Hei!!
Oon seurannu teitä jo kauan!! siis kuukausia ennen kuin nyt tulen itsekin teidän iloiseen ja mahtavan ilmapiirin täytteiseen seuraan!
Itsestä sen verran että olen 24 vuotias ja mies on alle kuukauden nuorempi ja olen seurustellut miehen kanssa kohta 8 kk ja ehdottomasti kumpikin on sitä mieltä että molemmat on toisillee ne OIKEAT ja mies onkin potenut vauvakuumetta paljon kauemmin kuin minä :) Mutta nyt tuossa eilen sanoin että jätän pillerit että saakoot pieni tulla joa on tullakseen!
Mutta se vain hämmentää kun ennen menkat oli niin että 2 päivää runsasta vuotoa ja 2 niukempaa ennen kuin loppui. Sitten tuossa 3kk sitten menkat sekosi aivan täysin ja siitä asti ei oo paljoakaan tullut, eli tavallaan loppuneet kokonaan - raskaana en ole ja kaikki ok (gynen mukaan. Käski syödä laattaa normaalisti kunnes menkat normalisoituvat, mutta sitä ei ole jumalauta tapahtunut :arghh:) Löysi kyllä taaksepäin kallistuneen kohdun, tiedä sitten vaikuttaako se mitän
Mutta mietin että onko täällä ihmisiä jotka odottelivat ekat ns. lumemenkat ennen kuin aloittivat ehkäsyttömät sänkypuuhat? Vai ootteko vaa suorilta alottanu vaikka tiedätte että menkat tulee ku tulee?
Huh, onpas paljon asiaa. anteeksi
Moi ja tervetuloa joukkoon!
Mä lopetin minipillerit tammikuussa ja halusin nähdä, tuleeko menkat. Terveydenhoitajalta, kun asiaa kyselin, ni sen vastaus kylläkin oli, että ei tartte odottaa. Mulla oli jotenkin niin epävarma olo, että toimiiko kroppa ollenkaan, kun pillereillä ei ollut vuotoa ollenkaan.