Raskaaksi 2020

@Reggie kyllä siellä on haalea viiva ihan selvästi! Ei ihme että olo on hämmentynyt. Nyt malttia ja toivotaan vahvistumista! :happy:

No näkyy! Selkeästi :smug:
Nyt iso säkki tarrasukkia ja toivotaan viivalle vahvistumista! :smiley-bounce013 Tekin olisitte jo ansainneet ihanan ja huolettoman raskausajan ja pienen syliin asti :Heartred

Kiitos ihanista sanoista :rolleyes:
Toivottavasti tämä kierto olis kaikille meille se The kierto :Heartred

Tää on kyllä uskomatonta jos tärppää heti keskenmenon jälkeen :rolleyes: yritän pitää jalat maassa, ennen keskenmenoa oli se kemiallinen niin oon nyt putkeen 3kiertoa tehnyt positiivisia/haamuja testiin.

Mittasin lämmön, nii 37.2 tuli mittariin :rolleyes: enkä oo kipeä/flunssainen.

Ajattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu :sad010 :Heartred oonko mä sittenkin raskaana :sad015

Ihan selkeä viiva! :woot: Nyt miljoona tarrasukkaa ja loppuun asti tai en ala :happy::Heartred Onnea!

Viivat näkyy sekä @Milalai että @Reggie . Tarrasukkia pikkuisille!

Itsellä ovisplus tänään eli kp 13. Eli huomenna tai viimeistään ylihuomenna ovis. Tässä on jo talleteltu ennakkoon, kun ollaan miehen kanssa oltu etätöissä kotona päivisin ja lapset sopivasti koulussa . Täytyy vielä huomenna varmistella. Onneksi tuli ajoissa ovis, vaikka pelkäsin että venähtää kun on niin paljon työstressiä. Mies lähtee lauantaina viikoksi työmatkalle, niin olisi mennyt sivu suun.

Liitteet

• 6D403B37-7D83-4EC5-9A5B-3A2277EABF3E.jpeg
    6D403B37-7D83-4EC5-9A5B-3A2277EABF3E.jpeg
    44.2 KB · Katsottu: 115
Ihanaa! Reggiellä ja Milalailla viivat erotettavissa, tosi paljon tarrasukkia matkaan :love7

Onnea plussista! Toivottavasti tästä käynnistyy jälleen plussa-aalto tänne :hello2

ON: Kp19 ja ovulaatiosta ei tietoakaan. Huoh. Pitkä kierto jälleen tulossa.

Ajattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu :sad010 :Heartred oonko mä sittenkin raskaana :sad015
Minkä herkkyinen testi tää on? Mulla on dpo10 mutta en halunnu testata koska mulla ei oo nyt herkkiä testejä. Näkyy kyllä selvästi tämä :smiley-bounce013

Joo Dpo11 on nyt vasta eli tosi alussa vasta. Pe tai la pitäis menkat vasta alkaa. Oon ihan itkunen ja sekasin.

Mulla on molemmissa raskauksissa ollut juurikin itkuisuus yksi ensioireista. Pidetään peukut pystyssä, että viiva jatkaa vahvistumista!

Muokattu viimeksi:

No hei mulla oli dpo20 näin vaalea, että sun toi kerkee vielä hyvin vahvistua! :happy: Tuohan on jo nyt melkein yhtä vahva ja paljon riippuu mihin aikaan testaa, ainakin itsellä. Toki mulla meni toi kesken/oli tuulimuna, mutta kuitenkin.

IMG_20200615_064358.jpg

Näitä kun lukee, niin aina ihmettelee, että miten ihmiset ylipäänsä onnistuu ikinä lisääntymään :sad010. Niin monta estettä ja haastetta liittyy ihan jokaiseen vaiheeseen.

Tämän artikkelin lisäksi eksyin tänään lukemaan jonkun artikkelin siitä, miten naisten hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä 35v:n jälkeen. Itsellä siis mittarissa paria kuukautta vailla 37, ja hirveä ahdistushan noista iski. Ekat itkut tähän kiertoon sain aikaiseksi. Tänään dpo 3, ja totta kai sitä miettii että milloin mahdollinen alkio kiinnittyy jne, ja samaan aikaan tajuaa, että kauhea pettymys taas edessä kun todennäköisempää on että menkat alkaa kuin että olis raskaana. Ja aikaa kuluu taas lisää. Niin aloitin sit sen pettymyksen käsittelyn nyt jo sit hyvissä ajoin näin muutama päivä ovulaation jälkeen. :sorry:

Kieltämättä tulee fiilis, että tieto lisää tuskaa vaikka oli myös viihdyttävää iltalukemista :happy: Tuli olo, että kuinka ollaankin jo kahdesti onnistuttu nopealla aikataululla, vaikka toinen olikin tuulimuna/kkm.

Onneksi ryhdyttiin lähes heti tositoimiin esikoisen syntymän jälkeen, kun pelotti just että ikä tulee vastaan tai joku sairaus. Tänä vuonna 31 mittarissa. Mutta tapauskohtaista myös kuinka paljon hedelmällisyys laskee 35-vuotiaana. Toki keskimäärin aika paljonkin. Jospa ette vielä heitä kirvestä kaivoon! Nyt vaan tärppionnea ja kovaa yritystä, ellei tästä kierrosta tärppää :happy:

Kiitos :Heartbigred ja kiitos kaikille muillekin :Heartbigred

Pelot alkaa nostaa päätään. Mietin jo että millä perusteella pääsis hcg mittaukseen, että näkisi onko hcg normaali ja tuplaantuuko normisti? Ja mitä luulette, voisko jo huomenna digissä näkyä?

Mä itken jos nyt ei jo teillä onnista.
Ei enää enempää vastoinkäymisiä.
Täältä paljon rakkautta ja tsemppiä! :Heartbigred

Sulla on vielä niin aikaiset Dpo:t että en ois huolissani. 48 tunnin välei hcg tuplaantuu. :happy:

Dpo 10. Tein aamun ekasta pregcheckin. Siihen tuli jotain hyvin hyvkn hyvin haaleeta pinkkiä. Piti muokata kuvaaki et ehkä vähä ees näkyy. Ei oikeen ees kuvaan saanu. Tein myös sofin ja ovistestin. Sofi oli samaa ku eilen ja ovistesti täysin 1viivainen. Jotenkin on fiilis ettei tärpännyt tässä kierrossa :sorry:
Toki oireet on vahvat, jopa pahoinvointia, mut yleensä paha olo täs vaiheessa kiertoa ennakoi menkkoja enempi ku raskautta, pään juilinta taas kertois ennemmin raskaudesta, ku normi kierrossa päätä särkee vaan päivä ennen menkkoja, ja se kipu on jäätävää. Noo, saas nähä. Jano olo vähän helpottanut, ja tissit on aika lössöt ja hyvin vähän arat. Ei oikein raskautumisen merkki. Nähtäväksi jää :grin

Edit. Lisäsin sofin 25 herkkyisestä kuvan. Sekin on luonnon valossa pinkki, mutta kuvassa näyttää jotenkin harmahtavan

Tuossa alemmassa ainakin on mun mielestä jotain. Toivotaan, että vahvistuu!

Uuuuu, pari hienoa haamua liikkeellä!!!!

Dpo0, kovin on horny feeling, harmi kun mies on töissä 24 h. Pitäiskö lainata sitä naapurin Penaa!?!? :taunt014

Kiitos kaikille, olen sanaton tuen määrästä jota teiltä saa :love7

Mulla oli tänään aika naistentautien polille ja sama diagnoosi, keskeytynyt keskenmeno. Sikiö vastasi viikkoa pienempää kuin pitäis eikä sykettä tosiaan ollut enää. Tekivät päätöksen että keskeytys tehdään osastolla, jotta vuodon määrää voidaan seurata. Mulla on ollut ongelmia runsaan vuodon kanssa mm tuulimunaraskauden aikaan. Ja kun geneettinen keskeytys tehtiin rv19+4, se ei mennyt ihan putkeen. Menetin 2,2 litraa verta ja tehtiin nukutuksessa 2 kaavintaa ja osastolla vielä imukaavinta. Eivät uskaltaneet noiden vuoksi antaa kotiin keskeytyslääkkeitä. Perjantaina pitää mennä osastolle. Raskasta odottaa kun oireet jatkuu yhä. Pahoinvointi on ikävä muistutus siitä mitä kovasti odotettiin, mutta ei tulla saamaan.

Takaisin