Raskaaksi 2020

Täällä kans menossa kp 13 ja ovis testi nega, luulis et alkais pikkuhiljaa jotain näkyyn :sad001 Mies on ollut haluton, kaiken lisäksi viikonlopuksi lähdössä reissuun, tietty samaan aikaan kun laskujen mukaan pitäisi olla ovis. :banghead: välillä tekisi niin mieli lopettaa koko touhu, 2vuotta yritystä takana tän kuun lopussa. ollaan saatu aikaan kkm ja km. :smiley-angry017 Mä haluan raskautua

Anteeksi oma napailu.

Onnea kaikille plussanneille, paljon tarrasukkia ja voimia uuteen kiertoon joutuneille tai menetyksen kokeneille ❤️

No eikä :sad001 Tosi pitkään olette kyllä yrittäneet, ihan liian kauan. Voimaa vastoinkäymisiin. Ei auta tuo miehen haluttomuus tai reissuun lähtökään asiaa :sad001 Nyt en muista enää, mutta olitteko hoitoja miettineet?

törmäsin tähän pari päivää sitten. Paljon tekstiä, mutta enpä koskaan ollut tiennyt simppojen matkaa noin vaikeaksi :oops: mielenkiintoinen teksti.
https://www.duodecimlehti.fi/duo99940

melkoinen seikkailu ja taistelu elämästä.

Näitä kun lukee, niin aina ihmettelee, että miten ihmiset ylipäänsä onnistuu ikinä lisääntymään :sad010. Niin monta estettä ja haastetta liittyy ihan jokaiseen vaiheeseen.

Tämän artikkelin lisäksi eksyin tänään lukemaan jonkun artikkelin siitä, miten naisten hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä 35v:n jälkeen. Itsellä siis mittarissa paria kuukautta vailla 37, ja hirveä ahdistushan noista iski. Ekat itkut tähän kiertoon sain aikaiseksi. Tänään dpo 3, ja totta kai sitä miettii että milloin mahdollinen alkio kiinnittyy jne, ja samaan aikaan tajuaa, että kauhea pettymys taas edessä kun todennäköisempää on että menkat alkaa kuin että olis raskaana. Ja aikaa kuluu taas lisää. Niin aloitin sit sen pettymyksen käsittelyn nyt jo sit hyvissä ajoin näin muutama päivä ovulaation jälkeen. :sorry:

Oon aika varma, että kemialliseks jäi se ilo :sorry: :sad010 testaan vielä huomenaamuna, mut en usko, että tässä enää mitään toivoa on. Tilasin jo lisää gelee royaleita ja lisäks maca kapseleita. Jauhe oli sen verran pahaa, etten saanut sitä minkään seassa menemään alas, miehestä puhumattakaan. Kapseleita se mieskin ehkä jopa suostuu ottamaan. Tasan kolme viikkoa lapsettomuuspolin ensikäyntiin:wideyed:

Syvät pahoittelut, niin olis teille plussan suonut! :Heartred

Näitä kun lukee, niin aina ihmettelee, että miten ihmiset ylipäänsä onnistuu ikinä lisääntymään :sad010. Niin monta estettä ja haastetta liittyy ihan jokaiseen vaiheeseen./QUOTE]

Tuo! Hiljattain kaverin kans just aiheesta puhuttiin, ku molemmilla ollu (tai siis on) omat vastoinkäymisensä asiassa. Miten syntyy niin paljon vahinkovauvoja jne. Mutta puhuttiin myös sitä, että harvoin tiedetään taustat, mitä kaikkea ennen vauvan syliin saantia on läpikäyty.

Muoks. No hitsi,miksei tää nyt ota tota lainauksen loppumista pois

No eikä :sad001 Tosi pitkään olette kyllä yrittäneet, ihan liian kauan. Voimaa vastoinkäymisiin. Ei auta tuo miehen haluttomuus tai reissuun lähtökään asiaa :sad001 Nyt en muista enää, mutta olitteko hoitoja miettineet?

Me ei päästä ku yksityiselle ku ollaan kirjoilla kahdessa eri asunnossa, vaikka asutaan oikeasti yhdessä. Katsovat kunnallisella ettei olla pari. Meillä on jo ennestään lapsi. Hänen alulle saamiseen meni 3 vuotta ja 3km ettei se ollut helppoa silloin alle 30 vuotiaana nii ei varmasti ole helppoa tällain yli 30 vuotiaanakaan. :sad001
Muokattu tekstiä selkeämmäksi..

Muokattu viimeksi:
tsemppiä kaikille sitä tarvitseville. :Heartred on tää kyllä raastavaa monella tapaa. :sorry:

ON: eiliset (kp13) ovisoireet hävis, eli eiköhän se ollu siinä :) tuli vielä niin ilmeinen etova olo illalla, että kaikki kriteerit täyttyi (juilinta, etominen, turvotus, ripuli ja limat). lisäksi lämmöt oli noussu tänä aamuna sinne luteaalivaiheen tasolle. eikun vaan piinailemaan siis :meh::rolleyes:

Ajattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu :sad010 :Heartred oonko mä sittenkin raskaana :sad015

Liitteet

• IMG_20200909_082420.jpg
    IMG_20200909_082420.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 238
Reggie, kyllähän tuossa jotain näkyy ja mä en kyllä omista viivalaseja :wideyed: toivotaan siis parasta ja tarrasukkia! :happy:

ON. Pääsispä jo ees testailemaan, tää odottaminen on niiiiin tuskastuttavaa. Tiiän, ettei vielä varmaan viikkoon edes kannata haaveilla että hcg olis tippunu, ja lähes aina menee useampi viikko :hungover: verikokeilla tarkistus vasta 4 viikon päästä mutta ajattelin kotonakin testailla, että tietää kannattaako ovista yrittää edes metsästää.

:Heartred:HeartbigredJunibealle ja Dayialle ihan hirmu paljon voimia. Ja iso halausrutistus, koronasta viis. Olette ajatuksissa.

Ja voimaa sekä empatiaa lähetän teille muillekin jotka tässä kuussa kamppailette haasteiden kanssa .

Reggie > Wow. Mä sanoisin että plussaan tuo kallistuu!! Nyt vahvistumisia sinne!!!

Dpo 10. Tein aamun ekasta pregcheckin. Siihen tuli jotain hyvin hyvkn hyvin haaleeta pinkkiä. Piti muokata kuvaaki et ehkä vähä ees näkyy. Ei oikeen ees kuvaan saanu. Tein myös sofin ja ovistestin. Sofi oli samaa ku eilen ja ovistesti täysin 1viivainen. Jotenkin on fiilis ettei tärpännyt tässä kierrossa :sorry:
Toki oireet on vahvat, jopa pahoinvointia, mut yleensä paha olo täs vaiheessa kiertoa ennakoi menkkoja enempi ku raskautta, pään juilinta taas kertois ennemmin raskaudesta, ku normi kierrossa päätä särkee vaan päivä ennen menkkoja, ja se kipu on jäätävää. Noo, saas nähä. Jano olo vähän helpottanut, ja tissit on aika lössöt ja hyvin vähän arat. Ei oikein raskautumisen merkki. Nähtäväksi jää :grin

Edit. Lisäsin sofin 25 herkkyisestä kuvan. Sekin on luonnon valossa pinkki, mutta kuvassa näyttää jotenkin harmahtavan

Liitteet

• IMG_20200909_083125.jpg
    IMG_20200909_083125.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 192
  • IMG_20200909_085632.jpg
    IMG_20200909_085632.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 208
Muokattu viimeksi:
Ajattelin tehdä vielä yhden testin, ihan sillä, että voin unohtaa haaveet toukokuisesta ja siirtyä eteenpäin. Mutta mitä ihmettä täällä tapahtuu :sad010 :Heartred oonko mä sittenkin raskaana :sad015
Plussaksi mäkin tän laskisin! Ihanaa! Nyt vaan paljon tsemppiä ja vahvistumista sinne :Heartpink

Ihan selkeehän tuo on! Eikös sulla ollutkin vielä aika pienet dpo:t? Jospa se aiempi testi näytti kiinnittymisen ja nyt sit alkaa vasta kunnolla hcg kasvaa?

Mä sain esikoisesta ekan hailuran vasta dpo14 ja seuraavana päivänä olikin jo selkee plussa. Ei se aina näy kauheen aikasin. Tarrasukkia ja varovaiset onnittelut!

Ihan selkeä viiva näkyy ❤️ Vahvistumista viivalle!
Mikä dpo sulla nyt on?

@Reggie selkeästi nähtävä viiva sulla!

Mulla valitettavasti tänään dpo12 muuttui kp1 ja yk 6 alkakoo :shifty::sorry: no olipahan taas päivän pidempi luteliaali

Heei, kirjottelinkii tänne pari kk sitten. Vielä eioo mitään tapahtunut. Alotin syömään maca jauhetta kun joku naistenhuoneella suositteli.. Kauheen makusta. Foolihappolisää syön joka päivä. Greippimehua joka päivä... Onko muita ns. Vinkkivitosia hedelmällisyyden lisäämiseen? Oon 170cm pitkä ja 81kg. Eli lievää ylipainoa on... Liikunta ei niin millään meinaa kiinnostaa.

//Ylläpito on muokannut viestiä.

Last edited by a moderator:
Joo Dpo11 on nyt vasta eli tosi alussa vasta. Pe tai la pitäis menkat vasta alkaa. Oon ihan itkunen ja sekasin.

Kyllä mä myös tän plussaksi sanoisin. Viiva näkyy jo pikkukuvasta ihan kuvaa avaamatta. Kyllä tuli hyvä mieli sinun puolestas!! Nyt tarrasukkia ja viivalle vahvistumisia :wav Ja laita kuvia testeistä, jos/kun teet lisää :whacky011

ON: Täälä dpo 2, lämmöt nousi eilen. Tallettelut osuneet kohdalleen ja nyt pitää ajatella jotain muuta. Varasin itelleni muutaman päivän reissun Inariin. Sinne ruskan keskelle meen ihan yksin rentoutumaan hetkeksi ja unohdan kaiken stressin :smiley-angelic002 Sitten kun tuun takasin, nii on jo dpo 10 ja voi alkaa jo testaileen :p

Päivän tokasta tehty. Ohut on viiva, mut näkyy.
Nyt kuumottaa poskia ja kuumeinen olo.

Liitteet

• Screenshot_20200909_100020.jpg
    Screenshot_20200909_100020.jpg
    50.4 KB · Katsottu: 184
Takaisin