Raskaaksi 2020

Mulla on semi ripuli 4-5 päivää ennen ovulaatiota, sama menkkojen kohdalla :laughing001
Limat alkaa 3 päivää ennen ovista, kait? Tai nyt oli ainaki niin että limat alkoi tuolla kaavalla. Ja sokerin himo on ihan valtava!
Ja oireet katoaa parin päivän päästä

Tuo ripuli on kyllä erikoinen oire!:laughing001 Ja ilmeisesti move88:lla sama homma! Mikähän ihme senkin tekee ovulaation aikaan. Nyt kun mietin tätä kiertoa niin sama taisi olla itselläkin oletetun ovulaation kieppeillä :laughing002

Tuo ripuli on kyllä erikoinen oire!:laughing001 Ja ilmeisesti move88:lla sama homma! Mikähän ihme senkin tekee ovulaation aikaan. Nyt kun mietin tätä kiertoa niin sama taisi olla itselläkin oletetun ovulaation kieppeillä :laughing002
no joo en kans tiedä :laughing002 ekoilla kerroilla mietin jo että nyt on kyllä joku vatsatauti tai ruoka laittanu mahan sekasin, kun välillä meinaa tulla ihan kiire vessaankin silloin :laughing001 kunnes tajusin että aina se ajoittuu ovikseen joten uskon että liittyy kyllä siihen. jos joku tietää lääketieteellisen syyn tähän, olis kyllä mielenkiintoista kuulla :grin

Nopea googletus. Eli ripuli johtuisi siitä, kun hormonit rentouttaa sileitä lihaksia oviksen aikaan. :happy:

Varmaan meinaa sitä, että kun kohdunsuu aukeaa, niin rentoutuu muutkin paikat. :scratch

Mulla taas tulee yleensä ripuli juuri ennen menkkojen alkua.

Omaa napaa: Kävin tänään lääkärissä suunnittelemassa seuraavaa pas-hoitoa. Ultrassa komeili hieno 16 mm johtofollikkeli (sen takana mahdollisesti vielä toinenkin samaa kokoluokkaa), eli ovis olisi todennäköisesti odotettavissa sunnuntain tienoilla. Tänään alkoi myös tulla vähän tuota limaisempaa vuotoa. Eli viikonloppuna petipuuhiin. o_O

Nega testattu aamulla, mutta ei mennyt yhtä tunteisiin kuin viime viikolla. Ihan ok fiilis. Toki nyt kp 43/47 eli periaatteessa vois vielä joku mahdollisuus flon mukaan olla. Testaan jos menee yli 47. Testit loppui niin pitää vaan muistaa ostaa kaupasta. Jos ei plussaa kuulu niin sais ne menkat alkaa että pääsee uuteen kiertoon ja pääsee testaamaan ne geleet :angelic:. Suuret toiveet että ne lyhentäis tuota kiertoa sen verran ettei tarvi aina kuukautta odottaa (oletettua) ovista.

Aina tässä vaiheessa kiertoa mietin että meniskö seuraavien menkkojen jälkeen yksityiselle käymään ja sitten toppuuttelen itseäni ja yritän muistaa ettei tässä nyt niin kiire ole :facepalm: yleensä teen pikaisia päätöksiä ja olen nopea liikkeissäni mutta nyt oon tätä gynellä käymis asiaa vatvonut jostain kesäkuusta :shifty:. Mieskään ei oikein anna asiaan mitään mielipidettä, niin varmaan sitten odotetaan sinne ensi huhtikuuhun jos ei plussaa kuulu.

Mulla ihan sama, että aina kierron lopussa mietin gynelle menoa. Sitten kun sille tulisi oikea ajankohta, niin en saa aikaiseksi asiaa ja ajattelen, et ei kai sinne nyt ole tarvetta mennä. Pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja varata se aika :meh:

Mulla ihan sama, että aina kierron lopussa mietin gynelle menoa. Sitten kun sille tulisi oikea ajankohta, niin en saa aikaiseksi asiaa ja ajattelen, et ei kai sinne nyt ole tarvetta mennä. Pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja varata se aika :meh:

Samaistun niin paljon. Ja kun ei siinä gynellä käynnissä nyt voi hirveesti menettää (aikaa ja rahaa). Sieltä varmaan vois saada joko niitä hyviä tai huonoja uutisia. Ehkä ne huonot uutiset siinä sitten jännittää ja haluaa sen takia pitkittää menemistä. :facepalm: Miksei voi vaan päättää menevänsä.

Siis nyt jos koskaan oon ihan pihalla ja sekasin. Kävin verikokeessa ja tulos oli negatiivinen. Ei mitattu siis paljonko hcg arvo oli, vaan se mikö näyttää +/-. Sen herkkyydestä ei mitään käsitystä. Noh, apteekin testi näyttää edelleen selvää viivaa. Onko toi testi oikeesti vaan noin huono? Eikai se nyt voi ihan mitä sattuu näyttää?

Liitteet

• IMG_20200910_154109.jpg
    IMG_20200910_154109.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 260
Nopea googletus. Eli ripuli johtuisi siitä, kun hormonit rentouttaa sileitä lihaksia oviksen aikaan. :happy:

Varmaan meinaa sitä, että kun kohdunsuu aukeaa, niin rentoutuu muutkin paikat. :scratch

Niin hyvät nää googlettelut, toivon aina ettei kukaan pääse näkemään omaa selaushistoriaa:laughing001 Kaikkea sitä tulee mietittyäkin raskautta odotellessa!

Mä tempasin kanssa tähän kiertoon extempore gynekäynnin! Olen käynyt 27v elämäni aikana gynellä vain kahdesti ennen viime käyntiä, jotenkin ikinä saanut aikaa vaan varattua. Kaikki näytti olevan niin normaalisti kuin voi. Oli ihan kiva käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa, vaikka ei tässä vielä mikään hoppu tai hätä ole. Ensi kierrossa yritystä vasta (jo!?) puoli vuotta.

Muoks. Johan nyt Reggie sua koetellaan. Ihan selkeästi tuossakin testissä jotain näkyy:confused004

Siis nyt jos koskaan oon ihan pihalla ja sekasin. Kävin verikokeessa ja tulos oli negatiivinen. Ei mitattu siis paljonko hcg arvo oli, vaan se mikö näyttää +/-. Sen herkkyydestä ei mitään käsitystä. Noh, apteekin testi näyttää edelleen selvää viivaa. Onko toi testi oikeesti vaan noin huono? Eikai se nyt voi ihan mitä sattuu näyttää?

Hcg arvohan voi olla 0-5 ilman raskautta (?). Jos testin herkkyys on 10mlU/ml niin silloinhan siihen periaatteessa voi tulla joku näkyvä viivapaikka jos se arvo kehossa on ilman raskautta lähellä viittä tai sen viisi.
Jos taas on kyseessä raskaus niin viimeistään kun menkat on myöhässä useamman päivän on testissä yleensä jo selkeä toinen viiva. Usein jo aiemminkin..?

Siksi varmaan moni saa superaikaisia haamuja ilman raskautta kun testaa niillä tositosi herkillä testeillä ja onkin vaan kehon normaalit hormonitasapainot sekoittamassa..:sorry:

Niitä veritestejähän on kai kahdenlaisia on tämä joka mittaa onko hcg veressä enemmän kuin viisi ja niitä jotka mittaa sen tarkan määrän.

Jos on alle viisi se tulos niin se on silloin negatiivinen? Korjatkaa jos nyt oon ihan hakosalla...

Ihan persiistä, että verestä selkeä nega, oisin niin toivonut plussaa teille!! :sad001 Tsemppiä ja ihanaa viikonloppua kaikesta huolimatta ! :Heartpink Niin kauan kun ei oo vuotoa on mahdollisuus! :notworthy

Ps. Omasta kokemuksesta voin myös kertoa veriarvosta joka oli alle 5 ja negatiivinen. Kaksi päivää myöhemmin muistaakseni tuli selkeä haamu testiin ja nyt tuo viiva siinä tikussa on ihana nelivuotias esikoisemme :Heartred:)

Mäkin olen ihan pihalla. Mulle toi testi on antanut valeviivoja, mutta ne ei ole ikinä olleet noin punaisia. Onkohan sitä hormonia liian vähän. On tosi kurja, että joudut tämmöistä miettimään. :sad001:Heartred

https://aijaa.com/SroWFI

Tein uuden testin kun tulin kotiin asioilta, lisäksi laitoin palautetta menemään rfsulle kun mun paketista puuttuu 1 ovulaatiotesti. Oli se pussi tyhjä, kun repesin auki.. Siellä oli vain 2 kosteudenkerääjää..

Alinah kp31.

Hcg arvohan voi olla 0-5 ilman raskautta (?). Jos testin herkkyys on 10mlU/ml niin silloinhan siihen periaatteessa voi tulla joku näkyvä viivapaikka jos se arvo kehossa on ilman raskautta lähellä viittä tai sen viisi.
Jos taas on kyseessä raskaus niin viimeistään kun menkat on myöhässä useamman päivän on testissä yleensä jo selkeä toinen viiva. Usein jo aiemminkin..?

Siksi varmaan moni saa superaikaisia haamuja ilman raskautta kun testaa niillä tositosi herkillä testeillä ja onkin vaan kehon normaalit hormonitasapainot sekoittamassa..:sorry:

Niitä veritestejähän on kai kahdenlaisia on tämä joka mittaa onko hcg veressä enemmän kuin viisi ja niitä jotka mittaa sen tarkan määrän.

Jos on alle viisi se tulos niin se on silloin negatiivinen? Korjatkaa jos nyt oon ihan hakosalla...

Ihan persiistä, että verestä selkeä nega, oisin niin toivonut plussaa teille!! :sad001 Tsemppiä ja ihanaa viikonloppua kaikesta huolimatta ! :Heartpink Niin kauan kun ei oo vuotoa on mahdollisuus! :notworthy

Ps. Omasta kokemuksesta voin myös kertoa veriarvosta joka oli alle 5 ja negatiivinen. Kaksi päivää myöhemmin muistaakseni tuli selkeä haamu testiin ja nyt tuo viiva siinä tikussa on ihana nelivuotias esikoisemme :Heartred:)

Jep, juurikin näin. Jos arvo on 5 tai alle, tuollainen verikoe näyttää negaa. Ehkä se arvo on sinulla Reggie vielä nousussa, toivotaan niin! :HeartredEttei olisi ollut kemiallinen.

Reggie, mulla on tuo testi antanut kans viivaa ilman raskautta, mutta koskaan se ei ole noin punainen ollut.. Eli ehkä sieltä on arvot nousemassa vielä ja eikös se ollut niin ettei vielä oo menkat myöhässä? Toivon niin plussaa teille ❤️

Täällä loppui ovisvuoto seinään eilen. Eli ihan kuten ennenkin.. Nyt tänään alavatsassa juilintaa pitkin päivää. Nytkin ihan paikallaan ollessa juilii tuosta keskeltä.. Mitenhän sitä saisi muuta ajateltavaa :hilarious:

Ninpä! Voi periaatteessa kestää aika kauankin, että hcg lisääntyy sen verran, että menee yli viiden. Jos ajatellaan, että hcg on 0,5 ennen raskautta. Jos se on tänään 0,5, niin ylihuomenna lauantaina se on 1. Siitä pari päivää eteenpäin maanantaina 2. Keskiviikkona 4 ja perjantaina 8. Noin karkeasti.. En toki tiedä nouseeko ihan alussa eri tavalla kuin myöhemmin. Itse en usko, että mulla näkyy tikussa mitään kovin aikaisin. Virtsaankin erittyminen vaihtelee.

Sulla Reggie viiva näkyy, että en luopuisi vielä toivosta. On tosi törkee testi jos tollasta viivaa antaa ilman raskautta. Ihme etteivät verestä mitanneet tarkkaa arvoa :sad001

Muokattu viimeksi:
Mä jouduin mennä ihan yksityiselle mittauttaa hcg arvon 2018, kun ei julkisella sitä suostuttu tekemään. Maksoin siitä muistaakseni jotain 50e Mehiläisessä..

Ää, melkein harmittaa että menin ees taas testaamaan. Tein tän jo yli 3tuntia sitten, (kuva siis myös otettu 3tuntia sitten) ja kyllä siihen 5min kohdalla haamu tuli, hyvin hyvin ohut. Kuva on huono ku meidän vessan valaistus vääntää sen ihan keltaiseksi. En kerinnyt kuvata muualla ku esikoinen on kotona.
Toki se on joskus ennenkin mennyt niin, että välillä viiva kadonnut lähes kokonaan ja sit seuraavana päivävä vahvistunut isolla harppauksella.

Edit. Eihän tuos ees näy sitä viivaa sitäkään vähää :hilarious:

Edit. Lisäsin salamalla otetun samasta testistä ja samaan aikaan, ei vaan tarkentanut nii aika suttua.

Viiva on mutta haluais vaan nähdä vahvemman. Tai vaihtoehtoisesti täysin negan, nii tietääs mitä odottaa :wideyed:

Liitteet

• IMG_20200910_183544.jpg
    IMG_20200910_183544.jpg
    30.1 KB · Katsottu: 191
  • IMG_20200910_184732.jpg
    IMG_20200910_184732.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 180
Muokattu viimeksi:
Kiitos tsempeistä :Heartred

Ei ole vielä menkat myöhässä ja pieni toivo elää edelleen. Ihan hulluksi itteni tunnen. Huomenna teen eri merkin herkän testin ja sit lopetan. Erityisesti hämmentää, kun oon tuolla apteekin testillä testannut siitä dpo9 asti ja selvästi viiva on vahvistunut. Laitoinkin siitä sillon kuvan, se testi piti purkaa, että viivaa edes näki.... On tää kyllä ihan hullun hommaa.

Takaisin