
Juu. Kontrolli on mulla kuukauden päästä. Rautaa olen syönyt nyt 2kk. Mullakin oli nuorena anemia ja synnytyksessä massiivinen verenvuoto.

Kannattaa mittauttaa jos mahdollista. Mulla ei tarkkaa arvoa sanottu, mutta sen sanoivat että rautavarastot vähissä ja hemoglobiini just ja just raja-arvojen sisällä.

Monissa artikkeleissa epäillään, että lapsettomuus olisi joissain tapauksissa kokonaan kiinni varastoraudoista. :bookworm:

Energisempi ja parempi olo on nyt ollut, kun rautaa olen syönyt. Ei jää enää hommat puolitiehen.:happy:

Toivotaan että varastorauta on noussut :angelic:. Pitääpä kyllä ottaa asiaksi käydä mittauttamassa. Sillon aikanaan kun oli sitä anemiaa niin sen kyllä huomasi oloissa, nyt en oo kyllä vuosiin ollut niin heikkona mutta eipä noiden mittaamisesta haittaakaan voi olla.

Muistan kyllä että nää apteekin ultrat on antanut tämmösiä törkeitä viivoja myös 2017.
Paljon voimia ja tsemppiä Reggie!

Aivan käsittämättömän tuo Reggien testi, ei voi tuollaista näyttää jos ei ole oikeasti positiivinen! Pahoittelut uudesta kierrosta :sad001. Mitenkäs kävi Milalaille? Sormet ja varpaat ristissä täällä vielä, niin kuin kaikille muillekin piinaajille!

Ainoinkeri, näen mielestäni tossa alemmassa jotain vaaleanpunaista. Ylemmästä en pysty erottamaan. Toivottavasti viiva vahvistuu lähi päivinä!!!

Omaa napaa sen verran, että tänään on dpo6. Rinnat on kipeet ja turvoksissa, mutta ovat olleet sitä ihan ovulaatiosta lähtien ja olivat viime kierrossakin, joten se ei mitään meinaa, eikä tässä vaiheessa toki mikään muukaan. Sitä koetan itselleni koko ajan tolkuttaa. Tää menee TMI osastolle, mutta eilen oli pikkuhousut aika märät, ja seassa oli tippa punertavaa tai rusehtavaa, kun jäi laikku vielä kuivumisenkin jälkeen. Mutta se oli siis vasta dpo5. Toivottavasti en ole kehittämässä mitään tiputteluongelmaa, kun viime kierrossa oli tosiaan uutuutena se tuhru dpo10 alkaen. Jotain tylpän neulan pistelyitä on tuntunut dpo4 ja dpo5, mutta koen että ne olis enempi suoliston tuntemuksia. Testaan varmaan ekan kerran tiistaina, dpo10. Periaatteessa haluaisin testata vasta kun on myöhässä (se olis pe), mutta toisaalta tässä vaiheessa haluaisin tietää jos edes kemiallista saadaan aikaiseksi, tietäisi että edes jotain tapahtuu.

Takaisin