N
Nuorena äidiksi
Vieras
Voi herra jestas.
Pillereitä kuusi jäljellä ja en millään haluaisi enää odottaa et pääsee niistäki irti. Ja et pääsen kokemaa surkeimmat ja samaan aikaan kivuliaat menkat (jep, kivut on pysyny vaikka kohtu ei vuotaiskaa paljoa mitään mikä on vähän epäreilua :banghead:). Ihan ku olis luomumenkat, mutta vuoto todennu en taida alkaa. Sitä vaan toivoo et luomukierrot olis jollai tapaa ns. "Paremmat" vaikka epäilen vahvasti ettei nekää sitten ole yhtää sen lohduttavampia 
Pillereitä kuusi jäljellä ja en millään haluaisi enää odottaa et pääsee niistäki irti. Ja et pääsen kokemaa surkeimmat ja samaan aikaan kivuliaat menkat (jep, kivut on pysyny vaikka kohtu ei vuotaiskaa paljoa mitään mikä on vähän epäreilua :banghead:). Ihan ku olis luomumenkat, mutta vuoto todennu en taida alkaa. Sitä vaan toivoo et luomukierrot olis jollai tapaa ns. "Paremmat" vaikka epäilen vahvasti ettei nekää sitten ole yhtää sen lohduttavampia
Eli pidän kii siitä et tänään dpo2 ja kymmenen päivää pitäis ainakin malttaa 
Toivottavasti joku selvyys tilanteeseen tulee pian, ni ei tarvii pähkäillä onko vaiko eikö.
Se on raastavaa se pettymys. Jos vaan pystyt, niin anna itselles nyt lupa olla pettynyt ja helpottaa oloa edes jotenkin, ja testata vaikka vielä muutaman päivän päästä uudelleen
Mä en usko siihen etteikö toinen testi vois näyttää negaa vaikka toinen on plussaa, ja toi on jo melkosen selkee positiivinen. En sillä, että yrittäisin nostattaa toivoa liikaa vaan kyllä mun silmät näkee kunnon positiivisen. Jospa toinenkin testi näyttäs pian plussaa - mites digin ostaminen ja sen teko vaikka su/ma/ti?

silloin vannoin että jatkossa testaan vasta jos menkat myöhässä... On toteutunut melkein joka kerta, paitsi tässä kierrossa hölmönä dpo9 menin testailee ja varmaan nega oli se, jotain hailuraa mun viivalasit toki erotti