Raskaaksi 2020

Reggie ja Milalai :Heartred:Heartred

Näkyy viivat molempien kuvissa! Tarrasukkia, vauvaliimaa ja ihan mitä vaan että tarttuu ja pysyy! Tästä se syyskuun puhuri alkaa, eikös vaan? :smiley-angelic003

Jestas mitä vihlontaa tänään iltapäivästä alavatsassa. o_O:smiley-angelic001
Tänään flon mukaan vasta dpo 6, joten tuskin merkkaa vihlonnat juuri mitään :hilarious: Mutta hyvin erikoista vihlontaa ja sellaista, että oikeen havahtuu siihen kipuun.
Kattelin mun oireita viime viikolta ni monena päivänä oli alavatsakipuja ja limailua mutta vaan yhtenä päivänä oli päänsärkyä.. Onhan tää vähän jännittävää kun ei tiiä, että mikä dpo oikeesti on..:grin

Iski pieni epäröinnin peikko, oli pakko vielä testata,vaikkakin taas laimea pissa. Janottaa koko ajan, nii myös pissattaakin :grin
Siihen se taas piirtyi. Ehkä nyt jopa leveempi viiva ku aamulla?

Liitteet

• IMG_20200909_173228.jpg
    IMG_20200909_173228.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 237
Mä itken jos nyt ei jo teillä onnista.
Ei enää enempää vastoinkäymisiä.
Täältä paljon rakkautta ja tsemppiä! :Heartbigred

Sulla on vielä niin aikaiset Dpo:t että en ois huolissani. 48 tunnin välei hcg tuplaantuu. :happy:
Kiitos ihan hirveesti :love7 :Heartbigred

Päätin huomenna kokeilla digiä, helpottas oloa jos näkis sen tekstin että "raskaana". Hirvee pohdinta siitäkin, että perunko sen naistenpolin ajan vai menenkö sinne silti. Pelottaa, että jos perun niin heti menee kesken tämäkin ja sit jos meen sinne raskaana niin se käynti on yhtä tyhjän kanssa. Ihana olisi jos siellä voisivat ultrata ja katsoa, että kaikki on hyvin.

Olipa ihana työreissun jälkeen avata ketju kun täällä on plussia tullut :love7 milalaille ja reggielle nyt hirmusti vauvaliimaa.

on: kp 42 ja 6 päivää kuukautisiin flon mukaan. Aika kosteat paikat, sekä tuntuu että kohtua ”turvottaa” jos niin voi asian ilmaista :hilarious:. En tiedä pitäiskö siirtää perinteinen perjantaitestaus jo huomiselle :angelic:. Sais nyt alkaa uus kierto jos ei tästä tule mitään :dead:

Kiitos ihan hirveesti :love7 :Heartbigred

Päätin huomenna kokeilla digiä, helpottas oloa jos näkis sen tekstin että "raskaana". Hirvee pohdinta siitäkin, että perunko sen naistenpolin ajan vai menenkö sinne silti. Pelottaa, että jos perun niin heti menee kesken tämäkin ja sit jos meen sinne raskaana niin se käynti on yhtä tyhjän kanssa. Ihana olisi jos siellä voisivat ultrata ja katsoa, että kaikki on hyvin.

Ymmärrän tunteesi! Milloin sulla onkaan se käynti?

ON: kiertopäivä 15. Ovulaatiosta ei kyllä oo tarkkaa hajua -jos on ollut, ni veikkaan viikonloppua. Mut mähän oon tän kierron heittänyt jo roskakoriin :yuck:. Silti elättelee pientä toivoa ja kuulostelee olotilaansa...

Heei, kirjottelinkii tänne pari kk sitten. Vielä eioo mitään tapahtunut. Alotin syömään maca jauhetta kun joku naistenhuoneella suositteli.. Kauheen makusta. Foolihappolisää syön joka päivä. Greippimehua joka päivä... Onko muita ns. Vinkkivitosia hedelmällisyyden lisäämiseen? Oon 170cm pitkä ja 81kg. Eli lievää ylipainoa on... Liikunta ei niin millään meinaa kiinnostaa. ++++oisko porukka kiinnostunu wappi ryhmään?
Foorumin säännöissä on kielletty wappiryhmien ja fb ryhmien mainostelu. En halua nipoilla, mutta ihan ystävällisenä muistutuksena. :cat:

Kp13 ja vitsit tätä onnen määrää, bongasin alkavan ovulaation tikulla nyt illalla :smiley-angelic003
Kuulostaa varmaan hupsulta, mutta oon niin huojentunut, hämmästynyt, toiveikas ja itken tätä. Kun ei oo takuita että kroppa toimii niinkuin pitäisi eikä osattu polillakaan sanoa ovuloinko, nii tällänen hetki tuo kyllä valoa pimeyteen ja toivoa, että ehkä mekin saadaan luomusti lapsi eikä tarvitsisi odottaa niitä kevään hoitoja:sad010

Heei, kirjottelinkii tänne pari kk sitten. Vielä eioo mitään tapahtunut. Alotin syömään maca jauhetta kun joku naistenhuoneella suositteli.. Kauheen makusta. Foolihappolisää syön joka päivä. Greippimehua joka päivä... Onko muita ns. Vinkkivitosia hedelmällisyyden lisäämiseen? Oon 170cm pitkä ja 81kg. Eli lievää ylipainoa on... Liikunta ei niin millään meinaa kiinnostaa.

//Ylläpito on muokannut viestiä.
Hei!
Foorumin säännöissä on kiellettyä kysellä mm. WhatsApp-ryhmien perään, jotta keskustelua riittäisi täällä. :) Säännöistä voi lukea lisää täältä.

Terveisin Bella Swan, moderaattori

Hei oikeesti, voiko raskaustestien herkkyys vaihdella ihan älyttömästi merkkien välillä? Vaikka siis ilmoitettu herkkyys on sama? Taas ihan paniikki, kun tänä aamuna tuli selvästi haaleempi haamu kuin eilen (rfsu puikko) ja pcn liuska oli ihan nega. En uskaltanut sitä digiä näiden takia tehdä ollenkaan.

Hei!!

Oon seurannu teitä jo kauan!! siis kuukausia ennen kuin nyt tulen itsekin teidän iloiseen ja mahtavan ilmapiirin täytteiseen seuraan!

Itsestä sen verran että olen 24 vuotias ja mies on alle kuukauden nuorempi ja olen seurustellut miehen kanssa kohta 8 kk ja ehdottomasti kumpikin on sitä mieltä että molemmat on toisillee ne OIKEAT ja mies onkin potenut vauvakuumetta paljon kauemmin kuin minä :) Mutta nyt tuossa eilen sanoin että jätän pillerit että saakoot pieni tulla joa on tullakseen! :Heartred

Mutta se vain hämmentää kun ennen menkat oli niin että 2 päivää runsasta vuotoa ja 2 niukempaa ennen kuin loppui. Sitten tuossa 3kk sitten menkat sekosi aivan täysin ja siitä asti ei oo paljoakaan tullut, eli tavallaan loppuneet kokonaan - raskaana en ole ja kaikki ok (gynen mukaan. Käski syödä laattaa normaalisti kunnes menkat normalisoituvat, mutta sitä ei ole jumalauta tapahtunut :arghh:) Löysi kyllä taaksepäin kallistuneen kohdun, tiedä sitten vaikuttaako se mitän :wtf

Mutta mietin että onko täällä ihmisiä jotka odottelivat ekat ns. lumemenkat ennen kuin aloittivat ehkäsyttömät sänkypuuhat? Vai ootteko vaa suorilta alottanu vaikka tiedätte että menkat tulee ku tulee?

Huh, onpas paljon asiaa. anteeksi :Heartred

Hei oikeesti, voiko raskaustestien herkkyys vaihdella ihan älyttömästi merkkien välillä? Vaikka siis ilmoitettu herkkyys on sama? Taas ihan paniikki, kun tänä aamuna tuli selvästi haaleempi haamu kuin eilen (rfsu puikko) ja pcn liuska oli ihan nega. En uskaltanut sitä digiä näiden takia tehdä ollenkaan.

Mä sain tässä itseni ihan hulluksi kun sain dpo 8 (joo, ei sais testata näin aikaisin) illalla selvän punertavan haamun mutta sitten kahtena seuraavana aamuna tai iltana en saanut yhtään mitään, edes viivanpaikkoja. Nämä tein rfsu:n liuskatestillä jotka mulla aina toimii. Samoin se rfsu:un herkkä testi oli ihan nega, joten olin ihan varma että jäi kemialliseksi. Pidin neljä päivää testaustaukoa ja sitten sainkin dpo 14 aamulla ihan selvän viivan pc:n liuskalla. Mulle myös muutama täällä sanoi, että oli saanut aikaisilla dpo:illa vahvemman viivan aina iltaisin kun aamuisin. Pointtina siis vaan se, että mulla ainakin vaihteli noi viivojen vahvuudet eli älä vielä heitä toivoa :)

Mä sain tässä itseni ihan hulluksi kun sain dpo 8 (joo, ei sais testata näin aikaisin) illalla selvän punertavan haamun mutta sitten kahtena seuraavana aamuna tai iltana en saanut yhtään mitään, edes viivanpaikkoja. Nämä tein rfsu:n liuskatestillä jotka mulla aina toimii. Samoin se rfsu:un herkkä testi oli ihan nega, joten olin ihan varma että jäi kemialliseksi. Pidin neljä päivää testaustaukoa ja sitten sainkin dpo 14 aamulla ihan selvän viivan pc:n liuskalla. Mulle myös muutama täällä sanoi, että oli saanut aikaisilla dpo:illa vahvemman viivan aina iltaisin kun aamuisin. Pointtina siis vaan se, että mulla ainakin vaihteli noi viivojen vahvuudet eli älä vielä heitä toivoa :)
Kiitos :Heartred jospa olisi kyse samasta, hirveetä vuoristorataa ollut tämä. Minä myös sain ekan haamun dpo8, dpo9 tuli selvästi haaleempi. Sit en dpo10 testannut, eilen tuli selvä viiva ja nyt taas haalea haamu. Ahdistaa.

Kiitos :Heartred jospa olisi kyse samasta, hirveetä vuoristorataa ollut tämä. Minä myös sain ekan haamun dpo8, dpo9 tuli selvästi haaleempi. Sit en dpo10 testannut, eilen tuli selvä viiva ja nyt taas haalea haamu. Ahdistaa.

Tsemppiä Reggie! Hyvä se on täältä taustalta huudella, että testaa uudestaan huomenna, kun sulla todelliset piinapäivät menossa. Toivon todella viivan vahvistumista, kun sun matkaasi seurannut jo jonkin aikaa tässä ryhmässä :Heartred

Täällä pitäis saada itteään niskasta kiinni ja aloittaa jälleen puhtaammin syöminen sekä liikunta... molemmat jäi pahasti alkuraskauden väsymyksen ja pahoinvoinnin myötä. Ja varsinkin viimeviikkoina on tullut syötyä iiiiiihan liikaa sokeria. Molemmat aiemmat plussat oon saanut sillon kun oon saanu pidettyä herkkujen määrää kurissa... :oops: en toki tiedä onko suoraa yhteyttä mutta ei se tällaiselle sokerihiirelle koskaan pahaa tee vähän rajoittaa tuota karkkihyllyn kautta kävelyä.... :hilarious: lisäksi tietty kerkesin jo kerätä jokusen kilon matkaan, jotka pitäs nyt TAAS pudotella pois :banghead:

Takaisin