Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No näkyy! Selkeästi
Nyt iso säkki tarrasukkia ja toivotaan viivalle vahvistumista! Tekin olisitte jo ansainneet ihanan ja huolettoman raskausajan ja pienen syliin asti
Ajattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu oonko mä sittenkin raskaana
Päivän tokasta tehty. Ohut on viiva, mut näkyy.
Nyt kuumottaa poskia ja kuumeinen olo.
Ihan selkeä viiva! Nyt miljoona tarrasukkaa ja loppuun asti tai en ala Onnea!
Minkä herkkyinen testi tää on? Mulla on dpo10 mutta en halunnu testata koska mulla ei oo nyt herkkiä testejä. Näkyy kyllä selvästi tämäAjattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu oonko mä sittenkin raskaana
Joo Dpo11 on nyt vasta eli tosi alussa vasta. Pe tai la pitäis menkat vasta alkaa. Oon ihan itkunen ja sekasin.
Ajattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu oonko mä sittenkin raskaana
Näitä kun lukee, niin aina ihmettelee, että miten ihmiset ylipäänsä onnistuu ikinä lisääntymään . Niin monta estettä ja haastetta liittyy ihan jokaiseen vaiheeseen.
Tämän artikkelin lisäksi eksyin tänään lukemaan jonkun artikkelin siitä, miten naisten hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä 35v:n jälkeen. Itsellä siis mittarissa paria kuukautta vailla 37, ja hirveä ahdistushan noista iski. Ekat itkut tähän kiertoon sain aikaiseksi. Tänään dpo 3, ja totta kai sitä miettii että milloin mahdollinen alkio kiinnittyy jne, ja samaan aikaan tajuaa, että kauhea pettymys taas edessä kun todennäköisempää on että menkat alkaa kuin että olis raskaana. Ja aikaa kuluu taas lisää. Niin aloitin sit sen pettymyksen käsittelyn nyt jo sit hyvissä ajoin näin muutama päivä ovulaation jälkeen.
Kiitos ja kiitos kaikille muillekin
Pelot alkaa nostaa päätään. Mietin jo että millä perusteella pääsis hcg mittaukseen, että näkisi onko hcg normaali ja tuplaantuuko normisti? Ja mitä luulette, voisko jo huomenna digissä näkyä?
Dpo 10. Tein aamun ekasta pregcheckin. Siihen tuli jotain hyvin hyvkn hyvin haaleeta pinkkiä. Piti muokata kuvaaki et ehkä vähä ees näkyy. Ei oikeen ees kuvaan saanu. Tein myös sofin ja ovistestin. Sofi oli samaa ku eilen ja ovistesti täysin 1viivainen. Jotenkin on fiilis ettei tärpännyt tässä kierrossa
Toki oireet on vahvat, jopa pahoinvointia, mut yleensä paha olo täs vaiheessa kiertoa ennakoi menkkoja enempi ku raskautta, pään juilinta taas kertois ennemmin raskaudesta, ku normi kierrossa päätä särkee vaan päivä ennen menkkoja, ja se kipu on jäätävää. Noo, saas nähä. Jano olo vähän helpottanut, ja tissit on aika lössöt ja hyvin vähän arat. Ei oikein raskautumisen merkki. Nähtäväksi jää
Edit. Lisäsin sofin 25 herkkyisestä kuvan. Sekin on luonnon valossa pinkki, mutta kuvassa näyttää jotenkin harmahtavan